Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

marcony Creative Commons License 2020.12.31 0 0 32671

Tisztelt Urak!

 

Audi A6 3,0 Quattro 5. ajtója melegben nyílik, hideg időben rá kell segíteni.

A legújabb, hogy nem záródik, úgy kell belökni.

 

Lehet ez a zsanér elkoszolódása? Vagy mi lehet a hiba oka?

 

Válaszaitokat köszönve, üdv:

M

FJRGabi Creative Commons License 2020.12.30 0 0 32670

Sziasztok !

 

Infót szeretnék kérni ! Az alany 2007 es  2.0 pdtdi . A probléma az vele hogy amint gyújtásra rakom már indít is ! Mi lehet a probléma vele ??

 

Köszönöm a segítséget előre is !

Misikee07 Creative Commons License 2020.12.20 0 0 32669

Szivesen :)

Előzmény: Harcsa_R. (32668)
Harcsa_R. Creative Commons License 2020.12.16 0 0 32668

Ezt még nem is figyeltem rajta. Köszi szépen.

Előzmény: Misikee07 (32667)
Misikee07 Creative Commons License 2020.12.16 0 0 32667

A gyújtáskapcsolón van egy kb 2mm pöcök amit ha benyomsz (gem kapoccsal pk)  kiadja a kulcsot ilyen esetben :)

Előzmény: Harcsa_R. (32665)
Harcsa_R. Creative Commons License 2020.12.15 0 0 32666

Ja azt elfelejtettem hogy A6 4f.

Előzmény: Harcsa_R. (32665)
Harcsa_R. Creative Commons License 2020.12.15 0 0 32665

Mesterek ez lehet akár a megoldás arra is mikor nem engedi kivenni a kulcsot leállítás után? Szerencsére itthon történt a dolog hogy garázsba beállás és leállítás után nem engedte kivenni a kulcsot. Gépet rárakva a Parkoló "érzékelő" volt a hibás, vagyis nem érzékelte hogy P-be van. Hibát törölve azóta is működik, csak kitudja mikor jön vissza a hiba. Ennek az érzékelőnek a cseréje macera? Vagy meg lehet kerülni?

Előzmény: KimiA6 (32656)
kelly77 Creative Commons License 2020.12.15 0 0 32664

Sziaztok. Autóvásárlás előtt állok,  és képben van az A6- os audi is. Kb 2013-14-es évjárat.   Kérdésem az lenne,  hogy mikre kell figyelni  típushibák esetleg a 2.0 crtdi-nél,  vagy a tfsi-nél. Autómatához nem ragaszkodom.

Köszönöm.

h.c.s Creative Commons License 2020.12.14 0 0 32663

Nagyon köszönöm. 

Azt szerettem volna megtudni, hogy az A3 műszerek méretei megegyeznek-e az A6-tal. (krómkarikák miatt)

Előzmény: Mr 4B (32661)
Mr 4B Creative Commons License 2020.12.14 0 0 32662

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32660)
Mr 4B Creative Commons License 2020.12.14 0 0 32661

Helló!

A nagy órák 112mm, a kicsik 40mm. A karikák külső szélét mértem. Mihez kell?

Remélem tudtam segíteni.

 

Előzmény: h.c.s (32658)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2020.12.14 0 0 32660

Ezt google translate-el fordítottad? :D :D

Előzmény: Clwyd (32659)
Clwyd Creative Commons License 2020.12.14 0 0 32659

Helló, Én a feleségem Audi A6 3.0 2006-os automata váltóval rendelkezik. Az R vagy D fokozat bekapcsolásakor a sebesség csökken. Úgy tűnik, mintha az autó akkor is vezetni akarna, ha a fékpedált lenyomják. Nincs hiba az irányítópulton. Egyébként nem mindig ez a helyzet - néha bejön. Mi lehet a probléma?

h.c.s Creative Commons License 2020.12.13 0 0 32658

Sziasztok!

A6/C5 tulajokhoz lenne nagy kérésem, ha valaki tudna időt szánni rá. A műszerek átmérőjét szeretném megtudni. (km, ford, tank, vízhő)

Ha valaki megmérné nekem, hálás lennék.

Köszi szépen.

AudiA6 Creative Commons License 2020.12.11 0 0 32657

Ennyi

Előzmény: KimiA6 (32656)
KimiA6 Creative Commons License 2020.12.11 0 1 32656

Előzmény: KimiA6 (32655)
KimiA6 Creative Commons License 2020.12.11 0 0 32655

Ki lehet húzni a PIN-t a csatlakozóból és akkor nem kell vágnod.

H__G Creative Commons License 2020.12.10 0 0 32654

A kormány burkolatát alulról kell leszedni, és onnan hozzáférhető a kormányzár és a vágandó zsinórok?

Ha jól értem, nem magának az állító motornak az elektromos tápját kell elvágni,mert akkor meg hibát fog jelezni...

Engem is megnyugtatna, ha ki lenne iktatva, de nem akarok olyasmit vágni, amivel kárt okozok...

Előzmény: AudiA6 (32653)
AudiA6 Creative Commons License 2020.12.10 0 0 32653

VCDS-el a 05 vezérlőből kitörlöd a hibát,utána a kormányzárnál úgy hogy benne van a kulcs a három pólusú csatinál elvágod a piros/fekete csíkos vezetéket és már ki is van iktatva.

Előzmény: Kiss. (32650)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2020.12.10 0 0 32652

Ezeknek volt valami kormány reteszelő/kormányzár hibájuk-elvileg kikapcsolható végleg és akkor megszűnik csak nem lesz kormányzár- vagy valami ilyesmit olvastam itt régebben, de elég ködösek már az emlékeim :(

Előzmény: Kiss. (32650)
KimiA6 Creative Commons License 2020.12.10 0 0 32651

Szia!

 

Valószínűleg a kormányzát megragadt.

Ki kell törölni a hibát géppel, de vissza fog jönni a leg váratéanabb időpontban.

Ki lehet iktatni és, akkor nem okoz gondot.

 

Gábor

Előzmény: Kiss. (32650)
Kiss. Creative Commons License 2020.12.09 0 0 32650

Sziasztok! Boldog lennék és nagyon hálás ha valakinek lenne ötlete az alábbi hibára. Adott egx audi a6 4f 3.0 tdi . Egyik nap megálltam vele a parkolóba , következő reggel gyujtâskapcsolóba a kulcs elfordul de viszont gyujtásra nem lehet tenni az autot, persze kormányzárból se old ki és P be van a váltó . Gyujtáskapcsoló csere megvolt ugyenaz a hiba. Akksi jó, testkábelek hibátlanok biztositékok szintén.

AudiA6 Creative Commons License 2020.12.08 0 1 32649

Ha A6 4G és csak bal oldalt meleg akkor el van dugulva a fűtő radiátor.

Előzmény: Ferenc 68 (32636)
skt15 Creative Commons License 2020.12.04 0 0 32648

Rájuk pont nagyon berágtam... 

De mindentől függetlenül én megpróbálnám - a nekem eddig bevált - a parasztmódszert. Esetleg még a repedésbe - ha lehet - valamit benyomni. 

Előzmény: [PeliScan] (32645)
skt15 Creative Commons License 2020.12.04 0 0 32647

Nekem mindkettő a legnagyobb kerekekkel volt.

Az RS6 Performance kevesebbet evett ugyanúgy használva. (csak ugye annak negyedgáz volt, ami ennek a padló) Valszeg a kompresszor miatt eszik ennyit. A hangja viszont nagyon jó volt. 

Előzmény: H__G (32646)
H__G Creative Commons License 2020.12.04 0 0 32646

Poroszkálok 130-cal, a kocsi meg 13-at eszik? Az azért nagyon szarul hangozna...

Előzmény: skt15 (32640)
[PeliScan] Creative Commons License 2020.12.04 0 0 32645

Vásárlás előtt elvittem a veszprémi Ring Audi szervízbe, ott azt mondták, anyagfáradás, amire csöpp mechanikai inger besegített (parkolás kocc) és sok ilyet látnak. Nekem fogalmam sincs.

 

Bevallom, bennem is felmerült a gettó sziloplaszt... de azért hátha van jobb megoldás..?

Előzmény: skt15 (32644)
skt15 Creative Commons License 2020.12.04 0 0 32644

Ez nem gyártási gyengeség, hanem külső mechanikai behatás következménye (törés pl.)

Én egy Off autón jófajta sziloplaszttal oldottam meg. 5 éve rendben is van a korábban párásodó lámpa. 

Előzmény: [PeliScan] (32643)
[PeliScan] Creative Commons License 2020.12.04 0 0 32643

Sziasztok, pár napos Audi A6 C7 2012 2.8 quattro Stronic 220e km tulaj vagyok, Jaguar XF-ről váltottam.

 

Enyhén, de repedt, épp ezért erősen párásodik az egyik LED fényszóró búra. Az alsó derékszögnél repedt, tehát nem kavics, inkább gyártási gyengeségnek tűnik.

 

Mi erre a megoldás? Amire gondoltam: szélvédőjavítás a lámpabúrára, s aztán levédőfóliázni? Kérdés, hogy be tudják-e annyira hajtani alá kiszerelés nélkül? Más ötlet? Gyakori hiba? (Visszaolvastam 500 kommentet, nem találtam erről.)

 

 

Köszönöm szépen!

skt15 Creative Commons License 2020.12.04 0 0 32642

Vagy még többel... 

Előzmény: skt15 (32641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!