Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18963

4t nem a szívem csücske alkatrészárban sajnos.

Hang az más :)

Rendszám nem kell nekem

Előzmény: gencsydani (18962)
gencsydani Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18962

Suzuki DR250/350 ritkán mondjuk, de előfordul 2-300e környékén (ha rendszám nélküli is jó, akkor nem is olyan ritkán).

Teljesen jóindulatú, könnyű kis motor, elég sokat kibír, alkatrész viszonylag olcsó hozzá és marha keveset fogyaszt.

Határt bejárni pedig bőven elég a teljesítménye, futóműve...

Előzmény: Törölt nick (18958)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18961

Én sem rossz indulatból írtam csak itt nem tudom hangsulyozni a mondatokat. 

Az Aprilia rx 125 tipust is nézegettem abból is van sok.

250exc az nem üzemórás?:)

Bár ha  veszek alapban viszem magammal a kompresszió mérőmet meg a nyomásveszteség mérőt :))

Ezek minden vásárlásnál ott vannak

Előzmény: EXC 250 (18959)
EXC 250 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18960

Szerintem ha 2 liter plussz fogyasztás számit akkor sajna nem lesz egyszerű motort venned.

Nekem még soha nem volt olyan mocim ami a határban 5 litert evett volna pedig volt pár motorom :)

Még a 80 as Dt is evett 5 litert szerintem mondjuk rég volt nem anyira emlékezem a fogyasztásra.

Mtx 125,aprillia tuareg,yamaha dt talán a ezek elmennek 7 literrel és nem kell minden héten dugó bele.

Mondjuk mindenképpen tüzz ki egy fajtát és akkor biztosan fogsz kapni tanácsot ,hogy mire figyelj vele ha azt veszed meg.

Előzmény: gerapapo (18943)
EXC 250 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18959

Megértelek ! Nem akartam megszólni zsebed nagyságát. Sajnos mivel a 200.000 ft os kategória közel 20 éves motorok vétel árát képezi ,ezáltal gondolom azt amit írtam.

Vegyél egy aprillia tuareget azok elég jók és nem drágák na meg alkatrész is van bőven hozzájuk.

Határt járni endurózni simán jók. Vagy 250 exc ! nekem volt 5 évig és simán mindent kibír ! Engem kibirt kibír mindent :) Nem finomkodtam vele soha és mégsem dölt szét . Mondjuk nem tudom mennyiért adnak ha van .

Előzmény: Törölt nick (18958)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18958

Ha ennyit enged meg a kassza akkor sajnos nem tudok 400-500ezer ft t kiszorítani. 

200ezer ft a max  azt lehet szépen építgetni részletenként a motort.

Nem versenyzésre kell nekem hanem határbejárásra meg a földeket megnézni 

 

Előzmény: EXC 250 (18957)
EXC 250 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18957

Sziasztok!

 

Kizárt dolognak tartom ,hogy 200.000ft ert lehet venni esztétikus és motorikusan is jo motort venni!

 

Gyöször Creative Commons License 2012.10.07 0 0 18956

300-350ért kaphatsz ugyan olyan 200ezres motort, mint amiről beszéltem, csak le van mosva :))

Előzmény: Törölt nick (18954)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 18955

Nem vagyok ám idős lehet te idősebb vagy :) 29éves leszek 

Előzmény: gerapapo (18952)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.06 0 0 18954

Nem egyszerű ez tény :(

Főleg a magyar eldadók többsége szeret is túlozni könnyen átverik az embert.

Ha megnézed akkor az összes motor pont fel van ujjítva érdekes módon.

Viszont ha veszek 300-350ezer ft ért az sem biztos hogy kibírja illetve bármikor tönkre mehet.

Akkor veszek egy olcsót azt rendbeszedem magam és tudom hogy akkor én tettem rendbe pöcc röffre indul. 

Amit megnéztem 4t ket azok nagyon le voltak élve. Meg 600as dög nekem nem kell. Rávoltam kattanva de amikor megláttam élőben le is mondtam róla.

 

Előzmény: Gyöször (18953)
Gyöször Creative Commons License 2012.10.05 0 0 18953

Szerintem belsőleg a régi krossz motorok és endurók nagyjából hasonlóak. Tény, hogy egy haveromnak volt jó állapotú CRMje és ő napi szinten utcán motorozott vele, rengeteget elment vele, de mikor hajtókart kellett volna bele venni, nem kapott sehol.

 

A TSRben több (elég sok) haveromnál az történt, hogy a power szelep összeért a dugattyúval. Én szerintem ez karbantartási gondokra vezethető vissza, de ahogy megnéztem ezeket a fajta hengereket, ez a fajta power szelep egy elég elmebeteg megoldás. De biztos jól működik, mert jól mehetett a motor és a suzuki sok pótalkatrészt értékesített ezügyben, tehát maradt. Viszont ez a megoldás visszaköszönt az RM gépekben is, egyszer motorrevüben láttam, hogy még mindig ugyan az a megoldás a powernél. Tehát szerintem suzuki 2T-t ne.

 

KDXet én is akartam anno venni, de úgy tudom a 250esnél kb 1994es modellnél ugyan úgy trükközni kell a hajtókarral. Nem lehet hozzá kapni. Így KDX el lett vetve. De egyébként jó dolog a különolajzás, szeretem a kényelmet.

 

Végülis nekem egy 1988as évjáratú CR250R-em van, töredékét költöttem rá mint a 4ütemű nagy utcai endurómra, pedig régebben a CRel napi szinten motoroztam hetente pályára jártunk hobbizni, sok óra ment bele.

 

200ezerért nehéz olyan 2T motort kapni egykönnyen amire ne kéne rákölteni azonnal jó indulattal egy 100ast. Sanszos, hogy a kuplung kosár be van verődve (50ezer vagy nem lehet kapni és akkor barkács) kelleni fog egy hajtókar (25 ha kapható) meg egy dugó (kb 30) esetleg meg kell hüvelyezni (25) vagy fúrni ha már hüvelyes (5ezer) Kelleni fog bele egy légszűrőszivacs mert szét van málva (2-7ezer)  fékbetétek lánc és kormánycsapágyak teló és váltóolajcserét már nem is számolom. Esetleg el_ossa magát a központi, 20 éves motornál már bármikor bejöhet.

 

Ha ezeken túl leszel, lesz egy motorod amit oldalbabillentesz és motorozol vele. Néha ráköltesz 50et, attól függ mennyit hajtod. Buta futómű, 250esetén kezelhetetlen erővel és idegbeteg teljesítményleadással párosítva. Borzasztó nagy buli én nagyon élvezem :)) Haverok már mind 2008 vagy annál újabb 450es 4Tkkel mennek, de engem egyáltalán nem vonzott be a téma. Pld 60ezer egy szelephézag korong készlet, és jó buli berakni, de akkor még vezláncról meg szelepekről nem is volt szó, na meg a többi ami ugyanannyiba kerül mint egy 2Tben ...

 

Előzmény: Törölt nick (18951)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.03 0 0 18952

Nagyon jól tetted!(már ha nem sértelek meg a tegező formával...) Hiszen én pontosan ezekre a véleményekre, tapasztalatokra apellálva szeretnék mocit venni. Köszi mégegyszer! 

Előzmény: Törölt nick (18951)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.03 0 0 18951

Kérdeztem ugye én is a topicban mi lenne jó.

Utánna rengeteg emberrel beszéltem személyesen.

Versenyzőkkel szerelőkkel.

Mondták nagyon drága a kross moci és mutatta is a srác mit költött rá. Pedig nem versenyez.

Kevés az a motor ami normálisan elmegy 100 órát krosszként.

Szerintem egy 250 es 2t enduronak is lehet veretni rendesen amire kinyelezi az ember.

Kdx sokban hasonlít pl a kx hez. 

Szóval engem minden szerelő meg versenyző lebeszélt a krosszról.

Én csak azt írtam le amit nekem mondtak

 

Előzmény: Gyöször (18950)
Gyöször Creative Commons License 2012.10.03 0 0 18950

Az a kérdés mennyit akarsz motorozni? Minden nap egy órát kőkeményen vagy hétvégente 2-3at. Mert ha utóbbi, akkor 1 évben jön össze a 100-150 üzemóra.

Előzmény: Törölt nick (18947)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.02 0 0 18949

Én is a kawa kdx kmx suzuki rmx meg a tsr t nézem. Honda crm ről sokan lebeszéltek hogy nem pont bevált típus.

Nekem is olyan 200ezer a határ.

4t amiket néztem nagyon le vannak pusztulva meg a 2t egyszerűbb szerelni. Nekem a 4t hang jön be igazán meg sokan mondták hogy kevesebbet eszik a 4t.

De tökmindegy hogy most az autóba tankolom bele azt a 7 litert vagy a motorba.

Soha nem a fogyasztást néztem. Ami megy halad az fogyaszt.

Meg azért a 2t jóval könnyebb. 

 

Előzmény: gerapapo (18948)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.02 0 0 18948

Köszönöm a tanácsot!
Jobban meggondolva én sem feltétlen pályázni akarok, így a tanácsok láttán hajlok a túra endurora...

 

Előzmény: Törölt nick (18947)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.02 0 0 18947

Én mocit szeretnék venni és ebben a cipőben vagyok mint Te. 

Engem a cross motorról lebeszéltek a motor szerelők és olyan is aki használja.

A cross motor az kopik rendesen.

Sok crossos is endurot vesz felkészülni ha csak erőnléti edzés van és nem pályán mennek.

Azt mondták ha nincs támogató akkor nem tudják éves szinten a 3-4 dugót finanszirozni meg a többit.

Lehet nem pont 50 órát megy el a cross motor hanem 100-150órát de nagyon költséges.

Mindenki nekem is endurot ajánlott ha nem akarok pályázni.

Ha meg igen akkor egy szezonban 150-200ezer csak az anyag költség és ekkor még nem számoltam a benzint

Előzmény: gencsydani (18946)
gencsydani Creative Commons License 2012.10.02 0 0 18946

Technikás enduroban (tehát nem extrém meg nem is nyílegyenes alföldi földút nyélgázon) ha rendesen be van karbizva, akkor 6-7 literrel azért beéri az is.

Pálya az nyilván megint más, de ott ugye nem is az üzemanyag-kapacitás a szűk keresztmetszet:)

Előzmény: Gyöször (18945)
Gyöször Creative Commons License 2012.10.01 0 0 18945

10. Alsóhangon. Már ha 250 és valami 2T krosszmotor.

Előzmény: gerapapo (18943)
gencsydani Creative Commons License 2012.10.01 0 0 18944

5 literrel még a 125-ös se megy el, alapjáraton se, nemhogy a 250-es...

Előzmény: gerapapo (18943)
gerapapo Creative Commons License 2012.10.01 0 0 18943

Köszönöm a tanácsokat! 
Sajnos a fenntartással tisztában vagyok, itt a fogyasztáson lenne a hangsúly, mert ha 5 liter körül van az nekem okés de ha már 7-8 az necces...

gencsydani Creative Commons License 2012.09.30 0 0 18942

Szerintem akármelyik 200e Ft-os krosszmotornak - a beszerzési árához képest főleg - "horrorisztikus" lesz a fenntartása.

Nyugodtan kalkulálhatsz úgy, hogy ha minden hétvégén motorozol vele pár órát és rendesen karban akarod tartani, akkor évente még egyszer rá fogod költeni az árát...

Előzmény: gerapapo (18940)
Gyöször Creative Commons License 2012.09.30 0 0 18941

Helló!

 

Szerintem inkább az állapota a lényeg, nem kifejezetten a márka. Nézd meg próbáld ki. Minél gyáriasabb, és nem agyonszerelt, annál jobb. Meg persze működjön minden.

Előzmény: gerapapo (18940)
gerapapo Creative Commons License 2012.09.30 0 0 18940

Üdvözletem MINDENKINEK!

Pár évnyi simsonozás és 50 cc-s endurozás után úgy gondoltam szeretnék egy 125-ös esetleg 250-es crossmotort venni! Erre nagyjából 200 e ftot szánok. Nem tudom egyszerűen eldönteni milyet vegyek, SEGÍTSETEK! felmerült kawasaki KX suzuki RM honda CR vagy esetleg KTM? Fontos lenne hogy a karbantartása ne legyen horrorisztikus, kérlek segítsetek! Illetve ha valaki javaslatot vagy kritikát mond, kérem érveljen is!
NAGYON KÖSZÖNÖM ELŐRE IS A SEGÍTSÉGET! 

gencsydani Creative Commons License 2012.05.20 0 0 18939

Jé, még élsz?:)

 

Ahol régebben eloxáltattam, őket olyan jó szívvel nem tudom ajánlani, de akikkel legutóbb dolgoztattam, velük teljesen elégedett voltam:

Grobelox

Amúgy a kerékagyra szerintem a szinterezés lesz a jó megoldás, szerintem nem is vállalnák eloxálásra.

Előzmény: strife (18938)
strife Creative Commons License 2012.05.19 0 0 18938

Üdv Uraim!

 

Dani:

Anno ha jól tévedek volt egy kontaktod ahol eloxáltak alkatrészeket. Ha még megvan ez a kontakt légy szíves oszd meg velem. Köszi

Illetve bárki aki hasonló információval rendelkezik, köszönöm előre is.

(2db felni és 2db kerékagy színét szeretném majd megváltoztatni)

 

Kayaba SSS dupla karmás futóműhöz keresek célszerszámot. Ha tud esetleg tud valaki forrást elérhető áron kérem ossza meg velem. Gondolkozom még a legyártatásán is. Utángyárottat már találtam az amcsi piacon. (a mellékelt képen) Viszont szeretném minél hamarabb leszervizelni.

 

A sok kérdezősködés oka: Pénteken sikerült szert tennem egy "osztrák" '09 yz125 -re

Még lesz rajta egy kis munka, de szerencsére a motor nem sokat volt használva, minden porcikája gyári, kókányolás, barmolásmentes motor.

A jövőhéten csinálok róla egy képet is (:

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 18937

Új Athena 290 komplett készlet Kawasaki Kxf 2004-2008 és Suzuki Rmz 2004-2006 motorokhoz.

 

06-70-638-18-21

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.04 0 0 18936

Nem az enyém a motor, és nincs is ilyenem-sajnos.

Előzmény: czszabi (18935)
czszabi Creative Commons License 2012.02.04 0 0 18935

Helló! Tiéd a CZ? Gázszektorom sajnos nincs,de nekem is van egy pár ilyen gépem.

Előzmény: Törölt nick (18931)
Gyöször Creative Commons License 2012.02.01 0 0 18934

CR250R-re 1988-1991 ig (HPP) nincs hengered véletlenül?

Előzmény: drbigbregi (18933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!