Köszönöm mindannyiatoknak a tanácsokat. Sorban kipróbálok mindent. A lapátos dolgot viszont nem értem. Az ablaktörlő lapátokra gondolsz, vagy a motorban is vannak lapátok. :)
Lényeg a lényeg, akkor az általatok leírtak szerint nem valószínű, hogy a mosó motorja haldoklik és emiatt csökkent ilyen drasztikusan a nyomás?
Vagy ha lehet én is adnék neked még egy ötletet, :D
A szivattyú úgy van tervezve, hogy maga az ablakmosó folyadék (ha nem tesco-s gayit tölt bele a sok hozzá nem értő...) akkor keni a lapátozást, így ha szárazon járattad, akkor könnyen lehet hogy egy egy lapát leszakadt, és ezért van a kisebb nyomás.(nekünk már volt klienseinknél hasonló eset). Bár a nyitás során bekövetkező megjavulásból én is cső megtörésre gondolnék... igazából ez a kettő lehet, más nem.
Szia.A fényszórómosó és az ablakmosó két külön motor egy tartályban elhelyezve.
Valószínűleg a motorod szűrője van eldugulva.Ki kell hozzá szerelned a bal sárvédő doblemezt ott találod meg a tartályt.Egyébként vannak módosított szórásképű fúvokák amelyek jobban terítik a mosófolyasékot a szélvédőn.
A segítségeteket szeretném kérni. Ma egy bosszantó jelenség ütötte fel a fejét az autón. Az ablakmosó üzemelésével van a gond. Kb. negyed akkora nyomású vízsugárral spricceli (inkább csak locsolja) a szélvédőt, mint ezidáig. A lámpákat azonban ugyanolyan nagy nyomással tisztítja, mint eddig. Érdekes, hogyha felnyitom a motorháztetőt és úgy kapcsolom be a mosót, semmi gond, teljes nyomással működik a rendszer. Létezhet az, hogy a motorral van gond. Bár én laikusként úgy gondolom, hogy akkor se kép, se hang, tehát egyáltalán nem működne az ablakmosó funkció. A fúvokákat kitisztítottam, a helyzet nem lett jobb. A történethez hozzátartozik az is, hogy 1-2 hete teljesen kifogyasztottam az ablakmosót, de megfeledkeztem róla és csak tegnap töltöttem újra a tartályt. Az, hogy szárazon állt, előidézhette a fent leírt jelenséget.
Egyébként a fényszorómosót és a szélvédőmosót ugyanaz a motor hajtja. Mert, ha igen, akkor gondolom nem a motor beteg.
Ezzel szinte azt mondod, hogy az anyuka aki mondjuk E61-el hurcolja a gyerekeket a városban az oviba/iskolába ( amin természetesen az alapméretű gumi van, mert ere a célra valóban teljesen felesleges egy 18-as kerék peremes gumi kombó ) az nem kaphat szöget a gumijába vagy szerencsétlenül/figyelmetlenül nem hajthat bele egy kátyúba.
És ők talán még hálásabbak lennének a BMW-nek/férjüknek, hogy alkalmazták/megrendelték ezt a technológiát és nem kell kihívni az Asistance emberét ( mert nyílván nem fognak nekiállni kereket cserélni ) .
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy utólagosan lehet e tükörbehajtást szereltetni gyári helyre, mert most fogok venni egy 530D-t és az hiányzik belőle. Előre is köszönöm a választ
Sima xenonod van, nem kanyarkövetôs. Nem tudok róla, hogy külön indexrészt lehetne cserélni, lámpatest cikkszámok: 63 12 7 160 193 (bal) és 63 12 7 160 194 (jobb). Viszont mielôtt kicseréled a lámpákat kompletten, nézesd meg egy szakszervizben a tömítéseket.
A jobb első lámpám index része párásodik. Csak az index rész. Ki szeretném cserélni a lámpát, mert eléggé idegesítő látvány. Viszont fogalmam sincs róla hogy kanyarkövetős-e vagy sem. Gondolom kinézetre ugyanolyan, mint a sima. Esetleg meg tudná nézni valaki extra listából a lámpám adatait? Köszi (B965242)
Én azért voltam Janinál,mert még gyári volt a kocsi software szempontjából és gondoltam nem árt neki, ha kicsit megfrissül! Lettek bixenon lámpáim és adaptív féklámpák eddig nem tudta az autó ezeket a funkciókat 2003/12 havi a kocsi és közel alap felszeretség. A váltóval kapcsolatosan Jani mondta hogy kicsit durvábban fog még az elején váltani, mert még tanul és finobabb lesz szépen lassan, de nekem még így is finomabban vát, mint előtte és azóta már 400km mentem vele és érezhetően sokkal selymesebb és talán gyorsabb is a váltója az autónak. Volt még egy kis ugrálása a km. óra mutatójának- az is megszűnt és a motor is előzéseknél csak egy pici füstöt nyom és annyi - nekem előtte amigí padlóztam az autót addíg végig füstölt feketén egy kicsit, most csak dob egy pamacsot és annyi! Még amit észre vettem, hogy az addig a kicsit sistergős rádió adók azok most kivállóan szólnak ahól eddig nem. Más különösebb változást nem érzek még, de biztosan van oka a sok frissítésnek, nem hiába dolgoztak rajta a fejlesztők. Szal szerintem érdemes megcsináltatni, hosszú távon biztosan meghálálja az autó.
Ja és Janitól profibb és hozáértőbb szakemberrel ritkán találkozik az ember, bár gondolom ezzel senkinek nem mondtam újat.
Pont emiatt van az akksiregisztrálgatós cirkusz, hogy az energiamenedzsment tudja, mibôl lehet gazdálkodni. Amúgy az elektromotorok szépen eszik az akksit, ezért az állószellôztetés is lekapcsol egy idô után, nemcsak a Restwärme. (RWt 25°C alatt, és hideg motornál nem lehet bekapcsolni.) A többit Maszi már leírta.
Nyilván nem használható az akku megállapítására, de ha nem kielégítő a mérleg az energiaháztartásban, akkor bekapcsolást követően azonnal, vagy hamarosan kikapcsol a rendszer.
Megnyugtatott, hogy nem fogja megenni az akksit. Ezek szerint az akkumulátor állapotáról a REST funkció bekapcsolásával is meggyőződhetünk? Ha nagyon haldoklik akkor a REST sem üzemképes?
Október 28.-a körül hívlak, nagy valószínűséggel addigra megoldjuk Danival a kábelezést és a beépítést.
A Restwärme funkció a gyújtás levételétől számított 15 percig működőképes, a bekapcsolás feltételei közé tartozik az akku számított állapota, a külső hőmérséklet, valamint a hűtővíz hőmérséklete. Ha minden feltétel teljesül, bekapcsolható a dolog. Otthagyni nem fog a kocsi, mert rég ki fogja kapcsolni magát a rendszer, ha az akku állapota nem megfelelő.
Fel van tüntetve rajta. Egy négyszámjegyű összeget keress egy elipszishez hasonlító kb. 2 cm széles, 1 cm magas alakzatban a gumi oldalfalán. Ha pl. 1208 szám szerepel az elipszisben, akkor az azt jelenti, hogy 2008.12. hetében gyártották a gumit.
Szerintem ennek fuss neki újból, vagy maradj a testehezálló pukizós, álló szellőztetés témádnál. Csak, hogy megértsd: Ha minden esetben EU lenne írva, nem hoztam volna fel példákat.