Üdv! HFF-643 selejt, láttam az irodába a rendszámát, az asztalon. Illetve a HFF-644 is selejt lesz, ma volt az utolsó útja, ezt a műhelyben dolgozó barátom mondta, velem ment ma haza, a KHZ-884 van most helyette. A 644 várható volt, amikor nálam kiégett, azóta már nem az igazi, ilyen szempontból nem is bántam 6 évvel ezelőtt, hogy megkaptam az Econellt. 50km/h fölött remeg, mint egy részeg (azt igazából az akkori váltótársam intézte el).😅
Korábban olvastam még ezen a honlapon egy olyan beszélgetést két ember közt, hogy ide hoztak a telepre pár donor buszt. most novemberben kilátogattam oda és valóban ott áll egy MAN SL a hátsó udvarban továbbá Fejér megyés fényezesu Localo(?) Régió(?). Ketrecben C56-osok.
Ezek rendszàmait tudja vki ? A MAN-,jaink mind futnak még tehát az tuti máshonnét jött.
Nem akarok rákérdezni a FB oldalon meg volándolgozóknál sem mert szerintem elhajtanának secc perc alatt
Nem tudom, ebben sajnos nem tudok segíteni, a hatvaniak biztos tudnák, ezt is egy hatvani kollégától hallottam. Azt mondta, hogy már 2 hónapja itt van az SSM. Akkor ezért jöhetett velem szembe a múltkor a 713, az SSM-740 járatán volt, egy kollégával, aki nálunk van, Pásztón.
Üdv! Ebből nem tudom, hogy mi lenne igaz, de elvileg Salgótarjánhoz átkerült az SSM-713. Ezt egy kolléga mondta, ő dolgozott már a 713-al is. Illetve AA JB-576 is átkerült Balassagyarmatról. De megemlítem, hogy nem tudom mi igaz belőle, mert kollégáktól hallottam és néhányan ki tudnak találni dolgokat. Tudunk pletykázni néhányan. 😅
Az Utas.hu-ra visszatérve. Teljesen igazad van egyébként. Az egy app, ahol lát az ember egy rendszámot és egy járatot, de megnyilvánulni úgy kellene mindenkinek, ha már vki onnét vesz valamit, hogy van is közben háttérismerete.
Ezért írtam le a beszerzéses topikban is, hogy sem LIR-570 nem volt tarjáni, hiába volt kiadva Pásztó-Mátrakeresztesen, ami Nógrád megyén belüli. Sem HPS-515, amelyre szintén ugyanez vonatkozott. Ugyanígy nem volt (OFF) hatvani a HPS-514 sem egyszer sem, hiába járt Hatvan - Nagykökényesen ..
IAF-404 Eger részéről 14:30-as Volán telep - Istenmezeje, ez nem kérdés.
Ez novemberig RWA-264 fordája volt és még Salgótarjáné.
Novembertől átkerült Egerhez is, mint írtad és kezdetben a HCA-632 végezte Eger részéről.
Aztán történt az, hogy levették HCA-t, selejtezték és rákerült a KDR-298...
Majd most ott járunk, hogy KDR lekerült onnét, helyét átvette az IAF-404.. Azt viszi Eger, most is. Ennek már nincs köze Tarjánhoz.
Közben KDR-298 ugyanebben az időben viszi a 3152-es szuhait mely Bátonyterenyéről indul.
Ezt a fordát és a 3051-es járatokat is ebben az időben salgótarjániak csinálják. -> Onnantól kezdve ha csak 1 napig is akár vagy 1 hétig, mivel Tarján vitte tarjáni sofőrrel tarjáni járaton, azt lehet úgy mondani, hogy átkerült Tarjánba.
Emlékezz vissza a 2016 tavaszán történt miskolci villamospótlóra, mikor elvittek helyközis Localókat oda és helyettük ide jött le a HAE-195 és az DZA-825. Igaz hogy 1 hétig, de ide tartoztak, ha még papíron Eger helyin is voltak.
Annyi történhetett, hogy mivel a 3022-es javítás (üzemi) szempontból, mivel Tarjánhoz van közel továbbra is ide tartozik, a KDR itt ragadhatott, közben Egerből vezényeltek egy IAF-404-et a 3022esre addig is, mivel fordaveznylés szempontból oda tartozik. Ám mivel most Tarjánban pár busz javít, ezért a közben helyrehozott KDR-298-at felvette Tarján. ...és nem kizárt, hogy itt is marad, mert ide el kellnek a tartalékok, ellenben Ózdon, ahol most elég jó a helyzet kocsi kiadást tekintve.
Lehet így is nézni, de akkor ennyi erővel bármit írhatsz bárhová. Csak az a baj, hogy vannak itt olyan nickkek (nem rád gondolok), akik elkezdenek néhány utas.hu bejegyzés alapján kombinálni, és teljesen félrevezető információkat beírni. Én más térségre nem írok semmit, mert csak az ittenire látok rá. És borzasztóan irritáló, ha egyértelműen hülyeséget ír valamit, amiről én tudom, hogy nem igaz. Hogy ki hova könyveli el a kocsikat magában, az már egy másik kérdés.
Én gyakorlatiasabban nézem ezt. Elfogadom, hogy papíron lehet oda tartozik, ám jelenleg már ott tart az ügy, hogy 3051-esre vagy akár 3090-esre ő jár, egész nap tarjáni fordákon és tarjáni kocsik helyett.
Istenmezejére Eger részéről egy IAF-404 rendszámos MAN van már 1 hete. Onnan lekerült KDR.
Továbbá nem szőrszálhasítgatásl, de a Volánbuszos beszerzések selejtek topikon írta épp 5390-esben ottani kolléga, hogy a KDR elkerült.
KDR-298 C56.22 tartalékként Salgótarjánt erősíti tovább.
Ez még mindig nem igaz, mert továbbra is egri, mert onnan szolgálják ki az istenmezejei fordát. Hogy máshová is beforgatják a KDR-t, az a helyi forgalomszervezési okok miatti van.
"A 4. sz. Volán közli felelt a felelős Lapunk 1984. november 15-i számának olvasók fórumában „Bosszúság a buszon” című olvasói levélre, valamint a november 29-i fórumban megjelent hozzászólás nyomán a Volán 4. sz. Vállalat gyöngyösi üzemegysége vizsgálatot folytatott, melynek megállapításait közöljük. — A Volán 4. sz. Vállalat által közlekedtetett közforgalmú helyközi járatok csak a kijelölt autóbusz-megállóhelyeken állhatnak meg (néhány pontosan meghatározott kivételtől eltekintve, mint pl. utas rosszulléte stb.). Pásztón a könyvtár, a Szabadság út 22. számú ház előtt a panaszolt járatnak nincs megállóhelye. Ezért továbbra sem tudom járatainkat ezen a helyen megállítani. Autóbusz-gépkocsivezetőinket a késésért és nem megfelelő magatartásért fegyelmileg felelősségre vontam. Vizsgálatom alapján kiderült, hogy az autóbuszvezetők egy része eleget tesz az utasok ez irányú kérésének —, hogy a könyvtár előtt álljanak meg —, más része viszont nem. Ebből származik konfliktus az autóbusz-gépkocsivezetők és az utasok között. A helyszínt megtekintve megállapítottam, hogy jogos az utasoknak az igénye, mely a megállásra vonatkozik. Ezért írásban megkerestük a Volán 2. sz. Vállalatot, valamint a Pásztói városi Tanácsot. Kértük, vizsgálják meg a Szabadság út 22. és 29. számú házak előtt közforgalmú helyközi megállóhely létesítésének lehetőségét. A megállóhely létesítését követően a járatokat ezen a helyen megállítjuk. A Pásztó és Mátrakeresztes útvonalon közlekedő autóbuszvezető figyelmét felhívtam a menetrendszerinti járatok pontos végzésére, valamint az utasokkal szembeni megfelelő magatartásra. Szolgálati rendelkezést adattam ki, mely megerősíti az eddigi, érvényben levő megállóhelyen kívüli megállásra vonatkozó rendelkezést.
Felkerült a videó a Völgyváros csatornájára, amely beszélgetés a Magyar Urbanisztikai Társaság Közlekedési Tagozata, a Völgyváros Egyesület és a Klímabarát Települések Szövetsége szakértői közt történt meg még nov. 10-én.