Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

direx Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34619

Most , hogy kérded elbizonytalanodtam. Nem biztos, mert ugy rémlik másképp is kell inditani a regenerálást mint ahogyan belinkeltem .

Előzmény: mica-r (34615)
kari-m Creative Commons License 2018.12.19 0 1 34618

Nullázni nem lehet?

Előzmény: Attila0123 (34617)
Attila0123 Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34617

pár hete jártam így egy 2008-as évjáratú 2,0 cm3 crtdivel, bizonyos eltömődés után már nem engedi elindítani a regenerációt, le kellett szerelni a részecskeszűrőt tisztításra.

Előzmény: kari-m (34613)
kari-m Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34616

Igen, de a leírásban szerepel, hogy üres legyen a hibatároló. Az pedig nem üres, azért próbálnám meg a dpf nullázást, hátha akkor jó lesz. Csak nem találok semmi infót a nullázásról.

Előzmény: direx (34614)
mica-r Creative Commons License 2018.12.19 0 1 34615

Nem tudom fejből, C betűs motorokra is ez a belépő? Az már edc17-es ecu is lehet 2008-ban.

Előzmény: direx (34614)
direx Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34614

Szia.

 Pedig jol csinálod.

 

A 10016 a login hozzá:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)

Előzmény: kari-m (34613)
kari-m Creative Commons License 2018.12.19 0 0 34613

Hello Urak!

 

Beesett hozzám egy 2008-as Phaeton 3.0 motorral. Van két hibakód a motorvezérlőben: P242F és P2002. Megnéztem a nyomáskülömbséget élő adatban. Asszerint  a részecskeszűrő el van tömődve. El akartam indítani a regenerációt, de nem fogadta el a loginkódot. Kettővel próbáltam de egyikkel sem volt jó: 10016, 21295. Tudna valaki segíteni, hogy hogyan tudom lenullázni a dpf értékeket? Hátha utána elindítja a regenerációt.

 

Köszönöm.

 

tAB Creative Commons License 2018.12.17 0 0 34612

Igen, ez megfordult az én fejemben is, de végül elvetettem. A fojtó átmérő nem-igen változott az eredetihez képest. Az eredeti felállásban is egyszerre csak egy henger szívott ugyanakkora fojtón. 

Ettől függetlenül nagyon rárántja, szemre 15-20 fokot is. (másikban írtam, sajnos élőadat most nem megy)

Előzmény: mica-r (34611)
mica-r Creative Commons License 2018.12.17 0 0 34611

Nem lehet hogy a 4 fojtóval más szabályzási karakterisztika kellene?

Arra gondolok hogy mondjuk 1 fok fojtó állítás eredetileg kisebb változást okoz.

Előzmény: tAB (34610)
tAB Creative Commons License 2018.12.17 0 0 34610

Bocs, annak aki diagos topicban is olvassa, héátha van itt, aki ott nincs :)

 

Sziasztok!

 

Egy nem teljesen szokványos dologgal fordulnék hozzátok.

 

Adott egy egyedi építésű motor 4 pillangó sorral (ITB). A motorvezérlés kompletten egy 1.3-as MPi Feliciából származik (Simos 2). A Feli fojtószelepház alapjárati motor/TPS része összehozva az ITB tengelyével. Minden jól működik, egyedül az alapjáratot nem tudom megzabolázni... 1500 és 2500 között ingázik, hidegen is, melegen is.

 

Vag-com-al adaptációt és 098-on basic setting-et jópárszor lefuttattam. Le is fut hiba nélkül:

Eredményt nem hoz... 

 

Mechanikailag le tudja zárni a pillangókat lefulladásig is, ez tesztelve.

TPS poti pályák végigszkópolva, kopás nincs, élőadatban is jó.

Idle switch jó, kapcsol amikor kell.

Bowden nem feszes, lekötve is próbálva.

 

Ezeknek a Simos vezérlőknek van ismert bugja a fojtószelep tanításra. Ehhez van egy cseh Simos Manager nevű progi, azzal csináltam teljes EEPROM törlést is. Eredmény szintén semmi.

 

Ami érdekes, hogy a leírások szerint 3-7 fok között kell lennie a fojtószelep szögnek tanítás után. Na, ez nálam mindig 0.

Van egy Pickup-om ugyanilyen rendszerrel, ott lefuttava az adaptálást valóban 4,5 fokon áll.

 

Kérdés, hogy honnan jön az a 4,5 fok? Az alapjárati motorral nyitja vissza annyira? Vagy van esetleg mechanikai ütközője?

 

Ötlet hogy merre induljak el? Kifogytam minden ötletből..

Dr_Akula Creative Commons License 2018.12.16 0 0 34609

Én úgy tudom, a GPS jelből tudja az autó, hogy földrajzilag hol van. Ausztriában működik a táblafelismerés, ahogy átlépem a határt, már nem.

Na ez a nagy kérdés, meg lehet-e ezt oldani VCDS segítségével.

TraguAre Creative Commons License 2018.12.16 0 0 34608

Hogy akarod becsapni? 

Előzmény: Dr_Akula (34607)
Dr_Akula Creative Commons License 2018.12.16 0 0 34607

Kérdés: be lehet-e valahogy csapni a Németországból származó, csak Nyugat-Európában működő táblafelismerő rendszert.

Hangsúlyozom, a rendszer él, működik, de itthon nem.

csipp1981 Creative Commons License 2018.12.16 0 0 34606

Sziasztok olyan kérdéssel fordulnák hozzátok,hogy ameddig nincs csatlkoztatva kocsihoz az interfac teszt üzemnél felismeri.De ha csatlakoztatom a kocsihoz akkor nincs kapcsolat.Mi lehet a hiba?18.2 es kábel.Lehet telepítésnél van elrontva valami?

Passat B7 Creative Commons License 2018.12.16 0 0 34605

Akkor egy kérdés: Egy passatom van amin a vcds azt írja, hogy 12 foktol kapcsol be automatikusan. A neten mindenhol 5-8 fokot írnak. Nekem is magasnak tűnik a 12. Hogy lehet átállítani, érdemes e, és mennyi az ideális. A kályha gyári, canbuson kommunikál. Köszi. 

Steven57 Creative Commons License 2018.12.13 0 1 34604

Kétféle érdeklődő létezik, aki esetleg tudja , hogy mit kérdez. A másik aki ész nélkül belebarmol mindenbe majd hülyeségeket kérdez. Az utóbbinak nem tudsz válaszolni :)

Előzmény: remete004 (34603)
remete004 Creative Commons License 2018.12.12 0 2 34603

"A profik javítanak pénzért, és nem osztanak meg a fórumokon dolgokat!"

Na, barátom én nem ezt tapasztaltam eddig. Szerintem nagyon sokat lehet tanulni a NET-en.

Azok a régi vágású "szakik"ideje, akik az inas előtt is titkolóztak, már letűnőben van. A titkolózókat nem sorolom profi kategóriába. Inkább másnak nevezném. De, sokféle ember van ebben a műfajban is. 

 

Előzmény: ctvi (34589)
409 Creative Commons License 2018.12.04 0 1 34602

"...azt írja hogy turbónyomás alsó határérték túllépve 600 milibárt ír kapott új tandempumpát ki lett kerűlve a turbónyomás szenzor és az autó még is erőtlen"

 

Nem is tudom értelmezni, hogy milyen elgondolásból csináltatok ilyeneket. A hibával kapcsolatban  értelmetlen az egész.  Gyanítom, hogy maga a turbócsere is lyukra futás volt.  ??

Nekem a leírtakból az jön le, hogy nem tudjátok mit csináltok. Viszont már beledöntöttetek egy rakás pénzt feleslegesen.

Előzmény: Petiarl (34600)
mica-r Creative Commons License 2018.12.04 0 1 34601

Mérés!

 

A turbónyomást mérni kellene, meg még más is érdekes lehet, pl vákuumszabályzás elemei. Kár cserélgetni alkatrészeket ötletszerűen.

Az is lehet pl hogy rosszul van beállítva a turbó.

Előzmény: Petiarl (34600)
Petiarl Creative Commons License 2018.12.03 0 0 34600

Golf 4 1.9 PD TDI ARL turbónyomás problémával küzdök. 

Túltöltött a turbó rajta szétpattintott két csövet, ki lettek cserélve kapott  a turbó új középrészt geoja ki lett pucolva szépen mozog. Kapott új Map szenzort gépre lett rakva és azt írja hogy turbónyomás alsó határérték túllépve 600 milibárt ír kapott új tandempumpát ki lett kerűlve a turbónyomás szenzor és az autó még is erőtlen és ugyan azt a hibát írja a gép lehetséges hogy a légtömegmérő hibás? Mert nagyokat ugrál az értéke vagy magával a motorral van gond? PD elemek korrekciós értékei jók mindegyik 0.4 alatt vannak. Segítségeket köszönöm 

Spanos Creative Commons License 2018.12.03 0 0 34599

Sziasztok!

 

"Új" vagyok itt, szóval lehet, hogy kérdezek de valaki rácsap a fejére, hogy ezt már hányszor megbeszéltük itt, szóval előbb kérdezek, aztán kérem a leoltásokat:

 

:)

 

- Vagy 8 éve vagy egy '05-ös B6-os Passatom, de csak most vettem hozzá egy VCDS kábelt, a kis magyar VAGCOM progival. Sok mindent nézegettem rajta, ezt-azt-amazt már állítottam is rajta, de nem vagyok benne 100%-osan biztos, hogy hol mi mit és miért csinál. Kérdésem az, hogy van valahol olyan magyar nyelvű tutoriál, ami szájbarágósan leírja, hogy pontosan mi mit jelent?

 

Teszem azt: nekem be van pipálva egy olyan, hogy EURO4. Ha én ezt kiveszem, akkor mi van? EURO3 lesz? Vagy tönkre megy a katalizátor? Vagy felrobban?

 

A másik pedig, hogy mivel, mi fut együtt? Értsd: benne volt a coming home, leaving home funkció, (most is be van X-elve), de állítgattam a lámpákon (skandináv mód + az index helyzetjelzőként funkcionáljon), erre meg nem hajlandó az autó bezárásakor a lámpát égve hagyni...

 

Akkor olyan kérdésem van, hogy pld. a nyelvet hol tudom itt beállítani? (eredetileg német volt, egy ismim áttette angolra).

 

Szal... lennének kérdéseim.

 

Meg pld. olyat tud e, hogy a motor olajszintet kimutassa? Elvben van benne ilyen visszajelző, de a múltkor már nem volt olaj a nívó pálca szerint, de a piktogramm akkor se villant fel... működik egyáltalán?!

Passat B7 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 34598

Megvan. Írok az allofutes fórumba. 

Előzmény: 409 (34597)
409 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 34597

"..a component test."

 

 Izé.  Output Test -03 lesz az.

Előzmény: 409 (34596)
409 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 34596

Vag-com ehhez kevés lesz, VCDS kell. (márha a vag com alatt a 409-es verziót vagy korábbiakat érted)

 

Amúgy 18-as cím (kiegészítő/álló fűtés) és abban a component test.  De könnyen lehet, hogy a keringetőre nem lesz teszt. De mint odaát is írtam, ha elektromos baja van, arra ad hibakódot. (és emlékeim szerint el sem indítja a kályhát) Ha mechanikus nyűg, akkor a teszt sem tudja megmondani.

Élőadatban jól látszik a hőmérsékletváltozás. Ha gyorsan emelkedik, és leáll, akkor lehet hibás a keringető.

Előzmény: Passat B7 (34595)
Passat B7 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 34595

Sziasztok. 

 

Futok egy kört itt, mielőtt szakszervizbe elviszem az autót. Elképzelhető, hogy a gyári webasto állófűtésem keringető szivattyuja nem megy. Ezt szeretném vagcommal letesztelni, de nem tudom merre induljak, hol találom a funkciót. Ez egy 2014-és passat. Esetleg van ötlete valakinek, vagy tényleg csak a vw tudja megnézni? Köszönöm. 

cam aro Creative Commons License 2018.12.02 0 0 34594

az ujkori autok teknikailag sokal jobbak mint anno egy skoda volt. 

van kivetel, de a tobbseg tenyleg jo/bb konstrukcio. ...lenne, bizonyos szempontok szerint.  

 

a baj ott van, /baj ? nos nem feltetlen / hogy a gyartok  teljesen ramentek a profitra. 

nem eri meg olyan autot gyartani ami tovabb huzza mint a kotelezoen rajuk huzott garancialis kotelezetseg.

ez ertheto szempont gyartoi reszrol, es felfoghatatlan ugyfel oldalrol.  

de a gyartoknak nem a tiz eves kocsik jelentik a profitot. 

 

szvsz en eleg sokat szidom oket,  -szerintem okkal- de lassan mindenkinek ra kell jonnie.. nem a gyartok a hibasak ebben. (hanem a szabalyzasuk.. ) 

ok csak virag kotok,

az hogy temetes utan megrohad a viraguk.. mar nem az o problemajuk.. es ez jogos. 

Előzmény: ctvi (34590)
409 Creative Commons License 2018.12.02 0 1 34593

"..neten is mindenhol gyújtáskihagyás néven szerepel."

 

 A neten sok marhaság is van, pl. ez is.

 Aki valamennyire ért hozzá és tudja, hogy az ECU hogyan jut erre a hibakódra, az azt is tudja, hogy pontosan mit jelent. A többiek meg nekiesnek a gyújtás részegységeinek cserélgetéséhez. Aztán a nagy spórolás vége az, hogy belesnek a saját csapdájukba, egyre több és több pénzt lapátolnak bele feleslegesen.

Előzmény: xArnox (34587)
Clio II OW Creative Commons License 2018.12.02 0 0 34592

Ez is logikusnak tűnik, de akkor ez csak ebben a témaban igaz. Más temaban a szakértők hasonló esetben segít itt a fórumon. De hogy senkitől ne vegyük el a kenyeret, van ilyen szakember Szombathelyen? Ha van akkor hozza elmegyek és fizetek. Ha nincs, akkor nyugodtan adhattok infót, mert senki elől nem veszem el a boltot. Köszi. 

Előzmény: ctvi (34589)
C20NE Creative Commons License 2018.12.02 0 2 34591

Nem értek egyet! Minden kérdésre válaszolnak, azonban ahhoz, hogy a választ megértsd és ez alapján megjavítsd szükségesek alapvető ismeretek. Ha ezek nincsenek akkor valóban nem kezdenek el nekiállni olvasni és google-t használni tanítani.

Előzmény: ctvi (34589)
ctvi Creative Commons License 2018.12.02 0 0 34590

Versben:

Hengerfejet szelepekkel, vezérműszíj kerekekkel, hüvely, dugó, gyűrű, és egy új főtengely! Ez a régi 105-130 Skodák verse volt anno... az újabbaknál a befecskendező, és a klf jeladók, érzékelők még hozzájönnek, meg a szükséges spec. célszerszámok........, olaj, és a segédanyagok

Jó esetben egy csavar sem lesz belerohadva, nem kell fúrni, faragni, a gyertyák, injektorok is kijönnek stb.... lehet szívni az ilyenekkel rendesen.....

Előzmény: cam aro (34584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!