Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

seewer Creative Commons License 2017.06.13 0 1 163236

Mit jelent a "-"? Esetleg annak nem búg? direkt nem kérdeztem, hogy ne bonyolítsuk. Aki mégis rossz gombot nyomott az most plusszolja meg:)

Előzmény: seewer (163235)
seewer Creative Commons License 2017.06.13 -9 3 163235

Valakinek búg még a klímája? Szavazógombot is lehet nyomkodni. Jobb oldalon fent a "+" gomb:-)

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2017.06.11 -1 0 163234

sárga barchetta! <3

többi nem érdekes.

Előzmény: melondinnye (163232)
kisfitti Creative Commons License 2017.06.11 0 1 163233

Ma észrevettem, hogy ha álló helyben megy a klíma, akkor 10-15 perc után el kezd búgni a kompresszor. Gondolom a hő megviseli a csapágyakat, vagy dugattyúkat. Menet közben, ha van hűtés, akkor semmi gond. A hűtőventi megy természetesen. Lecseréltetem a gázt benne, hátha a friss olajjal még kibírja ezt a szezont. Mi a tapasztalat, meglévő felújítása, vagy mindjárt csere betétdíjas felújítottra kedvességgel a kedvezőbb? Lancia Delta 1.4 Tb 120. Le

melondinnye Creative Commons License 2017.06.11 0 2 163232

Ma voltunk kint egy olaszautos talalkozon itt Angliaban, a ForzaLive-on, voltak Bravok is:

 

Meg sok egyeb szep olasz auto:

 

      

seewer Creative Commons License 2017.06.11 0 0 163231

Hosszú, de érdemes megnézni.

https://www.youtube.com/watch?v=_X84O4Wl9TU

cartmenn2 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 163230

Na itt is írom nem csak a facéra hogy már nem zörög a jobb hátsó üléstámlám Tibinek köszönhetően :)  Háttámla külső-alsó csavar és alátét le (17es villás) a gyári elég széles alátét alá egy sokkal keskenyebb majd vissza az egész és jól meghúz--18as kerékkel fos úton meg se nyikkant.Azt nem tudom az esetleges sok ülés döntögetéssel változna e.

bajan122 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163229
cartmenn2 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163228

Van fent itt vagy a facén akinek már 400ezert ment a dízelével,nagyobb gond nélkül ----az én 150es tjetem tatásan kevés várossal tud 6,5alatt is fogyasztást :)  mikor vettem 8volt benne sok pályával

Előzmény: Zaciii (163223)
zgi521 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163227

Ne viccelj :), ott kezd eledni! A tukrok szelzaja  hangosabb, mint a motor. A valto hatos ne feledd.

nekem vegyesben 7.6 az atlagom , de tobbeknek meg jobb..

 

probalj ki egyet , azt mondom ;)

Előzmény: Zaciii (163224)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163226

nem hangosabb mint a dizel :-)

 

jobban megy mint a dizel. 

 

fogyadztasban a 2,5-3 realisabb ha normalisan hasznalod. papas stilusban lehet akar 1,5is.

Előzmény: Zaciii (163224)
ferrike Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163225

Enyèm már erőlködik 130nál Tjet 150, 220 körül van a vège, kèpzelheted

mennyire :D

 

Turbót cserèlni sem tervezem mèg így 180ekm tájèkán sem :)

Remélem az èlet nem cáfol rám..

Előzmény: Zaciii (163224)
Zaciii Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163224

A T-Jet-ed autópályán mennyire hangos, pl 130-nál? Megy rendesen? :)

Előzmény: zgi521 (163212)
Zaciii Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163223

Köszönöm! Nem csak neked, mindenkinek! 

 

A Fiat a kedvencem, mit tegyek... :( Csak ezért nyúlok vissza a Bravo felé a Merivától... :)

 

Megnéztem a benzines szívómotor és a T-Jet benzineseket, olyan két liter a fogyasztásbeli különbség a dieselhez képest. Nem olyan vészes. 

 

Gondolom itt is a T-Jet-nél a turbó megadhatja magát ami elég költséges...

Előzmény: bajan122 (163214)
zgi521 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163222

vagy csak nem kapkodós, ami lassan a korral jár :)

Előzmény: alázógyík (163220)
Zaciii Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163221

:) kicsit helytelen ... :)

DE a mentségemre szóljon, hogy 10 évig olyan programmal dolgoztam ami így írta és azóta kiírthatatlan lett .... :(

Sajnos már tetszik is .... :)

Előzmény: Varshi (163218)
alázógyík Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163220

Akkor te egy ritka türelmes ember lehetsz. :D

 

Előzmény: zgi521 (163219)
zgi521 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163219

megvárom a Giuila kombit.. :P

Előzmény: alázógyík (163213)
Varshi Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163218

> itt is 200.000,00 km után jön

 

Had legyek indiszkrét; ki tanította neked, hogy ezt a számot így kell helyesen leírni?

Előzmény: Zaciii (163209)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163217

minden dizelnel tudni kell hogy konkretan melyik motor. a vwnek is es a peugeotnak is van olyan valtozata ami kimegy a vilagbol (pl 2.0 hdi). 

Előzmény: Zaciii (163202)
laszlo_gomb Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163216

Sziasztok!

 

nemrég írtátok a váltó hibákat.

 

Na most melyik típusé a bajos GM felé váltó amit kerülni kell?

bajan122 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163215

dizelen sporolsz a vege

Előzmény: bajan122 (163214)
bajan122 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163214

ket megoldas van a nyugalmad erdekeben:

1. uj auto

2. szivo motoros hasznalt

 

nem cinizmus!! minden egyeb esetben benne vannak azok a hibalehetosegek amiktol felsz. vagy elfogadod hogy egy valoban 200 ezret futott dizelnek alapvetoen kutya baja de 3-4szazezres rakoltes bejohet akkor is ha a legjobb peldanyt vetted vagy ne vegyel ilyet szerintem. di

 

Alapvetoen a bravo jo valasztas. tipushibakra keress ra a keresomotor segitsegevel. dizelbol az 1.6 egy modernebb motor. En az 1.6 120 lovasat vennem ha talalnek olyat aminek a futasteljesitmenye ismert (ha + 200 ezer km akkor annyi csak tudjam h annyi). 

 

 ugyan akkor bravobol nem a dizelt vennem mert nagyon jo benzinesei vannak amire velhetoen nem kell annyit kolteni hasznalt autonal mint amit a benzinen sporolsz.

 

Előzmény: Zaciii (163211)
alázógyík Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163213

:))

 

Mert? :D

 

Előzmény: zgi521 (163212)
zgi521 Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163212

ha ennyire reszketsz -bár sztem a bravónál alaptalanul- a dízeltől, engedd el. vegyél t-jet -et! legalább próbáld ki, majd a vezetési élmény úgy sem enged el. :)  ár-érték arányban a bravónál nincs jobb a piacon,a kategóriában. nekem pl. évtizedek óta a leg költséghatékonyabb autóm. :)  (a gp mellett)

 

gyík! a mondeo kombit elengedtem :)

Előzmény: Zaciii (163211)
Zaciii Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163211

Elnézést, azért jöttem ide, mert Ti jobban ismeritek ezeket a típusokat és nem akarok rossz döntést hozni... :( Én nagyon szerettem a 1,3 Multijetet, nagyon elégedett voltam vele. 270.000,00 km-nél adtam el és nem költöttem rá a gatyámat. Csak annyi rosszat hallottam az ismeretségi körömben, hogy kicsit ráparáztam... Tudom, hogy költeni kell egy autóra, csak azt nem szeretném, hogy egy 1,5 milliós autóba ha belehúzok rögtön 600.000,00 költsek rá... :(

 

Lehet, a Fiat márkakereskedésben arra gondoltak, hogy olcsóbbak az alkatrészek, olcsóbb a javítás mint egy WW-nél, vagy Fordnál...

 

Tényleg ELNÉZÉST, ha hülyeségeket írtam... :(

Realtukko Creative Commons License 2017.06.09 0 1 163210

Basszus, hagyd már a PD elemeket! Az Fiat motorban nincs, ellenben nagynyomású befecskendezők vannak. Igen, az 1.3 Mjetben is volt.

Egy turbódízel soha az életben nem lesz olyan olcsón fenntartható, mint egy 1.4-es nyomatékszegény szívó benzinmotor, ezt tudomásul kell venni.

Előzmény: Zaciii (163209)
Zaciii Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163209

Szóval akkor itt is 200.000,00 km után jön a kettőstömegű, a pd elemek cseréje, turbó csere vagy felújítás bármikor???? :( :( Pedig annyira tetszett!!!!! :(

 

Egy ismerősöm vett Mondeot, vételár 2 millió. 5.000,00 km után 600.000,00 költött a diesel motorra. Másik ismerős 20.000,00 után cserélt kettős tömegűt egy 200.000,00 km-es WW-be.... Ezt akartam elkerülni.... :(

alázógyík Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163208

Az 1.3 MJet tényleg egyszerűbb eset volt, főleg a 75lovas. Ugyanis abban nem volt kettőstömegű, nem volt pdf ill. fix geometriás turbó volt.

 

Előzmény: Zaciii (163207)
Zaciii Creative Commons License 2017.06.09 0 0 163207

Köszönöm!!!!

 

Azt hittem, hogy ebben az 1,9 motorban csak turbó van.... Olyan egyszerű diesel, mint az 1,3 Multijet volt... Akkor ennél a típusnál is simán benne van egy 200-600 ezres szerviz? Egy Fiat kereskedés azt mondta, hogy jóval kevesebb a hibalehetőség és nincsenek horror diesel számlák.... Akkor jó át baszcsiztak.... 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!