Köszi az infókat a telóban, ha megtudok bármit, akkor szólok... reménykedem, hogy a bézsre belátják, hogy bézs... :) Azért ez röhejes, fejeknek kell hullani valahol... :(
Ma beszéltem a kereskedéssel és nem tudok jó hírrel szolgálni az 1.4-es motorú autóra vároknak. :(((( Azt mondták, hogy a1.4-es motorokat koreában fejlesztik és nem nagyon akarnak motort küldeni szlovákiába ezért borzasztóan rapszódikusan érkeznek a vasak. A szinkoddal is vannak gubancok. :( Kiberlovagnak a lagermaxnál állt a kocsija és nem tudták, hogy fekete v. bézs!!! Kérdeztem tőlük, hogy ezért a késésért mit ad a központ, erre azt mondta a csávó, hogy a központ a márkakereskedésekre háritta az egészet. Erre mondtam, hogy a kereskedés meglephet egy kf. felni garniturával azt mondta ez nem nagyon fog menni. :((
Nem semmi az új árlista! Az autónk (1.6 EX metél fénnyel) került 4086+átírás (metálfényt megkaptuk ajándékba). Most pedig ugyanezen autó 4 239 lenne + metálfény+átírás!?
Eddig sem volt kifogásom az autóval, de hogy most nyertünk is a jó döntésünkkel 153 EFt-ot még boldogabb vagyok :D
Ha meg onnan közelíteném meg, hogy elég lett volna az EX limited, akkor 86 Eftért van ESP, esőszenzor, sötétedő belső tükör, könyöktámasz hátul, csomagtartó rekesz, 16" kerekek. Maradok a bevált verziónál és megállapíthatom, hogy kitünően döntöttünk, mert hónapok helyett csak 2 hetet kellett várnunk. :D
Az EX-hez tudom, hogy jár, de most megvariálták a felszereltségi szinteket ezzel az EX Limited Edition-nel. Ez közelebb jár ugyan az EX-hez, mint az LX-hez, de jónéhány EX cucc nincs benne.
Az EX-hez tudtommal jár az USB, csak az LX-ből van kispórolva az a 200ft-os csatlakozó. Mert gondolom a gyári rádió ugyanaz, azon hátul gondolom ott is van a kivezetés. Vajon az LX-nél be lehet-e vezetni azt a darab drótot, mondjuk a kesztyűtartóba, észrevenné-e a gyári rádió, hogy nem csak CD és rádió között lehet váltani, hanem CD-rádió-külső MP3 között?
Bizonyos szempontból megfontolandó, bár nekem pl kívülről az eleje nagyon nem jön be... ízlések pofonok... háta jó, belül igényes... :)
Ami meg az új Limitáltat illeti... hát elég érdekes, biztosan sokan rendeltek csomagot, és így alkalmazkodtak a piaci igényekhez, és ha bejön, akkor már nem limitált lesz, hanem kap valami végleges nevet... :)
Ebben van valami igazság :) Különben az árak csak a regadó miatt emelkedtek, -nézétek meg később olcsóbb lessz, konkurencia, bravo, auris ...ezért ajánlom hogy várjatok nyárig, már aki kibirja :))
Csak egy kis infó azoknak, akik a 4,6-4,7 milleres EX dieselben gondolkodnak:
A magentis 2,0-ás diesellel EX felszereltséggel akciósan 5,1 mill, nem biztos, hogy 5-ért nem lehet elhozni, a zalaegerszegi kereskedésben is vagy egy éve porosodik egy darab. Akinek jobban bejön egy tisztes limuzin. (én biztosan azt választanám, ültem benn, még a Cee'd-nél is jóval igényesebb a belseje)
Ez az! Amikor dolgozni jártam németbe, az ottani naftától "repült" a verda.
Itthon megy a pancsolás. Made in Hungary. Persze nem mindenhol. Nem mondom meg melyik MOL kúton látta a haverom, hogy a kutas, míg vizelni ment, a kerti slagot a tartályba dugta. Visszament pár perc múlva, locsolta tovább a füvet rendesen. hiány pótolva. Ennyi.
Egyszer tankoltam a helyi Luk..- nál, egyből nem stimmelt a fogyasztás, nem is ment úgy a dízel. Egyből kiszúrtam, sokat megyek, nem csak vasárnap. ( a tescóba :) Egy tescót nem kockáztatok meg, ahol az alkalmazott 65 ezerért gályázik. Ugyan már.. miből él? Megy a biznisz, seft, pancsolás.
5 literes fogyasztásnál nem fogom megkockáztatni, hogy valahol vizes, vagy kenőadalék menteset tankoljak, mert az alkalmazott azzal bizniszel maszekban.
Na pontosan erről van szó! Ezt így kell felfogni!
Akkor ide is leírom a mai hozzászólásomat, ugyanis másik fórumon is pont erről ment a téma.
"Felénk is jártak már pórul Tecsós benyával, sosem tankolok ott. Kizárólag nagy forgalmú -ezáltal jobban átpörgő készletű- MOL kutakra járok. Egymás után kétszer tankoltam JET-en, furcsán ment a lacsi utána. Shell-re pláne nem megyek, mert a mi kutunk messze híres a pancsolásról. 3 havonta rúgnak ki valakit, aki nem veti alá magát a főnök "kiképzésének". Saját szememmel láttam pl., hogy a hátsó ajtón adogatják ki a benyát a taxisoknak, ott dolgozótól meg hallottam, hogy elszámolás előtt vödörszámra pótolták vízzel a tartályokban a lecsalt benyát. Több ismerősöm aki rendszeresen jár ki osztrákba azt mondja, hogy szebben megy a kocsija az ottani anyagtól, ha teheti ott tölti meg. No comment..."
Szóval mindenki a sajátját, -amiért x forintot kifizetett- teszi kockára, mert nehezen bizonyítható ha baj van a benyával. Azt már nem is említem, hogy nem létezik 100%-os motorgenerál egy egyszerűnek tűnő szar benya után sem...:-)) Az csak kis probléma, ha az AC megy gallyra, vagy szűrőt, adagolót kell reperálni. Ha nagyon szar a benya, gond lehet a motorban is. Hmmm
Nem akarok érvelni, de modern, 4 millés dízelbe én nem fogok tankolni tesco kútnál. Ha jó, ha nem. Kész átverés show odabenn, lehet a benya oké, de nem hiszek benne.
A másik:http://index.hu/homar/index.php?title=uzemanyagot_olcsobban&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Nekem bevált az egyik helyi kút, mindíg oda járok. Fuvarozó cégvezető barátom nem kevés autója ott tankol. Stimel a liter, és a minőség. Ha messze járok, akkor Shell, vagy ÖMV végszükség esetén.
Természetesen ettől eltekintve jók lehetnek a diszkont kutak is, aki akar, tegye, tankoljon ott. 5 literes fogyasztásnál nem fogom megkockáztatni, hogy valahol vizes, vagy kenőadalék menteset tankoljak, mert az alkalmazott azzal bizniszel maszekban.
Én nem bízom bennük, úgy ahogy nem is vásárolok ott semmit. Még az akciós iskolai füzetben is csak a fele lap van. full kiínai piac. Pfúúúj. Ez nem ide tartozik, de ha átvernek árúval, a cassánál, akkor az üzemanyagban sem bízom.
Nagy multiknál kell tankolni, és kész. Lehetőleg ugyanazon cégnél, ha lehet ugyanazon kútnál. Pld Schell, ÖMV, MOL. Blokkot gyűjteni.