Megértelek ! Nem akartam megszólni zsebed nagyságát. Sajnos mivel a 200.000 ft os kategória közel 20 éves motorok vétel árát képezi ,ezáltal gondolom azt amit írtam.
Vegyél egy aprillia tuareget azok elég jók és nem drágák na meg alkatrész is van bőven hozzájuk.
Határt járni endurózni simán jók. Vagy 250 exc ! nekem volt 5 évig és simán mindent kibír ! Engem kibirt kibír mindent :) Nem finomkodtam vele soha és mégsem dölt szét . Mondjuk nem tudom mennyiért adnak ha van .
Szerintem belsőleg a régi krossz motorok és endurók nagyjából hasonlóak. Tény, hogy egy haveromnak volt jó állapotú CRMje és ő napi szinten utcán motorozott vele, rengeteget elment vele, de mikor hajtókart kellett volna bele venni, nem kapott sehol.
A TSRben több (elég sok) haveromnál az történt, hogy a power szelep összeért a dugattyúval. Én szerintem ez karbantartási gondokra vezethető vissza, de ahogy megnéztem ezeket a fajta hengereket, ez a fajta power szelep egy elég elmebeteg megoldás. De biztos jól működik, mert jól mehetett a motor és a suzuki sok pótalkatrészt értékesített ezügyben, tehát maradt. Viszont ez a megoldás visszaköszönt az RM gépekben is, egyszer motorrevüben láttam, hogy még mindig ugyan az a megoldás a powernél. Tehát szerintem suzuki 2T-t ne.
KDXet én is akartam anno venni, de úgy tudom a 250esnél kb 1994es modellnél ugyan úgy trükközni kell a hajtókarral. Nem lehet hozzá kapni. Így KDX el lett vetve. De egyébként jó dolog a különolajzás, szeretem a kényelmet.
Végülis nekem egy 1988as évjáratú CR250R-em van, töredékét költöttem rá mint a 4ütemű nagy utcai endurómra, pedig régebben a CRel napi szinten motoroztam hetente pályára jártunk hobbizni, sok óra ment bele.
200ezerért nehéz olyan 2T motort kapni egykönnyen amire ne kéne rákölteni azonnal jó indulattal egy 100ast. Sanszos, hogy a kuplung kosár be van verődve (50ezer vagy nem lehet kapni és akkor barkács) kelleni fog egy hajtókar (25 ha kapható) meg egy dugó (kb 30) esetleg meg kell hüvelyezni (25) vagy fúrni ha már hüvelyes (5ezer) Kelleni fog bele egy légszűrőszivacs mert szét van málva (2-7ezer) fékbetétek lánc és kormánycsapágyak teló és váltóolajcserét már nem is számolom. Esetleg el_ossa magát a központi, 20 éves motornál már bármikor bejöhet.
Ha ezeken túl leszel, lesz egy motorod amit oldalbabillentesz és motorozol vele. Néha ráköltesz 50et, attól függ mennyit hajtod. Buta futómű, 250esetén kezelhetetlen erővel és idegbeteg teljesítményleadással párosítva. Borzasztó nagy buli én nagyon élvezem :)) Haverok már mind 2008 vagy annál újabb 450es 4Tkkel mennek, de engem egyáltalán nem vonzott be a téma. Pld 60ezer egy szelephézag korong készlet, és jó buli berakni, de akkor még vezláncról meg szelepekről nem is volt szó, na meg a többi ami ugyanannyiba kerül mint egy 2Tben ...
Nagyon jól tetted!(már ha nem sértelek meg a tegező formával...) Hiszen én pontosan ezekre a véleményekre, tapasztalatokra apellálva szeretnék mocit venni. Köszi mégegyszer!
Technikás enduroban (tehát nem extrém meg nem is nyílegyenes alföldi földút nyélgázon) ha rendesen be van karbizva, akkor 6-7 literrel azért beéri az is.
Pálya az nyilván megint más, de ott ugye nem is az üzemanyag-kapacitás a szűk keresztmetszet:)
Köszönöm a tanácsokat! Sajnos a fenntartással tisztában vagyok, itt a fogyasztáson lenne a hangsúly, mert ha 5 liter körül van az nekem okés de ha már 7-8 az necces...
Szerintem akármelyik 200e Ft-os krosszmotornak - a beszerzési árához képest főleg - "horrorisztikus" lesz a fenntartása.
Nyugodtan kalkulálhatsz úgy, hogy ha minden hétvégén motorozol vele pár órát és rendesen karban akarod tartani, akkor évente még egyszer rá fogod költeni az árát...
Szerintem inkább az állapota a lényeg, nem kifejezetten a márka. Nézd meg próbáld ki. Minél gyáriasabb, és nem agyonszerelt, annál jobb. Meg persze működjön minden.
Pár évnyi simsonozás és 50 cc-s endurozás után úgy gondoltam szeretnék egy 125-ös esetleg 250-es crossmotort venni! Erre nagyjából 200 e ftot szánok. Nem tudom egyszerűen eldönteni milyet vegyek, SEGÍTSETEK! felmerült kawasaki KX suzuki RM honda CR vagy esetleg KTM? Fontos lenne hogy a karbantartása ne legyen horrorisztikus, kérlek segítsetek! Illetve ha valaki javaslatot vagy kritikát mond, kérem érveljen is! NAGYON KÖSZÖNÖM ELŐRE IS A SEGÍTSÉGET!
Anno ha jól tévedek volt egy kontaktod ahol eloxáltak alkatrészeket. Ha még megvan ez a kontakt légy szíves oszd meg velem. Köszi
Illetve bárki aki hasonló információval rendelkezik, köszönöm előre is.
(2db felni és 2db kerékagy színét szeretném majd megváltoztatni)
Kayaba SSS dupla karmás futóműhöz keresek célszerszámot. Ha tud esetleg tud valaki forrást elérhető áron kérem ossza meg velem. Gondolkozom még a legyártatásán is. Utángyárottat már találtam az amcsi piacon. (a mellékelt képen) Viszont szeretném minél hamarabb leszervizelni.
A sok kérdezősködés oka: Pénteken sikerült szert tennem egy "osztrák" '09 yz125 -re
Még lesz rajta egy kis munka, de szerencsére a motor nem sokat volt használva, minden porcikája gyári, kókányolás, barmolásmentes motor.