Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
CsA Creative Commons License 2019.03.16 0 0 334

A cseh és az ír honlapon már fent van a típusok között.

A cseheknél/szlovákoknál már ára is van már ára is van: 105e KCs vagy 4200 EUR.

(Kb. 100 ezerrel drágább, mint a BN 251).

 

https://www.benelli-motor.cz/motocykly/benelli-trk-251

Előzmény: koliz (321)
CsA Creative Commons License 2019.03.16 0 0 333

Hááát, anyuka kicsit jobban is figyelhetné az utat... :-))

Előzmény: gzsolt1969 (332)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.03.16 -1 0 332

Anyák napjára...szeretettel.... aranyos...lehet hogy robogós lesz...

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.03.16 -1 0 331

Egy kis lélek melegítő....a napsütéses napokig......bár én holnap Dobogókővel is beérném.....ebéd után...üdv zs

 

https://www.youtube.com/watch?v=uMsjmjiEMQQ

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.03.16 -1 0 330

sziasztok ...én minden dobozomat, tank táskámat, és pleximet náluk vettem meg...egy hét alatt mindent meghoztak...givi,kappa, stb...

 

https://euromotor.hu/  vagy  https://www.puig.hu/index.php?route=product/category&path=1

 

illetve gyártatni szoktam Taksony-ban az egyedi veterán és típus specifikus cuccokat....

 

http://www.motorplexi.hu/index/index.php  üdv zs    vasárnapi találkával mi a helyzet ...állítólag 20c-fok lesz!  azért ma reggel lefagyott a t...m..

demtibor Creative Commons License 2019.03.15 0 0 329

Én 84 vagyok, tehát kb az átlag tetejébe beleférek...   Erős ellenszélben ez se ment többet 95-100-nál, nyugi :)

Előzmény: CsA (327)
CsA Creative Commons License 2019.03.15 0 0 328

Akkor kellene legyen itthon is nekik...

Még ha rendelni is kell...

Előzmény: koliz (326)
CsA Creative Commons License 2019.03.15 0 0 327

Az nem hangzik rosszul. Nekem annó az Yamaha YBR 125 94 km/-t tudott óra szerint.

Mondjuk én akkor is 103 kg voltam, most meg még egy kicsit több is...

Az átlagos 125-ös motoros meg inkább a 60-80 kg tartományban mozog... :-)

Előzmény: demtibor (325)
koliz Creative Commons License 2019.03.15 0 0 326

sZIASZTOK

 

Én már nem merem őket megkérdezni Szentendrén ,  külön első plexi létezik rks ren elvileg a portugál kereskedőknek, van e itthon is ? 

 

 

ezt a választ kaptam a 10 email után

 

a portugálok egyik kereskedőjétől

 

  Hi;

 

  The windshield will be 59,95€.

  It cames from Keeway.

 

  Thanks.

 

 

Sérgio Beites
Motomica/MotoBeites
Mobile: 00351 933251380
Phone/Fax: 00351 217279493
Av. Columbano Bordalo Pinheiro 59-B
Praça de Espanha
1070-061 Lisbon - Portugal

 

demtibor Creative Commons License 2019.03.15 0 1 325

Néztem egy végsebességet gyári állapotban: óra szerint 120 (GPS 109-110). A fordulatszám határoló fogta meg itt, miközben (némi hátszéllel segítvén), az M0-n próbálgattam kicsit a gépet. Ennyit tud a gyári ECU-vel (10K RPM-nél van a limiter) és 13/46-os áttételezéssel.

CsA Creative Commons License 2019.03.14 0 0 324

Még nincs ára. Ennek se, meg a Te kedvencednek a Leoncino 250-nek se...

Előzmény: koliz (321)
demtibor Creative Commons License 2019.03.14 0 0 323

Egyébként az üléspozíciója nem rossz, én egyáltalán nem érzem, hogy túlzottan hátra kerülnének a lábamim..  183 cm magas vagyok, lehet hogy azért nem..

demtibor Creative Commons License 2019.03.14 0 0 322

110 valósat ( 120 indikált ) az RKF is megy 12,8 lóval.   17,5 lóerővel úgy 120-125 a vége egy ilyen gépnek sík úton, nem nagy szélben.  Nekem gyanús, hogy az RKF 180-at nem hozzák be Magyarországra, mert a 125-ös kategóriából már kiesik, 250-re meg ott vannak a nagyobb gépek, középre meg nem akarnak semmit. Pedig milyen jó is lenne...

koliz Creative Commons License 2019.03.14 0 0 321

Ez lesz a motorod Én érzem, menyiért vesztegetik ?

Előzmény: CsA (316)
koliz Creative Commons License 2019.03.14 0 0 320

Sajna üléspozíció + nincs rá doboz meg csomagtartó, kizáró tényező, jut eszembe azt hiszem Én meg elsőre 100 as Shellt tankoltam, csak a Km óra ugra bugra idegesit fing faszom sincs menyivel megyek aztán kapom a fényképet felénk sürü a 30 40 es tábla 

Előzmény: demtibor (317)
I.Blasius Creative Commons License 2019.03.14 0 0 319

"A török karburátoros RN 180 helyett ez kell nekünk :"

 

Ez tényleg tuti(bb), bár az meglep, hogy 17,7 LE-vel is csak 110 a végsebessége.

Előzmény: demtibor (317)
demtibor Creative Commons License 2019.03.14 0 0 318

Az RKF kilométerórája közepesen hazudik ( kevésbé mint az RKS-é, és nem is ugrál úgy néha, mint amaz ):

 

  • 80 indikált : 72 valós
  • 90 indikált : 82 valós
  • 100 indikált : 92 valós
  • 110 indikált : 101 valós

 

 

demtibor Creative Commons License 2019.03.14 0 0 317

RKS keverékképzési problémák :

 

Ne tankoljatok bele 100-ast, mert azzal csak többször csinálja Mezei 95-össel kevesebbet áll le. Tapasztalat.  Amúgy a TNT125-ösöm is produkált néhányszor olyat, hogy egy hajtósabb menet után a lámpához érve nagyon leejtette az alapjáratot ( 1k körülire 1,5k helyett ) és néha le is fulladt. 

Az új RKF-em idáig még ezt nem csinálta, de csak most kezdtem el használni, így inkább később nyilatkoznék erről.

 

 

180-as motor ?

 

A török karburátoros RN 180 helyett ez kell nekünk :

 

https://www.keeway.com/canton-fair/?id=rkf-180

 

 

CsA Creative Commons License 2019.03.14 0 0 316

TRK 251 szerencsére van fehérben is... :-))))))

 

Előzmény: CsA (315)
CsA Creative Commons License 2019.03.14 0 0 315

 

Előzmény: CsA (313)
CsA Creative Commons License 2019.03.14 0 0 314

Valóban nem néz ki rosszul... :-)))

Előzmény: I.Blasius (311)
CsA Creative Commons License 2019.03.14 0 0 313

Állítólag a Leoncino 250 és a TRK251 hamarosan, max. nyár elején már megérkezik, még az Imperiale 400 előtt. Ezeknek azonban még nem történt meg a beárazása.

Az Imperiale 400 valamikor ezek után, nyáron várható, de pontos időpont vagy hónap még nem ismeretes...

Előzmény: koliz (310)
CsA Creative Commons License 2019.03.14 0 0 312

Ma ismét elmentem Szentendrére, élőben is meg akartam nézni a fekete BN251-est, úgy voltam vele, hogy ha emészthető lesz feketében, meg is veszem. Nagy szerencse, hogy újra felültem rá, és most vettem észre, hogy ugyan a felsőtest és kar helyzet nagyon jó rajta, viszont a lábtartó nekem túl hátul van, kényelmetlenül be kell hajlítanom a térdem. Nem is tudom, hogy hogyan nem vettem észre decemberben... Szóval sajnos a BN251 kilőve, akár fekete, akár fehér... :-(

A BN125 lábtartója jóval előrébb van, az kifejezetten kényelmes volt, de ugye az sajnos csak 125 ccm és 11 LE. De eldöntöttem, hogy 15 LE alá nem megyek, nem akarom azt újra átélni, mint az YBR 125 esetén, hogy a kamion a nyakamban van, mert nem tud megelőzni a forgalom miatt... Az annó elég félelmetes volt párszor megélni... Pedig külsőre, üléspozícióra tetszene... :-))))

Bementem egy Suzuki szalonba is, felültem a V-Strom 250-re... Az kényelmes minden tekintetben, csak a súlyát kicsit sokallom - 188 kg. Ettől annó a GS500E is kevesebb volt. Ezért is tetszett volna a BN251, mert az csak 143 kg. Érdekes, hogy a BN125 meg 142 kg... :-O

I.Blasius Creative Commons License 2019.03.14 0 0 311

Ez az RN egész pofás, érdekes, hogy 190 cm3-ből csak 13 LE, meg csak 14-es kereke van, de az összkép szerintem jó.

 

https://www.rksmotor.com.tr/model/rn-180/

 

Előzmény: koliz (310)
koliz Creative Commons License 2019.03.14 0 0 310

A nagy kedvencem egyenlőre indexek nélkül ronda kipufogóval jó drágán , nem fehér nincs ...

 

https://www.rksmotor.com.tr/model/leoncino-250/

 

 

 

 

 

CsA Creative Commons License 2019.03.13 0 0 309

"most jönne a smájli de nem tom hogy kell"

kettőspont : gondolatjel - zárójel bezár ) vagyis :-)

Vagy lehet csak :) is, ha valakinek nincs orra... :-)))))))))))

Előzmény: koliz (305)
CsA Creative Commons License 2019.03.13 0 0 308

Nagyobb piaci részt lehet elérni, ha egy gyártónak van legalább két márkája, amiből egy az olcsó/budget kategória, a másik pedig egy fentebb pozicionált márka. Ezért vállalta be pl. a Renault, hogy Magyarországon meghagyja a korábban rosszul csengő Dacia márkanevet, ami mára már csak azoknak cseng rosszul, akik nem is ismerik a mostani Daciákat. Egyszerre nehéz lenne egymás mellett árulni a Renault Cliót és a Renault Sanderót...

Valahol ez lett volna a cél a Keeway és a Benelli esetén is, csak ezt megkavarják azzal, hogy egyes piacokon összemossák a két márkát, amit viszont az internet korában a világ minden pontjáról látni lehet, hogy egy és ugyanaz kerül átmatricázva értékesítésre, mint pl a korábban általam írt Keeway RKS 125 Sport és a Benelli TNT15... :-) Ez viszont rontja a fentebb pozicionált márka presztizsét...

Előzmény: I.Blasius (307)
I.Blasius Creative Commons License 2019.03.13 0 0 307

"

Ez úgy működik kinában, hogy bármit legyártanak neked bármilyen név alatt csak fizess, aztán lehet a keeway nem cseng túl jól törökül, de árulnak valami más márkát is az RKF pld Benelli ..."

 

Én igazából azt nem értem, hogy ha van egy jól csengő név, aminek múltja is van, mint a Benelli pl. (de ilyen mondjuk a KSR Motohoz került Malaguti is), akkor onnantól miért nem csak azon a néven árul motort/robogót Európában a kínai gyár? A Volvo kínai tulaja is csak Volvo néven árul, pedig biztos megoldhatná, hogy Geely néven áruljon Volvokat.

 

Mivel a Keeway névhez a múltból elég sok negatív értékítélet tapad, sokkal egyszerűbb lenne mindent azon a néven árulni szerintem. Bár lehet, hogy attól félnek, hogy a Keeway néven árult motorok/robogók lehúzzák a prémiumabb termékeket kínáló Benelli nevét.

Előzmény: koliz (306)
koliz Creative Commons License 2019.03.13 0 0 306

Ez úgy működik kinában, hogy bármit legyártanak neked bármilyen név alatt csak fizess, aztán lehet a keeway nem cseng túl jól törökül, de árulnak valami más márkát is az RKF pld Benelli ...

Előzmény: CsA (301)
koliz Creative Commons License 2019.03.13 0 0 305

Csak egy benelli , nem egy rizskályha... most jönne a smájli de nem tom hogy kell

Előzmény: CsA (304)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!