Sziasztok!
2015 márciusában lesznek az első tesztmodellek.
Ezek már nem a régi Vitarák, csak a nevükben.
Itt várjuk a tulajdonosokat/érdeklődőket.
Remélem jó sokan vesznek ilyet!
Ez a leereszto rez, nekem meg mindig csupa talany, de legyen igy. Vajon a pollenszuro cseret hogyan dontik el? Kiveszik, megszagolgatjak es tudovel atfujjak? Ez is talanyos, de jol usztad es meg1x nagyon kosz, hogy megosztottad, mert lassan nekem is dontenem kell majd a szervizt illetoen :)
Hát te nagyon olcsón megúsztad. nekem ugyancsak a Dunaautó a III.Zay utcában ugyanezt a szervizt 41 E Ft-ért csinálta. Igaz ők pollenszűrőt is cseréltek.
A pollenszűrő cseréje engem sem rázott volna meg, sőt eleve úgy adták az előzetes árat, hogy szükség szerint cserélik, de az ár azzal együtt sem lett volna sokkal több 30 ezer forintnál, ami egyébként bőven belefért az első szerviz költségéről alkotott elképzeléseimbe. Ezt csak azért említettem, mert korábban itt problémaként jelentkezett a csere - nem csere kérdése. Egyébként pedig látod, van olyan hely, ahol hivatalosan "jótállnak" még a leeresztő réz tömítéséért is, - jelentsen ez bármit is. :)
Május 23 - án 9400 km futásteljesítménnyel vittem el az aktuális 1 éves szervizre a Vitarát. Az autót a Soroksári úton, a Duna Autószalonban vásároltam, ahol a 3 + 3 év kiterjesztett garancia feltétele az, hogy náluk szervizeltesse az ügyfél az autóját. A megkötés miatt lélekben felkészültem egy borsosabb számlára, azonban kellemes csalódás ért, mert mindennel együtt 25.635,-forintot fizettem, és mivel a kilométerek zömét autópályán, és a fővárosban tettem meg, a pollenszűrő cseréjét nem tartották szükségesnek. Bár megtehettem volna, de az egyébként nyitott ajtajú műhelybe egyébként be sem akartam menni, viszont a számla hátoldalán feltüntették a felhasznált anyagokra, így a motorolajra vállalt jótállást.
Nem tudom hogyan akarsz venni? Én egy kimondottan szép 2011-es Peugeot 3008-at akartam beszámoltatni kijött egy kerti törpe értékesítő és kettő apró kavics pöttyel volt elfoglalva! Még egy normális rétegvastagság mérőjük sem volt! Aztán az árral killódott 2milliót beszélt de azt is csak ha az igazgató úr engedi holott simán 2,8 liliót ér az autó ! A sógoromék ott vették vavaj semmit nem kapott ajándékba! Téli gar 250e szaros könyöklőt 50e rakták neki bele! Szóval én azonnal ott hagytam őket és irány Fehérvár !
"Ez az ember egy biciklit sem tudna ellopni" - ez volt a véleménye annak a rendőri szakértőnek, akivel az ORFK Kommunikációs Igazgatósága hozta össze a Totalcar riporterét, ám nyilatkozatához nem kívánta a nevét adni. Emailben hozzá is eljutott Autótolvaj első írása, de azt, illetve az általunk előre elküldött interjút egyaránt komolytalannak nevezte. "Ez az illető sokat olvashatott a témában - vélekedett -, de a legtöbb info felületes, látványosan hiányoznak a részletek, a konkrétumok, arról nem is beszélve, hogy vannak benne egetverő hülyeségek is, mint például ez az UV-s sztori. A nyomkövető rendszereket sem kellene leírni. Én inkább nem is kommentálnám."
Annyit érdemes hozzátenni, hogy ez szöveg több, mint 11 éves (2006-ban már posztolták itt az Index fórumon az autólopás topikban), tehát lehet, hogy egy része ma már nem annyira aktuális.
A kulcsmondat tetszik a legjobban: "Az igaz, hogy ezek valóban megnehezítik a tolvajok munkáját, de mindent meg lehet oldani, ha más nincs, akkor a lámpánál ültetik ki a tulajt az aszfaltra."
Én ma kérek majd időpontot a 2 éves szervízre. A km még nincs meg benne, de az idő tegnap lejárt. Kiváncsi vagyok mit fognak rajta cserélni meg ilyenek. Majd írok, ha van már infom.
Mint egykori Suzuki Swift tulaj olvasgatom a fórumot, abban is magam csináltam meg mindent, amit tudtam, folyadékcseréket főleg, most Mitsu Colt-om van, és ott is magam próbálkozom a feladatokkal, amit nem tudok, azzal meg független szervizbe járok, főleg futómű dolgokkal.
Tetszik a Vitara, rendszeresen olvasom a fórumot, semmi bajom sem volt a Suzukikkal, 3 Swift volt semelyikkel sem volt semmi baj, a rendszeres szervizeknek hála.
A márkaszervizeket nem általánosítom, de az biztos, hogy akkor döntöttem el, hogy magam csinálom, amikor kiderült, hogy automata váltóolaj került a kézi váltóba egy szerviz alkalmával.
Én is tudom ajánlani, szintén nála szereltettem be a zárat én is. Nagyon sokat tud a gépjárművédelemről, érezhető hogy járás a témában. Nekem váltózár+motortér zár+uv gravír kombót installált.
Azt is elmondta, hogy sajnos jó néhány szalonban rosszul szerelik be a változárat, leginkább rosszul helyezik be a zár bowdenjét. Emiatt sokaknak akad.
Amúgy a váltózár önmagában sajnos keveset véd, motortér út zárral együtt igazán hatásos.
Én még az első Swiftemet ott vettem,az sem volt egyszerű! Akkor még úgy működött a szervízelés,hogy 5000 pénz a néninek a pultnál aztán beugrott a pecsét a szervízkönyvbe.
A második Szedán Menagger-t már Tatabányáról "Nagy Suzuki"hoztam ott nem volt gond
csak az átvétel után két héttel Nagy bácsi lelépet az összel lótyival aztán bottal uthették a
nyomát! A tv is tele volt annak idején ezzel! Hu k....nagy mákom volt !!!!!
Szóval azóta nem tudom hogy megy Géringeréknél a dolog de hallomásból nem sok jót
tudok róluk! Én Komáromi ragyok de a Vitarát Székesfehérvár-ról hoztam ! Előtte voltam
Az előző kocsimban (swift) , tavaly 10 éves korában egy vészfékezés alkalmával jött elő a pedálbeesés. 115.000 ft volt egy felújított abs vezérlőtömb cseréje. 2 évente volt fékolajcsere, szóval egy kicsit meglepődtem. Ezt az abs hibát személy szerint a váltócsapágyas gondhoz hasonlítanám. Azért a szerviz reakciója valahol közelebb volt az igazsághoz. "Szar ez a vezérlő, de a gyár nem ismeri el."
Kedves leendő Suzuki Vitara, vagy más gépkocsi tulajdonosok! Bizalommal ajánlom Zsoltot, remek munkát végez. Nekem egy remek Suzuki Vitara 1.6-os benzinesem van és szereltettem bele sebváltó zárat Bear Lock típusút. A kereskedésben Diamant lock típusút ajánlottak, 40000 ezerért. Az egyik ismerősömnek ilyet szereltek bele, és képzeljétek a négy leszorító csavar helyett 3 db volt benne, és nem volt letörve a csavar feje. Könyen ki lehetett volna szedni. Milyen munka ez?
A szervizvezető megmutatta a karbantartási lapot, amin fel volt sorolva, hogy miket kell cserélni és mi az amit csak ellenőrizni kell. A szerelő sorban csinálta és amivel végzett azt kipipálta. Végig néztem mert tőlem kb 3-4 méterre volt.