Keresés

Részletes keresés

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7829

Nem tudom. 

Előzmény: mk4047 (7828)
mk4047 Creative Commons License 2021.08.13 0 0 7828

Ebből a középső gondolom a baleset miatt. Neki csak sérülésjavítás, vagy rendes fővizsga?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7827)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.08.13 0 3 7827

4133-4126-4148 -> VJSZ

4014 Creative Commons License 2021.08.07 0 3 7826

Kelenföldön valami olyasmi van, hogy maga a telephely nem alkalmas a Tátrák karbantartásához, a tetőpódiumoknál van valami gebasz (gondolom a Tátra szélesebb méretei miatt nem fér oda). Mondjuk 2015 óta kisebb-nagyobb megszakításokkal, de vannak Tátrák Kelenföldön (először még budafoki vetésforgóval a Tátrás 19-41 2015-2016-ban, majd után 2018-tól előbb a 17-esek, majd az 19-esek és 56-osok kerültek oda aztán tavaly novemberben Budafokról kisöpörték a maradék Tátrákat, amik szintén oda kerültek. Plusz vágányzárak alkalmával 59-esek is aludtak ott.) Szóval ennyi idő alatt azért meg lehetett volna oldani ezt a problémát főleg, hogy nem igazán látszik, hogy változás állna be. Budafok meg igen CAF nagyhatalom lett. Különben amikor 2018-ban újra nyitott már akkor is, ha valamilyen V jelű emeléses vizsgálatot kellett csinálni akkor Barossba vitték a Klasszikokat később ez a K-Tátrák érkezésével megszűnt.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (7825)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2021.08.07 0 2 7825

Köszönöm a válaszokat! :)

 

Az lehet a helyzet, ahogy írjátok, mint Szépilona/Kelenföld esetében. Gondolom Budafokon már "egy csavar sincs a Tatrakhoz", (ahogy Kelenföldön sem) így az esetleges javításokat Baross végzi. Azaz, attól hogy Budafokon csicsikálnak az egységek, papíron valószínűleg Baross állományát gyarapítják jelenleg, így elkönyvelem ezt.

Erre jó példa a mai 4076-4226 páros. Sosem volt eddig még Fok-gyemes kocsi Barossi viszonylatra kiadva, tudomásom szerint.

Előzmény: 4014 (7824)
4014 Creative Commons License 2021.08.06 0 1 7824

Elsőre tényleg nem egyszerű főleg, hogy még plusz nem a menetrendbe épített átcsoportosítás is volt. A win alapvetően a jármű pozíciója alapján automatikusan határozza meg a telephelyet, ezért lehet olyan, hogy egy páros egyik felét az egyik, a másik felét egy másik telepre jelzi, ez meg van most is az Ilona-Kelenföld vetésforgóval, de ilyen volt amikor az 1-esen közlekedő Tátrákat rendszeresen az Etele téri volánhoz párosította. :D

Előzmény: Gianmarco (7823)
Gianmarco Creative Commons License 2021.08.06 0 0 7823

Kb. egyszerre gépeltük, de picit megelőztél, így már nekem is tisztább; nekem is volt ilyen "vetésforgós" halvány tippem. :-)

Előzmény: 4014 (7821)
Gianmarco Creative Commons License 2021.08.06 0 1 7822

Nekem se teljesen tiszta (talán jön majd valaki, aki jobban tudja; én is csak a látottak alapján írom), de szerintem többségében Budafok.

Most már a 4160-4230-at is budafokinak látom, és a még narancssárga (ex)ilonások közül is került Barossba, ennek szenzációs eredménye pedig a 4076-4226 ma a 28-ason.

További pikantéria, hogy a párban lévő 4010-4070 közül a 4010 Budafok, a 4070 meg Baross a win szerint. (Végülis ahová a régebbi, tartós lakhelyük alapján a szívük visszahúzta őket... :-)) )

Előzmény: hol_itt_hol_ott (7820)
4014 Creative Commons License 2021.08.06 0 2 7821

Budafokon csak éjszaki tárolás van, a karbantartásokat/javításokat/vizsgálatokat pedig a Barossban csinálják, ezért vannak a barossi végző/kezdő számok hétköznap illetve, ezért kerülhetnek az alap Ilonai kocsik mellé plusz barossi kocsik is ide. És szintén ennek a kavarásnak az eredménye, hogy a 4076-4226 a 28-ason volt ma. Hivatalosan amúgy mintha Barosshoz tartoznának, de a gyakorlatban meg inkább Budafokon vannak (picit olyan ez mint a Kelenföld-Szépilona vetésforgó).

Előzmény: hol_itt_hol_ott (7820)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2021.08.06 0 0 7820

Urak!

 

A 47-esre kiadott Tatrak Budafokhoz vagy Barosshoz tartoznak a vágányzár alatt?

Azt látom winmenetrenden, hogy van egy forgalmi ami este Barossba áll be és ugyanaz a szerelvény reggel onnan áll ki. De a többi forgalmi Budafokon alszik.

Voltak már szerelvény csereberék is (4103-4291 helyett 4281-4289 került Budafokra. 2 napja 4160-4230 Barossos páros is a 47-esen ingázik.)

Szóval nekem zavaros a kép. Hol honosak most ezek a szerelvények?

4014 Creative Commons License 2021.07.22 0 1 7819

Fogalmam sincs, simán láttam az utcán.

Előzmény: HBweb hu (7818)
HBweb hu Creative Commons License 2021.07.22 0 0 7818

V3, vagy rendkívüli?

Előzmény: 4014 (7817)
4014 Creative Commons License 2021.07.21 0 1 7817

4048 > forgóváz csere. :)

mk4047 Creative Commons License 2021.07.10 0 1 7816

Tegnap láttam a 4102-4150-et hazamenni.

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.06.28 0 6 7815

4097-4122 -> VJSZ

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.06.18 0 8 7814

4006-4007  ->  VJSZ

4014 Creative Commons License 2021.06.17 0 1 7813

A 4019-4025 pedig haza ment Ilonára.

Előzmény: T5C5K2 (7812)
T5C5K2 Creative Commons License 2021.06.17 0 4 7812

A 4102-4150 páros kigördült a VJSZ-ből próbázni, ledes fényszórókat kapott, mint akárcsak a 4032, a 4033, és a 4314.

Úgy tűnik, hogy elővették újra ezt a lámpa projektet, így mostmár a kamerák, a fülkeklíma, és a ledes fényszórók együtt játszanak szerepet.

 

A 4032-4033, 4001-4056, 4030-4330 párosban se kamerák, se fülkeklíma nincs, mindegyik többi Ilonás M-esített kocsiban megvannak e tulajdonságok.

 

A 4002 is régen ledes fényszórós volt, de visszakapta a hagyományosat, az ő lámpáját megkapta a 4314.

extrémgörkoris Creative Commons License 2021.06.16 0 0 7811

a tanuló ICS-n nincs átlátszó? A tanuló Tatraán van, onnan jöhetett az ötlet. 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (7807)
4014 Creative Commons License 2021.06.16 0 1 7810

A kiiktatással együtt történt pár változás a mai naptól:

Az 1M-re Baross Klasszik Tátrákat ad, ezzel együtt pedig a 28-as teljes egészében K-Tátrával kerül kiadásra hétköznap is, illetve az átszerelések révén a 37-esen is lesz K-Tátra mutatóba.

A 17-esen pedig mától eggyel több CAF van, kiváltva ezzel az utolsó hellyel-közzel egész napos Tátrás számot (reggel ugye az is 56-osban kezdett és csak 9 után lett 17-es), a továbbiakban ezért csak a két napközbeni 56-osból átszerelő forgalmi marad. A 17-esen persze nem sokára vágányzár lesz az megint megkavarja majd a dolgokat.

T5C5K2 Creative Commons License 2021.06.10 0 2 7809

4005-4118

VJSZ -> Szépilona

Tatai Gergely Creative Commons License 2021.06.09 0 2 7808

Bizony, egy Ganz se lenne rossz így átalakítva! Pláne hogy emiatt a különlegesség miatt talán meg is őriznék.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (7807)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2021.06.08 0 3 7807

Az iho elírta a pályaszámot (4324 helyett 4327), amúgy tényleg jópofa lehet, meg fogom én is kukucskálni.

 

Örülnék egy klasszikus ICS-nek is, amiben több a mozgó alkatrész. Jó lenne megfigyelni a működő kontaktorokat és a menet-fék hengert :-)

Előzmény: Tatai Gergely (7806)
Tatai Gergely Creative Commons License 2021.06.08 0 5 7806
4014 Creative Commons License 2021.06.06 0 0 7805

Vajon a későbbi 2012 végi-2013-as felújítottak is mennek majd egyből, ha elfogynak a régebbi kocsik? Gondolom, hogy azokban is nem kevés kilométer gyűlt össze az évek alatt viszont van egy egy-másfél év lemaradásuk a többihez képest. 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (7804)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2021.06.06 0 1 7804

A fanoknak üzenem, gondolom nagy meglepetést nem okoz, hogy a 8 beszkàrt-pàlyaszàmos vàrhatóan az a brigàd, ami be fog vonulni a következő fél évben. :)

 

A legszakadtabbak: 4003-4097,4072-4122,4006-4007,4114-4115.

Előzmény: Gianmarco (7802)
Bobeno23 Creative Commons License 2021.06.06 0 1 7803

Köszönöm a pontosítást, így akkor tévedtem, valóban most tartunk a flotta felénél.

Gianmarco Creative Commons License 2021.06.05 0 1 7802

Igen, ez éppen 40 pár; csak egy ment félre: 4136-4348 is narancs még, és beszkárt-pályaszámosak ők is.

Előzmény: Bobeno23 (7800)
mk4047 Creative Commons License 2021.06.05 0 2 7801

Remek lista!

Picit továbbgondolva: a narancsok közül ugye ezek még a beszkárt-pályaszámosak:

 

4003-4097

4006-4007

4016-4266

4072-4122

4114-4115

4133-4148

4274-4343

Előzmény: Bobeno23 (7800)
Bobeno23 Creative Commons License 2021.06.05 0 6 7800

Szerintem eljött az a pont, amikor összeszedhetnénk mit tudunk eddig a "narancsokról" :D

Közszemlére bocsátom a saját gyűjtésem, innen is köszönet érte a topiktársaknak, beleszólni természetesen ér.

 

Többszörösen felújított, új arculatos kocsik:

4001-4056

4005-4118

4013-4201

4019-4025

4024-4067

4030-4330

4032-4033

4050-4095

4062-4066

4068-4340

4069-4324

4124-4128

4129-4316

4136-4348

4145-4231

4314-4327

Összesen: 16 pár

 

VJSZ-be bevonult, de ezidáig el nem készült párok:

4004-4347

4063-4119

4102-4150

4105-4142

4141-4146

Összesen: 5 pár

 

Még narancs:

4003-4097

4006-4007

4012-4120

4016-4266

4026-4027

4060-4109

4064-4333

4065-4334

4072-4122

4073-4342

4075-4338

4076-4226

4104-4126

4111-4235

4114-4115

4133-4148

4139-4337

4225-4331

4274-4343

Összesen: 19 pár

 

Ha tudok számolni, ez éppen 40 pár.

Előzmény: mk4047 (7799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!