Keresés

Részletes keresés

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.07.22 0 0 6
Kedves Rbatka!

Akkor szóljon a topic a 130-as vonalról is, mert szerves kapcsolatban áll a 145 146 ésa 147-es vonallal.
Előzmény: Rbatka (-)
Rbatka Creative Commons License 2007.07.22 0 0 5
Szeretném megkérni a "vasutasságot", hogy tegyék tiszteletüket a topikban, és tegyenek fel néhány képet, valamint osszák meg az olvasókkal azt, amit tudnak.
Én a 145-ös, és 146-os vonalakra, és a Tiszakécskei Gyermekvasútra vagyok specializálódva :)
Én kecskeméti vagyok a környékbeli vonalakat ismerem, kiváltképp a városon belüli részeiket.
M62 127 Creative Commons License 2007.07.22 0 0 4
Nos először is egy kis helyesbítés, a Szolnok-Vámogyörk (ex 86-os) és Vámosgyörk-Gyöngyös (ex 85-ös) vonalak már egy éve 85-ös vonallá lettek egyesítve. Ez az egyik kedvenc vicinálisom, most töltöttem el egy egész hetet a vonal mentén. Tapasztalatom az, hogy a vonal dízeles részén javarészben már usgyik járnak így a modern korszerű jármű az már megvan (az utasok elégedettek vele, tetszik neki a légkondi is). De viszont a menetrend az egyszerűen katasztrófális! Hiába egyesítették a két vonalat, de felfelé irányba Vámosgyörkön 40 perc (!) az átszállás, és így elég nehéz lesz utasokat vonzani. Tapasztalatom az, hogy ezen a vonalon Vámosgyörktől délre az emberek többsége Bp-re Hatvanba és főleg Gyöngyösre és Jászberénybe utazik. Nos az utóbbinál egyértelmű a busz fölénye, de azért Gyöngyös felé elég sok utast lehetne szerezni egy jó menetrendel, mert az állomások egész jó helyen vannak kivéve Szászberek és Szellőhát. És akkor végül néhány kép a vonalról:








Előzmény: Rbatka (-)
Rbatka Creative Commons License 2007.07.22 0 0 3
És jól tükrözi a jegykezelőt :)

"Utal a kezdetekre.."
Előzmény: Törölt nick (2)
Rbatka Creative Commons License 2007.07.22 0 0 1
OFF
Ez barátságosabb m1nt a zer0 :)
Az ilyeneket szeretem a pofátlan 0-val ellentétben :)
na de térjünk a tárgyra :)
Előzmény: Törölt nick (0)
Rbatka Creative Commons License 2007.07.22 0 1 topiknyitó
Ez a topik

a 86-os számú Szolnok-Gyöngyös,
a 136-os számú Szeged-Subotica,
a 142-es számú (Budapest Nyugati pu.-)Kőbánya-Kispest-Lajosmizse-Kecskemét,
a 145-ös számú Szolnok-Kiskunfélegyháza,
a 146-os számú Kecskemét-Kunszentmárton,
a 147-es számú Kiskunfélegyháza-Orosháza,
a 148-as számú Kecskemét KK-Törökfái-Kiskőrös KK,
a 149-es számú Törökfái-Kiskunmajsa KK,
a 151-es számú Kunszentmiklós-Tass-Dunapataj,
a 152-es számú Fülöpszállás-Kecskemét,
a 153-as számú Kiskőrös-Kalocsa,
a 154-es számú Bátaszék-Kiskunhalas

vasútvonalaknak nyílt.


A felsorolt vasútvonalak történelméről, jelenlegi, és jövőbeni helyzetéről. A megforduló szerelvényekről és járművekről, a menetrendről, adatokról, a dolgozókról és az utazókról, az al- és felépítményekről, az épületekről, megállóhelyekről és állomásokról. A személyszállításról, és az árúforgalomról, az iparvágányokról, a tizenkettő vonalon készült fényképekről.

Persze idetartozik még az összes környékbeli már nem üzemelő vasútvonal, pl. Cegléd-Kupai Kovács major, Kisnyír-Kerekegyháza, stb.
A környékbeli kisvasutakról is eshet pár szó: ceglédi, tiszakécskei, nyárjasi, lakiteleki, tiszaugi, szegedi, fehér-tavi, császártöltési, szolnoki, stb.

Ebben a topikban nincs helye azoknak a hozzászólásoknak, amelyekben a topik feleslegességéről szólnak. Továbbá ezt a topikot kérem, hogy NE számoznzátok(0,1,..)!
/Megy az magától is :)/


Induljon!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!