Ez a fórum a többi láncfűrészes mellett elsősorban a LÁNCFŰRÉSZEKET gyűjtő,javítgató,barkácsoló,valamint felújító embereknek szól.
Hogy miért?
Csupán azért mert az eddigi láncfűrészes fórumokon az ilyen jellegű kedvelők folyamatos megvetésnek és lekezelésnek voltak alanyai.
Így bízok abban,hogy azok akiknek nem jelentenek semmit a régi láncfűrészek,azok itt ezen a fórumon talán nem találnak kivetnivalót.
Így kicsit célzottabban,a Profi fakitermelőktől függetlenül is lehet megosztani ilyen jellegű tapasztalatainkat.
(Nemzetközileg a "Láncfűrész gyűjtők" éppúgy akár a veterán autó gyűjtők,kicsivel több elismerést kapnak)
Az ismerősömtől idézve:"Az utolsó képen egy másik Úriember gépe látható,szintén az én beszerzésem volt.Ez egy kéthengeres solo twin.jelenleg szintén nem megvásárolható,vagy legalábbis nem olyan összegért,amit mi értelmezni tudunk."
A gépről ennyit tudok,az ismerősöm szavait idézve: "Ezt a remingtont anno én leltem fel,most elkészült.bivalybőr a légszűrője.Így fotón talán nem is látszik annyra,de élőben egy elképesztő darab.A kipufogója egyelőre nem eredeti,de így is csodás gép. 1948-as kiadás.Az öregúr,a fülem hallatára utasított vissza egy 1000 eurós ajánlatot rá.Ez a gép igazi kuriózum,nem csak a régi mivolta,meg bőr légszűrőfedele miatt,hanem a gépben mint látod sebváltó is van,két sebességi fokozattal rendelkezik."
Engem könnyű azonosítani, mivel a Hu-s nevem is ugyanez kedvenc fegyverem után....de Te kicsoda vagy ott?
Úgyis jó, ha ott válaszolsz privátban! :-)
Remélem lesz már végre egy hely, ahol korrekten és ép ésszel lehet beszélgetni!
Személy szerinte semmi szükségem arra, h egyes hozzászólásokat elolvasva felmenjen a pumpám, szomorú látni, h az emberek csak veszekednek és sértegetik egymást :-(((
Olyan nehéz lenne elfogadni más emberek eltérő álláspontját és nézeteit?
Én mint a láncfűrészekkel nemrég ismerkedő ember, személy szerint köszönöm Neked a sok érdekes videot, mert nem tudom hol máshol láthatnék egyszerre ilyen sok régi különleges masinát!
Engem egyébként a komplett működő láncfűrészeken kívül érdekelnének még az egyedi és különleges technikai részéletmegoldások is.
Pl. mutattad az előbb ezt a sebességváltós Remingtont is. Ennek hogyan volt megoldva a sebességváltása?
Remélem itt végre sikerül majd fikázás és kifigurázás mentesen, egymás esetleg eltérő nézeteit is tiszteletben tartva NORMÁLISAN beszélgetni a láncfűrészekről!
Már az is sikeresnek nevezhető,hogy lesz helye a veterán láncfűrészeknek is,mint minden technikai régiségnek.
Azért kiváncsi lennék,hogy akik annyira lenézik ezeket a régi gépeket azok azért a seggüket beletennék-e egy két régi veterán autóba,esetleg motorra? Ennyi erővel aki régi zenéket szereti az már egy ásatag múmia?Annak hol van a helye 2013-ban?
Sajnálom ha valakinek az szúrja a szemét,ha nem ugyanaz az érdeklődési köre.......
Amikor elkezdtem gyűjteni a láncfűrészeket,azt hittem,hogy az a láncfűrészes közösségnek értékelendő dolog lesz nem pedig azt,hogy támadják. Na mindegy.....
(Érdekes a nemzetközi láncfűrész gyűjtő fórumon nem ezt kaptam,hanem segítséget,valamint megbecsülést.)