Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
Jelentősen erősebb lett az 50-es 4T Super8-hoz képest, bár múltkor nálam járt haverom gyári Aprilia Habana 50 2T-jéhez képest azért nem annyira seggberúgós még, de azt mondták húzhatom neki, nem kell bejáratni olyan az illesztés...
50-ről is húz még szépen, de érdekes mód a végseb ennél is úgyanúgy 70km/h maradt, amit kicsit nem értek azért. Én számítottam a 80-90-es végtempóra, mert a Habana kis keréken 50-esként is annyit nyomott erőlködés nélkül!
Áttételt kéne ehhez variálni kicsit vagy más görgőket? (mert azokat is újakat kapott a szettel együtt + karb. fúvókát a 70-es térfogathoz)
Szóval nem akarom egyből még visszavinni, mert érezhetően erősebb a gép, de az erővel együtt sebességet is vártam volna. (jó azért nem 125-ös lett az rendben van)
Köszönöm, de a leírásod alapján neked 4T motorod van, az enyém 2T.
Én azt nem tudom, hogy az a dudor a forgattyús házban öntési hiba, vagy szándékos átépítés gátló (lekerekített dumó a blokk variátor felöli oldalán, belül a forgattyúsház azon részén, ahova a henger öntöttvas szoknyája becsúszik)?
Mivel az eredeti hengere épp becsúszott mellé, az új 50-esem már nem (csak kissé megcsiszolva), de egy hetvenes meg már tuti nem megy be.
Lehet, hogy simán "csak" selejtes az öntés, mert a nettet túrva erre a motorkódra (KF10B Euro2) árulnak 70-es hengerszettet.
Angyalék most csinálják nekem 70-esre a Super8-at. Hétfőn vagy kedden lehet elhoznom, de persze még bejáratós lesz. Viszont szivesen meg tudom mutatni, majd elkérem a hengerszet dobozát is ha megvan még és ide adja hogy konkrétan mi került bele.
Közben nekem pár hete fullra megállt a motor, be se indult sehogy, átégett a kipuf. szelepem. Állítólag elég szar anyagból csinálják ezeket, de a mostani spécibb lesz rá, pont ezért is már nem tudtam, meg nem is akartam elkerülni a hetvenes átépítést. Most eljött az ideje. :)
Meglátjuk mi lesz belőle, elvileg szerviz garancia is van rá fél év tán, a hengerszettre meg + még a gyári is...
De csinált már ilyet a Zsolti és azt mondja semmi probléma nincs vele azóta se azért is ajánlotta. Meg jó kis erős motor lesz tőle.
Sziasztok! Nekem Kymco Agility City 50 2T (KF10B Euro 2 motorral szerelt) motorom van. Mikor felújítottam a hengerszettet (50ccm), akkor találkoztam egy olyan problémával, hogy az újonnan vett (hozzávaló) hengert nem tudtam a helyére berakni, mert a forgattyúsházban van egy kis dudor, amin a henger szoknyája felakadt és így nem tud a helyére teljesen becsúszni. Az eredetinek a hengerpersely külső átmérőlye kicsit kisebb volt, így a dudort pont elkerülte. Nem volt más megoldásom, egy flexxel kicsit megcsiszoltam a negert kívülről. Így már becsúszott a helyére. Bejárattam, tökéletesen muzsikál. Most viszont filózok egy 70ccm-es hengerátalakításon, de a dudor miatt elbizonytalanodtam. Gondolom a 70-es henger külső átmérője még nagyobb, és ezért a falvastagsága vékonyka lehet. Na ebből már nem nagyon lesz mit lecsiszolni (kívülről persze)?!
Itt is sok mindenről lehet tájékozódni. Mondjuk felhívni őket nem érdemes, mert tahó bunkók akik elintézik 2 szóval magyarázás nélkül a dolgot és már teszik is le a telefont, emailre hasonló 2 szavas válaszok köszönés nélkül, de nem tudni végülis más gyűjtötte-e össze régebben az infókat, most meg új mukik viszik az üzletet esetleg...
:A fórum nem azért van, hogy csesztessük egymást,: Egyetertek,sztem nem volt cseszegetes, csupán velemenykülömbseg kinyilvánitása:))
Egyebkent azota találtam választ a problemámra, igaz nem itt. Motoralkatresszel kereskednek:
#2. Variátor hiba: zörgés a variátor dob környékéről
Jellemzője, hogy alapjáraton a leghangosabb, terhelés alatt pedig csökken a zaj.
Ok: a nyomólapon a csúszkák elkoptak
Javítás: a csúszkákat újra kell cserélni
Nagyon tud hasonlítani a zörgés arra amikor hajtókaros a motor. Arról ismerhetjük fel, hogy a csúszkákkal van probléma, hogy gázadásra csökken a zörgés.
Ez a hiba nem hat ki a teljesítményre, csak zavaró a hang.
Mivel mindent csak rendelesre tudok beszerezni, igy elsö körben csuszkákat rendelek + 1 szijat.
A fórum nem azért van, hogy csesztessük egymást, hanem, hogy segítsük egymást. Viszont tényleg csak megbontás után lehet valamit is mondani az általad említett hibáról! Nem nagy munka leszedni a deklit és akkor már a takarítást is el lehet (kell) végezni. Ilyenkor még azokat a várható hibákat is látod, amiket kívülről még nem érzékelsz (pl. szíj öregedés/kopás, kuplung állapota, stb.).
Én évente kifújom a pórt a tvbol. Még ha ilyen lapos szar is és tudjuk már nem sok úgymond elektronikat takar hanem nyomtatót szárok. A karbantartás részé az évenkénti variator ellenőrzés és szíj ellenorzes. Ilyenek miatt garanciák szoktak repülni és van ám sírás rívás garis javításnál h hat 100e lesz mikor gararis. Ja csak az előírások nincsenek betartva. Tudod sok sok éven keresztül irkáltam segítettem de bele is fáradtam mikor mindenki azt akarja mondjuk meg mi A baja látatlanba amit nem lehet ezt el kell felejteni. Ha meg javítani akarja akkor bontsa meg nézze meg és h megnéz egy két videót meg nem lesz szerelő és akkor is pénzbe fog kerülni főleg ha elbassza meg többe. Mert sajnos én lattom a sírást érzem napi szinten. Ja igen a mosógépet is magam szerelem amíg nem komplett panelt kell cserelni mert mindbe az pusztul el idáig :) NA JO VOLT H FŰTŐSZÁL vagy vizpumpa ajtoerzekelo meg ilyenek is. A száritogepben is ajtokapcsolo a szosztol elduguló vizszivatyu de az is úgymond a tisztítás hiánya miatt. Ezek nem kihívás.
ˇVégé a szentbeszédének most lehet fikázni..... Nem szoktam, ellentetben Veled.
A 10 ev alatt azert csereltem evente olajat, legszüröt, meg amit kellett.(köptem rá:))
Magist -hoz hasonlo tapasztalat megosztását vártam volna, de ha nem , hát nem. A 2x33 evemmel lehetek annyira lusta, hogy meghalgatok másokat, velemenyeket, tanácsokat.Ennek a forumnak erröl kene szolni.
Az hogy szerelö vagy , es Töled csak ennyi futja..... ez szomoru. De ha TV, vagy mosogep szerelö vagy akkor visszavonom:))
Ha nem szeded szét akkor neked egy jós kell vagy kurva nagy rongen amivel átlehet vilagitani. Azért meghalni nem kell Mert husz perc szerelni kell egy fedél leszerelésre. Jobb átnézni mert biztos h nem csak szíj kell ha 10 eve rasa volt köpve. Mert kezikony leira féken h karbantartás miatt is megkell bontani a portalanítás miatt is. Akkor már ne beszéljünk hajtómű olajról vagy fekolajrol. Azokat is cserelni kell időnként. Én szerelő vagyok de nem is értem az olyan embereket mondjuk mi a baj h bele se nézünk mert használja. Kb olyan mind elmész orvoshoz h beteg vagy de nem hagyod h megvizsgáljon h mi a bajod de azért gyógyítson már meg. Végé a szentbeszédének most lehet fikázni.
Pont azt szerettem volna elkerülni, mármint a ket szetszedest, mivel napi használatban van. De ha nincs más tapasztalat, akkor marad a saját megszerzese.......
Hát én is nehezen jöttem rá! Mivel pörgette a rossz indító is látszatra rendesen és volt is szikra, ezért elsőre, még 2.-ra sem gondoltam menet szakadásra. Végül is amit tényleg feleslegesen cseréltem az a gyújtótekercs. Szerencsére amit lehetett, azt Aliról rendeltem és így pl. a tekercs csere kb. 2500 Ft-ba fájt. Ez azért nem tétel és van egy tartalék tekercsem így. :)
Szerencsére ehhez a típushoz sok GY6 cucc megegyezik, így van olcsó alkatrész választék. Már egész listám van ami olcsón beszerezhető hozzá Kínából. :)))
Mellékhatásként szinte a teljes blokk fel lett újítva.
Már így nem filózok rajta, hogy vajon a km/h állása valóban annyi e?!
A leírásomba a végén írom, hogy végül is mivel lett gyanús a motor, és addigra már minden más lehetőséget ki is zártam.
Igazából ezt a hibat egy sima ampermeressel ki lehetet volna mutatni. Igaz ahoz kell egy olyan mérő ami grafikusan ezt megtudja jeleníteni. Neki ez nem volt így végig zongorázta mi lehet. Igaz cserélt pár alkatresz amit nem kellett volna. Pont ez amit ki akarnak kerülni a profik mert nehéz az ügyféllel lenyeletni h hat kicseréltük de jobb nem lett. Nekem sem fizetik ki azt vagy ha igen valszeg többet nem jön. Na ilyenkor jön ki szerviz és szerviz közt a külömbség. Hogy mennyire tudnak bele merni a dolgokba és mennyi a szakmai tudás. Pont az amit itt nem lehet átadni. Leírnak egy tünetet az oke. Csak én arra rögtön 10-15 ellenőrző dolog is felötlik a fejembe. Sokszor ahoz szerszám kell ami specialis így neki nincsen. Ha nekem nincsen én megveszem sokszor akkor is több százezerbe kerül. De neki nem mondhatom. Öreg véd már elő picot és akasz rá a 200A lakatfogo és merjél már rá h mit mutat. Szóval ha elviszed lehet olcsó nem lesz csak a végén jo legyen az a lényeg és csak azt cseréltek amit kell.
Nagyon mesteri kivizsgálás, de azt például nem értem hogy a menetszakadás hibajelenség igére hogy jössz rá hogy mit produkál?
Én csütörtökön viszem az S8-at Angyalékhoz, ez sem indul, szikra van, de én még szétszedni se tudnám szerszámok híján. Lehet drágább mecs lesz mint ha otthon sufnituningolnám, csak ők vmennyire jobban értenek hozzá nálam.
Egyenlőre most ennyi van fotó szinten, típusszámot nem tudok.
2012-es S8 50 4T.
Csak azért kérdem, mert a legjobb barátunk 30.000-ért is mutatott már, de régebben olyat is hallottam, igaz 2T Agility Cityre, hogy 6000! Az 5x-ös szorzó meg nagyon nem mindegy, pláne ha nem is ez lenne hibás esetleg... :)