Keresés

Részletes keresés

NevemTeve Creative Commons License 2008.04.12 0 0 526
Szinte biztos. Nem sok értelme volna, ha a világon senkinek sem lenne.
Előzmény: Törölt nick (525)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.12 0 0 525

Van valakinek CELTA vegzettsege?

vz55 Creative Commons License 2008.03.13 0 0 524

Sziasztok.
Tanácsot kérek!
Rehabilitációs szakmérnök vagyok, vagyunk vagy 60 -an az országban.
A disabilty az fogyatékoság,
az accesibility az pedig az akadálymentesítés.(pl akadálytalan vagy ilyesmi. ) mi a saját zárt fórumunkon ezen agyalunk.
Tudnátok erre egyszerűbb magyar szót??
köszi.

Shalina Creative Commons License 2008.01.26 0 0 523

Nem én. Sose tanítottam kicsiket.

 

Shal

Előzmény: loop1o (514)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 522
Szia Teve!

"Nagyon is jól ismeri ő az angol és a német nyelv közötti különbséget" - rám gondoltál?

Előzmény: NevemTeve (521)
NevemTeve Creative Commons License 2008.01.24 0 0 521
Nagyon is jól ismeri ő az angol és a német nyelv közötti különbséget, mindkettőt Franciaországban beszélik, nemde?!
Előzmény: Frouwe (520)
Frouwe Creative Commons License 2008.01.24 0 0 520
Csak egyben tévedtél: ez nem tudományos fórum...;)

Amúgy most német könyv kell, vagy angol? Vagy mindkettő?

Németet kicsiknek a Zehn kleine Zappelmänner című könyvből kezdenék, utána pedig a Deutschmobil. Egy kötet két évre elég, nagyon jól lehet belőle játszani, változatosan lehet az anyagot leadni. Nekem volt egy békám, meg egy boszorkányom (ezek voltak az akkori kötet vezérfigurái). A boszi ott lógott a teremben, a béka meg báb volt. Azzal tanítottam a párbeszédeket. Szóval én szerettem. Elég rendesen nyomja a nyelvtant is amúgy, de nagyon jó feladatokkal, meg didaktikailag nagyon top dalokkal. Verseket meg dalokat a Deutsch für dich című könyvből szedtem, extra megtanultam furulyázni, hogy le tudjam őket játszani.