Keresés

Részletes keresés

tux Creative Commons License 2023.04.07 0 0 86920

Tavaly egy rockerszerű német sráccal motoroztam, sok módosítás volt a motorján. Eddig semmi különös nincs a történetben, van sok ilyen otthon is. De. Miközben sorban álltunk a fagyizó előtt, büszkén mesélte és mutogatta, hogy van ABE papírja az összes nem gyári alkatrészről, azaz minden full legális. :)

Előzmény: zöld_I (86918)
Kabab Creative Commons License 2023.04.07 0 0 86919

MTV1

Előzmény: ronson (86910)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.07 0 1 86918

Hogy ne csak a jót mondjam, kihajítottak a műszakiról egy pár éves motorral, mert nem a gyári indexei és tükrei voltak fent.

Ezt mondjuk nem teljesen értettem, de átszereltem, úgy jó volt. Aztán meg vissza. Win win.

Előzmény: tux (86917)
tux Creative Commons License 2023.04.07 0 0 86917

Persze, van példa mindenre, mindenhol.

Előzmény: zöld_I (86914)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.07 0 0 86916

Remeg még az ujjam a krosszozástól :)  Pedig most el sem estem.

Előzmény: A_Kupec (86915)
A_Kupec Creative Commons License 2023.04.07 0 4 86915

Kevesebb pia/tudatmódosító = értelmezhető kommentek írása :DD

Előzmény: zöld_I (86914)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.07 0 0 86914

Múltbhetbhétfőn nyitottam a gyereknek számlát, 35-re értem oda, egészkor zártak, de bevették az igenyem éa óranutan 2 perccel végeztünk.

Előzmény: tux (86912)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.07 0 0 86913

Esküdnék, hogy láttam a kocsidat 1 hete, de ugyanaz volt a rendszám

Előzmény: ronson (86910)
tux Creative Commons License 2023.04.07 0 1 86912

Amikor megnyitottam az első német bankszámlámat, időpontra mentem max. 20 percet tartott. A végén azt kérte az ügyintéző, hogy ha úgy alakul, hogy nincs már szükségem rá csak hívjam fel telefonon és ő megszünteti. Ha ezt elmúlasztom, halmozódik rajta a havi díj és kellemtlen helyzetbe kerülök. Ja, személyes ügyintézőm volt/van, bármikor felhívhatom, segít.

Amikor az OTP-s számlámat megszüntettem, először el akart küldeni az ügyintéző, hogy menjek másnap, miután nem hagytam magam, vagyonnyilatkozatot kért (???) miután ettől, meg az előzményektől kiakadtam, átvette az ügyet a fiókvezető, aki megszüntette a számlát. Kb. 30 percet tartott, közben kinyomtatott egy kissebb ligetnyi A4-est. Mondogatják, hogy a német bürokrácia így meg úgy, én azt tapasztalom, hogy bármit kell intéznem, régebben koronateszt, oltás, okmányiroda, nyugdíjintézet, orvos, stb. nagyon flottul megy, minden jól szervezett, mindennek van értelme. Vannak parkolóhelyek, pl. eleinte bennem volt a budapesti ösztön, már kerestem a parkolóhelyet mielőtt odaértem, pl. a nyugdíjintézetbe. Találtam két utcával odébb, örültem, leparkoltam. Odagyalogoltam az épülethez és ott volt a nagy, félig üres ügyfélparkoló. :) Utána eljátszottam ugyan ezt rendelőbe menet. Persze itt sem minden szép és jó.

Előzmény: T1OK3 (86909)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.07 0 0 86911

Meg előtte egy óra eredetvizsga.:)

(Bár nemrég eladtam egy motort külföldre, ott a kivonás 5 perc volt. Meg az "új" motorom forgalomba helyezését is megoldották megfelelő emberek 4 óra alatt műszakival, regadóval, névre írással, de ez a sztori nekem vagy 3 nap lett volna.)

Előzmény: ronson (86910)
ronson Creative Commons License 2023.04.07 -3 2 86910

Nagy cucc, én ma 1 hete írattam át az autómat és alig fél órát vett igénybe a procedúra az okmányirodában.

Na jó, a kívánságrendszámra kellett várnom 1,5 hetet, mire legyártották.

 

A fizetendő összeg pedig nem is volt túl sok.

Az átíratás a rendszámmal együtt alig érte el 2 fő, 1 hetes belföldi nyaralásának költségét, egy 4 csillagos hotelben, félpanzióval, a nyári csúcsszezonban pl. Balatonon, vagy akár Egerben :-))

 

 

 

 

Előzmény: tux (86908)
T1OK3 Creative Commons License 2023.04.07 0 1 86909

Ez tényleg nagyon korrekt!

Nekem egy sima banki adategyeztetés egy hazai bankban egyik nap 1 óra, majd különböző papírok pótlása miatt keressem fel a másik bankfiókot, persze ott már tök mást mondtak, ott újabb közel 4 óra. És még vissza kell vinnem egy nyilatkozatot aláírva,tanúzva, a lányomtól ,aki BP-en él, és az ottani bankfiókban nem tudja elintézni a bank szerint.

Csatolnom kellett cégkivonatot is,amit csak néhány ingyenélő cégen keresztül lehet megvásárolni , pedig az ügyfélkapun elérhető lenne, persze nem hiteles formában :-(

 

A két ügynek persze semmi köze nincs egymáshoz, csak az arányokat szerettem volna szemléltetni!

 

Bocs az off-ért!

Előzmény: tux (86908)
tux Creative Commons License 2023.04.07 -1 1 86908

Tegnap átírattam a Tigert. Mindig ámulok, hogy milyen gyors és olcsó a magyarországi emlékeimhez képest.

Az okmányirodai rész 43 euró, amiből 12.8 a kívánságrendszám. A rendszámgyártás 33.5 euró, ebben benne van a tartókeret is. Összesen 29e Ft. És 35 perc némi várakozással, rendszámgyártással együtt. Ha csak ezen múlna, hetente vehetnék másik motort. :)

tcaoe Creative Commons License 2023.04.06 0 0 86907

Az egybeülésesnek amúgy ugyanaz a zárszerkezete, mint az R-é (egyben van a sisakrögzítővel). Talán még a bowden is ugyanaz. Viszont az R tankhoz nem illeszkedik a GS ülés. Finoman szólva.

Előzmény: dreamfactory (86905)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.06 0 0 86906

Kicseréled a hátsó tartót, a tankot, meg a csomagtartót. Az az ülés valszeg nem megy fel az oldalidomokra, szóval azokat leszeded.

Előzmény: Stenmark1 (86904)
dreamfactory Creative Commons License 2023.04.06 0 0 86905

" Azt meg tudjátok mondani, hogy az R 850 R-re hogyan tudnám használni az 1150 GSA egybe ülést? A váznyúlvány azonos? "

 


Szerintem nem lehet csak úgy feltenni rá . Az 1150 GS re se lehet feltenni cseredarabok nélkül. Eleve az egybeülésnek jobb oldalon van a kulcs amivel leszedhető . A GS-nek bal oldalon ( meg ahogy néztem az R-nek is ) Másik alumínium vég "platni" is kell hozzá . 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Stenmark1 (86904)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.05 0 0 86904

Bocs, még egy kis kupeckedés!

 

R 1250/1200 Gs Lc megmaradt cuccok:

 

gyári Bmw:

 

Adv fém hátsó csomagtartó (jó a sima Gs-re is, és nem műanyag)

komplett oldal panelek, jobb és bal, kis hibával (festés projekt vagy átalakítás, design 2017-től)

 

Sw- Motech:

 

állítható lábtartó (fel-le, előre-hátra, szélesebb a gyárinál + gumibetét, ami kivehető, jó az Adv/Rally-ra is)

váltókar (mart alumínium, a vége behajlós és állítható)

 

Touratech:

 

ülés 1150 GSA-ra (vezető és utas)

 

 

 A visegrádi sípálya számán elértek, képet árat úgy küldök.

 

Jó válogatást!

 

 

 

 

Azt meg tudjátok mondani, hogy az R 850 R-re hogyan tudnám használni az 1150 GSA egybe ülést? A váznyúlvány azonos?

 

 

Jó motorozást mindenkinek!

tux Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86903

Köszönöm, ha nem jön be a Tiger, kipróbálom. De emlékeim szerint a DCT-s NC váltója csattogós lett tőle, visszacseréltettem 5100-ra és újra jó lett.

Előzmény: zöld_I (86902)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.04 -1 0 86902

Igen, több is. 

Előzmény: tux (86901)
tux Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86901

Nem. Van akinek jó lett tőle a váltója?

Előzmény: zöld_I (86900)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.04 -1 0 86900

Motul 7100-zal próbaltad?

Előzmény: tux (86899)
tux Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86899

Mert a fő problémám a váltójával van.

Előzmény: zöld_I (86895)
kiss_atti Creative Commons License 2023.04.04 0 1 86898

Biztosan lesz,

 

mert - remélem !! -  eljön az idő, amikor a garázsban pilickázást már nem feltétlen fogom megoldani ( tudni) egy 360 kilós motorral,

de sokkal kisebbel igen.

 

Most ugyan - érzésem szerint - ülök a túramotorok csúcsán, de ez nem volt mindig így. 

Így aztán nem fog nehezemre esni - ismét csak : remélem !!! :-) - , ha át kell üljek szerényebb(nek tűnő, kinéző, stb, stb) motorra.

 

Mondjuk azt azért szeretném hinni, hogy sokáig jó erőben leszek...

:-))))

Előzmény: MWM440 (86897)
MWM440 Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86897

Van élet a GTL után?

Előzmény: kiss_atti (86879)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86896
zöld_I Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86895

Miert nem veszel Wilbers ültetős rugóstagokat a GS-be, gyári alacsony üléssel. Csak a speckót kell óvatosan megadni, hazudj le a súlyodból es mondd azt, hogy sosem viszel utast és csomagot, es allor nem egy rohadt kemény cuccot kapsz.

 

Előzmény: tux (86894)
tux Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86894

Igen, de az NC mellett is vettem msásik motorokat, csak mindig az NC nyert. :)
És akkor is a kardán boxer téma izgatott. Mindegy, mst kiderül. mi a fontosabb, hogy leérjen a lábam és jó legyen a váltó, vagy minden más, amiben a GS jobb. Kár, hogy ezeket nem kapom meg egy motorban. :(

Előzmény: kiss_atti (86892)
tux Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86893

Első ok pipa.

Második nálam nem szempont, úgy választottam lakhelyet és munkahelyet, hogy ne kelljen városba mennem. Az NC-nek az adta az értékét, hogy városon átmenésben (és lightos hétvégi túrákra), nem volt nála jobb, számomra, míg Budapesten laktam és dolgoztam.

Előzmény: zöld_I (86891)
kiss_atti Creative Commons License 2023.04.04 0 1 86892

Amúgy mert meguntam, és ki szerettem volna próbálni valami mást.

 

---

 

Ahogyan én látom,

 

az NC után nem igazán találsz "megnyugvást".. 

:-)

 

Amivel semmi baj, csak simán ténymegállapítok. :-)

Előzmény: tux (86890)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.04 0 0 86891

"Mert akkor az úgy kezdődik, hogy miért veszünk egyáltalán motort?"

 

Így hirtelen: 

Első sorban, mert más járműnél nagyobb örömet okoz a használata.

Aztán amúgy városban maximum a metró veri gyorsaságban, nincs parkolás, nem esz az ideg, nincs dugó.

 

 

 

 

 

Előzmény: tux (86890)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!