Sportosra hangolt futómű, (nem az M-es) Kicsit ültetett - nem annyira mint az M-es - és keményebb ha sokat mész autópályán akkor klassz, de városi használatra pl Bp.-en egy Istencsapása. (Nekem is ez van) 18-asnál nagyobb kereket szerintem nem szabad rátenni normál használatra.
Tudtommal 3 fajta futómű (vagy beállítás) létezik az E60-nál Normál, sportosra hangoltés az M-es futómű lehet hogy van több fajta is, akkor majd javítanak a hozzáértők
Ez keveri a szezont a f@szommal. Nem egy kémikus így első olvasatra. De hall egy jól hangzó szót "aktívszén" és már kombinál. Még jó hogy nem a bifiduszesszenzisz jutott az eszébe. Bár minden autó olyan károsanyag-kibocsátási értékekkel rendelkezne mint egy-egy új BMW. Már a BMW palettából 118 típus tudja az euro5/6-ot. Lassan palackozni lehetne hegyilevegőként.
Arról, hogy passzív dohányzás ezek szerint még nem hallott a hozzászóló. A javítási költség más kérdés, de ha normálisan használják, akkor az sem 100 ezer km alatt van. Mondanom sem kell, hogy a szervezetben nem aktív szén köti meg a nem látható mikroszemcséket, mert a szén az kötött állapotban van. És végül a benzines autók is égésterméket hagynak maguk után, aminek a belégzése szintén nem egészséges. Mellesleg kiváncsi lennék, hogy a Földön dohányzó emberek összeségben mennyi károsanyaggal szennyezik a légkört nap mint nap?
Köszönöm mégegyszer a mai munkádat, illetve a tegnapi rugalmasságodat. Nagyon szép lett. Az LCI lámpán kívül a digitális sebességjelző és a xenonos refi funkciók azok, melyek nagyon tetszenek.
a paraszt nagyarcú köcsögöket nem állom, az az igazság. Remélem, nem eszi ide a fene a tahóját. Én elhiszem, hogy ez a véleménye, de ezt lehet fikkantás nélkül is közölni sztem.
Mercuriusnak és a többi gyökér dízelbuzinak üzenem: a szar koromfosótokkal telecseszitek a levegőt aktív szénként működő parányi (mikroszkópikus, ami NEM LÁTSZIK!) szemcsékkel (részecskeszűrő, ugyanmár...), amit szépen belélegzünk, és aztán csodálkozunk, hogy mitől lett tüdőrákunk, amikor egy szál cigit sem szívtunk el életünkben! Az aktív szén ugyanis mindent MEGKÖT, ott benn a tüdőnkben, ahogy az kémiailag elő van írva neki... Amikor fosol, széntablettát ír fel a doki... És igen, azok, akik "mekdonácos" autóval (értsd étolajjal hajtott öreg mergával, cromával) járnak, azok NAGYSÁGRENDDEL kevesebbet kormolnak, nemtom észrevetted-e! Egy országgal nyugatabbra nem is kapsz 100%-os gázolajat, csakis 50/50 arányú repce/gázolaj keveréket és 100% repcét, és ez utóbbi NEM KORMOL! Már kérdés, hogy kapják be, búza meg kukorica helyett repcét termesztenek, mert jobban megéri... És ha a dízelszarod CIÁNNAL 200 lóerős lenne, akkor AZT TANKOLNÁL bele a "leszarom ha megdöglenek tőle" hozzáállásoddal... Idióta... Ha lenne pénzem csak benzines hibridet vennék, átalakítva E85-re... 2009.10.30 00:08:33 SakmaN
Addig éri meg(?) a dízel, amíg az első motor/ hengerfej/turbó/szivattyú/porlasztócsúcs/rezgéselnyelő fiszfasz csere el nem jön (általában jóval 100e km előtt), aztán a sokszázerres javítás után lehet számolgatni, megéri-e az idióta motorkarakterisztika (vezettem dízelfost, útáltam), meg a húdekevesetfogyaszt hozzáállás... Sok autószerelő ismerősöm van, érdekes módon EGYIKÜK SEM DÍZELLEL jár... :-O ...a TAXISOK is egyre inkább a benzineseket veszik (aki új autót vesz)... lehet megnézni... meg gondolkodni...
:) alap dolgok nem voltak rajta megcsinálva. Fék folyadék, hűtő folyadék, többit nem nagyon tudom mert németül volt. A lényeg, hogy nem tetszett hogy az alap dolgok sincsenek rajta megcsinálva, hogy legalább a ,,hülye vevő,, a látható dolgokat lássa, hogy rendbe vannak. Ha gyújtásra teszed ne jelezzen mindet. Lehet hülyeség amit mondok, de szerintem ha jó kereskedők akkor legaláb ilyenekre odafigyelnének. a legjobbak a felnik voltak. Itt nem azt kellett keresni, hogy hol voltak meghúzva, hanem hol volt rajtuk karcmentes rész.
Sajószentpéterin csak átjöttünk, de ezt a kereskedést nem láttuk, de nincs is most 530D-jük, de azért tudnék az autók közül választani. Premium selection egy nagy kamu volt, kint voltam de azok kb szalon autók voltak. Volt az egyik 5ös ami 8,6-8,9 volt de kb semmi nem volt benne.
x-driveról hol találok valami leírást a működéséről? Ha így simán rákeresek , nem találok róla érdemleges leírást. Ha valaki talált már róla infókat szívesen fogadnám az elérhetőséget.
:) hát volt ott 5db 530D és egy 525d. M packos az kegyetlen volt. 82ezer? lehet a 2-est letakarták:) nagyon szar állapotban volt a bőr (,,biztos azért mert a tulajdonos kabátjának a zipzára megsértette'') Ütöttek, karcosak, legtöbbnek szélvédője is repedt törött. ,,,,,,18-as M,,,,,,,-es bmw felni:) majdnem az volt. Tényleg nagyon jol felszerelt autók voltak, csak nem volt rájuk vigyázva és nem volt olyan auto amit bekapcsoltuk volna és a képernyőn szépen a menü jelent volna meg. röviden kb ennyi.
Aztán hazafelé bementünk miskolcra a bmw-hez amit tegnap este láttam itt fórumon, hogy megszünt, nem csoda, hogy nem találtuk meg.
Most megint van 3 kiszemeltem, egyszer majd csak találok autót.
Én a nejem astráját szeretném lecserélni. De jól látom, hogy a 2-3 milliós kategóriában viszont nem éri meg kintről hozni. 1-3 éves Astrák, Golfok, Borák, még drágábbak, mint itthon, és jóval több kilométert futottak (jó tudom, itthon tekergetik). Jól gondolom? Itt nincs olyan drasztikus különbség, mint a nagyobb kategóriákban.
Kintről behozott autó költségei: mindenféleképpen érdemes a vevőnek is kijönnie.Mivel ritka a német eladó,kereskedéseket török,arab,lengyel üzemelteti.Nem korrektek,érdemes kapásból 3 autót kiszemelni.
Akkor a költség /körül belüli árak/: 150000 útiköltség, 200000 forgalomba helyezés a kinti áfának csak a 1/3 részét kell fizetni itthon, van rá legális trükk. + reg.adó amit az www.adozo.hu ki lehet számolni pontosan. Érdemesebb kintről behozni az autót. Nagyon kevés kilométerrel ki is lehet fogni egy jó vételt. Ha valakit érdekel szívesen segítek.
Sziasztok! Van enkem egy 2004 es évjaratu 530d-m. De sajna nincs benne navi...ÉS érdeklödnék hogy milyen összegbe kerülne belerakni a sima bussines navit vagy a prof navit és esetleg a tv ,dvd lejatszas milyen árat képvisel...Elöre is köszönöm!!