Szia,erről a "remek állapotú 7d" ről jut eszembe.Szerinted(vagy szerintetek) mennyire reális egy ilyen korú gépnél a háromezertől-tizenegynéhány ezerig expószám?A másik,hogy én mindenképp valami nagytelét szeretnék a gép elé,de nem a pro kategóriából(arra nincs keretem)Szóval ezeknél mennyire problémázhat a gép,fókuszáláskor,stb?(valami 150-600-asra gondolok,a két ismertebb gyártótól)
Azért a gépek fókuszához nem árt megemlíteni a hozzájuk kapcsolt obit sem talán, mert vannak kuka obik mondhatni és azt rátenni kívánok csodát várva.
Sigma ex-nél is találtam 10-ből 7x hibázót...állíthattam én bármit a gépen...mondták, "ennyit tud" ez az obi, de a többi....
Canon L-nél nem tudtam panaszkodni, de alatta igen.
Egy hobbistának, esetleg komolyabbnak is inkább, szerintem felesleges +100.000ft-ot minimum kiadni 7d II-re ( tehát 200.00-et kb ).
Bőven jó egy remek állapotú 7d és egy remek állapotú L obi.
Ezek a nyiklő nyakló hajtogatható-taperolós kijelzős gépek adnak egy kényelmet igaz, de se normális vázuk, se teljes szigetelésük igazán, nagyon kis csecsebecsék. Anno egy 50d, a 4-5 órás téli -6 fokos hóesésben a 24-105L obival hibátlanul teljesített több alkalommal és még utána évekig ( se penész, semmi baj ), majd fejlesztés miatt cserélődött, szerintem ma is teljesít még valakinél.
Nem rossz dolog az időjárásálló váz bár télen hidegebb-kényelmetlenebb a műanyagnál, ez tény.
A cf kártyának meg van mérete, hogy az üzemi melegedést elvezesse testén nyáron...sd meg fűti a gépet...erről ennyit tapasztaltam.
Persze, mindenki saját dolga, hogy megéri e 100e ft-ot kiadni egy alig többet tudó gépért, ami 1 év sem és 100e-et fog érni...én így vélem.
Ha canon ad-veszbe nézel most, egy kicsi vita volt erről, de hát mi köze a vevőnek a gyártási évhez, az állapothoz...és még képet is merészel kérni vagy előéleti történetet a holmiról...a gyártási kódok megosztásáért már kövezés is járt szinte....
Az egész olyan, mint egy nepper-tanya így...minden vevőnek csend, csak fizessen s lépjen le, de a poén, ha egy vevőnek segítenél tanáccsal-jóindulatból...mit képzelsz, hogy beszólsz, nekem "leellenőrizhető eladó kell":D
Persze, tisztelet a néhány értelmes tagnak.
Másrészt a feltöltött leírás-fotó vagy hiánya minősíti a gazdáját és természetesen a terméket is, aki egy kicsit gondolkodik.Tényleg könyörögni kell pár értékelhető fotóért...ez tragédia...lehet lopott, itt meg ír egy tiszta serialt...
Azonban ott a másik oldala a dolognak, ahol már olyan szép a történet, hogy nem lehet elhinni...például első tulajos szett, 1.000 expo 6 év alatt, ami 600e ft feletti erősen, de töredék áron:)))
Mindenesetre a trehány hirdetés a nesze semmi lesd meg jól kategória, ez tény.
Nem is érdemes vele foglalkozni.
ui: egy magyarázat lehet a béna képekre és gyakori tény, hogy pénze volt rá, de tehetséget nem tudott venni, azonban ő fotóművész a géptől már:)))
Hát, nekem még egy autofókusz sem volt olyan, hogy ne lehetett volna rajta javítani, és amin ne is javítottak volna.
Szóba került a 7D Mk2, annak a hírek szerint jobb az AF, mint az apukájáé. Valami "jobb" csak akkor lehet, ha nem volt az összehasonlítási alap tökéletes.
Üdv,szerintetek tégebbi canont mennyire érdemes venni? 7d,70d amikre gondolok.A 7d-re írta valaki a juzán,hogy ma is megállja a helyét.Gyors fókusz és sorozat ami szempont lenne.
Szeretnék segítséget kérni, van egy EOS 2000D gép, amihez kaptam egy yonguo 500EX ETTL vakut, a probléma az, hogy fényképezéskor elvillan ugyan a vaku, de nem szinkronban mert szinte semmit nem "világosít" a képen. Lehet olyan hogy nem kompatibilis ezzel a vakuval a gép? Próbáltam a beállításokban turkálni, állítgatni de nem segített, záridő le fel semmi.
Ha nem kompatibilis ezzel a géppel, akkor milyen vakut kéne rá venni, mert a gyári canon vakukon is van közép érintkező, a gép papucsán viszont nem.
Vagy ehhez az amatőr géphez speciális vakura van szükség?
Azt hiszem ez a topik a leginkább relevéns beírni a véleményem/kérdésem!
Napi szinten nézem a Canon EOS adok-veszek topikot (meg a többi fotósat is, nem csak erre jellemző), és folyon el vagyok szörnyűlködve, hogy fotózással foglalkozó emberek tömegei hogyan tölthetnek fel ennyire rossz termékfotókat? Sokszor gondolom, hogy ha a mobiljával csinálná a képeket, akkor sokkal jobb és értelmesebb lenne az eredmény.
Két fő hibát figyeltem meg (számos más hibák mellett):
- Rossz kompozíció. A tárgy(ak) egy része/egésze lelóg a képről. Ritkábban teljesen értelmetlen szögből mindez. Mintha nem látná mit fényképez, és el sem gondolkodna azon, hogy ha vevő lenne, mit szeretne a képeken megnézni leginkább az eladó termékről.
- Irtózat kis mélységélesség. Szerintem nem a hirdetős topicba kell művészkedni 1.2-es meg 1.4-es objektívekkel, nyitott rekeszen, 15 cm-ről. Amikor olyan kép kerül fel, amin a film síkjával minimásian nem párhuzamos eszköz két vége már nem éles, az szerintem gáz.
Más szerintis gáz ez, vagy csak én foglalkozom (megint) olyasmivel, amire magasról tenni kellene inkább?
Elfelejtettem megválaszolni a kommenteket. Köszi szépen a 2 évvel ezelötti válaszotokat, úgy tettem ahogy javasoltátok, elcseréltem a 7D-t a kis panára, de vettem mellé egy 6D-t pótgépnek ahogy engedte a költségvetés biztos ami tuti, de szerencsére már az 5D3 is pótgép lett, szóval köszi az 5leteket mégegyszer! BUÉK!
Amikor sok évvel ezelőtt az "analóg" rendszerre való, azzal jól működő átlagos (akkori) Canon lencsékkel próbálkoztam, egyszeriben túl "gyengék" lettek a digitális technikához.
Más építési koncepció, más technológia, elvárás lehet mögötte (pl. AF-korrekcióra nincs lehetőség a filmes vázon, stb.). Ezekről cikkeztek is valahol, de nem emlékszem, hol.
Visszafelé még nem próbáltam, bár érdekes lenne, mert van még EOS 100-asom és 1000 FN is az "almáriumban" eltéve.
Lehet, hogy meg kellene próbálni pár régi, filmes optikát (Canon és más), vélhetően ezeket nem túl drágán mérik manapság használtan sem....
Aki ebben jobban elmélyedt, az valószínűleg többet tud majd segíteni.
Szervusztok! Lehet, hogy nem pont idevaló, de erre többen járnak. Szeretném megkérdezni, hogy analóg eos vázra milyen zoom obit érdemes beszerezni, amely minőséget produkál. Köszönettel.
Köszönöm, akkor veszek valamit. Az a kábelezés zavar nagyon és az, hogy a sokkal korábbi 550D-n simán be voltak kötve a portré gombok a markolatba... na mind1, ez van.
Van valakinek tapasztalata a Tornado Shutter Counter programról? Valóban működik, de csak online és egy orosz készítette. Biztosan nincs benne semmi turpisság, adathalászat, trójai vagy vírus? Csak kérdezem, mert ez így túl szép hogy igaz legyen...
Nekem a BG-1X-et hozta egy haver tokkal-vonóval egy tízesért. Mivel nekem csak a dupla akku miatt kell, ezért ki sem próbáltam a külső expót. Nem egy minőségi darab és sajnos az akkucsere sem olyan sima, mint egy gyári Canon esetén, de érintkezési, minőségbeli vagy illeszkedési gondom sosem volt vele. Szóval megérte az árát! ;-)
Sziasztok, sok sok cikk és review olvasás után szomorúan látom, hogy a Canon nem gyártott portrémarkolatot 77D-hez. Tudom már sokszor le lett írva, hogy suxx...
Kérdésem azokhoz szól, akik 77D-sek, hogy sikerült-e valamelyik kínai model-t kipróbálni.
Én ezt találtam, most, ami csak 40$, szemben JUPIO-val, ami itthon 30 ezer. Akinek van valamelyik, leírná a tapsztalatát?
Nagyon gagyi ez a kábeles megoldás :( 550D-t most adtam el, ott még sikerült szépen megoldani a p.markolaton belüli vezérlést... Elszomorít... jön az új váz és egyből egy ilyen gagyi kábellel kell elrondítanom.
Megfelelője? Hát, a 80d lett volna... Úgy kb iso400-ig :D... Sztem a 90d pariban lehet vele... Ugye a D500 szenzorát örökölte, csak lassabb, kisebb... A D500 meg a 7d mk2-re adott Nikon válasz(2év különbséggel.). Meg jóval előtte volt a D300, amit naon tiszteltek...
Canon? Hát, ízlések és pofonok.. Nagy előnye a rendszernek, hogy bármit be tudsz szerezni a (magyar) használt piacon. 3-6 havonta még a legritkábbnak tartott/gondolt objektívek is feltűnnek... Amik kb elpusztíthatatlan darabok, sajnos ezt az áruk is tükrözi. Igen, a dslr egy végtelen történet. Ha rálépsz az útra, nagyon sokba fog kerülni, viszont, ha utána nézel a dolgoknak rengeteg buktatót el is kerülhetsz. Ezért érdemes olvasgatni ezeket a fórumokat. Ha pl visszaolvastad volna a telefotós vagy a természetfotós topicot, már nem ért volna meglepetésként az ilyen stílusú "vita". De ebből is lehet tanulni. Amúgy ez a "dolog" bárhol előjöhet- mindenki ránéz a kedvenc témáira- én is belenéztem az emlegetett topikba, mikor olvastam, hogy a telékről kérdeztél.
Nem kitalálni kell, hanem utánanézni. Neten minden fenn van, ez az aps-c ff vita is lezajlott már azon a topikon sztem nem is egyszer... Meg más, külföldi helyeken is..
Hello,és köszi az infókat.A nikon d 7500-nak mi a canon megfelelője?Ezt nem tudom megmagyarázni,de a canon valamiért szimpatikusabb,pedig biztos jó a nikon 7500-is.De lehet ez idővel változhat,mert mint írtam még csak nem is volt a kezemben dslr.Az extra tele topikba többet nem megyek.Valamit kérdeztem,egyből egymásnak ugrottak néhányan.Azt onnan találjam ki,melyik mond igazat?
40d-t nem vennék, így 2019-ben már eléggé vicces pl a menüje, kb mint egy butatelefon a kétezres évekből. Ill volt vmi probléma a zárjával is, úgy 40ezer exponál "sok" megállt. Csak CF kártya.. Az 50d-ről nem hallottam ilyeneket. Abban volt először af microadjusment (ebben a kategóriában?), az egy hasznos dolog, ha belenyúlsz egy nem pontos objektívbe. Aztán ezt a 60d-ből kivették, meg a hátsó nagy vezérlő tárcsát is. Viszont jobb a szenzora ill kihajtható az lcd-je, ami videózáskor jó. Ez már sztem elég jó, ha iso 1600 fölé nem nagyon akarsz menni, legalább is nekem addig tetszett. De ha már eddig eljutottunk inkább egy 70d, 100ezer körül sztem megéri. Még egy kicsit jobb szenzor, kb iso2000, ami a 60d-n 1600, gyorsabb, af finomhangolás visszakerült, asszem konfigurálható is(af követés sebessége..), Dual Pixel AF, erintős lcd, wifi, ha gyorsan akarsz képet küldeni... Meg sztem még pár évig ér vmit a használt piacon.
Más kategória a 7d, nekem mk2 (is) van, na az egy munkagép, ha nem beltérben akarnék fotózni, nem is kéne más...
Ezek a "kétszámjegyű" Canon vázak azért elég jól összerakott darabok, ergonómiára nem lehet panasz, tele mögé ez a minimum, bár a 150-600 már állványos kategória. Még a zárhang is komolyabb, mint egy kisebb vázon, nem az a nyekergős.. Szvsz a maga idejében mindegyik megállta a helyét. Ma már ez az aps-c dslr vonal kihalófélben van, mondjuk ilyen értelmezhetetlen áron, mint pl a 90d (429e ??? vs Nikon D750 meg 359 ?? ) nem is csodálom. Mondjuk a Nikon jobban tolta ezt a vonalat a közelmúltban. D500, D7500... Canon meg elsorvasztotta a 7d vonalat, valaki szerint azért, hogy az amatőr sportfotósokat "fölkényszerítse" az 1dx vonalra. (Amerikában)
Hali mindenkinek.Bridge után mennék valamerre tovább(még az irányt nem tudom)de a dslr-is játszik.Gondoltam vennék valami régi canon tükröst,ami viszonylag olcsóbb,hogy egyáltalán ez e az én vonalam(mármint a dslr)Fogalmam sincs miért,de a canon a szimpatikus, ez van.Szóval néztem a juzaphoton régi 40-50d,és társai általi fotókat,és tetszett amit láttam.Az első kérdésem,hogy a viszonylag kevés megapixelnek(a mostaniakhoz mérten)van e valami buktatója.Persze az előnyei is érdekelnének,ha vannak.A másik,hogy valami tele mögé lenne csavarva(100-400,150-600)szóval mennyire "klappolna" a két technológia egymáshoz.(a régebbi váz a modernebb obival)?És úgy minden ezzel kapcsolatos infó jól jönne.Egyenlőre még csak a tájékozódás fázisában vagyok,tehát nem akarok most rögtön gépet venni.Előre is köszi.