Bocsánat, az kimaradt, hogy nem végeztek ekkora sebesség-méréseket a Taurus-okon, pedig szerintem biztos, hogy képesek lettek volna velük is elérni ekkora vagy ehhez hasonló sebesség-magasságokat. Sőt, valószínűleg túl is tudták volna szárnyalni... (Bár tudok róla, hogy ennél az U4-(1216 050)-mérésnél is mehettek volna 357 fölé is, csak a vezér végül állítólag nem vállalta már be afölött a soron következő sűrű alagutas szakaszok miatt - ugye a Nürnberg-Ingolstadt nagysebességű vonalon történt mindez.
Egyébként ha már itt tartunk, érdekes, hogy egy U4-gyel futottak mozdony-világrekordot, miközben a hivatalosan is 230-ra engedélyezett Taurus-okkal (1016/1116) meg sem próbáltak ilyesmit. Vagyis számomra az az érdekes, hogy a Taurusok-kal nem is nagyon végeztek ilyen ekkora szintű méréseket.
233-at már mentem vele, az a teteje, ha üzemszerűen működik.
Apróbb eltérések lehetnek, hogy melyik sebességjel a mérvadó. ETCS, LZB, ZSG, ilyenek. A vezérlőkocsin 228-at mutat, hátul a gép meg hujjogat, hogy vémax túllépés.
Ha 230 az engedélyezett sebesség, akkor forgalomban az a plafon. Nagy valószínűséggel az automatika nem is enged többet, de a gyakorlatról Panzerbear olvtars többet tud mondani. Maga a mozdony képes 357el is menni.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy több ember egymástól függetlenül is váltig állítja ő bizony 250-280 km/h sebességgel ment a railjettel Ausztriában. Ez számomra azért is érdekes mert csak 230 a max végsebessége, de mégis több ember is mondta már ezt.
Köszi a gyors válaszokat, meg már átnéztem az Öbb jelzésrendszerét, már világos h mit láttam hbf-en. Tetszik a peronok szektorra osztottsága jelzökkel is, igy rugalmasabban kezelhetök a szerelvények . Ugye?
Az U2-es GTO-tirisztoros, az áramirányítók frekvenciája százas nagyságrendű, ezért "zenél", az U4 IGBT-s, annak egy nagyságrenddel "sűrűbb" a működése, ezért "cincog".
Péntek du a Hbf-en indult egy RJ nyugat felé, 1216-ossal. Jól hallotta a fülem , h ez nem "zenél" mint az 1116-osok, hanem egy magas hangot produkál induláskor? A másik peronon voltam, nem közv. mellette.