Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G.Gambino Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6345

Köszönöm mindannyiatoknak a tanácsokat. Sorban kipróbálok mindent. A lapátos dolgot viszont nem értem. Az ablaktörlő lapátokra gondolsz, vagy a motorban is vannak lapátok. :)

Lényeg a lényeg, akkor az általatok leírtak szerint nem valószínű, hogy a mosó motorja haldoklik és emiatt csökkent ilyen drasztikusan a nyomás?

Gugu_m Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6344

Vagy ha lehet én is adnék neked még egy ötletet, :D

A szivattyú úgy van tervezve, hogy maga az ablakmosó folyadék (ha nem tesco-s gayit tölt bele a sok hozzá nem értő...) akkor keni a lapátozást, így ha szárazon járattad, akkor könnyen lehet hogy egy egy lapát leszakadt, és ezért van a kisebb nyomás.(nekünk már volt klienseinknél hasonló eset). Bár a nyitás során bekövetkező megjavulásból én is cső megtörésre gondolnék... igazából ez a kettő lehet, más nem.

Előzmény: G.Gambino (6340)
cdl1 Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6343
Szia.
Megtörik valahol a cső, amikor le van hajtva a motorháztető.
Amikor felemeled, azért van rendes nyomás.
Nézd meg, hátha látszik valami.
Előzmény: G.Gambino (6340)
Steeef Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6342

Szia.A fényszórómosó és az ablakmosó két külön motor egy tartályban elhelyezve.

Valószínűleg a motorod szűrője van eldugulva.Ki kell hozzá szerelned a bal sárvédő doblemezt ott találod meg a tartályt.Egyébként vannak módosított szórásképű fúvokák amelyek jobban terítik a mosófolyasékot a szélvédőn.

Üdv Steeef.

Előzmény: G.Gambino (6340)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6341
Elnézést, de a kérdőjelek lemaradtak. Azokat légy szíves képzeljétek oda. :)
Előzmény: G.Gambino (6340)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6340

Urak,

 

 

A segítségeteket szeretném kérni. Ma egy bosszantó jelenség ütötte fel a fejét az autón. Az ablakmosó üzemelésével van a gond. Kb. negyed akkora nyomású vízsugárral spricceli (inkább csak locsolja) a szélvédőt, mint ezidáig. A lámpákat azonban ugyanolyan nagy nyomással tisztítja, mint eddig. Érdekes, hogyha felnyitom a motorháztetőt és úgy kapcsolom be a mosót, semmi gond, teljes nyomással működik a rendszer. Létezhet az, hogy a motorral van gond. Bár én laikusként úgy gondolom, hogy akkor se kép, se hang, tehát egyáltalán nem működne az ablakmosó funkció. A fúvokákat kitisztítottam, a helyzet nem lett jobb. A történethez hozzátartozik az is, hogy 1-2 hete teljesen kifogyasztottam az ablakmosót, de megfeledkeztem róla és csak tegnap töltöttem újra a tartályt. Az, hogy szárazon állt, előidézhette a fent leírt jelenséget.

 

Egyébként a fényszorómosót és a szélvédőmosót ugyanaz a motor hajtja. Mert, ha igen, akkor gondolom nem a motor beteg.

 

Előre is köszönöm a választ.

borgasz Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6339
A Rackban másfél éve szűk 400e Ft-ot ajánlottak E90 20d-re
Előzmény: riplac74 (6336)
borgasz Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6338

Ezzel szinte azt mondod, hogy az anyuka aki mondjuk E61-el hurcolja a gyerekeket a városban az oviba/iskolába ( amin természetesen az alapméretű gumi van, mert ere a célra valóban teljesen felesleges egy 18-as kerék peremes gumi kombó ) az nem kaphat szöget a gumijába vagy szerencsétlenül/figyelmetlenül nem hajthat bele egy kátyúba.

 

És ők talán még hálásabbak lennének a BMW-nek/férjüknek, hogy alkalmazták/megrendelték ezt a technológiát és nem kell kihívni az Asistance emberét ( mert nyílván nem fognak nekiállni kereket cserélni ) .

Előzmény: Törölt nick (6308)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6337
Itt 1200-1300 EUR körül van kompletten, beszerelve. Webasto vagy Eberspächer, másért nem érdemes pénzt adni.
Előzmény: riplac74 (6336)
riplac74 Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6336

Sziasztok.

Állófűtés utólagos beszerelése drága mulatság?

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6335
Szerencsétlen volt kissé a fogalmazás: 25C alatt megy ÉS hideg motornál nem lehet bekapcsolni.
Előzmény: G.Gambino (6334)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.19 0 0 6334

Köszönöm neked is a választ.

Gondolom, hogy azt szeretted volna írni, hogy 25 celsius fok felett nem lehet bekapcsolni, csak elütötted nem?

Előzmény: Törölt nick (6328)
not.tomi Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6333
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy utólagosan lehet e tükörbehajtást szereltetni gyári helyre, mert most fogok venni egy 530D-t és az hiányzik belőle.
Előre is köszönöm a választ

Üdv
Tomi
bmwlaci Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6332
köszönöm a gyors választ.Megnézetem mielött cserélem.
Előzmény: Törölt nick (6331)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6331
Sima xenonod van, nem kanyarkövetôs. Nem tudok róla, hogy külön indexrészt lehetne cserélni, lámpatest cikkszámok: 63 12 7 160 193 (bal) és 63 12 7 160 194 (jobb).
Viszont mielôtt kicseréled a lámpákat kompletten, nézesd meg egy szakszervizben a tömítéseket.
Előzmény: bmwlaci (6330)
bmwlaci Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6330
A jobb első lámpám index része párásodik. Csak az index rész. Ki szeretném cserélni a lámpát, mert eléggé idegesítő látvány. Viszont fogalmam sincs róla hogy kanyarkövetős-e vagy sem. Gondolom kinézetre ugyanolyan, mint a sima. Esetleg meg tudná nézni valaki extra listából a lámpám adatait? Köszi (B965242)

Dice&Clay Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6329

Szia dzsémsz,

 

Én azért voltam Janinál,mert még gyári volt a kocsi software szempontjából és gondoltam nem árt neki, ha kicsit megfrissül! Lettek bixenon lámpáim és adaptív féklámpák eddig nem tudta az autó ezeket a funkciókat 2003/12 havi a kocsi és közel alap felszeretség. A váltóval kapcsolatosan Jani mondta hogy kicsit durvábban fog még az elején váltani, mert még tanul és finobabb lesz szépen lassan, de nekem még így is finomabban vát, mint előtte és azóta már 400km mentem vele és érezhetően sokkal selymesebb és talán gyorsabb is a váltója az autónak. Volt még egy kis ugrálása a km. óra mutatójának- az is megszűnt és a motor is előzéseknél csak egy pici füstöt nyom és annyi - nekem előtte amigí padlóztam az autót addíg végig füstölt feketén egy kicsit, most csak dob egy pamacsot és annyi! Még amit észre vettem, hogy az addig a kicsit sistergős rádió adók azok most kivállóan szólnak ahól eddig nem. Más különösebb változást nem érzek még, de biztosan van oka a sok frissítésnek, nem hiába dolgoztak rajta a fejlesztők. Szal szerintem érdemes megcsináltatni, hosszú távon biztosan meghálálja az autó.

Ja és Janitól profibb és hozáértőbb szakemberrel ritkán találkozik az ember, bár gondolom ezzel senkinek nem mondtam újat.

 

Üdv. Zoli.

Előzmény: dzsémsz (6299)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.18 0 0 6328
Megnyugtatott, hogy nem fogja megenni az akksit.

Pont emiatt van az akksiregisztrálgatós cirkusz, hogy az energiamenedzsment tudja, mibôl lehet gazdálkodni. Amúgy az elektromotorok szépen eszik az akksit, ezért az állószellôztetés is lekapcsol egy idô után, nemcsak a Restwärme. (RWt 25°C alatt, és hideg motornál nem lehet bekapcsolni.) A többit Maszi már leírta.
Előzmény: G.Gambino (6323)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6327
Természetesen szerepel, a szokásos "made in..." feliratot keresd.  
Előzmény: dorog.zultan (6326)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6326
Igen, köszi a gyártás évét,hetét tudom hogy rajta van, csak példaként hoztam fel hogy valami hasonló módon szerepel-e a gyártás helye is.
Előzmény: G.Gambino (6318)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6325

Még valami Jani. Milyen külső hőmérsékleti tartományban üzemképes? Pl. 5 celsius foktól 15 celsius fokig? 

Előzmény: G.Gambino (6323)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6324

Nyilván nem használható az akku megállapítására, de ha nem kielégítő a mérleg az energiaháztartásban, akkor bekapcsolást követően azonnal, vagy hamarosan kikapcsol a rendszer.

Előzmény: G.Gambino (6323)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6323

Köszönöm a kielégítő választ Uram. :) 

Megnyugtatott, hogy nem fogja megenni az akksit. Ezek szerint az akkumulátor állapotáról a REST funkció bekapcsolásával is meggyőződhetünk? Ha nagyon haldoklik akkor a REST sem üzemképes?

 

Október 28.-a körül hívlak, nagy valószínűséggel addigra megoldjuk Danival a kábelezést és a beépítést.

Előzmény: maszibmw (6320)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6322
Lektorálod őket? És kiadom nyomtatásban.
Előzmény: G.Gambino (6321)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6321

OK, én voltam a figyelmetlen fasz. ;) Egyébként mostanában sokat publikálsz, úgyhogy nemsokára akár kötelező olvasmány is lehetsz. :)

Előzmény: Bazsa 525d (6319)
maszibmw Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6320

A Restwärme funkció a gyújtás levételétől számított 15 percig működőképes, a bekapcsolás feltételei közé tartozik az akku számított állapota, a külső hőmérséklet, valamint a hűtővíz hőmérséklete. Ha minden feltétel teljesül, bekapcsolható a dolog. Otthagyni nem fog a kocsi, mert rég ki fogja kapcsolni magát a rendszer, ha az akku állapota nem megfelelő.

 

Jani

Előzmény: G.Gambino (6313)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6319
Kötelező olvasmány lettem?
Nem írtam, hogy minden esetben EU-van rajta, de nagyon sokszor! ;-)
Előzmény: G.Gambino (6317)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6318

Fel van tüntetve rajta. Egy négyszámjegyű összeget keress egy elipszishez hasonlító kb. 2 cm széles, 1 cm magas alakzatban a gumi oldalfalán. Ha pl. 1208 szám szerepel az elipszisben, akkor az azt jelenti, hogy 2008.12. hetében gyártották a gumit.

Előzmény: dorog.zultan (6314)
G.Gambino Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6317
Szerintem ennek fuss neki újból, vagy maradj a testehezálló pukizós, álló szellőztetés témádnál. Csak, hogy megértsd: Ha minden esetben EU lenne írva, nem hoztam volna fel példákat.
Előzmény: Bazsa 525d (6315)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.10.17 0 0 6316
Megnézem, bár nem emlékszem, hogy láttam volna rajta, de persze attól még ott lehet...
Előzmény: Bazsa 525d (6315)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!