Érdekes. A 2020-as napenergiatenderes átlagár ezek szerint "fillérre" megegyezik a villamosenergiapiac jelenlegi átlagárával.
A trendek folytatódnak, az idén már minden bizonnyal olcsóbb lesz mint az átlagos piaci árak és hovatovább fele lesz az újépítésű atomerőművi áramárnak, annak kockázati vonzatai nélkül.
Allitolag 13,70 Ft/kWh (regen leamortizalodott erömüvekben termelve). Persze meg hozza jön a halozat költsege, amiböl megujulok eseteben "sokkal kevesebb" kell, hiszen a termelest a környeken fogyasztjak el.
(Azonkivül a napenergia aranak tovabbi felezödese meg realitas ... mondjuk ~2026-2028-ra.)
Nocsak? Más is észrevette? 10 éve írogatom ide, vagy régebben is, a thétát ki is irtotta ezért a moderáció sőt, akkoriban szó szerint borítottak rám asztalt a kávázban.
Az Egyesült Államok a birodalmak jellegzetes problémáival szembesül, meg van győződve saját hatalmasságáról, és biztos léptekkel halad a Szovjetunió útján mondta Vlagyimir Putyin orosz elnök a Szentpétervári Nemzetközi Gazdasági Fórum keretében a világ nagy hírügynökségeinek vezetőivel tartott videókonferencián péntek este.
(-:..szóval, ezennel ünnepélyesen visszavonom, hogy:- ha a közel-keletről leáll az olaj soha többé nem indul újra- a covid járvány hullámok azért növekedőek, mert ADE hatással, a következő az átesetteket szereti.kezd már gyanús lenni, hogy a zöldkomcsi nem csak mondja a tutit hanem csináljsa is?)-:2020. Peak Oil --- Egy Korszak Vége --- az oké.
Csak beraktam egy külföldi hirportált akik felkapták ezt a magyar eseményt a utcanevekröl ami azét hirnek számit, vagy nem?
és föleg a svédeknek, mert ök tényleg meglettek fenyegetve söt majdnem kiutasitották a kinai nagykövetet. a kinai diplomácia nagyon agressziv. más országokkal szembe ha meg kritizálják kinát, hogy mit képzelnek magukrol kitudja?
Ugye az <1000 EURO KWp-kent (~3 panel, összesen kevesebb, mint ~100 000 eurocent, ~25 ev alatt megtermel 1 kWp kapacitas ~30 000 kWh delejt ...). Vagyis ott keszül a ~3-4 EUROcent/kWh-s delej ...
Így hívják három budapesti utcát, ahol a sanghaji székhelyű Fudan Egyetem első európai egyetemének megnyitását tervezi.
Orbán Viktor miniszterelnök ugyanolyan lelkes, mint a pekingi hatalmon lévők az egyetemi tervek miatt, amelyek a két ország egyre szorosabb kapcsolatának fényében zajlanak.
De Karácsony Gergely budapesti liberális polgármester, hasonlóan Magyarország számos EU-szomszédjához, kevésbé szórakozik.
A fent említett utcákon kívül átnevezett egy másikat, Xie Shiguang üldözött katolikus pap nevére.
- Nem akarjuk, hogy a Fudan magánelit egyetem itt legyen a magyar adófizetők rovására - mondta szerdán.
A kínai kommunista rezsim most tombol a névváltozások ellen.
- Az akció meghaladja a megvetést - mondja Wang Wenbin, a külügyminisztérium szóvivője,
és azzal vádolja a magyar politikusokat, hogy megkárositották a kínai-magyar együttműködést.
Kína vezetője, Hszi Csinping nemrégiben jelezte, hogy az országnak más országokkal szembeni imázsán kell dolgoznia, és az ország imázsát "megbízhatónak,
Nehéz lenne itt egy több mint négy órás interjut elemezni. Nem is lehetne, mert csak egyelõre másfél órányi anyagot hoztak nyílvánosságra. De még egy illetékesnek is mély betekintést ad az ellenzéki maffia tevékenységérõl. Rengeteg név, összekötõ hálózat, finanszírozás a legmagasabb körökbõl..
Végül is az ellenzék ki akarta tólni magából ezt az alakot, azok játszották meg a hamas terrorista akciót és azok juttatták Lukashenkó kezére. Egy leszámolás volt vele és persze, hogy most összedolgozik a hatósággal.
Na jó, de ez akkor lenne értékelhető, ha valahol ny-európában is elismételné. Nem tán komolyan vetted? Ennyire naiv senki nem lehet, csak is már előre elhitted, csak úgy lehetséges, azt kaptad amit kérél rendeltél ettől a "globális propaganda gépezettől". Igaza van salvornak is, csak azt vonakodtok tudomásul venni, hoy annak a gépezetnek több változata is működik.
Reggel a taxisok beszélgettek a kávézóban elektromos autót vegyen ne vegyen egyikük. Abban értettek egyet, hogy ha van utas mindegy mennyit fogyaszt az autó, lehetne 20 liter is.
Az igaz lenne? Egy nem jelenlévő valakiről azt mondták, az m1 töltötte az elektromosát és úgy jött ki nekik költségben mint ha 17 liter lett volna a fogyasztása benzinből. Nincs már ingyen parkolás Pesten se? Ezt is ezektől hallottam, Szegeden pl nem is volt, azt tudom.
gyorsabban mutálódó, és a kézben lévő oltóanyagokkal szemben ellenálló vírus ellen valóban védtelen az emberiség.
Nem az emberiség, csak a gazdasági élet, ha nincs folyamatosan kevergetve akkor nem tud ilyen létre se jönni.
Na de mivel 90% sőt globális népességhz viszonyítva 99.9% nak soha életében nem volt még síléc a lábán, nem napozott tengerparton, (ha nem oda született?) nem látott belülről szállodát, repülőt is csak az égen azokat ez nem kell érdekelje, semmi közük a gdp hez.
Nekem, jelen pillanatban böven eleg az, hogy Lukashenko hamis valasztasi szamokkal került (ismet) hatalomba (valasztasi csalas), minden erejet a diktaturaja megszilarditasara forditja ... valamint Europaban gyakorlatilag sehol nem ismerik el Feheroroszorszag miniszterelnökenek (az sincs kizarva, hogy emiatt az oroszok ölebe szalad). Junius 14-en lesz egy NATO csucs, ahol ezzel a temaval is foglalkoznak majd.
Éppen Lukashenko-t, a véreskezü diktátort emlegeted.
Figyelmedbe ajánlanám az interjut, amit pár napja készített a fehérorosz tv az ártatlan letartóztatott ellenzéki Protasevits-el. A figyelmedbe ajánlanám...
Igz igaz a francik "benne voltak" a Wuhani itézet épitésébe majd együt müküködtek a franciák a kinai virologusokkal stb stb, de már akkor feltünt bizonyos probléma a biztonságal
Amatör vagy a témába, fogalmad nincs, hogy hogy müködik a pilota munka a cocpitba leereszkedés felkészülés elött, mégha mamár a progam irányit majdnem ha ugy akarod, de akkoris. na enyit eröl
amugy nemmindenap lát a pilota egy MIG28 vadászgépet 50 métere ami bazi veszélynek teszi ki ezt a polgári gépet amire a piloták abszolut nemszámitottak és bizonyos stresznek vanak kitéve.
és megy a süketduma, hogy a pioták "döntsék el", hogy "hol akarnak " leszálni?? ki a fene hiszi ezt? ez nemugy müködik a valosságba
(hamis megjátszott hangfelvétel)
a Ryanair egy nagyon kényes helyzetbe sodrotott, mivel egy 100% üzleti koncept, és minden politikai konfliktustol messze tartsa magát
senki nemkényszeritheti a "fekete"láda nyilvánositására, mivel nemtörtént semi a gép leszált és kész, mégha nemis ott ahová desztinálva volt.
a piloták nem nyilatkozhatnak, mert akkor mehetnek