Keresés

Részletes keresés

- Szerzet - Creative Commons License 2015.03.04 0 0 284
Nem, szerintem sem normális, én is ebben a hajóban evezek. De adócsalásról beszélni ebben az esetben durva túlzás, hiszen az üzemanyagmegtakarítás pont azért adómentes, mert nemzetgazdasági érdek, hogy minél kevesebb fogyjon belőle. Egyrészt dollárban fizetünk érte és forintért adjuk el, másrészt meg a levegőszennyezés javarészéért is a kipufogógázok felelnek. Ha nem lennének autók, még talán globális felmelegedés sem lenne, de mindenképpen tizedére csökkenne a levegőszennyezés. Ami nyilván nem járható út, de a fosszilis energiahordozók kivezetése azért mindannyiunk számára áldás lenne.

Nem, nem csal adót az Arriva, csak él a törvényi lehetőségekkel.

Aki pedig évtizedek óta békávés, attól senki sem sajnálja a tisztes fizetést, nekem elhiheted. Az egy igazi kitartó, türelmes ember, még ha első látásra nem is gondolnád róla. Ismerek párat. Aki mondjuk húsz évet kibír a budapesti tömegközlekedésben az jó génekkel született. Egy buszvezető barátom mondta, hogy a felesége azon szokott mérgelődni, hogy "Te mindig olyan nyugodt vagy, veled még veszekedni se lehet!" :-D

Előzmény: bus-os (283)
bus-os Creative Commons License 2015.03.04 0 0 283

Nagyon gratulálok neked, ha az a normális szerinted, hogy se betegállományba se szabadságra nem tud elmenni a járművezető, a nyugdíjról már ne is beszéljünk.

Gratula. Igazi hülye kapitalista hozzáállás.

Bocs, hogy a BKV nem csal az adóval.:(

 

Előzmény: - Szerzet - (282)
- Szerzet - Creative Commons License 2015.03.04 0 0 282
Az alvállalkozók sosem fogják kivezetni a megtakarításos rendszert, különben az lesz mint a békávénél, hogy az ötven perces műszaki pihenő alatt a sofőr a tartózkodóban, a busz meg kint ketyeg, mert nehogy már kihűljön a fülke. Most is ez van. Egy ilyen vállalkozásban az üzemanyag a legnagyobb költség, úgyhogy ezért tudnak olcsóbbak lenni a maszekok. A sofőr fizetése függ az elhasznált üzemanyagtól, és így nem kell neki annyi bruttó bért se adni, ami szintén tiszta haszon. A BKV ilyen szempontból még mindig egy szocialista nagyvállalat.
Előzmény: - Szerzet - (280)
Törzs utas Creative Commons License 2015.03.04 0 0 281

Némelyik taxis meg is érdemli, hogy nem lehet beállni tőlük a megállóba, főleg rendszeresen a Bazilikánál. Meg teszik az agyukat folyton.. ez az ami feldühítő...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (277)
- Szerzet - Creative Commons License 2015.03.04 0 0 280
Az 68.775 forint. Plusz 60-80 ezer forint az üzemanyagmegtakarítás függvényében, de maximum 100, mert addig adómentes. Egy BKV bérlet (vagy ennek megfelelő benzinpénz) a bejáráshoz, 18 ezer forint Erzsébet-utalvány. Ennél kéne jobbnak lenni a T&J-nek, különben nem sokan fognak átmenni. A BKV-tól nyilván csak a kirúgottak.
Dante001 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 279

Vezetnék már ki a fszba ezt a megtakarításos rendszert...ezért nincsen télen fütés, nyáron meg klima...meg kéne fizetni öket rendesen, nem rákényszeriteni öket a trükközésre.

Előzmény: - Szerzet - (278)
- Szerzet - Creative Commons License 2015.03.04 0 0 278
A T&J egyelőre azzal van elfoglalva, hogy egyáltalán épkézláb buszsofőröket találjon a hazai jövedelmi viszonyok között.

Nem fizet jól a tömegközlekedés.

Kivéve annak, aki húsz éve békávés, ennek megfelelő órabérrel. Ők nyilván nem jönnek el kevesebb fizetésért pláne, hogy be se lesznek jelentve annyival.

Az Arriva például MINIMÁLBÉR plusz üzemanyagmegtakarítást fizet. Nem szakmai bérminimumot, MINIMÁLBÉRT.
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 277

Ott szinte mindennaposak a hasonló esetek. A taxiknak hol az egyik, hol as másik tükre szokta bánni az eseteket.

Előzmény: zoli07 (274)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 276

A szállodák éttermeiben is lehet(ne)  felszolgálni focimezben meg bermudagatyában, csillámló vietnámi papucsban.

 

De nem teszik.

 

Mert a szállodai éttermek vezetői tudják azt amit a T-J vezetői még nem tudnak.

 

Beosztottaik kinézete - szolgáltatás közben - inkább őket minősíti mint a beosztottat.

 

 

Előzmény: trizs77 (273)
- Szerzet - Creative Commons License 2015.03.03 0 1 275
Arról is a buszos tehet! :-D
zoli07 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 274

Ma a Nyugatinál a megállóban (Bogdáni felé) álló buszt egy taxis meghúzta.

trizs77 Creative Commons License 2015.03.02 0 0 273

Csak mert nem feltétel a vállalati egyenruha,...........

 

----------

 

Kiíró hibája.

 

Az már más kérdés, hogy magára valamit adó cégvezetőt nem csak az minősíti, hogy 11 vagy 13 millió forintos az autója, hanem a szolgáltatás végző beosztottai megjelenése is.

 

A szállodák éttermeiben lehet felszolgálni focimezben mert bermudában, csillámló vietnámi papucsban.

attól az étel még vagy jó lesz vagy rossz.

 

 

Zahnrad Creative Commons License 2015.03.02 0 0 272

Folyadékhűtéses akkumulátorokról van szó, tehát valamivel magasabban lesz az a korlát, mint hagyományos esetben lenne.

Előzmény: John Howard (147)
Törzs utas Creative Commons License 2015.03.02 0 0 271

Össze-vissza öltözködnek, valamelyik csíkos szmoking, össze-vissza. Volt aki még a Nógrádos egyenruhát vette fel.

 

A brigád eléggé vegyes.... minden van belőlük. Sőt, hogy a létszám meglett a távolságis bandából hoztak át embereket 1-2 hétre, de már 1-2 hibák és késések történtek is a vonalon... nincs ember megoldják máshonnét áthelyezéssel. Beosztásuk sincs még csak péntekig, sok embert szabadnapjukról hívják be vagy más vonalra, vagy másik műszakra.... gyorsan ellett kapkodva ez is hurrá..

Előzmény: JéGyé ;-) (266)
KápCity Creative Commons License 2015.03.02 0 0 270
Ne haragudj de ha már munka ruhát nem ad valamelyik cég akkor az legalább vmennyi zsetont adjon hogy olyan ruhát vehessen a munkavállaló amely megfelel a cég ízlésének. Nincs mindenkinek tonna számra fekete meg sötétkék ruhája, mert "kecsegék" meg a területvezetők szerint ez elvárás. Ne a kétféle sötétkék vagy fekete ruháját kelljen hordani a munkavállalónak addig amíg le nem szakad az emberről. Bár mondjuk a kiadott munkaruha minőségében is van némi kivetni való.
Előzmény: JéGyé ;-) (266)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.02 0 0 269

Tudod, hogy mi van a szerződésben vagy csak gondolod?

 

Csak mert nem feltétel a vállalati egyenruha, vannak alternatívák. ;-)

Előzmény: Peti817172M (267)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2015.03.02 0 0 268

Tudom... 

VB-nál ott az átvezényelt emberek miatt más volt a történet.

 

Elékeim szerint kötbérezni is lehetne érte :-(

Előzmény: Peti817172M (267)
Peti817172M Creative Commons License 2015.03.02 0 0 267

Arrivánál és VB-nél is rendszeresen hordanak BKV-s egyenruhát, és gondolom az ő szerződésükben is benne van ugyanez a pont.

Előzmény: JéGyé ;-) (266)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2015.03.02 0 0 266

BKK-T&J szerződésnek van olyan pontja, hogy más társaságok formaruháját a munkavállaló nem hordhatja.

T&J-nek sajátja nem tudom, hogy van-e...

 

Azt gondolom, hogy akinek van rá igénye az fel tud öltözni korrekt módon egyenruha nélkül is.

Előzmény: BPO-105 (259)
g86 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 265
...nem _kell_ többet látni mögé, elnézést.
Előzmény: g86 (258)
Peti817172M Creative Commons License 2015.02.28 0 1 264

Mondjuk azért az az utólag odahányt engedélyező gomb nagyon igényesen néz ki.

Előzmény: Dante001 (262)
Peti817172M Creative Commons License 2015.02.28 0 0 263

Arról nincs. Csak azokat a részeket fotóztam, ahol kapcsolók vannak.

Előzmény: Dante001 (262)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 262

Hát azért na, kellett ez az uj müszerfal. Ezerszer jobb mint bármelyik régi. A középsö müszeregységröl van képed?

Előzmény: Peti817172M (261)
Peti817172M Creative Commons License 2015.02.28 0 0 261

Csak hogy ontopik dolog is legyen, és lássuk miről is szól a topik :)

 

Peti817172M Creative Commons License 2015.02.28 -1 0 260

Volánnál is problémás a dolog. Ott is áll percekig a megállóban, ahelyett, hogy nyomva tartaná a gombot. Bár elég kényelmetlen a megoldás, mert csak az egyenkénti záró gombokkal iktatható ki.

 

Én fölöslegesnek tartom már alapból, hogy vezető által kezdeményezett zárásnál dolgozzon a fotocella, hiszen a KöHéM rendelet is csak automata zárásnál várja el.

Előzmény: Dante001 (252)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 259

Ma sikerült kifognom egy ellenpéldát: sötétkék csíkos hosszú ujjú ing, rajta egy világos nyakkendő. (Más kérdés, hogy köszönőviszonyban sincs egyetlen formaruhával sem, de mindegy.)

Aki pedig őt váltotta, még BKV-s ruhában vezetett, pedig azóta már a Volánbuszt is megjárta - bár nála a legnagyobb gond inkább a kulturális alulfejlettség volt.

Előzmény: trizs77 (250)
g86 Creative Commons License 2015.02.26 0 0 258

Nincs lehetőség kényszerzárásra?

 

Természetesen van.

 

Azért elég bátor dolog volt a fülkefalat plexi nélkül megrendelni.

 

Olcsójános hozzáállás, nem többet látni emögé.

Előzmény: flugosmotoros90 (251)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 257

Lehetett volna kevesebb üléssel is rendelni, de valahogy nem sikerült.

Előzmény: exvérmezö15 (256)
exvérmezö15 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 256

Nagyon szépen leírtad  és körül írtad a dolgokat. A fő baj az nagyon szűk a busz nem ilyen vonalakra valók. Főleg hármas ajtónál nagyon kevés a hely.

Előzmény: flugosmotoros90 (251)
Dante001 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 255

Akárhogy próbálok amúgy nem találok neten képen olyan kocsirol ami kapott volna. Csak az elektromos hibridröl egy látványtervet, de a Hochbahn-hoz került kocsikon sincs rajta. Lehet ez volt a terv, de végül maradtak az olcsobb ködlámpás megoldásnál.

 

http://www.volvobuses.com/bus/germany/de-de/Aktuelles%20und%20Veranstaltungen/Presseinfos/PublishingImages/Volvo%207900%20Electric%20Hybrid,%20Ladestation.jpg

 

Előzmény: Dante001 (254)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!