Személyes sztori: a Trenitalia vasutasainál kifejezetten jó valutának számítottak ezek a sörök, Bari tárolójában mindenféle vasúti bizbaszra tudtuk elcsereberélni a különféle mozdonyos söröket:)
Szerintem pont ilyen megjegyzésekért szoktak Téged fenéken billenteni a hupikék társaid! :)
1. Nem értek hozzá, nekem ez pálinka (amiért valószínűleg agyonütnének a hozzáértők).
2. Hivatalosan sörpárlat.
3. Boltban nem tudod megvenni, csak kis mennyiségben állítják elő.
4. Díjat nyert (Dublin Craft Beer Cup)
5. Magyarországon szerintem 10000 embernél több nem tudja mi az M63, V43 Szili, stb. (ebben a számban már benne vannak a vasúttal fertőzött egyének feleségei is...). Valószínűleg az állításodnak jobban megfelelne a "punci" szó, de ez már nagyon OFF!
Nem ismerem őket, nem reklámnak szántam. Rákerestem a készítőkre, nem véletlen a vasúti kapcsolat.
Minden olyan termék, melyeket effajta arculatátvitel - idegen szóval merchandising - segítségével kívánnak, vagy tudnak csak értékesíteni, felveti a rossz minőség gyanúját, ugyanis ennek segítségével kiemelhető a versenyző piacról, és kvázi háziversenyben mérettethető meg. Egyszerűen megfogalmazva a véleményemet: vasúti emlék(?)tárgynak kissé gagyi, mint párlat, valószínűleg szintén alsó-közép kategória.
Cca 2 hete kaptam ezt a Ganz D1 modellt Moszkvából. Egy kisszériás gyártó készítette el nekem, most a hétvégén volt időm (végre) programozóvágányra tenni.
H0 méretarányú, 2 motoros, hangdekóderes modell. Készítettem pár felvételt róla, ami az alábbi linken megnézhető.
Megtörném a mozdonyok és vagonok egyhangúságát:) Mivel DB Epoche III-at gyűjtök és a vasúti járműveken túl a korszak közúti járműveit is imádom, legyen itt pár fotó a friss beszerzésű Brekina és Ricko személyautóimról, melyekkel a leendő terepasztalomat szeretném majd ékesíteni. Teherautóm, mikrobuszom és minden egyéb elképzelhető haszonjárművem már rengeteg volt, ezért kellett egy kicsit a személyautók állományát erősítenem. Sajnos ezek is aranyárban mennek, de most egész elfogadható áron voltak, szerintem ez egy gyártói akció volt. A fényképezési technikámon van még mit finomítani, de még így is látszik a H0-ás modellek szépsége és részletessége.
Brekina MB 180 kombi, MB 190 C, MB 220, Morris Minor és Ricko MB 300C:
Mivel néha lejjebb kacsintgatok (van pár nagyon szép Epoche II-es mozdonyom és szerelvényem is), ezeknek a Ricko modelleknek sem tudtam ellenállni, két Horch 851 Pullman és egy Mercedes 630K:
Már nemigen kapni boltban, de szerencsére jópár hete valaki felrakott egyet ebayre, mindenféle különösebb nepperfelár nélkül, így nem tudtam megállni hogy gyorsan le ne csapjak rá.
Ez csodálatos gyűjtemény. Jómagam is imádom a RTC / Lokomotion-t. Eddig 3 géppel rendelkezem, 2 vectron és egy F4. de korábbi gépeket is szeretnék beszerezni mint pl ami neked is van br 151 és a többi
Én a kobaltkék képre gondoltam, hogy "kislámpás". Ezért írtam, hogy ott az átalakítás miatt nyilván festeni is kellett, és akkor lett kék. Előtte a "nagylámpával" zöld volt, mint (gondolom) a többi DR-től visszatérő is. Viszont a háború után közvetlenül a DB-hez kerülő gépek nagyrésze "nagylámpás" állapotában is kék volt már.
(Én erről beszéltem, és nem arról, hogy a múzeum visszafestette zöldre.)