Végre 2 hónap után összerakták a törött E61-esem. Problémám az, hogy azóta mindkét fényszoró bepárásodik. Mondanám, hogy amit betettek biztos repedt, mert bontott volt, de akkor miért párásodik a másik is, amihez elvileg nem nyúltak? Szerelésnél el lehet cseszni a tömítéseket? Cserélhetők ezek?
DTC-re jelzett a fékek miatt, pedig kivannak cserélve újakra. Az összes égőt bejelezte minden világit, a pdc-t is hibásnak jelezte és az is teljesen jól működik.
Látni kéne a listát. A "minden elektronikát kiírt hibának" nem úgy hangzik, mintha egyszerû feszültségszintes DTCkrôl lenne szó. Bár valóban nem túl konkrét. Mindenesetre ha csak ennyi volt a gond, és utána törölték, nem lehet megint tele, itt valami bûzlik.
Ki lett minden törölve belőle. Mert voltak olyan dolgok amik működtek mégis hibának irta ki. Ugye ugy van, hogy ha törlöd utána azok vissza jönnek amik ténylegesen nem megfelelően működnek?
Ő nem azt írta, hogy levették, hanem lemerült:) Tényleg televeri hibával, de oda is van írva, hogy unterspannung. Meg kell nézni a hibakódokat, kiderül úgy is.
A computer minden elektronikát kiirt hibának, de azt mondták, hogy azért mert egyszer lemerült az aksi, mert tény minden működöt
muhaha
Remélem nem vetted be. Akksilevétel után max annyi gond lehet, hogy nincs pontos idô, meg 1-2 dolgot (tetôablak, ablakemelôk, SZLben a kormányfordulatok száma stb) újra kell inicializálni. Ha egy sima akksilevétel tömeges hibakódokat generálna, sírva fakadna az összes BMW szerviz (minden második szervizutasítás úgy kezdôdik, hogy kösd le az akksit).
Sziasztok! tartok egy kis ,,élménybeszámolót,, a mai napról. (akit nem érdekel attól bocs) Elmentünk ma Sopronba, úgy volt ma végre meglesz az első BMW-m (E60 530DA M pack 2004/8), egy nagy álom válik valóra. Hát nem igy lett. Eszembe jutott azért a papirok előtt vigyük csak el állapotfelmérésre. Jól tettem.... Sok szilentel gond volt, meg a légtömegmérővel is gondok voltak. A computer minden elektronikát kiirt hibának, de azt mondták, hogy azért mert egyszer lemerült az aksi, mert tény minden működöt (lámpák, pdc stb...) De azt nem tudom, hogy miért voltak leszedve a lökösök (lehet nem gyári M packet) és kinyomtattuk amit a gép kiirt és a kmer óránál egy szép 0-a volt. Ez miért lehet???? Amikor az autóba 142e km-er van és tiptop állapotban van, a bőr sincs megviselt állapotban se a váltó bőr se a kormány, de attól még lehet vissza van pörgetve!?!? Kiváncsi lennék a véleményetekre, mert biztos jobban értetek az autóhoz, mint én. Ha valaki tud 530DA M packosat(anyagiak miatt facelift előtti) azt szivesen megnézném
A hat prémiumgyártó közül nagyjából mindegy, melyiket választod, nem nyúlhatsz mellé (bár minimális különbségek vannak). Azon a szinten már a hit dönt, meg hogy ki hogyan súlyozza a pontszámokat, ott már nincsenek kimondottan szar gumik.
Ez hibátlanul hangzik, csak a belinkelt szórólapon nem értek semmit. Nem beszélem ezt a gyönyörű világnyelvet. Valamint azt sem értem, hogy jön a képbe az IKEA? Valami virágváza lesz még ajándékba? Azon az egy oldalas szóróanyagon nem jön át, hogy az akciós árból is adják. hihetetlen lenne.
Igen, de jelen esetben a kedvezmeny az aktualis akcios arbol is lejon. Az E46-ra 195/65R15 (is) a gyari meret. Ebben a meretben az LM30 8500,- Ft koruli aron lesz ( nyilvan arfolyam fuggo ) . Nezz korul, hogy ez a gumi ebben a meretben mennyi itthon.
Persze, én nem leszólni akartam, félre ne érts, csak pont egy árban van a Continental TS 830-al. Így nálam lehet az lesz a befutó, de köszi a véleményt!
Nagyon meg vagyok vele elégedve. Most olvastam valahol a téli gumi teszteket,és ott felsorolják a márkákat osztályozás szerint,melyik hogyan teljesített. Érdemes megnézni,mert volt pár márka ami nem hozta azt amit kéne neki a neve alapján.
Szóval én a Pirellinek ezt a téliét csak ajánlani tudom!!
Most én is a téligumiért bújom a netet. Az X3-ra tavaly vettem szerelt szettet 480.000-ért szalonban, de az sem runflat. Az 5-öshöz van gyári 16-os felnim "üresen" azaz csak gumit keresek.
Runflatot nem is látok online boltokban, és ma beszéltem a debreceni szalonnal, a szerelt téli kerekek egyike sem runflat. Azaz honnan lehet akkor ilyet venni?
Eléggé gyorsan hajtok, erős kanyarokkal, és elég sokat megyek (havi minimum3-5e km, autópálya és város vegyesen).
Ez pont az a használati profil, amire mindenképp runflatet érdemes venni, fôleg télen. Ha megteheted, az alábbiakból válassz: Goodyear Ultragrip GW-3 ROF Pirelli W210 Sottozero RF Bridgestone Blizzak LM-22 RFT Dunlop SP WinterSport M3 ROF Michelin Pilot Alpin PA2 ZP (Conti tudtommal nem csinál téliben SSRt.)
a BMW-nek van saját ajánlása?
Van, ötágú csillag jelöli az abroncs falán, és módosított gumikeveréket takar. A felsoroltakból a Dunlop és a Goodyear rendelkezik ezzel. Nekem az utóbbi van.
Szerintem olvass vissza, sok dologban segített nekem is a topic, vásárlásnál annak idején. Én laikusként két dolgot tudnék ajánlani, lehetőleg Németországban vedd meg és szemtelenül kevés km-el. De van itt sok hozzáértő, aki biztos segít a típus kiválasztásánál is. (Nekem csak benzines autóm volt, van, lesz)
Nem a Bosch tulajdona már a Blaupunkt, legalábbis a consumer részleget eladták tavaly, csak az OEM-et tartották meg. Döglôdik az aftermarket mindenhol, a kutya nem vesz utólagos fejegységet a kocsijába. 1-2 gyártó fog csak maradni ezen a piacon. Sokan már túlnyomórészt az OEMbôl élnek.
Bocsánat, 525xd is ok. Az 530d-vel úgy vagyok, hogy ha sima hátsó kerekes, akkor legyen már 535. :) Ti mint gyakorló tulajdonosok sokat tudnátok segíteni. :) Eddig csak új autókat használtam, de mindegyiket vittem rendesen szervizbe, vigyáztam rá stb. Gondoltam most ugyanannyi pénzért jobbat lehet venni használtan, csak először tisztában szeretnék lenni a választott modell használat közbeni jellemzőivel, típushibáival. :)
A ZGWbôl kilógó ethernetkábel és az akksikábel robbantógombja nem lesz szériafelszerelés, viszont a keyless go igen :) (Nem lesz slot a kulcsnak, csak egy hotspot a kormányoszlopon arra az esetre, ha kifogyna a Handsenderben az akksi, mint az F01nél.)
Nagyon megköszönném ha tudnátok pár jó tanácsot adni az alábbi kérdéssel kapcsolatban. :)
2007/2008-as évjáratú 5-öst szeretnék. 3 verzió jöhet szóba. 525d, 530xd, 535d. Pénztárcától függ majd a döntés. Mivel használtan tervezem megvásárolni, az lenne a kérdésem, hogy bizonyos típusoknál illetve évjáratoknál mik a negatív jellemzők, mire kell odafigyelni?
Tisztában vagyok vele, hogy a használt az nem új, csak szeretném tudni, hogy melyikkel milyen problémák lehetnek, és ezek szerint dönteni.