Mesterek ez lehet akár a megoldás arra is mikor nem engedi kivenni a kulcsot leállítás után? Szerencsére itthon történt a dolog hogy garázsba beállás és leállítás után nem engedte kivenni a kulcsot. Gépet rárakva a Parkoló "érzékelő" volt a hibás, vagyis nem érzékelte hogy P-be van. Hibát törölve azóta is működik, csak kitudja mikor jön vissza a hiba. Ennek az érzékelőnek a cseréje macera? Vagy meg lehet kerülni?
Sziaztok. Autóvásárlás előtt állok, és képben van az A6- os audi is. Kb 2013-14-es évjárat. Kérdésem az lenne, hogy mikre kell figyelni típushibák esetleg a 2.0 crtdi-nél, vagy a tfsi-nél. Autómatához nem ragaszkodom.
Helló, Én a feleségem Audi A6 3.0 2006-os automata váltóval rendelkezik. Az R vagy D fokozat bekapcsolásakor a sebesség csökken. Úgy tűnik, mintha az autó akkor is vezetni akarna, ha a fékpedált lenyomják. Nincs hiba az irányítópulton. Egyébként nem mindig ez a helyzet - néha bejön. Mi lehet a probléma?
VCDS-el a 05 vezérlőből kitörlöd a hibát,utána a kormányzárnál úgy hogy benne van a kulcs a három pólusú csatinál elvágod a piros/fekete csíkos vezetéket és már ki is van iktatva.
Ezeknek volt valami kormány reteszelő/kormányzár hibájuk-elvileg kikapcsolható végleg és akkor megszűnik csak nem lesz kormányzár- vagy valami ilyesmit olvastam itt régebben, de elég ködösek már az emlékeim :(
Sziasztok! Boldog lennék és nagyon hálás ha valakinek lenne ötlete az alábbi hibára. Adott egx audi a6 4f 3.0 tdi . Egyik nap megálltam vele a parkolóba , következő reggel gyujtâskapcsolóba a kulcs elfordul de viszont gyujtásra nem lehet tenni az autot, persze kormányzárból se old ki és P be van a váltó . Gyujtáskapcsoló csere megvolt ugyenaz a hiba. Akksi jó, testkábelek hibátlanok biztositékok szintén.
Az RS6 Performance kevesebbet evett ugyanúgy használva. (csak ugye annak negyedgáz volt, ami ennek a padló) Valszeg a kompresszor miatt eszik ennyit. A hangja viszont nagyon jó volt.
Vásárlás előtt elvittem a veszprémi Ring Audi szervízbe, ott azt mondták, anyagfáradás, amire csöpp mechanikai inger besegített (parkolás kocc) és sok ilyet látnak. Nekem fogalmam sincs.
Bevallom, bennem is felmerült a gettó sziloplaszt... de azért hátha van jobb megoldás..?
Sziasztok, pár napos Audi A6 C7 2012 2.8 quattro Stronic 220e km tulaj vagyok, Jaguar XF-ről váltottam.
Enyhén, de repedt, épp ezért erősen párásodik az egyik LED fényszóró búra. Az alsó derékszögnél repedt, tehát nem kavics, inkább gyártási gyengeségnek tűnik.
Mi erre a megoldás? Amire gondoltam: szélvédőjavítás a lámpabúrára, s aztán levédőfóliázni? Kérdés, hogy be tudják-e annyira hajtani alá kiszerelés nélkül? Más ötlet? Gyakori hiba? (Visszaolvastam 500 kommentet, nem találtam erről.)