A belepo igen borsos lesz: 30 CAD egyszeri latogatasra es 100 CAD az eves berlet.
Nagyon erdekes hogy egy holland miliomos expat vizionalta, eloszor vasuti terepasztalt akart de inkabb Kanada jellegzetes epuletei es tajai lettek megvalositva nemi vasuttal fuszerezeve.
Segítséget kérek abban, hogy anno valamelyik Modell Railroad újságban láttam egy hirdetést egy tengelyfészek tágító szerkezetről, ami úgy működik mint egy fúró. Be kell helyezni a tengely helyére, párszor megforgatni, és ami addig szorult kerékpár, az utána sokkal szabadabban forog. Ezt keresem, csak sajnos nekem az újságaim költözés miatt el vannak pakolva, nem tudok hozzájuk férni.
Tud valaki ezzel kapcsolatos honlapot, ahonnan rendelni lehetne?
A Rio Grande 4-8-4 (M-68) has the first section of the heavyweight, westbound "Royal Gorge" (Denver - Pueblo - Ogden), stopped at the famous Hanging Bridge along the Arkansas River on June 1, 1947. Otto Roach photo.
elökerült a napokban ez a méretes American Flyer #4011 "standard/wide gauge" caboose. Nem utazom ebben a méretben, de két kocsim azért van ebböl a méretböl is egy bizonyos ok miatt, amiröl majd egyszer késöbb fogok írni.
Örülök, hogy tetszett! S köszönet a klassz igazi fotóért is!
Azért pár darab van már belölük nekem is idehaza, szerencsémre ez az egyik leggyakoribb, legolcsóbb kocsi a sorozatból, s még egy szép példányt is olcsóbb megvenni, mint hazaküldetni.
A második kép érdekessége, hogy az elötérben álló két kocsi a japán Sakai által gyártott "Marx copy" készletböl származik, csak már a forgózsámolyok Marx-ra lettek cserélve. A többé kevésbé eltérö feliratok, meg ha megvan még, akkor az eltérö zsámolyok alapján lehet ezeket (meg a gondolát, meg a caboose-t) beazonosítani. A "Pacemaker" kocsi például a nemlétezö "Hudson & Pacific" logót viseli NYC kinézettel.