Hi. A leírás alapján a mozgató motor vagy a jeladója a hibás. Ezért írtam le az én javítási módom. Azt mindig hallod, ha állítani akar a motor, a jó helyen csak kikapcsolod. Lapát állító motorom is van kiszerelve. Üdv Kapi
Kicsit jobban utána néztem és nem mindig megy a lapát mozgató motor olyan mintha nem kapna áramot vagy test nem lenne.Fogja magát és akárhová próbálom állítani manuálisan nem mozdul a lapát,azt mutatja,hogy szélvédőre fúja de igazából sehol nem jön a levegő és a ventilátor meg üvölt 3-son. Megyek vele és aztán csak egyszer normálisan működik aztán a következő pillanatban megint szar. A digitális panelt már cseréltem próbára de a másikkal is ugyan ez a tünet.
Hi.Nekem is volt hasonló gondom vele, meg azt sem szerettem, hogy minden motor indításkor újra akarta állítani a lapokat. Én beépítettem egy kis méretű kapcsolót a műszerfalba amivel a zsalu mozgató motort ki tudtam kapcsolni. Tél elején nyomtam egy zsalu mozgatást és amikor a szélvédőre adta akkor kikapcsoltam. Így ment tavaszig, akkor meg átállítottam szellőzésre az előző módon. Van klíma vezérlőm is bontásból, de csak kipróbálva érdemes megvenni. Ha erre felé jársz bele próbálhatjuk. Üdv Kapi, Jászárokszállás
Üdv mindenkinek. Lenne egy kérdésem hátha valaki tudja rá a választ.Van egy 1 cromám és a digitális klímám néha megbolondul azt mutatja,hogy a szélvédőre fúja a levegőt de nem oda megy minden hol egy pici levegő érződik de nem képes még a szélvédöröl se lefújni a párát valahova megy a levegő de nem tudom,hogy hova.Átkapcsolom kézire nem változik semmi ugyanazt csinálja.Visszanyomom automatára akkor mutatja,hogy szélvédőre megy de nem nagyon érződik semmi a fűtőmotor pedig ordít 3-son de nincs levegő.Válaszotokat előre is köszönöm,további szép napot.
Nemrég volt alkalmam menni 900 Km-t egy 2.4JTD-vel.
Az a 200 paci eléggé meggyőző..:-)
A gazda szerint sok gond nincs vele. Csak az azért neki is feltűnt a régi Croma2-ese után, hogy sikerült a Fiatnak az újabb kori dizájn oltárán feláldozni az egykoron legnagyobb autóját.
A magassága miatt nem annyira stabil, mint a 2-es, ennek kivédésre túlerősítették a keresztstabilizátort, aminek eredményeként viszonylag kis koppanás is áthat az egész autóra.
Tetejében emiatt a mostan divatos beszűkített tető miatt kissé összement az autó.
Összességében egy jó autó...
De használhatóság szempontjából egy Stilo kombi jobb választás.
- A 101 lovas motorra rárakható a 115 lovas adagolója?
- A 101 lovasnak ugye ugyanaz a turbója, mint a 115 lovasnak?
Átnéztem a könyvet, ami szerint ugyanazok a porlasztócsúcsok, a turbó is, és 2 mm-rel hosszabb a motor lökete, igy 54 cm3-vel több, valamint picit alacsonyabb a sűrítési viszonya. Gyanítom, hogy a plusz lóerők elsősorban az adagolónak köszönhetőek.
Van egy nagyon keveset futott (144e km, szervízkönyvvel, első tulajos, nem kamu!) 2.5 TD 1-es Cromám, amit lassan ki akarok pofozni és lepapírozni, és ha van rá mód, akkor egy kicsit felokosítanám a 101 lovas motorját. :) Ha nem is hozom fel OT-s szintre, de szeretném patent állapotúra megcsinálni, de ehhez nem fog kelleni túl nagy ráfordítás, úgy néz ki. Semmi nincs átbarkácsolva az autón, szép a belseje, az alja rohadásmentes, csak egy jobb hátsó sárvédőív meg egy bal oldali külső küszöbvég kell és ennyi.
A másik dolog az, hogy eladóvá vált az 1.9 IDTD Cromám, szép és jó állapotban. Fájó szívvel, de megválok tőle. Ha valkinek kell egy jó autó, akkor szóljon. Hamarosan teszek fel képet mindkét autóról.