Bár ezt én is megfogadtam, de ha lesz még ebben az életben garanciális kocsim, akkor azért sajna muszáj.
1018-ban voltam az enyémmel elvileg csak átnézős év volt. Porsche Buda 94800Ft.... :( olaj rátöltés 10-ezer... fékolaj csere, + klíma tisztítás )
Tavaly tavasszal már hál istennek nem márkaszervizben volt , bár az nem nagy öröm, hogy akkor lett 4-éves lett a kocsi ..az olaj csere, szűrőkkel, + pollen szűrő, + első fékbetétek cseréje, + gyertyacsere . 95-ezer volt.
Ma már inkább az a tapasztalatom, hogy a becsületesség számít. Az, hogy beleteszik-e az olajat, kicserélik-e a szűrőt, frissítik-e a DSG szoftverét, amiért bevittem. Na ez az amiért én sem fogom márkaszervízbe vinni soha többet.
Lassan nem csak a tükör mögé, hanem a motorháztető alá is kell kamerát szerelni.
Köszönöm, a szélvédőcserében végül valóban google lett a barátom, a carglass 102 ezres ajánlatával szemben az autouvegek.hu 60 ezres ajánlata nyert, mindkettő elvileg gyári beszállítós üveget rakna be ennyiért.
A check engine nem játék, én mielőbb elvinném, mert addig is valószínűleg limp mode-ban autózol, ki tudja milyen komoly meghibásodással.
A márkaszervízen kívül rengeteg opció van, de tévedsz, ha azt hiszed, hogy ott sokkal jobban bánnak majd az autóddal. Ha esetleg összekötnéd időszakos szervízzel, komolyabb beavatkozással mint pl vezérléscsere, ott vannak a TSI-k nagy "gurujai", mint a Novoth, a Böszi, vagy a Barcsik.
Sziasztok! 1.6 TDi BMT '14-es Golf Variantom van és eddig márkaszervízbe hordtam, arra a 2 db időszaki szervízre, ami esedékes volt a közös másfél év alatt, most viszont konkrét probléma akadt, kigyulladt a motorhiba sárga lámpája és semmiképp sem szeretném márkaszervízbe vinni többet, tehát így is-úgy is aktuális ez a szervízes kérdés, hogy tudnátok-e ajánlani, valami korrekt áron dolgozó szervízt Budapest, esetleg Budán, aki ért is a paripáinkhoz?
A plusz egy kérdésem, mert a baj csőstől jön: kavics szétrepesztette a szélvédőmet, úgyhogy cserés, cascom nincs, milyen céget javasolnátok erre, ha zsebből kell fizetni a bulit?
300e-es nagy szerviz lesz a kocsin (2.0 CRTDI, DSG) és lehet cseréltetném az akkut is. Van arra tipp, hogy a jelenlegi akku állapotáról legyen valami infó?
14-es az autó, az eredeti akku van benne, néha kiirogatja, hogy alacsony a fesz, volt már olyan is, hogy hosszú út után írta ki (még tavaly), de ha pl hallgatnám pár percet a zenét (van gyári mélynyomó is), akor pár perc után tuti kiírná... Néha nem hajlandó nyitni a keyless, többször tetten érhető, hogy felemeli az alapjáratot (és nem gondolnám hogy mind regenerálás lenne...). Ettől függetlenül a telet gond nélkül vitte.
Igazából nem tudom, hogy cseréljem e vagy még várjak, míg totál megdöglik? (Start-Stop-os, de rutinból kapcsolom ki amikor indítok.)
Ha csere, akkor mit javasolnátok bele? (Inkább legyen tartós, minőségi, mint olcsó - ésszerű keretek közt.)
az többszörösen megtörtént a hibakodot nem úgy talátuk ki amit irtam,azzal kezdtem a mondatot.
thát többször volt kiolvasva azota lett mar többször hibakod törölve kapcsolo cserélve vezeték-csatlakozó ami állitolag korroziódálódott tisztitva es most ugyanott tartunk hol jo hol nem.
Ma elvisszuk ausztriaba VW szervizbe ,mert ugytűnik itt em igazán van tapasztalata senkinek szakemberrek akikhez szeerncsénk volt ugyszintén nem jutnak vele düllőre.
Hibakiolvasás ment mindekinek amit lehetett kicserélték kivéve motorkoat és ennyi
3 csatlakozó megy a kamerára. Egy a videojelnek 2 eres (fekete-sarga). Egy 3 eres ( barna ,fekete,piros lapos csati)
illetve megy még egy 4 eres dugó bele.
Kezdésnek a 2 eres csomagtérnyitó kábelt is szetvagjak, es erre a kotegre kotik ra, mivel a kamerasnak mas a csatiija.
A videókon is csak a 2 eres videó kábelt a fejegységbe kötik, a rádió barna-piros bejövő vezetékére kötik a Barna GND-t, a pirosra meg 7,5 es biztivel a + t . Illetve a tolatólámpa + jára az egy szálat még.
Hibakód:C100c01 alapján kézifék kapcsoló gyári alkatrész cserélve lett, 3 hétig problèma megoldodott, most újra, írja a hibát!Mikor ezt cseerélték illetve előtte valami oxidálódást emlegettek kapcsolo csere előtt csak azt csinálták akor is jó volt pár napig utána lett kapcsolo cserélve...Most lenne hozzá egy bontott csatlakozó, esetleg ez javitaná a problémát?
vettem egy gyári flip tolatókamerát. Segítséget szeretnék kérni. Több videót is néztem róla. A kép jele bemegy a kesztyűtartóba levő kék csati 6, 12 -es lábába. Az a rész tiszta!
A kamerán levő másik csati szálait nem tudom hova kössem!
Hello. 7-es Golf kuplung-pedál lassú felengedés során a pedálút legvégén müanyagos nyikorgó hangot ad. Csak 1-es és talán 2-es ben fordul elö, amikor a pedál-müködtetés lassú/finom. Gyors kuplugoláskor nincs jelen. Lenyomáskor se. Nagy melegben, föleg amikor napon állt az autó, ez a jelenség felerösödik, hidegben nem jelentkezik. Valaki tapasztalt ilyent? Köszi.
Épphogy csak piacra kerültek... nincs még velük hosszú távú tapasztalat. Egy szarságról tudok, az az elinduláskor jelentkező bakkecskézés (manuál váltó esetén). Gondolom szoftverfrissítéssel javítják / javították.
A megbízható a motorja után kérdő jel lett volna. Csak már nem tudtam módosítani.
Nem ismerem a Tsi motorokat. A régiekről sok a rossz hír. De,mi a régi?Egy 2018-19es Tsi motor már gondolom kiforrottabb,hiszen pár év eltelt(mondjuk a 2012 előtti gyártás óta).