Keresés

Részletes keresés

nagydajab Creative Commons License 2013.12.14 0 0 12563

Megoldásnak nem rossz, de inkább én mégis maradnék a közelben parkolásnál :)) 

Előzmény: Báxli (12561)
Diótörő Creative Commons License 2013.12.14 0 0 12562

Érdligeten jó ha óránként megáll egy vonat, Felsőn ennek a többszöröse.

Na és hol csináltak fájin parkolót?

Naná, hogy ott, ahol kisebb a forgalom.

Előzmény: Báxli (12561)
Báxli Creative Commons License 2013.12.13 0 0 12561

Menj el parkolni az Érdliget állomásra... ott épült parkoló.. akkora, hogy rodeózhatsz benne... igaz, hogy autó, meg utas nincs a környéken sem, de hát így sikerült... Nem ott kell parkolni, ahol dolgod van, hanem ahol hely..

 

Előzmény: nagydajab (12559)
Báxli Creative Commons License 2013.12.13 0 0 12560

El kell menni megnézni... nem 6-8, hanem 11-12m széles a Töhötöm utca... És ha az egyik oldalon lefedték volna az árkot, igenis lehetett volna 4,5 m széles az út, min amilyen a Kossuth...

 

Ez az állapot nem tartható, hogy egy városban az egész lakosság ugyanazon a 4-5 úton érheti el csak a célját. Tudom, akik már forgalmas út mentén laknak, dögöljenek meg, hiszen így logikus... Közel 150.000 Ft gépjármű és építmény adót fizettem 2013-ban... Mit kapok ezért???? Virágzó (?) családbarát (?) kertvárost (?)

 

És semmi nyoma, hogy valami történne ez ügyben...

 

Egyébként a Töhötöm utcában néhány lakó az út szélét a háza előtt végigrakta nagy szegélykő darabokkal, hogy ott aztán nehogy aző útjuk szélén menjen valaki... A másik meg beton virágládákat helyezett el az út szélén...

 

Kérdésem: Ezt lehet? mert akkor nosza, torlaszolja el mindenki a maga útját... Hát ez Érd 2013-ban...

Előzmény: Érdi gyerek (12558)
nagydajab Creative Commons License 2013.12.12 0 0 12559

Megtudná valaki mondani hogy az Érd felsőnél lévő, nagy földes parkolónak kinevezett valami az kié? Ma ott parkoltam de ki van írva hogy magánterület. Mostakkor ott lehet parkolni vagy sem? Az azfaltozott helyen (volt buszforduló) Egy darab hely nem volt.

Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.12 0 0 12558

Nem, nem azt mondom, hogy úgyis mindegy, de semmi értelmét nem látom beterelni olyan utcákba a forgalmat, amelyek nem alkalmasak rá. Minimális forgalmat így is levesz az útszakasz a Bethlen G. u. forgalmából, de csodát nem kell várni.

 

A Töhötöm u. 3,5 m. És milyen széles az egész utca? 6-8 méter? Normális útszélességhez 5,5-6 méter kell. Akkor hol lesz a járda?

 

Magam ellen beszélek, mert én is szívok azzal, hogy reggel és du. más útirányon kell közlekednem, ugyanis a Madách u. elején lakom. Du. inkább járok a Töhötöm felé én is, mint a Gellért utcán át, ugyanis csatornázás címszóval teljesen alkalmatlan lett a korábban aszfaltos út a közlekedésre. Nem most csatornázott utcát telibeaszfaltoztak (Pál u), a csatornázott, és a csatornázás miatt teljesen szétvert utat pedig csak csíkban állították helyre.

Előzmény: Báxli (12555)
Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.12 0 0 12557

Kezedem érteni: a Bethlenben laksz, és ha már nektek nem jó, másnak se legyen az :)

Előzmény: urbla (12552)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.11 0 0 12556

Ma reggel láttam, a frissen aszfaltozott Szovátai utat ismét felbontották egy helyen.

Ez az agyatlanság felső határa:):):):)

 

Nagyok vagytok ti hozzáértők:)

 

Cupp

 

 

Báxli Creative Commons License 2013.12.10 0 0 12555

Én is sajnálom az eddig csöndes utcában lakókat... Azonban nem tudok osztozni a véleményedben, hogy aki már megszokta a forgalmat a háza előtt, annak már úgyis mindegy... Forgalmas út mentén lakom, reggel 8 körül 4-500 m kocsisor araszol (áll), gyalog nem lehet átkelni az úton, és a kocsi kijárón nem lehet kihajtani lassan... Mi volna, ha egy kevés forgalmat átterelnének a csöndesebb utcákba... Ha már egyenlően adózunk, miért van kevesebb jogunk a tisztább levegőre, és az élhetőbb környezetre???? 

Ja, és meg kellene nézni a Töhötöm utcát... A Kossuth L. utca 4,5 m széles... a Töhötöm 3,5 m... lett volna ott még egy méter, csak az egyik oldalon le kellett volna fedni az árkot...  

Előzmény: Érdi gyerek (12549)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.10 0 0 12554

-s

Előzmény: Törölt nick (12553)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.10 0 0 12553

:):):)

 

Ebben a porfészekben az lesz a fura, ha egyszer valamit bescsületesen és jól építenek meg.

Előzmény: urbla (12550)
urbla Creative Commons License 2013.12.09 0 0 12552

A forgalom az idő múlásával csak nőni fog , reggelente a Diósdi út - Bethlen sarkon több száz méteres a sor. Nekem Te ne mondd , hogy ez normális. Néha a saját telkemre sem tudok beállni , akkora a forgalom.

Tudod , Te , hol élsz ? Most ámulni fogsz : ez egy megyei jogú város.

Ha ráérsz , nézz körül , hasonló településen vajon hány utca van leaszfaltozva. 

Szóval ne magyarázd a nyugalommal , másnak is joga van hozzá .

 Egyenletesen kellene elosztani a forgalmat , akkor más is könnyebben élne.

Üdv : Lala

Előzmény: Érdi gyerek (12549)
X ANTI Creative Commons License 2013.12.09 0 0 12551

Mi a gond? Az autós is be tud fordulni egy derékszögű kereszteződésben.

Igen, le kell lassítani lépésre.

Előzmény: urbla (12550)
urbla Creative Commons License 2013.12.09 0 0 12550

Helo

Nézétek meg , mi a legnagyobb probléma Érden. :-))

http://www.erdioldal.hu/hozzaertes-koklerseg-kulonos-alkotas-duna-utcaban/

Üdv.

Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.09 0 0 12549

Nézd, én az M7-es mellett éltem 30 évig, amikor még betonkockás volt. Tudtam, hogy nagy ott a forgalom, de megszoktam. Az új lakók folyamatosan pattogtak, hogy milyen hangos, ők nem igazán tudták-akarták megszokni. Valahol megértem őket is, hiszen ők belecsöppentek ebbe (bár tudták, hol vesznek házat), mi meg benne éltünk. Végül megépült a fal is.

Itt hasonló a helyzet: ahol már régóta nagy a forgalom, volt idejük hozzászokni. Viszont egy olyan részre nagy forgalmat rázúdítani, ahol eddig óránként 5-6 autó ment el (Töhötöm utca), ráadásul úgy, hogy normális útszélességhez a kerítéstől úgy 1/2 méterre menne a forgalom, nem biztos, hogy bölcs dolog.

Előzmény: Báxli (12546)
Báxli Creative Commons License 2013.12.08 0 0 12548

Nyílván nem a tárnokiakra és a diósdiakra gondoltam, csak mint irányt emeltem ki... De a lényeg, hogy az egész virágzó kertvárosban csak 4-5 úton lehet eljutni valahova... Most ezt a pár frissen aszfaltozott keskeny választási utcát is leszűkítik virágládákkal.. zseniális... Olyan, mint úgy fogyókúrázni, hogy az ember nyakát egy hurokkal szorítanák... Az is hatásos, mégsem csinálja egy hülye sem.

Előzmény: nagydajab (12547)
nagydajab Creative Commons License 2013.12.08 0 0 12547

Igazából nem is kéne, ezért van a 6-os 7-es Érd elkerülő szakasza. Az más kérdés hogy az érdieknek sem ártana több alternativ útvonal. 

Előzmény: Báxli (12546)
Báxli Creative Commons License 2013.12.08 0 0 12546

Aki főút mellett lakik, tudja mit vállalt??? És ha ott lakik 30 éve?  Amikor még lovaskocsik poroszkáltak? Ez nem így van... Nem lehet egy város minden forgalmát átvezetni a Széchenyi téren. KELL alternatív útvonal... és ebbe be kell szállnia a Kossuth-Töhötöm út mentén lakóknak is...

Egyszerűen nem lehet, hogy Tárnok - Diósd útvonal összes járműve az alagút bejáratánál torlódjon.

Előzmény: Érdi gyerek (12539)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12545

Ez tényleg így van....és mégis lehet közlekedni, úgy autóval, mint gyalogosan.

Más a vezetési kultúra és minden más.

Nincs földút, sár.....van járda.

Nem mennek tönkre az utak  mert más a kivitelezés.

Nem borogatják ki a virágládákat, nem lopják ki a virágokat és még sorolhatnánk ugye?:)

Megjegyzem, hogy ez itt is működhetne, csakis az itt lakókon múlik.

 

 

 

 

 

Előzmény: nagydajab (12538)
urbla Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12544

Te miről beszélsz ? Szerinted tényleg jó mindenre az M7 ? Hol van nálunk 20 sáv ? Az M0 is kín keservesen lett idáig fejlesztve.

A körforgó előtti tulajdon jogok jellemzően érdi gondok.

Az utcák táblásítására csak azt tudom , hogy Érd ( nagy ) állomás mögötti részen ( Csalogány u. ) végig kint van még az egyenrangú útker. tábla is -- ott biztos jó a helyi képviselő -- pedig ott nincs is nagy forgalom .

 

Előzmény: Érdi gyerek (12543)
Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12543

Lehet úgy is haladni a korral, hogy nem építünk mindenhol 20 sávos autópályát.

Az út gyűjtőútként épült, nem pedig főútként, hogy itt rövidítsék le az utat a tárnokiak Diósdra (az M7-es helyett). Arra szolgál, hogy a környező utcákban lakók eljuthassanak egy főútra, ennyi. A problémát főként a Töhötöm utca okozza, ott ugyanis ki kellett volna sajátítani a telkekből, hogy normális szélességű út épülhessen, erre gondolom nem volt pénz. A másik, hogy az utca korábbi kijárata valahogy magánkézbe került, az illető tudtommal rögtön meg is találta az önkormányzatot, hogy megveheti aranyáron, ha használni akarják. Ezért nyitották meg a korábban lezárt kijáratot, de ott igen keskeny az út, így egyirányúsították is (úgy 2 éve, tehát nem újdonság). A Sparnál ki kellene építeni a normális méretű körforgalmat, hogy ez a szakasz biztonságosan kétirányúsítható legyen. Elég necces a Töhötöm utcába a (szabálytalanul) kikanyarodók között befordulni.

Előzmény: urbla (12541)
Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12542

Van helyette fekvőrendőr dögivel, még olyan úton is, ahol buszok is járnak. A virágláda sokkal értelmesebb megoldás, nem a gyilkolja a futóművet (a kuplungról, a fékről és gáz-fék-gáz miatti nagyobb károsanyag kibocsátásról nem is beszélve). Egyenletes kb. 30-as tempóval elmész mellette, és kész.

Előzmény: urbla (12540)
urbla Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12541

Haladni kell a korral. Mi sem gondoltuk 1965-ben , hogy ekkora forgalom fog előttünk zajlani , mert az utat is csak 70 körül kezdték kövezni autó pedig akkoriban nem is igen járt .
Mellesleg ha valaki nyugalomra vágyik eleve lakóparkban gondolkozzon , mert nehogy a pár száz gerinc utca mellett lakó ember miatt ne fejlődjön ez a nyomorult város.

Üdv.

Előzmény: Érdi gyerek (12539)
urbla Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12540

Én speciel Battára gondoltam , de Budaőrs se olyan. 

Előzmény: nagydajab (12538)
Érdi gyerek Creative Commons License 2013.12.07 0 0 12539

Azért megjegyezném, hogy aki főút mellé költözött, az tudja mit vállal.

Ti mit szólnátok, ha vennétek egy házat egy csendes, viszonylag nyugodt utcában, majd egyik napról a másikra odaépítenének egy főutat?

 

Egyébként aki a Kossuth-Töhötöm útvonalon közlekedik, az tudja, hogy a keresztező utcák közül az aszfaltosak többsége jobbkezes? Mennek padlógázzal, be sem néznek, jön-e onnan valaki, tegnap pl. majdnem legázolt egy balról, padlógázzal érkező Audi.

Előzmény: urbla (12537)
nagydajab Creative Commons License 2013.12.06 0 0 12538

A szomszéd településeken ne nagyon nézz szét. Törökbálint is tele van nagy virágtartokkal az uttesten.

Előzmény: urbla (12537)
urbla Creative Commons License 2013.12.06 0 0 12537

És akkor a virágládát lehetne keresztbe is rakni az úton , mint a Diósdi - Baján utca keresztbe - az utóbbit elzárva a közlekedésből. 

Egyszerűen nem azon vannak , hogy a már agyon terhelt utakat mentesítsék. 

Akik a fő utak mellett laknak , talán akarják látni a többi autóst ? Nevetséges. 

Nézzünk szét a szomszéd településeken. Van ahol szinte minden utca járható és mégsincs korlátozás . Minél több út lenne járható , annál kisebb lenne a forglom koncentrációja és normális helyen ez a cél.

Üdv .

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.05 0 0 12536

Rakjanak virágládát a frissen megépített Gyula utcába!!!

Így is egy autó fér el normálisan, kettő már nem.

Ehhez is kellett hozzáértés, így megtervezni, hogy két autó ne férjen el egymás mellett:):):)

 

Előzmény: Báxli (12535)
Báxli Creative Commons License 2013.12.05 0 0 12535

A  Töhötöm utca lakói masszívan tiltakoztak az aszfaltozás ellen, mondván, hogy ők nem azért vettek ott telket, hogy nézzék a forgalmat..

Próbáltam vitatkozni velük, hogy ugye az nem zavarja őket, hogy az utcájukból kihajtva más háza előtt furikáznak... pedig mi sem azért vettünk telket itt... Én személy szerint nem bánnám, ha csak ők használhatnák az útjukat, de akkor ki se hajthassanak belőle...

Egyébként egy elmebeteg volt aki egyirányúsította az utolsó 50 métert.

 

Az érdi újságban pedig a polgármester azt nyilatkozta, hogy jövőre 1500 virágládát tesznek ki az új utakra lassítandó a forgalmat... Hát aki ezt kitalálta sem volt normális. Egy élhetelen város, és akkor ilyen baromságra lesz pénz...

Előzmény: urbla (12530)
ÖregMackó Creative Commons License 2013.12.04 0 0 12534

Imádják behajtani tilos meg átmenő forgalom tilos táblákkal elzárni fontos terelő és menekülő útvonalakat. A fontos, hogy közlekedni ne lehessen gond nélkül. Ez már-már perverzió. Nézd meg milyen dugó van délutánonként a pályán. A Bem téri lámpa mindent fog. ha nem működik aránylag jól be lehet jönni a városba (faluba). Ahol ki lehetne kerülni  behajtani tilos van. Tök indokolatlan.

 

Csodálom, hogy a felső parkváros felé még nem kerülővel terelik a forgalmat a Bem téren keresztül. Az már talán ejakulációt is okozna ezeknek.

 

ÖregMackó

 

A virágzó és élhető kertváros ... Vicc.

Előzmény: urbla (12530)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!