Sziasztok! Mielőtt belevágnék az offroad világába, szeretném megkérdezni, hogy melyik terepjárót ajánlanátok terepezésre? Két típus között döntenék: Jeep Grand Cherokee és Mitsubishi Pajero. Leginkább a megbízhatóság és az alkatrészek ára és elérhetősége izgatna. Köszi a segítséget!
Szeretném felhívni mindenkinek a figyelmét, aki csörlőt szeretne vásárolni, hogy ne dőljön be a remek, már-már mesébe illő hirdetésnek, mert az egyik ismerősöm ráfaragott. Rendelt egy 12000lb-s nek hirdetett no-ném csörlőt, amikor megjött, szembesültünk hogy a paraméterei (dimenziós méretei, felhasznált anyag mechanikai méretezése, ) teljesen megegyeznek az én 6000 lb-s Horn csörlőmmel. Terheléssel le akartuk csekkolni, kiderült hogy 9000 -et sem tud. Emil a cégnek, akik azt mondták, hogy az érték a fordítóval értendő. Persze ezt nem írták rá sehol. Gyakorlatilag egy 6000 -ről volt szó, amit lehetett volna hirdetni 24000 nek is ha több csigasorral használom.
Ha olyanra akarod visszaalakítani amilyen a gyári kiadás volt, az lehet. Tizen-valahány ezer volt nekem egy Ducato, 3 személyesként lett behozva, rögtön egy 10 személyes kisbuszt csináltak belőle körabklakokkal. Így vettem meg, egy idő után meguntam az évenkénti vizsgát meg hogy a családból csak én vezethetem a D-kat miatt.Bementem egy KPM vizsgabázisra, ott az egyik vizsgabiztost kérdeztem hogy mit néznek vizsgakor. Az irodában megmondták a papírmunka menetét és bejelentettem vizsgára. 9 fős személyre szerettem volna, de vagy 800 ezer regadót kellett volna fizetni, ezért a gyári állapot mellett maradtam.