,,E közlekedési folyosók nem szolgálják ki az észak-déli irányú, dinamikusan fejlődő forgalomáramlási útvonalakat. A Nyugat-dunántúli régióban hiányzik egy markáns, észak-déli irányú közlekedési folyosó, az M9 és M86 gyorsforgalmi utak és egy minőségi vasútvonal, amely mind a régió belső kohéziója tekintetében, mind pedig a balti-adriai relációban kiemelt jelentőségű, miközben a nevezett páneurópai folyosókat is összekötő szereppel bírna."
Na,kezdésként elkezdjük az észak-déli autópálya építését,kezdetben a várható pénzhiány miatt csak gyorsforgalmi útként,de mindenképp sürgető feladat,főleg a 86-os utak mellett élőkre való tekintettel. Az nem megy,hogy jelenleg egyes napokon 5600 kamion dübörög keresztöl a 86-os út településein,és a jelenlegi kormány nem foglalkozik az emberek gondjaival. Na,mi azzal kezdünk,hogy ezeknek az embereknek bizosítsuk a normális élethez való jogot.
Útügyileg,vasútilag is van min bőven javítani. ,,A régiót három Helsinki közlekedési folyosó is érinti, az egyik a IV. számú páneurópai közlekedési folyosó, amely Európa nyugati felét köti össze a Balkánnal, a másik a VII. számú, amely a Duna folyam vízi útját jelöli, míg a harmadik az V. páneurópai közlekedési folyosó, illetve ennek egyik alága a V/B. jelű folyosó. A IV. számú folyosó része az M1, M15 gyorsforgalmi út és a Budapest-Hegyeshalom vasútvonal, míg az V. számúé a majdani M7 autópálya, amely Letenyénél Horvátországgal, az M70 gyorsforgalmi út pedig - az V. sz. folyosó részeként - Tornyiszentmiklósnál, Szlovéniával teremt kapcsolatot. Ugyanezen közlekedési folyosó vasúti ága, a Boba-Zalaegerszeg-Bajánsenye-országhatár(Hodos) vonal.
Nézem,hogyan is állunk a vasúthálózattal. Na,ha az agyontámogatott MÁV-ot kirúgjuk,villamosításba kezdünk,meg fejlesztésekbe,többek között újra építjük a Lendva-rédics vonalat si. ,,A régiót jelenleg több nemzetközi törzshálózati vasúti fővonal érinti, amelyek biztosítják a kapcsolatot a főváros és a szomszédos országok között Hegyeshalom, Rajka, Sopron, Szentgotthárd, Bajánsenye, Murakeresztúr határátkelőkön keresztül. Az észak-déli vasúti összeköttetésben nagy szerepe van a Győr-Celldömölk-Szombathely, Sopron-Szombathely, Szombathely-Nagykanizsa vonalaknak. A régióban két vasúttársaság van jelen: a MÁV és a GYSEV. Főbb vasúti gócpontok: Győr, Csorna, Szombathely, Celldömölk, Porpác, Zalabér-Batyk, Zalaszentiván, Zalaegerszeg, Zalalövő és Nagykanizsa."
,,nekem semmi kifogásom nincs az ellen, hogy ott éljek, és munkával termeljétek meg az anyagi jólétemet." Okos ember kétszer nem lép ugyanabba a szarba. Teljesen fel akarjuk számolni az ingyenélés minden formáját,valamint a szerzett jog keretén belül szerzett olyan jövedelmek megszüntetését is tervezzük,amelyek nem összeegyeztethetőek az általunk bevezetésre kerülő jogrendszerrel. Tehát felül fogunk vizsgálni minden olyan rendszeres segélyt,nyugdíjat,amely a legkisebb módon is sérti az igazságosság elvét.
Az alakuló köztársaság kiemelt figyelemmel kezeli a közpénzek felhasználását,ezen okból egyenlőre nem tervezzük utazó nagyköveti státuszok létrehozását értelmetlenségéből kifolyólag. Mivel a cél az itt élő emberek munkával megteremtett anyagi jóléte,kezdésként fő célként kezeljük a segélyezés,nyugdíjak,egyébb kiadások ésszerű és csak valódi és jogos kifizetését. Magyarán,itt sokan szívni fognak.
Nem jó,régi adat. Na,nézek frissebbet. Amúgy hajózható vizekkel nem állunk valami jól,de sebaj,majd máshol behozzuk. ,,A régióban gyakorlatilag csak egyetlen hajózható vízfolyás van, a VII. Helsinki Folyosót is jelentő Duna. A vízi turizmus szempontjából fontos folyóvizeink a Rába, a Mosoni-Duna, a Mura és a Zala. A keszthelyi és a balatongyöröki kikötő révén a régió érintett a balatoni személyhajózásban is. A régió egyetlen kiépített és folyamatosan működő áruforgalmi kikötője a Győr-gönyűi országos közforgalmú kikötő. Jelenleg RO-RO rakodó (kamionrakodó) és rakodópart üzemel, egyelőre csak közúti-vízi kapcsolattal."
Egy képet magamról,hátha nem ismersz meg a Dunántúli Köztársaság kikiáltásának ünnepségén. Aztán meg elsétálsz mellettem,mint bolond cigány az aranyhal mellett.
,,A rendszám FHCD01" Tökéletes. Valami kérésed cserébe esetleg ? Nem kő neked is tőlünk diplomata rendszám ?
,,Államunk ifj. Marschlakó Istvánt Ifjúságpolitikai államtitkár munkakörben alkalmazza mai naptól. " Pinás a lelkem,de annyit ő is tud,mint a 8 általánost végzett Teleki államtitkár.
Meglátogattam Feinholdia miniállam topikját. Üdvözöljük leendő szövetségesünket és barátainkat. Sok sikert kívánuk,és támogatásunkról biztosítjuk Feinholdia lakosait. Éljen a Dunántúli Köztársaság ! És Feinholdia is4
(Feinholdiai diplomata rendszámot nem tudnál intézni nekem ? Meg a gyereknek is kéne valami jó munkahely,igaz,csak majdnem 6 éves. )
Köszönöm szépen, viszont, a Dunántúli Köztársaság Állampolgárai vízummentesen léphetne be Feinholdia területére, de Államunk kicsiny területe miatt előzetes egyeztetés szükséges, és a vacsoraigényt is meg kell adni, hogy magyaros, vagy távol keleti, esetleg mediterrán jellegű kajával várjam Államunk Vendégeit.
Egyéként az ötletet kösz, már nyitottam egy topikot territoriális protekcionizmus címmel, gondoltam egy ilyen topikcímre biztos sokan ráharapnak:) Halál izgi nem?
van nekünk is mindenünk,ami kell. Győr-Moson-Sopron megye
A megye különleges értékei a Pannonhalmi Bencés Főapátság és a Fertő tó, amelyek a világörökségi listán is szerepelnek. A fő turisztikai vonzerőt ezenkívül a számtalan értékes műemlék, Győr és Sopron történelmi hangulatú belvárosa, a kisvárosok és falvak barokk templomai, kastélyai, valamint a nagy hagyományú borkultúra jelentik. Sokan keresik fel a barokk stílus gyöngyszemének tekintett fertődi Esterházy-kastélyt és a magyarság egyik nemzeti zarándokhelyének számító nagycenki Széchenyi-kastélyt. Innen további kirándulás tehető a nagycenki múzeumvasúton. A vidék híres látnivalói közé tartozik még a lébényi román stílusú templom és a fertőrákosi kőfejtő.
Lásd még: Győr-Moson-Sopron megye turisztikai látnivalóinak listája
Vas megye
A megye fő látnivalói Szombathely és Kőszeg hangulatos történelmi városközpontjai, az Alpokalja természeti értékei, a barokk kastélyok, az őrségi falvak máig megőrzött népi építészete, valamint a jáki templom, a román stílusú építészet remekműve. A múzeumok közül megemlíthető a kőszegi Jurisics-vár kiállítása és a pityerszeri skanzen Szalafőn. A természetkedvelők sok ritka növényfajjal találkozhatnak a jeli (Kám), a Chernel-kerti (Kőszeg), a kámoni (Szombathely), a vépi és a szelestei arborétumokban. Az Őrségi Nemzeti Park és az Írottkő Natúrpark hegyvidéki erdei tiszta, jó minőségű levegője a túrázók számára fontos vonzerőt jelent.
Lásd még: Vas megye turisztikai látnivalóinak listája
Zala megye
A megye turizmus szempontjából legfontosabb területe Keszthely és a Balaton 30 kilométeres partszakasza, valamint a Hévízi-tó. A megye fő turisztikai vonzerejét ezenkívül az érintetlen természet, a gyógyfürdők, a romantikus göcseji táj, az élő népművészet és a hagyományos falusi vendéglátás jelentik. A nagy kiterjedésű erdők kiváló túrázási lehetőséget biztosítanak.
Lásd még: Zala megye turisztikai látnivalóinak listája
Még nem tapasztaltam ki, hogy itt a polin mit törölnek ki, és mit nem. Már több államalapítsába belevágtam más topikokban, és ahogy a népnyelv mondja, jóból is megárt a sok.
Ráadásul Börgöndön príma repülőtér, Budapest közelsége, Balaton közelsége, saját Velencei tó, Vértes heység, változatos domborzat, és utoljára, de nem utolsósorban, itt lakik Feinhold Kázmér, itt fekszik Feinholdia a 42 m2-es miniállam, melynek demokratikus úton megválasztott elnöke és egyetlen állampolgára vagyok. Államunkban nincsenek is politikai problémák, a pártok teljes egyetértésben műkdnek az ELNÖK-kel és az állam egyéb jogintézményeivel.