Keresés

Részletes keresés

Rbatka Creative Commons License 2007.07.22 0 1 topiknyitó
Ez a topik

a 86-os számú Szolnok-Gyöngyös,
a 136-os számú Szeged-Subotica,
a 142-es számú (Budapest Nyugati pu.-)Kőbánya-Kispest-Lajosmizse-Kecskemét,
a 145-ös számú Szolnok-Kiskunfélegyháza,
a 146-os számú Kecskemét-Kunszentmárton,
a 147-es számú Kiskunfélegyháza-Orosháza,
a 148-as számú Kecskemét KK-Törökfái-Kiskőrös KK,
a 149-es számú Törökfái-Kiskunmajsa KK,
a 151-es számú Kunszentmiklós-Tass-Dunapataj,
a 152-es számú Fülöpszállás-Kecskemét,
a 153-as számú Kiskőrös-Kalocsa,
a 154-es számú Bátaszék-Kiskunhalas

vasútvonalaknak nyílt.


A felsorolt vasútvonalak történelméről, jelenlegi, és jövőbeni helyzetéről. A megforduló szerelvényekről és járművekről, a menetrendről, adatokról, a dolgozókról és az utazókról, az al- és felépítményekről, az épületekről, megállóhelyekről és állomásokról. A személyszállításról, és az árúforgalomról, az iparvágányokról, a tizenkettő vonalon készült fényképekről.

Persze idetartozik még az összes környékbeli már nem üzemelő vasútvonal, pl. Cegléd-Kupai Kovács major, Kisnyír-Kerekegyháza, stb.
A környékbeli kisvasutakról is eshet pár szó: ceglédi, tiszakécskei, nyárjasi, lakiteleki, tiszaugi, szegedi, fehér-tavi, császártöltési, szolnoki, stb.

Ebben a topikban nincs helye azoknak a hozzászólásoknak, amelyekben a topik feleslegességéről szólnak. Továbbá ezt a topikot kérem, hogy NE számoznzátok(0,1,..)!
/Megy az magától is :)/


Induljon!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!