Tudom!Viszont úgy hallottam hogy a pd elemek lecserélése megáll 100ezerforintba,a motor pedig 150ezerbe.Ugye új vezérlésre,fékbetétekre,fékdobokra,olajcserére kaptam 100ezerforintos ajánlatot.Ha ezt mind kicserélném akkor utána gond nem lenne vele?
Tudom,csak az a baj hogy én nem tudok "szeliden" vezetni:S Szeretnék olyan autót találni amivel lehet "krúzolni",gyorsulgatni és pont ezért találtam meg ezt a kis sport autót.
Szerintem ezek a motorok, (meg persze mind) jobban szeretik a hosszu utakat. Varosban felesleges ekkora teljesitmeny, talan egy szelid benzines elonyosebb.
Az adagolo alatt csöpög és pár napja vettem észre mert nemrég volt vezérlés cserém és akor még ez a hiba nem jelentkezett de nagyon bosszant és lehet e ennek barmilyen súlyosabb következménye?
Sziasztok tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 1998 vw passat b5 hidegen intenziven csöpög a gázolaj .Mit tehetek én a megelőzése érdekében vagy csak szerelő tud rajta segíteni?? Előre is köszönöm!!!
Igen volt minden, legalábbis gondolom nem áltam ott. kb 300e felett járok, de már nem hiszem el hogy nem lehet megcsinálni. Pedig jó kis autó lenne, nem is kéne jobb nála. Max a crtdi.
Lehet micar hozzád kéne vinnem, csak tudom sok a melótok, de lehet kivárom.
Egyszer elhagytam egy forgalmit, a rendorsegen kiallitottak egy ujat, amibe fiatalabb lett az auto. Egy darabig kaloztam, de azt mondta a neni, naluk ez az adat szerepel. Kesobb jott a torzskonyv mizeria, azt hittem ott lesz valami fennakadas, de ott sem volt.
Tehat a kocsit hamarabb megvettem, a gyartasnal, ennyit errol...
Valójában inkább: te felírtad a számot, ők ellenőrizték és mivel nem volt ütközés ezért beírták... ha elnéztél volna egy számot akkor azt biztosan nem írták volna be...
Egyébként az eredetiség vizsgálaton is ugyanebből az adatbázisból kérik le az autó adatait amit utána ellenőriznek... Szóval körbe ért a történet!
A forgalmiba nem a tulaj írat dolgokat, legalább is nem az autó paramétereiről, hanem egy adatbázisból nézik ki. Az már más kérdés, hogy ezt az adatbázist Jucikák és Mucikák töltötték fel, így néha nem túl sok köze van a valósághoz...
Tudtommal az olajszivattyú hexa-tengelyének problémája a közös nyomócsöves motorokat már nem érinti. Ezeknél a nagynyomású üzemanyag pumpa tud lenni a szűk keresztmetszet. A részleteket pontosan nem ismerem, de állítólag van benne valamilyen alkatrész ami képes a tengelyén elfordulni, mert a hírek szerint csak rá van préselve és semmilyen egyéb rögzítése nincs, ráadásul mire a hiba érezhető lesz, addigra a komplett üzemanyagellátó rendszert hazavágja és a javítás 7 számjegyű összegbe szokott fájni!
A forgalmidban mi van? Egyébként az első három karakter a motorkód, a negyedik már az adott kódú motorok közötti al-verzióké lehet. Az enyémen CFFB van de a motorkód hivatalosan csak CFF.