Ha jól sejtem az egy MÁV térkép? Mert akkor az lehet az igaz, amit te írsz, a nem MÁV vonatkozású vágányokra meg nem fordítottak sok figyelmet, így jól el tudják vinni az embert az erdőbe. :-)
Ha viszont feltételezzük, hogy csak slendriánságból maradt le a Csepeli HÉV, és Törökőrnél nem végállomás, hanem üzemi kapcsolat van jelölve, akkor inkább a hetvenes évek vége felé lehet: jobbparti körvasút elvágva, a Taksony-Szigetszentmiklós HÉV még megvan.
Egy régi rajz Bp. egykori vasút hálózatáról, rajta rengeteg elveszett és mára ténylegesen el is tűnt vasútvonallal, állomással. Nem tudom mikori állapotot tükrözhet, ha van esetleg valakinek részletesebb rajza Ferencvároshoz tartozó egykori állomásokról (sertés / marha vásártér, dunapart teher) azt szívesen venném. A rajzért köszönet -d.p- olvtársnak.
A 13-ason is Franciavágás Tatabánya felőli végén van az utolsó működő fénísorompó, aztán Veszprémvarsányig semmi. Pedig Pápateszéren is fénylett a sín...
Érdekes módon 6 km-rel távolabb, Polgár felé, működő fénysorompót lehet találni. Ha jól láttam Polgáron, az állomás mellett leszerelték a fénysorompót.