Elugranánk sztrapacskát enni, szükségünk lenne igo 8.3-hoz szlovák és cseh térképre. Ha van kishazánkról is valami friss térkép azt is kérem szépen. Előre is köszi!
A tegnapiakat folytatva két étmában lennének továbbra is kérdéseim. (MII 1.5dCi)
1: EGR szelep
Ha kitisztítjuk a szelepet és visszaszereljük, akkor utána mindenképp ki kell üttetni a hibakódot, vagy megfelelően működő szelep esetén egy idő után elalszik a SERVICE felirat?
Ha igen, akkor mennyi idő után?
2: Klíma javítás
Az elszökött gáz pótlása előtt meg szeretnék magam győződni róla, hogy nincs-e a rendszeren valami durva tömörtelenség. (pl kilyukadt a klímacső)
Édesapám hegesztő, így argonnal el tudnánk végezni a nyomáspróbát. Van megfelelő tömlő és nyomásmérő óra is hozzá.
A kérdésem az lenne, hogy milyen csatlakozóval lehet rácsatlakozni a klíma szelepére és mekkora nyomással szabad megtölteni a próbához? Hol lehet kapni csatlakozót hozzá?
Ha megfelelő nyomású argonnal töltöm, akkor egy pár másodpercre be szabad indítani a klíma kompresszort, hogy megnézzem hogy csak az alacsony gáznyomás miatt nem indul-e most?
Üdv mindenkinek! Légkondit garanciában kijavitották!(csatlakozó csere) Köszönet a társak tanácsáért. További segítséget kérnék tőletek. 2006-os megane ll 1.5dci szeretnék gázolajszürőt cserélni, hogy kezdjek neki? A másik kérdésem pedig, hogy sikerült szereznem gázolajszűrőt 3.750ft-ért, levegőszürőt 1250ft és pollenszürőt 1500ft ez szerintetek jó árban vannak?
minap láttam a tévében ahogyan összerakják a maseratit, motort a ferrari adja, váltot a németek, a többi vasat meg a világ minden tájárol,tehát az is csak egy öszvér 400 loerövel