A teljesítmény csak annyit számít, hogy ne 165 legyen a vége (lásd 1.4-es focus, Mazda3), mert az vicc, hogy az autópálya tempó majdnem padlógáz. Nálam a menetteljesítmények nem játszanak nagy szerepet, a motorom 5mp alatt van százon akkor, ha nem hajtom. Olyan autóm úgyse lesz, ami ezt tudja, nem is erőlködöm miatta :) Ebből a szempontból a mostani (Megane I, 1.6 8V, 90Le, 1050Kg) is tökéletesen megfelel, csakhát áprilisban lesz 9 éves szegénykém.
Focusból én talán az 1.6-os 115 lovast venném meg, ha venném, de annak 4.2M a listaára (Trend felszereltség, klímával) . Persze ha abból lehet alkudni 3-400ezret, már nem is rossz.
A múltkorában valaki említette, hogy egy cég gyárt kiegészítőket pl. a KIA-hoz is olcsóbban! Vissza kerestem, de nem találtam! Segítsetek már légyszi, ha valaki tudja írja meg! Talán valami kft!? Előre is köszi!
Az áremelés, és a változások miatt dobtam be az "alternatíva" témát. Igazából a Ceed a szíven csücske, de jó hogy kitárgyaljuk, mik a lehetőségek a piacon a változások miatt. Van-e jobb ajánlat?
Nálam egy Ford, Opel, vagy WV szóba sem jöhetne, helyből gyűlölöm, volt már mind. Egyszer, utoljára. Francia is nem kell többé.
-Évente 40 ezer km-t autózom. -Főleg országúton, városban is keveset, néha autópályán. -A dízelt szeretem jobban. nyomaták, fogyasztás, menettelj, eladhatósága!
A csajomnak most off Yarist vettünk, most megtapasztalhattam, hogy milyen a jó választás!
Sztem egy alsóközepes autóban csak annak nem elég egy 1.6-os motor, aki korábban már megtapasztalt vmi faszányos pöpec erősebb kocsit:). Én személy szerint még egy 1.4-essel is beérem (na nem 75 LE-s Golfokra + 80-ax Mazdakra gondolok..:), bár a klima miatt valóban jobb egy 1.6-os. A 200 ezres különbségben igazad van, ennyiért érdemesebb 1.6-ost választani, de lehet, hogy sokaknak egy 1.4-es x típusú, y felszereltségü autó ára is már határeset és igenis számíthat az a 200 ezer is. A kompromisszum sokaknakott van, hogy (látod, itt a topicban is van rá példa) spórolnak a felszereltségen (még a klímán is), vagy a teljesítményen, viszont: nem akarnak kisebb autót venni. Vicc, hogy Mo.-on egy Polo, v. egy Corsa, Thalia, stb. családi autó bír lenni... (igaz, annak idején egy Trabant is az volt..:)
sztem az 1,4, az 1,4! Turbó nélkül egyik sem valami túl jó, hiába a magas fordulaton leadott 90-100 Le, nincs mögötte "tüdő" Egy fostos swiftem van, de azt sem vettem volna meg 1,3-as motorral, csak az 1,6 16V-vel. A legközelebi kocsimban valszeg legalább 2,0-ás benzin lesz, vagy ha kisebb, akkor csakis turbós. Focust vezettem 1,6-os mocival, egész kellemes volt. Biztos a Cee'd-ben is az. Nekem eszembe nem jutna 200e Ft miatt az 1,4-es mocit választani. Biztosítás nálam nem játszik, B10 1,6-ra most fizetek évi 18400Ft-ot. (igen, ÉVES díj)
Egyébiránt elővettem az Auto2-ben lévő Ceed-Mazda3-Astra tesztet, és a jobb oldalán hitelajánlatok vannak. Mazda3: 3.8milla (Azért ezt veszem elő, mert felejtsük el a Ceed 3millás árát, de a THM ott is ugyanennyi) Szóval: Indulórészlet: 378ezer (10%) 60 hónapra 64838Ft/hó (THM 5.98%) Végösszeg 4m268ezer unicredit leasing.
Ez nem reklám akart lenni, nincs közöm ehhez a bankhoz, csak többször volt itt szó a hitelről.
Szerintem ez elfogadhatónak tűnik. Nem tudom, hogy cascos, vagy nem, az újságban csak ennyi van.
Focust én is nézegettem, csak ne lenne olyan vacak az 1.4-es benzinmotor. Nem szabad elfelejteni, hogy most a Mazda3-on is van kábé félmilla engedmény. Persze ennek se egy csúcs az 1.4-ese.
unokahugom most vett egy 110 lovas Ford Focus dieselt. Kb pont EX felszereltség 4,8 mill volt metállal együtt. Kb 5,4 a listaár, de lazán odaadták 4,8-ért.
Pancelos kösz a segítséget, de mivel a Base megszűnt, asszem már nem is fogok kapni:) Nem tudod véletlenül, hogy mivel fog bővülni az LX felszereltsége? Vagy hogy mikor lesz róla pontos info? Üdv: bias
Forog az agyam és arra gondolok, hogy Európában már nem "vacak koreai" autónak tartják a KIA-t, ezért van az, hogy hajlandók nagyjából egy Astra árát kifizetni egy Ceed-ért is. Nálunk ez még úgylátszik nem így van. Persze én is úgy voltam a Ceed árával, hogy 3.5milláért a klímás LX a hülyének is megéri, ha a többi márka áraival hasonlítod össze. Ezen az áron már más a helyzet, kicsivel 4milla alatt már több a szóba kerülő autó, de az is lehet, hogy ennyiért nem akarok idén kocsit venni. Kisebbet (Fiesta, SX4, ésatöbbi), meg egyáltalán nem akarok.
KIA info, hogy nem vitték a Base-t. Aki már ennyit szán autóra, kompaktot nem vesz klíma nélkül, ezért fexenek neki egy új belépő modellnek a bővített LX-el. Nem vetkőznek le 2.999e-re csak azért, hogy bemenjen a nép a szalonba.
A KIA gondolom szeretne nem az olcsó koreai, hanem a minőségi európai autó imázst erősíteni, ezért is pozícionált újra. Nem jött be ez a 3 millás dolog. Sajnálom is meg nem is. Igazából nem árat kellene eladni, hanem szolgáltatást, de ehhez fel kel nőnie a hálózatnak is. A C Merci tudjuk, hogy nincs millákkal feljebb egy Accordnál, de az árral (persze ehhez évtizedek kellettek) pozícionálta magát, még ha a minőség nem is támasztja alá.
Hát (sajnos) a konkurensek kicsit fellélegezhetnek...szal nincs 6 lufi 3 milláért.
Továbbra is az a véleményem, hogy a jelen helyzetben aki autót akart, az tavaly megvette, (akinek mindegy annak más is bejöhet), sokunknak most nem sürgős, lesz olcsóbb is.
Nem akartam összehasonlítani, a belépő - már elérhető - árra utaltam, vagyis hogy pl. egy RIOsnak megéri-e átülni egyáltalán, mennyit kellen rátenni egy cseréhez.
Természetesen "régi" azaz mostani LX, metállal ami +100 e lenne. Azért ne akarjunk már mindent :) Aki árérzékeny, az megúszhatja a 200 ezret, akinek meg ez nem érdekes... nem neki szól a üzenet ;)
Jééé! Tegnap délután hívtak a KIA Motors Hungary-tól,h jelentkeztme tesztvezetésre és hogy az egerszegi szalon megfelelő-e nekem. Megkérdezték,h milyen autó (k) vannak a családban meg satöbbi. Erre ma reggel hívtak az egerszegi KIA szalontól,h mikor lenne jó nekem a tesztvezetés. Hát mondom (még félálomban fél9kor) ,én hétköznap Győrben vagyok,fősulin,sajnos csak hétvégén jó nekem. "Ok,március 24 délelőtt 10h megfelel? Tudja merre van a KIA szalon?" Ohh mondom...persze..OK :D
Ezt azért nevezem nah ,gratulálok ehhez a hozzáálláshoz!! PEdig csak úgy jelentkeztem egy KIA Cee'd tesztvezetésre,mindenféle akarat nélkül ,bár azért bennem volt ,h de jó is lenne egy tesztvezetés. De arra azért nem számítottam,h még fel is hívnak,h Nekem (és nem nekik) mikor is jó egy tesztvezetés !
Még1szer GRATULÁLOK ehhet a hozzáálláshoz. Már alig várom,h vezessem a Cee'd-et :D