Elkészült az igért H0-ás 1000 villamos család, 3 jármű tipus épithető a kittből. 1000-es szóló motorkocsi, 1900-as ikerkocsi, vagy 1600-as szóló motorkocsi.
A modell halling 54-es hajtásra van tervezve, vagy vitrinmodell dummy hajtás. Tető kiegészitők a mellékelt lapon, hiszen több fajta tető ellenállás elrendezéssel készült az igazi jármű, igy mindenki a neki tetsző kivitelben szerelheti össze. Érdemes megnézi a tetőjárda kidolgozottságát, áttört műgyanta öntvény.
A kitthez halling áramszedő és mágneses vagy sima kupplung szükséges, ezt nem tartalmazza a szett.
Bármi kérdés van, szivesen válaszolok, a jövö hét végétől megvehető a szett 13.000/kocsi áron.
A késöbbiekben a szóló motorkocsikhoz készül pót is.
Szia ! Először a műanyag kő lapra nyomtam egy mintát gyurmából ,megvártam míg megköt. Az így kapott minta lappot nyomtam rá a helyén lévő nyers gyurmára. Így kifelé ál a kő. Elsőre drágálltam a hengeres árát 50 euró mire megjön ,de azt hiszem megrendelem.
Mit jelent az "abból nyomtam a gyurmára kétszer" ?
Egyszer belenyomva el tudom képzelni, hogy negatívot kapok, tehát a fuga lesz a kiálló a kő helyén meg mélyedés. Ebbe hogyan kell mégegyszer belenyomni?
Van egyébként öntapadó háromdimenziós kockakőmintám, ez akármilyen hengerre ráragasztható, csak ettől még elsőre negatív útfelületet kapok.
Sziasztok ! Kiprobáltam hátha sikerül a gyurmás megoldást henger nélkül. Vettem "macskakő mintát és abból nyomtam a gyurmára kétszer ,hogy ne befelé legyen a minta a köveken .Ilyen lett.
Tudod, ha a kocsivezető nem jelzi a műszaknak akkor lehet ott ki se derül ez a gond. De tapasztalatból tudom (mert majd 2 évet ott dolgoztam a műszaknál), hogy aki a reggeli kocsi kiadást írja van, hogy még jogosítványa sincs, tehát nem vezette az adott kocsit és ezért nem tud róla.
Amúgy az is reális, hogy kiálláskor megszorult az LA20-as és menet közben lett keréklapos a kocsivezető meg nem szeretné bejelenteni mert fél a következményektől. Megjegyzem ilyenért én még nem láttam letolni senkit, még ha tényleg a JV hibázott akkor sem!
OFF Ma hajnalban az 1-es villamos vonalára a Bécsi út felé az első Tátra villamos lapos kerékkel lett kiküldve! Kitűnően lehetett hallani, mivel 03:55 -kor az Árpád hídnál még minimális a forgalom! Tényleg ennyire figyelmetlenek az Angyalföldi remízben? A villamosvezető miért nem szól, hogy műszaki hibás a villamosa?? Direkt szét kell veretni az egy éve felújított pályát?? ON
Mindkét alap a papírmakettek oldalról van letöltve és nyomtatva. A 2. verzió már használhatónak látszik. Csak az elején lévő vészkijáratot és az ablakokat vágtam ki, de jó alapnak tűnik. A jövő héten lesz jó mínőségű nyomtatásra lehetőségem a végleges kasztni akkor lesz elkészítve, arra már a lépcsők, korlátok és minden egyéb külön kiegészítőként fog felkerülni. A 6 helyett csak 4 kocsis szerelvény lesz...