Keresés

Részletes keresés

Trendliner Creative Commons License 2011.02.15 0 0 168

Igen az az volt. A gödöllő exhelyis kocsik szét lettek szórva. Bács Volán Kölcsönautó, Vt-Transmann (Onnan tovább kékként Ventona Kft / tesco), Kontaktbusz, Sztem volt Szétbontott auto is + rendszámcserék és olyan, amit nem lehetett lekövetni.

 

Viszont a Kontaktnál pontosan nem tudom hány MAN van. Múltkor az Andor mélyén láttam 3-t parkolni. Besétálni ugye csak úgy nem tudok, kijárni meg egy-egy szokott. Ennyi infóm van csak.

Előzmény: valaki09 (167)
valaki09 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 167

Igen. Most már látom az állománylistádban. Bocs csak eddig azthittem hogy csak a weekendnél, meg a T&J-nél (Gödöllő- már nincs) van/volt NL-202. Úh ráadásul most nézem hogy az LLT-086 3 ajtós. A LIC-758-ról jól gondolom h Gödöllő helyiben volt?

Előzmény: Trendliner (166)
Trendliner Creative Commons License 2011.02.15 0 0 166

Igen, van nekik 3-4

Előzmény: valaki09 (165)
valaki09 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 165

? NL 202-es a Kontaktnál?

Előzmény: Peti817172M (163)
valaki09 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 164

Lassan elkezdik gyártani az ikarus 200-as szériá(nak látszó)-t. Esetleg EAG-okat. De a legszebb a Credo EC-12-as lenne Yutong Zk1126BAG-nek

Előzmény: valaki09 (162)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.14 0 0 163

Mostanában a 795-ösön egy Tescoshoz hasonló MAN is besegít, és az is Kontaktbuszos.

valaki09 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 162

Valahonnan ismerős ez a design. Nemde? :

 

http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p68960509.html

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.16 0 0 161

Vác környékén laksz?

Amúgy nem a VB szerezte be ezeket, hanem az alvállalkozó. Amelynek a telephelye "véletlenül" megegyezik a Kinglong és Isuzu buszok hazai forgalmazását végző cég telephelyével.

Előzmény: Törölt nick (160)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.15 0 0 160

Üdv!

 

Sajnos tavaly óta felénk is Kinglongok járnak. Minden nap kétszer utazok velük. Az 1 év alatt "csak" 10-szer robbantunk le, semmi több :) kivétel nélkül mindig az elektronika adta be a kulcsot (az kínai benne. Leggyakrabban ahogy beállt a busz a megállóba, egyszer csak leállt a motor, lekapcsoltak a lámpák, és a sofőr már hívta is a mentesítőt). Volt egyébként olyan is tavaly télen, hogy a 150 körüli buszból 50 tudott elindulni reggel, mert a többi befagyott. A legdurvább az volt, amikor 80 km/h körüli tempónál maguktól kicsapódtak az ajtók, és ahányszor becsukta a sofőr, pár méter után ismét kinyíltak. Végül leeresztette belőlük a levegőt és az UTASOK tartották az ajtót menet közben, és nyitogatták a megállókban.

 

Én egyetlen dolgot nem értek egyébként ezekben a beszerzésekben. A King Longok előtt nagyrészt Ikarus E94-esekkel, C56-osokkal jártunk, meg volt pár 256-os. A 256-osok kivételével laikus szemmel tűrhető állapotban voltak ezek a buszok. Egész biztosan sokkal olcsóbb lett volna felújítani őket, mint ezeket az ipari hulladékokat beszerezni. Akkor miért vették meg őket?? Egyébként kíváncsi leszek, 5 év múlva hogy fognak kinézni ezek a gyönyörűségek, némelyiken már most lehet rozsdát látni a lepattogott festék helyén.

matteo14 Creative Commons License 2011.01.15 0 0 159
Tudnátok segíteni abban,hogy a Kontaktos kingák melyik vonalon kezdenekdolgoznak?Pölö:LCZ-857 778-as,LGB-848 Bicske II-es forda stb.
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.25 0 0 158
@HV-73: A csengőszerű hang mindegyikben benne van! Állítható, hogy megszólaljon vagy sem.
Előzmény: matteo14 (157)
matteo14 Creative Commons License 2010.09.26 0 0 157
LCZ-870-es STOP lámpája leszerelésre került és néhány gombot más típusú buszokból operáltak át (pl:első ajtó nyitója,elakadás jelző).Más burkolatú lett az első ajtó felett a nemtom mi a neve.LHV-073 pedig egy csengő szerű hanggal jelzi (márha jelzi), hogy jelezték a leszállást.
Peti817172M Creative Commons License 2010.09.21 0 0 156
.
bobalt Creative Commons License 2010.09.21 0 0 155
"kicsi": XMQ6121G
"nagy": XMQ6127
Előzmény: Dante001 (153)
Dante001 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 154
Found.
Előzmény: Dante001 (153)
Dante001 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 153
Mi a pontos száma az itthon közlekedő 2 king long típusnak?
Peti817172M Creative Commons License 2010.09.13 0 0 152
Azóta már beállították az órájukat. Legutóbb a képernyő szélén levő gombra nem bírtam rákattintani, mert juszt is a kettővel beljebb lévő gombra ugrott a kurzor. Persze Budakeszi, Táncsics nincs benne a gyakran használt célok között, és a kódját se tudom, így végül a vezetőnél vettem jegyet.
Előzmény: matteo14 (151)
matteo14 Creative Commons License 2010.09.11 0 0 151
A probléma megoldódott.Tegnap egyik se működött.Mellesleg az LCZ-857 végig szenvedte a hetet.Egyedül hétfőn és pénteken tudott egésznap működni.
Előzmény: Peti817172M (150)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.15 0 0 150
Széna téri jegyautomata 20 perccel korábbi időpontot ír a jegyre, így 2 óra helyett csak 1 óra 40 percig érvényes a jegy. Mondjuk én a két órát is keveslem, mivel ha valaki Tardosig vesz jegyet, az tuti előbb lejár, minthogy odaérne a busz.

A legtöbb kinglongon meg nem csinál semmit a leszállásjelző. Abból lehet tudni, hogy a vezető észrevette a jelzést, hogy csúnyán néz a tükörbe.
verval Creative Commons License 2010.03.03 0 0 149
Mondjuk az IHO esetében a random berakott szar fotókon már meg se lehet lepődni..
Előzmény: verval (148)
verval Creative Commons License 2010.03.03 0 0 148
Az illusztrált fotók kifejezetten gyönyörűek lettek..
Előzmény: Törölt nick (147)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.03 0 0 147
Kinglongok magyarországi története:

http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1944:kinai-buszok-magyarorszagon&catid=7:gumikereken&Itemid=10
Airider Creative Commons License 2010.02.15 0 0 146
Amióta "megcsinálták" a fűtést, előfordul, ( a távolságin rendszeresen), hogy vagy alig fűt vagy full izomra küldi a fűtést.
Előzmény: Peti817172M (145)
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.14 0 0 145
Múlt héten kinglongoztam. Olyan erős volt a fűtés, hogy ki kellett nyitni az ablakot. Végállomástól végállomásig 25 perces járaton fölösleges szobahőmérsékletre fűteni, mert úgyse veszi le senki a kabátját...
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.28 0 0 144
ebben a videóban is szó van róluk

Vasútvonalak szándékos bezárása:
http://www.youtube.com/watch?v=4JbGxmIqZ_o
buszozós Creative Commons License 2010.01.22 0 0 143
Akkor mondhatjuk bent majdnem csak havazik... :)
Előzmény: Peti817172M (142)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.22 0 0 142
A Zsámbéknál közlekedő Kingákon állítható a légkondi befújója, és olyan hideget csinál, hogy meg lehet rajta fagyni.
Előzmény: Törölt nick (141)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.22 0 0 141
Hello'!

Itt Gödöllő-nél is közlekednek King Long-ok.
Télen jó a fűtés (nem tom sztem eredeti).
Ha kettő járat van egymás után akkor az csodás.

DE kérem a hülye kínai tervezőket aki azt tervezte hogy nyáron jó hűvös lesz a légkonditól meg a sötétített üvegtől hibát követtek el.

A thermo king kondi két részből áll egy középső elszívóbol (ami ha tömeg van azt a maradék levegőt is elviszi az ajtó előtti résztől) ésa kis befúvó nyílásokon a ülések fölött amik nem forgathatók így egy ki friss levegő se jut az ember arcához.

A sötétített üveg csak színes üveg és felerősíti a hősugarakat amiktől 40fok lesz és van is.

u.i.: kicsik az ülések
DJ at3sz Creative Commons License 2010.01.15 0 0 140
Tök mindegy. 3 perc alatt ki lehet cserélni egy gyárti táblát.
Előzmény: Peti817172M (139)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.15 0 0 139
Pont hogy a gyári táblán van 82 fő. A valóságban még annyi se fér rá.
Előzmény: DJ at3sz (138)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!