A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Az eladáshoz is tehetség kell . Tőlem valamiért a jót is olcsón akarják , még van aki a szart is eltudja adni drágán :( Evvel Nem rád akartam utalni... ) Konkrétan volt , hogy tőlem a gyári , állapotú , működőképes , rendszámos , műszakis motort nem vették meg , Helyette vett a gyerek , drágábban , papírok nélküli , átalakított ( más motor eleje volt benne , locsolócsőből volt a karbi felfogatása ) Hibás , hol indult hol nem , másik ( ugyanolyan típusú ) motort :( Most mit mondjak erre ? Peches ember , ne menjen a jégre ! :)
A Panosok tényleg szépek voltak , de nem kéne már egy sem . Max szobadísznek jók ! Annak meg drágák... Volt egy 100-as lemezvillás Csepelem , azt is teljesen renováltam ( fényezés-króm-horganyozás ) Azt például szerettem ! :) Jó volt vele menni .Olyan volt a rugózása , mint a hintaló ! Azt miután kétszer feljelentett a rendőr , mert nem volt nagymotor jogsim , elcseréltem valamire :( Pedig alig ment jobban mint egy Simson . Akkoriban még csóróság volt , nem tehettem meg , hogy csak úgy félrerakjam :(
A kiárulásról annyit, ha valami olyan helyen laknék(pl faluban) ahol van tér, már régen bontóznék. Építettem pár pályamotort, utcai, járóképesekből, olyan sebességgel viszik el az utcai alkatrészeiket, hogy öröm nézni. Annyi, hogy a típuscsoportban is meg kell hirdetni, nem csak a nagy felületeken.
Ismerem ezt , beszéltem is az eladóval . Kicsit drágállom , de agyalok rajta . Kis probléma , hogy nem elég a pénzem , a kéket meg nem érdemes eladni , mert alkatrésznek viszont megéri az árát . A nagyrésze teljesen használható... Tudod , ez a kiárulás olyan . Nemtom kinek hogy sikerül , szerintem pár kurrens alkatrészt megvennének , a többi meg itt maradna , azt se pénz , se posztó...
Én mondjuk megtartanám , mert nem lenne sürgős a felújítás . Nekem biztos vagyok benne , olcsóbban jönne ki a felújítás , mert sok dolgot meg tudok otthon sk csinálni .
Pl idomok festése , lakkozása , porfestéshez van cimbi , váltó csere - pont van egy kész amit hirdetek :) -
Nálam egy baj van , meglátnak még egy motort , akkor mehetek a híd alá nylonszatyorral :D
Itt Isvánon múlik , de főleg az időn .. Nem biztos hogy akarja Ő ezt
Hát ja :( Ott még próbáltam jobbítani :) Az akkori lehetőségekhez mérten . Meg a kárpitos sem állt a helyzet magaslatán ... De a munka benne van ! Ami akkor még ment . De azért ezek után voltak más motorok is , mint CB750 , meg XS 500 , amik szintén atomjaira szedve lettek megszépítve , csak akkor még a filmes technika volt , és nem készült mindenről száz kép . Azokra már csak én emlékszem :)
Hát közelítőleg :) De szerintem meg sem állok , még a csupasz blokk nem marad . Konkrét hiba , a nyelestengely , meg a kuplungtárcsa , De vannak elöregedésekből adódó dolgok , mint például , vezeték bandázsok mállása , repedt indexbúrák-szélvédő-fokozat jeladó , itt-ott rozsda
... Viszont ha már ennyire szét van szedve , lehet , blokk meg váz festés is lesz ( nem tetszik feketén ) meg minden tisztítása . Vagy ! Megy fel a padlásra darabokban ! :) Majd meglátom mennyi energiám lesz hozzá . Eddig ott tartok , egy nap guggolgatás után , hogy nem tudok járni , úgy fájnak a lábaim az izomláztól :(
Fiatalon csináltam pár ilyen renoválást , de már egyre többször kell szembesülni az idő múlásával...
Hát a korai vizeshez képest szerintem jobb élményt ad, de az 1250 már pariban van. Igazából csak váltóban gyengébb, minden másban jobb az 1250. Futóműben, fékben, kényelemben kb. ugyan olyan jók, szerintem.
Ha nem kifejezetten VW emblémás, akkor lehet jó más típusra is. Felnin rajta szokott lenni a méret, osztókör, ET, J érték, kerékagy átmérő, gumi méret..
Egyébként ha megvan is célszerű lett volna párban cserélni gumit.
A legfontosabb, hogy ne úgy fogd fel, hogy buktál 4 felnit, gumit, stb, mert annak a tudatában vetted meg, hogy ez nem jár hozzá, hanem inkább úgy, hogy nyertél 4 felnit 2 gumit :)
Egyiken van egy padkázás, a felnin csak le van horzsolva a festék, a gumi oldala sérült, nem puklis, de le kell cserélni. Gondolom ezért nem hirdették az autóval. A hátsó gumikon 6mm a minta, a padkázotton és a másik elsőn 5. Ha időben kiderül, elég lett volna egy gumit vennem, négy felni, négy gumi, négy dísztárcsa helyett. Most csak nézek magam elé bután, hogy mit kezdjek vele. :)