Elnézést én nem voltam pár napig. Biztos meg fogja jegyezni az öreg, hogy most mindenki 605 öst akar javíttatni:) Én április óta abajgatom. Tavaly kaptam egy egy éves időpont ajánlatot, akkor el kellett volna fogadnom, az kb most lenne esedékes.
Van egy lakatos, aki megcsinálja nagyon jól, de elég drágán dolgozik, többe kerülne mint az autó piaci értéke. Ha érdekel, emailedre elküldöm az elérhetőségét.
Nem lenne kis öröm, ha találnál erre vállalkozó szellemű lakatost és meg is osztanád itt:) Nekem már sajnos nem megy át a műszakin a 605, de szerkezetileg ezt leszámítva annyira jó minden, hogy eladni sem szeretném.
Van itt egy magyar kézikönyv. Itt a 143. oldaltól van használati útmutató a magnóról. Ha eltér a tied és jobb akkor beszkennelheted, és felrakom azt is.
A nyereghez egy 20mm-es nyomtávszélesítő kell, úgy megy fel, vagy egy 607-es csonkállvány (agy). A küszöbre megbízható lakatost kell találni, nekem is meg kell csináltatnom.
Bevallom, 1 hónapja egy fél nap erejéig feltettem az autót a hahura, de le is szedtem gyorsan. Inkább nekiálltunk orvosolni a bajait (kormányszervó-szivattyú csere, ajtók cseréje - sikerült jóféle cseredarabokat beszereznem).
Engem egyedül a küszöb rohadása aggaszt, jóllehet ez szerencsére nem olyan mérvű, hogy veszélyeztesse a műszakit. Leginkább az a problémám ezzel, hogy hol lehet erre normális, hosszútávú megoldást találni.
A padláson levő jó lesz tartaléknak, de kell egy Brembo. Én is csak sajnos eléggé lehasznált puruttyatulajos 605-öket látok már, nem túlzás, ha azt mondom, hogy leáldoztak a napjai. Ha.hu-n is azt hiszem 1 vagy 2 eladó példány van csak. Nekem csak az okoz bánatot, amikor látom ezeket a végletesen lehasznált példányokat.
Mennyit fordult a világ, pár éve azt mondtam volna sose adod el. Öreg, nagyköbcentis benzines, sok kilóméteres, ráadásul automata. Erre pikk-pakk eladod. Jó nem kértél sokat érte, meg hát mindjárt jön a dinnye szezon :D
Mikor eladtam az első 605-met pityergett az egész család, sőt az asszony féltékeny lett, hogy ha a 605-től megtudtam válni akkor lehet tőle is :D
Aztán megnyugodtak, mert vettem helyette egy másikat...
Tisztelt/Kedves Barátaim, ismeretlenül is itt e fórumon!
Már jelentkeztem talán többször is, h eladnám 605 SRI ('93, 2.0 b/gáz, aut, 330 ekm) autómat. Eddig minden alkalommal meggondoltam magam.
Most, azt hiszem végleges, visszafordíthatatlan döntésem. Nem azért, mert vmi bajom lenne szeretett autómmal. Jan végén pl. Spanyolországban voltam vele (6 ekm oda-vissza gond nélkül), márc elején ezzel voltam Ausztriában síelni. Szóval meg vagyok elégedve vele.
Vettem viszont egy másik peugeot-ot. Egy expert-et, amit bádogsátornak (kvazi-lakóautó) akarok kialakítani. Van napi használatú munkaautóm (tescogazdaságos, még a gázüzemnél is kedvezőbb fenntartású), így a 605 tartása már sok.
Az autó hajtáslánca rendben. Motor működik rendben, az olajat persze korának megfelelően csipegeti. Az automata váltóval soha nem volt gondom. Az önmagában - ahogy figyelem - komoly érték. A karosszéria sztem korához képest rendben, kivéve a jobb oldali küszöböt. Van vele tennivaló, nem tagadom, ha valaki parádés kocsinak venné. A belvilág korához képest megkímélt. Vonóhorog van rajta. Vizsga 2019 márc-ig
Adok hozzá négy db felnit - évszakos gumicseréhez kell.
Hogy mennyi az annyi? 150 eHUF (egyszázötvenezer forint).
Miért ennyi, ha ... 2002-ben vettem, akkor 89ekm volt benne. nem tom pörgették-e. Azt hiszem nem. Egy német emberé volt, megkaptam akkor a szervizkönyvét. Vigyáztam rá, rendesen kiszolgált. Valakinek még hasznára lehet.
Ha valakit érdekel, az oldstrugglerkukacfreemailponthu címre írjon.
Próbálom máshol is jelezni, h eladó. Aki hozza a pénzt, viheti.
Nem vagyok boldog.
De a 605 vége nekem a lakóautózás (bádogsátrazás, mint a lakóautózás óvodája) kezdetét jelenti.
Szerintem jaro motor nem kell hozza es valoszinuleg gyujtas sem - magnesszelepes kis motyok vannak benne, gyujtas nelkul is mukodokepes valamilyen szinten. Ha rossznak merik, szerintem akkor eselyes, hogy rossz (felteve ha nem sz*r a pad :).
Van tapasztalat arról a vizsgaállomásokon mennyire megbízható a lengéscsillapító mérés? Nálam a hátsókat mérték, de rossznak minősítették. Ki lett szerelve, összelett hasonlítva egy gyári bontottal, és egy utángyártottal, és a csillapítása nem különbözik a többitől. Szóval lehet rosszul mér a gép?
Az elektromosan állítható lengéscsillapítót is álló motornál kell mérni, vagy ott gyújtáson, járó motornál kellene?