No, és nincsen erősebb rezonancia 4000 ford./perc körül? Mert anno én azért dobtam el azt a két alátétet, mert olyan rezonancia volt a motoron, amit már nem voltam hajlandó elviselni...
legfőképp a fordulatszámmérő jelétől függ. szerintem a 2006-os modelleké analóg jellel dolgozik, míg a 2009-es szerintem digitális. ebben egyáltalán nem vagyok biztos, szóval ennek kellene utána járni. Amúgy a gombok, kijelzett adatok meg egyeznek. Lehet még egyedi tartót kell hozzá csinálni.
aztat jelenti, hogy nem ismerik el a szériahibát. előfordulhat vázrepedés, DE nem minden ER-6-nál. pl. tudok én is olyan 2006-os ER-6n-ről amin semmi baja a váznak, így hivatalosan minden esetet egyedinek minősítenek.
jó kérdés. én eddig egyszer sem vonattam ki, de most gondolkozom rajta.
pár ezrest lehet spórolni, viszont rá kell szánni az időt és az energiát a hivatalra, biztosítóra.
ráadásul, ha a cascot is lemondod, akkor nagy eséllyel tavasszal új, magasabb tarifát fogsz kapni. én így jártam.
nem beszélve arról, hogy pl. tavaly nagyon jól esett novemberben motorozni és arra is volt már példa, hogy januárban, 15 fokban gurultunk nem is egyszer (2007-ben pl.)
Sztem akkor érdemes meglépni, ha télen tényleg csak a garázsban állna a moci. Nézzük az anyagi oldalát: Okmányirodában kell fizetni 1800ftot, cserébe nem kell telj.adót, és biztosítást fizetni a kivonás idejére.
A következő a menete: I. Okmányirodai ügyintézés (0. időpontot foglalsz egy közeli okmányirodába - érdemes) 1. Elmész egy okmányirodába, ahol "forgalomból történő ideiglenes kivonás"-hoz sorszámot húzol. 2. Átadod a személyid, lakcímkártyád, forgalmid, és elmondod hogy IDEIGLENESEN szeretnéd kivonni a forgalomból a motort. 3.Itt lényeges, hogy meghatározhatod meddig legyen kivonva forgalomból. Ez maximum 6 hónap lehet, persze célszerű kevesebbet mondani. Én pl február végéig (28 vagy 29ig) szoktam- utána már motorozni kell:P Tehát még 1* ne felejtsd megmondani MEDDIG legyen kivonva, mert alapból beírják a 6 hónapot. 4. Kapsz egy csekket 1800ft, amit az okmányirodai postán nagy valószínűséggel be tudsz fizetni, majd visszamész az ügyintézőhöz és átveszed az irataid. (kb 5 perc az egész)
II. biztosító ügyintézés. 1. Okmányiroda után, forgalmiddal elsétálsz a biztosítódhoz, és elmondod, hogy SZÜNETELTETNI szeretnéd a biztosításod. Átadod a forgalmit, személyit, valszeg ki kell tölteni formanyomtatványt, és kész (a befizetett pénzt később visszakapod).
Tavasszal nincs semmi dolgod, a ideiglenes kivonás automatikusan érvényét veszti azzal a dátummal amit beírnak a forgalmiba. Biztosító válogatja, de elképzelhető hogy rossz csekket küldenek tavasszal, vagy nem is küldenek. Ebben az esetben mielőtt lejár a kivonatás célszerű felhívni a biztosítót és megkérni őket h. küldjék el a jó csekket. Aztán más dolgod nincs is mint menni egy kört:)
Tanácskérés miatt fordulok hozzátok. Ti mit javasoltok a téli szezonra: Mi az érdemesebb, kivonni a vasat a forgalomból vagy pedig nem? Sajnos nem tudom,h anyagiakba mi éri meg jobban. Megúszom a casco-t meg a kötelezőt, de mennyit kell ezért ráköltenem? Arról sincs pontos információm, hogy mennyibe kerül a kivonatás. Vagy esetleg csak olyan minimális összeget tudok megspórolni ami miatt nem érdemes vele szórakozni? Aki tapasztalt "róka" ezzel kapcsolatban az válaszoljon legyen szíves!
Előre is nagyon köszönöm a segítségeket! Üdv: Jorgito
2009 előtti ER-6N műszerfalát rá lehet varázsolni működőképes állapotban a 2009-utáni műszerfal helyett? Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban esetleg? A régebbi jobban tetszik, nekem az új műszerfal nem jön be, ki kellene cserélni, jönnek úgyis az unalmas téli napok... :)
Az lenne a kérdésem a Kawasaki er6n tulajdonosokhoz,hogy akinek 2006-os motorja van és Magyarországon vette hivatalos importörtől kapott e valamilyen emailt vagy levelet azzal kapcsolatban,hogy hibás lehet a váz és repedhet?
ha fellazítod a csavart, akkor rájössz, hogy a blokk, és a blokk tartó fül között van kb. 5-8 mm, ezt nekem anno két alátéttel korrigálták a DMC-nél. Aztán azzal a két alátéttel simán elhangolták a motor rezgéseit, így 4000 ford/perc-es fordulat körül olyan kellemetlen, és erős rezgések voltak, hogy alig bírtam megülni a motoron. Így inkább vissza vittem a motort, és kivetettem az alátéteket. :-) ez az én tapasztalatom.
Ilyen irányú tapasztalatom nincs, így nem lehetek segítségedre sajnos, azonban szívesen venném, ha publikálnád majd az eredményt, mert érdekes felvetés!
Nekem ez van: http://www.youtube.com/watch?v=qJtwTQyIdIE
Hát a fényképező nem igazán örökítette meg a valós hangot, de szerintem élőben jó! Gyártmány: Hurric, a Motorpartsban vettem vagy 3 éve. Vannak beleütve "e" betűk, de még a közegek nem ellenőrizték. Remélem nem lenne gond. Hangtompító csavarral rögzített, bár használatban "beleég" és bele is szakadt a csavar, szóval a ki be rakosgatást nem ajánlom.
hát, a szerelését biztos nem bíznám magamra, abból csak mérgelődés lenne. Annak idején er5n tanultam, azon is Gianelli volt, tetszett is a hangja rendesen, azért is erre gondoltam, ezek szuerint ez jön be másnak is...