Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Andrew31 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1305
Sziasztok!

Azokhoz a fórumtársakhoz lenne kérésem akik jelenlegi vagy jövőbeni Ceed rendelés miatt szinte napi kapcsolatban vannak a kereskedésekkel!

Kérdezzetek már rá legyetek szívesek, hogy van e a Kianak olyan szolgáltatása Magyarországon, hogy GYÁRI chiptuningot tudnak e csinálni!Ennek lényege, hogy a gyár által adott tól-ig tűréshatárok határok között végeznek egy olyan motoroptimalizálást szoftveresen, amely teljesítménynövekedéssel jár!
Hangsúlyozom, hogy csak és kizárólag a gyári szoftveres chiptuning érdekelne az olcsó(bb) és ezért persze kevésbe megbízható tuningboxos megoldások (crdi box, kuberl box) melyek gyakorlatilag csak a motor hideghőmérsékleti érzékelőjét csapják be így érve el teljesítménynövelést nem érdekelnek.

Baráti beszélgetésekből tudom, hogy nálunk (Mo.-n) a Toyota, a Seat, a VW nyújt ilyen szolgáltatást.

Az ilyen gyári chip lényege, hogy "TÜV" minősítéses és megmarad a gyári gari!

Segítségeteket köszönöm!
KiberLovag Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1304

Az enyimre azt mondják, hogy úton van... (1.6CRDI EX)... ez aztán bármit jelenthet... :( Elivleg a következő szállítámannyal ígérik, elképzelhető, a Tied is azzal jön, ezt márc elejére ígérték az M6-nak...

 

Az 1.4-ekről melékesen (ma) azt az infót kaptam, hogy jórészüket még koreában rakták össze, így azok szállítása lehet hosszabb is, főleg, ha csomagot is kértél hozzá... :(

 

Egy dolog azonban biztos, ha nekem gipsz jakab megígér valamit, aminek függvényében én tót mancinak ígérek, akkor ha gipsz jakab nem tartja be, és emiatt én sem tudom tót mancinak betartani az ígéretemet, akkor én vagyok manci felé 100%-ig felelős... ez nálam az üzleti életben így müx... és ne adja isten, de ha itt én leszek a tót manci, akkor nem leszek szívbajos se... erre mérget vehet bárki... ki lehet engem engesztelni egy esetleges késlekedésért, de az sújos kiegészítőkbe kerül minimum... és hogy ezt hogyan boxolják le "gipsz jakabbal", az már ne az én problémám legyen... :)

 

Papíron csak annyi szerepel, hogy márciusban vehetem át... szóban azt az ígéretet kaptam, hogy a mostani autómra esedékes márc11-i törlesztőt már nem kell befizessem... kíváncsi leszek...

 

Üdv:

KL

:)

Előzmény: Deras71 (1303)
Deras71 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1303

Szia!

 

Ha jól tudom mi egy helyen rendeltük meg a vasat. (M6) Neked mondtak v.mi biztatot? Én hívtam őket mult héten, de azt mondták még nincs az országban. :((   (1.4 LX+kényelmi cs.) Pedig nekem feb. vége márc. elejére ígérték.

 

T.

Előzmény: KiberLovag (1302)
KiberLovag Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1302

Nicht kukkenzi ribizli... :p

 

Hát jó kérdés... márciusban... :p

Előzmény: Gaben. (1301)
Gaben. Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1301

Mikor kapod a sárkányt? ;o)

Előzmény: KiberLovag (1300)
KiberLovag Creative Commons License 2007.02.26 0 0 1300

Teszteléskor nem feküdtem rá nagyon a témára teszteléskor, de az ajtóhelyek valóban 16 körüliek, de szinte biztos, hogy valamiféle bélelés kel oda, ha valami komolyabbat pakolsz be... mondjuk én nem vágyom túl sokra... van egy aktív csövem, ha minden kötél szakad, bezuttyantom hátra, meg betolok egy jobb komponens-szettet, ha a gyári nagyon gagyinak tűnik... kicsit mindenesetre járatni kell a gyári cumót, hogy ezt kitapasztaljam...

 

a fej meg olyan amilyen (még nem ítélkeznék, majd ha átvettem), de megkötöm a kompromisszumot adott esetben, mert a közékonzol így szép... ;) Az gyanítható, hogy a gyári 4 hangszórós esetben két csipogó kötelező, és a 6a hangszórósnál is az a kérdés, milyen magas-tartományt lehet kicsikarni... a mélyeken sokkal egyszerűbben lehet segíteni, de ha egy drümmögőt 80-100Hz fölé kell engedni, akkor biza az ajtókban is komolyan be kell avatkozni...

 

Meglátjuk, akinek már megvan a gép LX/EX 4/6 hangszóró, az nyilatkozzék, mit tapasztal... :)

 

Üdv:

KL

:))

Előzmény: Törölt nick (1299)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.25 0 0 1299
Hifisták!

Agyalt más valaki Hi-Fi építésen?
A képekből ítélve, a kerékjárat mögött lehetne egy jó kis mélynyomót építeni.
Alig venne el helyet a csomagtartóból. Igazából szinte semmit.
A csomagtér tálcában gyönyörűen elférne az erősítő, és a kondi.
Az első szett kb 16-os lehet a belevaló, a tükör 3szögben van a magas helye, de én az első oszlopon jobban szeretem a színpadkép miatt.

Ami kérdéses, hogy a gyári fej milyen hangot produkál, és hogy van-e vonal kimenete? Csak reménykedem benne. Gázos lenne kicserélni. :(
kiajobb Creative Commons License 2007.02.25 0 0 1298
A kereskedésnek van egy éves keretszerződése és így jönnek ki ezek a könnyen megjegyezhető számok. Picanto 4.444 Ft Rio 5.555Ft Cerato Ceed 6.666Ft stb.
A biztosító egyébként Uniqua. De ha magad kérsz ajánlatot akkor rosszabra jön ki.
Előzmény: Törölt nick (1297)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.25 0 0 1297
Áz nyém rossz! :-)

6666Ft... ördögi. Melyik biztosító
Nekem is Komárom megyei kisváros.
Először a biztosítés.hu néztem meg, majd az eredeti céges kalkulátorral.
Így jöt tki nekem az Aego a leegolcsóbbnak.
Előzmény: kiajobb (1295)
zotty1 Creative Commons License 2007.02.25 0 0 1296
ez melyik biztosító?
Előzmény: kiajobb (1295)
kiajobb Creative Commons License 2007.02.25 0 0 1295
Nekem 6666Ft-ot ajánlottak 10% 50e önrésszel, mindenféle bónusz és együttkötés nélkül. Ja és Komárom megyei lakcímmel. Most a dízel Rio--ra 6000 altt fizetek hasonló önrésszel. A céges p307-re ugyanilyen önrésszel a Casco 11 ezer volt.
Előzmény: Törölt nick (1293)
Sanja28 Creative Commons License 2007.02.25 0 0 1294
Bocs, nem voltam gépközelben. Igen a Swiftet beszámoltattam, ezt sem értékelték sokra. Sajnos a Suzukik nem arról híresek hogy tartják az árukat. Sok bajom ugyan nem volt a Swift-tel, csak a sok bosszató hiba, amit sem a szervíz, sem a gyár nem hajlandó le reagálni. A két autó közti különbség finoman szólva ég és föld.
Előzmény: karesz2 (1290)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1293
10% 50.000-es önrésszel. Ez a legalacsonyabb.
A C07 az a bónusz, mint a kötelezőnél. Az annyi mint -35%
Ha a kötelezővel egyött kötöd, akkor még 10%-ot elengednek a díjból.
Így jön ki nekem éves díjfizetéssel 60.000Ft, vagy havonta 5300 banki utalással.
Egy Soproni barátom az új Off Jetta PDTDI-re 13.000/ hó fizet.
szóval ez a KIA ebből a szempontból is kedvezőbb.
Lehet, hogy egy szép napon a KIA-t is lopni fogják? :)
Előzmény: kiajobb (1292)
kiajobb Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1292
Milyen önrésszel és mit jelent a C07?
Előzmény: Törölt nick (1289)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1291
pont úgy értékelik, ahogy a használtautó piac. Illetve az új ára is meglehetősen kedvező. A pár éves használt autók eladásának az a rákfenéje, hogy szinte mindenki hitelre vesz autót, és a használtnak annyival rosszabb a hitele, hogy csak nagyon nyomott áron érdemes új helyett venni.
Előzmény: karesz2 (1290)
karesz2 Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1290

Hali.

Beszámíttattad?-nekem Ignác van, sajna nem nagyon értékelik, pedíg...

Gratula a géphez.

Előzmény: Sanja28 (1274)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.24 0 0 1289
Nekem csak a Mai Casco ajánlata jött ki a weben, semmi más. Nem értem miért.
Esetemben az Aegon cascója sokkal kedvezőbb, együttkötéssel, C07-el 60.000Ft / év! :-) Céges kalkulátorral, nem a weben.

Ennél olcsóbb nincs.
Előzmény: zotty1 (1286)
vlevi Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1288
Annyit szoktak még javasolni bejáratáshoz, hogy ne állandó fordulaton. Az első 1000 km lehetőleg ne egy Budapest-Bécs odavissza legyen. Nem szabad tiltásig forgatni, de jó, ha változó fordulatszámon járatod, ahol sűrűn kell váltani, gyorsítani, lassítani.
Nekem a motoromra (DL-650) azt írta a bejáratás, hogy az első 800km-en ne forgassam 5000 fölé, a második 800km-en tartódzkodjak a 7500 fölötti fordulattól. Ja, ennek a vége 10500-nál van.
Szóval ha ezt nézzük, akkor számolhatsz úgy, hogy az elején 3000, később 4500 fölé nem nagyon hajtod.
Előzmény: scenic(725) (1285)
Sanja28 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1287
Köszi!
Ezt a 4000 alatti fordulatot lesz tartani, mert nagyon menne, pillanatok alatt 3000-nél jár a mutató. Ráadásul nagyon húz. 100 környékén is csigatempónak tünik a sebesség.
Az 50 km betarthatatlannak látszik. Érdekes hogy a motorhang kicsit mindig hallható, de egyáltalán nem zavaró.
Előzmény: scenic(725) (1285)
zotty1 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1286
A biztositas.hu-n frissítették az autó adatbázist, most már a cee'd-re is lehet cascót számoltatni.
scenic(725) Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1285

Szia

 

Gratula :) Az első 1500 km-ig óvatosan bánj vele, tegyél tojást a gázpedál alá. 3000-4000 közti tartomány fölés ne forgasd, maradj 4000 alatt. Autópályán szerintem egy tartós 110-120-as tempó biztos nem árt meg neki.

Aztán ha letelt az 1000-1500km akkor húzasd ki. Nézd meg hol a vége... Egy pár perces max. sebességű tempó nem foghat ki rajta. :)))))))))))

Ha jól sejtem benzines, tehát akkor jól bemelegedett motorral mehet egy gyorsulás 3-asba, én bepörgetném 5000-ig, autópályán 10-20 percen át 5000-es fordulaton.

A lényeg, hogy ha letelt a bejáratás, dinamikusan vezesd, huzasd ki jól 2-esben, 3-asban, 4000 körül váltanék vele, ne lustuljon el. Persze nem mindig :)) csak néha.

Ez kell ahoz, hogy a lóerőket ne veszitsd el.

 

Ellenvélemény?

Előzmény: Sanja28 (1274)
kiajobb Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1284
Hát akkor én már ültem az autódban! A nyílt hétvégén és azóta többször is voltam a szalonban és megcsodáltam kívül belül azt a fekete EX-et ami a szalon belső részében állt. Ugyanis én is Tatabányán a (Karácsonyi-Nagynál) készülök megrendelni.
A mostani RIO mat még nem náluk vetten (sajnos) de szervizre már oda járok.
Tudod-e hogy nagyon irigyellek azért a fekete paripáért!
Balesetmentes és örömteli utat kívánok.
Előzmény: Sanja28 (1281)
Sanja28 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1283
Köszönöm a hasznos tanácsokat, nem hagyom ellustulni, de gyilkolni sem akarom!

Előzmény: Törölt nick (1282)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1282
Drakulálok! :-)
Őszintén irigyellek, jó értelemben ... én is szívesen vágtatnék egy ilyen fekete lovon! :-)

A járatás?
Használd rendeltetésszerűen, néha forgasd meg azt a motort röviden.
Egy egy előzés, húzatás nem árt neki, ha lehet 4000 ford alatt.
A változatos használat jót tesz neki. Ne kínozdd, ne erőltesd, annál még a hajtás is jobb. Arra gondolok, amikor a kalapos papa hegymenetben 5. fokozatban előz.
Ha nagyon "pipiskedsz" vele, akkor ellustul.
Forogjon az a motor, ne kínlódjon, dinamikusan, nem túlforgatva, váltzatos sebességgel, közlekedve.
Az országúti forgalom normál dinamikus tempóban egészséges egy új autó első néhány ezer km-ének.
ha jól tévedek.... :-)
Előzmény: Sanja28 (1274)
Sanja28 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1281
Igen! Mivel szalonautó volt, az 1,4 EX árában kaptam. Nagyon korrektek voltak. Tatabánya környékén mindenkinek ajánlom őket! (Karácsonyi-Nagy) Bár egy kicsit lehettek volna gyorsabbak. A Swiftemet beszámolták, és a frász kerülgetett 1,5 hétig, nehogy valami baja legyen az autónak.
Előzmény: Tettestárs (1279)
Tettestárs Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1280
Persze tökéletesen tisztában vagyok vele,hogy nem mi vagyunk az egyetlen piac! De nem tudom,hogy külföldön milyen a fogadtatása az autónak! Azt is tudom, hogy a gyártás teljes felfutásához idő kell ezért is írtam 60%-ot! Azért gondolom a gyártási folyamat korábban tesztelve lett, mert ha mindenféle csipp-csupp problémával kellene bíbelődni, és emiatt nem tudna a gyár szállítani az enyhén szólva kockázatos volna a gyártó szempontjából!!!
Nekem meg addíg marad az, hogy "türelmetlenül kivárok" :-)
Előzmény: Törölt nick (1278)
Tettestárs Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1279
Gratulálok,sok szerencsét és sok balesetmentes kilómétert kívánok!!! Azért tényleg ne feledkezz el rólunk később és nyomd az infót! Kaptál valami kedvezményt?
Előzmény: Sanja28 (1274)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1278

miért, szerinted Magyarország az egyetlen felvevőpiac???

 

Egyenlőre jóval nagyobb a kereslet, mint amennyit a gyár elő tud állítani. Egy termék indulásánál rengeteg nemvárt esemény tud késedelmet okozni, a teljes felfutás és egyenletes maximális gyártási mennyiég csak eztán áll be. A piac is lehiggad, és lehet majd olcsóbban is venni, jönnek az akciók, stb....

 

Aki okos, kivár, akinek sok a pénze, az lehet türelmetlen :-)

Előzmény: Tettestárs (1276)
Sanja28 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1277
Köszi!

Előzmény: Zoollanderhu (1275)
Tettestárs Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1276
Hát ez nem túl biztató! Azért kíváncsi lennék, hogy az importőr, vagy a gyár hibája ez a hosszú szállítási határidő! Vagy tányleg ekkora lenne a kereslet?! A sajtóközlemény szerint 12500 db cee'd-et tud összerakni a gyár havonta, ha a termelés 100%-on lesz. Ha most 60%-on állnak az akkor is havi 7500 db. Szóval szerintem kicsit sok ez a május vége! Mondjuk egy haverom 6 hónapot várt egy Civic-re! Ahhoz képest ez nem is annyira sok ! /Nem a frászt :-)/
Előzmény: kiajobb (1273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!