ja nalunk is ezert lett a Zafira..nagy konnyen pakolható a Metróban:))))
es en is sokat vezetek a munkamban...igy kell egy kocsi ami kenyelmes...megbizható...
en is nagy autovasarlasban vagyok, mar neztem mindent..Volvo-tol..VW-ig.Alfa 166..szoval kezd az idegeimre menni...
az utolso 5 evben 2 G Astram volt..az elsot meg 99'ben vettem "O" Km-el beletoltam 180.000 Km..es becsereltem egy uj G Astrara..ezt eladtam decemberben ..
Szoval nekem bejott nagyon...soha semmi gond..ment mint a fene..erős, es jo utatrtasa van!!
DE itt a Zafirarol van szó..es ugy nez ki ez lesz a kovetkező:))
en a comfort 1.8 ast neztem ki sport csomagal...
kerdeseim:
lehet-e chip tunningolni? ha igen hol?
a gyari zenet lehet e bviteni?
Sziasztok !
Bár elég halottnak tűnik a topic én beszállnék. Októberben lesz hároméves a Zafiránk, nagy örömmel használja a család. nálunk is a 7 ülés volt a döntő érv. 1.6os Comfort felszereltséggel.
Két hónapos korában volt csak baja, akkor a komplett computert ki kellett cserélni.
Na, én is beszállnék ide. Családilag van egy 1.8as zafiránk minden jóval megrakva. Most lesz 3 éves.
Benne van kb. 105.000 km
Az első 3 év nagy részében semmi gond nem volt, csak olajcserére kellett járni vele. Szóval télleg nagyon jó választás. Most nyáron a generátor meghibásodott, de amióta megcsinálták, azóta még jobban megy a kocsi.
195öt simán viszi, ha nincs rajta légkondi, persze tartósan nem ajánlott. Gyorsulása nagyon jó, fogyasztása is kisebb mint az Omegának.
Kb 5 hét múlva adjuk el, mert akkor jön meg a 2.0-s Zafira OPC
Ugye az 190 lóerő, spoilerek, könnyűfémfelni, minden létező extra (DVD + fél milla lenne, úgyhogy az nem), gallytörő rács, stb.
Az ára 8 m HUF
majd írok milyenek az első élmények vele
Láétok itt hirdetve egy Opel Zafira 1.8 Elegance 2000, metálzöld, 84e km, ABS, aluf., el.abl., el.tük., kp.zár, légkond., légzsák,szervok. Mo-i. első tulaj, vezetett szervizkönyv... 3.8 MFt
Érdemes? Vagy gyanús? Nyilván a 84 ezer km miatt ennyi - de mit számít egy Zafiránál a 84000 km?
Valaki azt hallotta valakitől, aki hallotta, hogy a hátsó ülés "ráz". Persze felmerül a kérdés, hogy melyik hátsó ülés (talán a leghátsó?) és hogy tényleg az ülés ráz-e vagy inkább a futómű, illetve az milyen úton. Ti tapasztaltatok valami ilyesmit?
Gondoltam felhozom ezt a topicot, hátha vagyunk többen, mert a "nagy" Opel topicban nem nagyon vannak Zafirások.
Én közben vettem egy - ugyan nem új, hanem még a régi - 1.8-as Zafirát használtan. Már lassan 1 éve használom, de sok bajom nem volt vele. Most jelentkezett az, hogy lassítás, fékezés közben, ha lenyomom a kuplungot, nem adok gázt, akkor egy kis ideig nagyon leesik a fordulatszám, aztán vissza megy, de azért van, hogy már a lefulladás határáig leesik, illetve egyszer le is állt.
Egyszer pedig a belső világítás automatikus, késleltetett leállítója nem kapcsolt ki. De másnap egy kis vezetés után újra jó lett.
Van valakinek új 1.8-as (125LE) motorral szerelt bármilyem Opelje? Én most voltam tesztvezetésen egy ilyen Zafirában, és az volt a furcsa, hogy van egy "luk" a motor teljesítményében mindjárt az alacsony fordulatszámnál. Nekem most 1.6-os (100 LE) Vectrám van, az ilyen szempontból sokkal jobb.
Sziasztok!
Örömmel jelenthetem, hogy megnyílt az OPEL topik.
Ne gondold Syd, hogy ez más igen jó topikok ellen szól. Szvsz kell egy átfogó topik, ahol az opelesek dumálhatnának, nem vagyunk errefelé olyan sokan...
Ha valakinek gondja-baja kérdése lenne az opelekkel akkor azt is feltehetné ott, szóba jöhet minden márka!
Optikailag szeretném kicsit feldobni, bár nem igazán szükséges, mert "natúr" állpotában is jól néz ki :-)) Sajnos a pénztárca kissé behatárolja a lehetőségeket, főleg amikor megláttam az árakat. Jól mutatna rajta pl. egy króm kipufogó (Remus), alufelni, belső faburkolat stb, de mindezt már sikerült megnéznem az alabbiakban már ajánlott honlapon.
Kedves hulla!
Köszönöm az információkat, meg fogom nézni a web-oldalakat, és a levélnek is örülnék, de most mindenek előtt a VONAT-ot fogom szombaton megnézni.
Hol akarsz vásárolni? Az Opel magyar honlapját átnézted már? Ott ezek az optikai tuningok vannak a Zafiráról:
-tetőspojler
-első spojler, lökhárítóra
-hűtődíszrács
-küszöbborítás készlet
-küszöbdíszléc készlet
-kipufogódob, sportos krómozott csővéggel
-könnyűfém felnik
Meg gondolom a belteret is szebbé lehet "varázsolni" (faborítású középkonzol...)
Az a Zafira hogy tetszett amelyiket Neutron mutatta? Nekem tetszett!Az üzemanyagcella röviden:
Az üzemanyagcella működése olyan elektrokémiai folyamatra épül, melynek során a hidrogénnel reakcióba lépő oxigén elektromos áramot fejleszt, és melléktermékként víz keletkezik. A korszerű belső égésű motorokkal összehasonlítva az üzemanyagcellának sokkal jobb a hatásfoka, kén-dioxid és nitrogén-oxid kibocsátása szinte nulla, szén-dioxid kibocsátása pedig csaknem fele a hagyományos, benines autókénak.Az üzemanyagcellás Zafira adatai:
Üzemanyag: metil-alkohol
Csúcssebesség:120 km/h
Üzemanyagtartályok:Metanoltartály kb 54 liter. Víztartály kb 20 liter
Üzemanyagcella-telep: a telep összekapcsolt egyedi cellákból áll. hidrogénben gazdag "reformált" keverékből és szűrt, sűrített levegőből, 80-90 Celsius-fok folyamat-hőmérsékleten áramot fejleszt.
Egyébként ha jobban érdekel e-mailen leírom neked mert nagyon bonyolult és hosszú
Köszi az érdeklődésedet, és mivel nekem az Opel cég egyetlen fillért sem adott, hogy védjem a "mundér becsületét", ezért a legőszintébben az alábbiakat mondhatom az első 10ezer km után: semmi gondom nem volt az autóval. A kocsi a gépkönyvben leírt paramétereknek megfelelően működik, pl. a fogyasztása teljesen megegyezik az ott leírtakkal (vegyes forgalomban 8,3 l, országúton 100-120 km-nél 7,2 l, 140-160 km/h-ás tartós menet esetén 8,8 l. Valószínűleg tartós 90 km/h-ás sebességnél lehetne mérni 6,7-es fogyasztást is, de ezt még nem próbáltam ki :-)
Egyetlen dolog amit azért észrevettem, hogy kb. 2 hete a bal oldali középső oszlopból néha kattogó zaj jön, mintha egy csavar ütődne neki valaminek, de annyira jelentéktelen, hogy majd csak a 15ezres szervíznél szólok a szerelőnek. A leghátsó ülésen nemcsak a gyerekek, hanem a barátaim is szoktak utazni, de nem panaszkodtak. Mondjuk nekem már a tetőhöz érne ott a fejem, de 190 cm magas vagyok. Szerintem 180 cm-ig nincs gond. Két hete hét személlyel + tetőboxszal utaztunk 3 órát megállás nélkül, de senki nem fáradt el, kényelmesen lehetett ülni benne, és a motor sem erőlködött.
Kösz, hulla!
Időközben sikerült boxot vásárolnom hozzá, igaz feleannyiért, mint a Maxabonál. Most leginkább az első ajtőkra szerelhető, sötétített szélterelőkre lenne szükségem. Hol lehetne ilyet venni?
Szia c20xe!
Köszi a tippet, holnap megyek is megnézni a boxot. Immárom 4. hónapja vagyok boldog tulajdonosa ennek a kocsinak, és azt mondhatom amilyen jól eltalált a külső megjelenése, olyan kényelmes a belső tere, kellemes érzés utazni vele:-)
Szia Syd Barrett!
És üdv minden Zafira rajongónak!
Opel szívemből indittatva már csak "hívatalból" a legkirályabb egyterű a Zafira, de ha ezt nem is nézem akkor sem tudok szebbet ,jobbat.A belső észszerű és gyakorlatias kialakitásáról meg ne beszéljünk, szóval nagyon rulez! A tetőboxról annyit, hogy az Opel Maxabónál ki van állitva egy Zafira rajta egy tetőbox.Ha az tetszi akkor a kérdés lezárva, ha nem akkor az alkatrész áruháznál keresd Gyurit, Ő majd katalógusból ill.más boxot hozzá próbálva segit megőrizni a kocsi vonalát.