Ugy is probaltam.. :/ Amugy eszrevettem mar egy bug-ot, ha kulcsrol nyitom a csomagtartot, akkor nem vilagit ott a feny, csak ha az ajton levo "kapcsoloval".
Rakom össze a 26-ot elektronyikailag, nincs nehéz dolgom, mert érintetlen, sértetlen kábelköteget húztam be ( A 91-es donorból).
Összedugtam a fűtés dolgait, tehát hőfokszabályzók, ventikapcsolók, fűtésboxban a hőfokérzékelőket, csak a plafon beltérhőmérséklet érzékelőt nem. Ha gyújtásra teszem a kocsit rögtön megy a vízkeringető motor, ami ugye melegre tekerve normális is, de hidegen is úgyanúgy megy. A szabályzók szerintem rendben, mert külön-külön vezérik a fűtéscsapot.
Létezhet, hogy mivel nem kap beltérhő jelet a nem feldugott beltérérzékelő miatt, így vészüzemben megy a motor?
Vagy csak én emlékszem rosszúl, és az megy mindig, vagy nem csak az én beállításom függvénye, hogy megy e?
Na ma rátankoltam, hogy mennyi lesz az annyi... Fele város és környéke, fele hosszú út 6.7 liter.. Automata! 203 270cdi.. Egész jó.
A kesztyűtartó világításnak lehet külön biztosítékja? Kicseréltem az izzót, és nem akar úgy sem üzemelni.. Megvártam még sötét lesz, és úgy is próváltam.. :)
Tudod, hogy hallgatok a tanácsaitokra, no meg azért tényleg vannak fenntartásaim a típussal kapcsolatban, pláne a saját igényeim ismeretében, úgyhogy szívesen meghallgatlak majd. Csak hát ugye így 40 felé, amikor minden nap mínusz egy milliméter odalent, akkor könnyen rákap az ember az efféle hosszabbítókra :))))))))*
*ha Csabai Sanyival nem csak néhány talis kézfogáson volnánk túl, hanem kvázi baráti-haveri viszonyban lennénk, akkor most felhoznék ide valamit a W124 -> W220 folyamat kapcsán :) De így természetesen nem is gondolok ilyesmire :)))))))))