Keresés

Részletes keresés

.lajosba Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2227
baltech-nak mondanám vagy is a figyelmébe atelcsi számot jegyezze föl!!!!!!!!!!!!!!!
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2226

Köszi az infót!

 

Elöl a lukak oválisak,hátul kisseb kerek lukak vannak,elsök kb 50% nagyobbak így,lentebb képeken láttam hasonló kivitelt. Végül is elég kopottak a zsákok,de sajna nemtaláltam anyagot hozzá. A kinti forgalmazó pedig elég horror árat mondott rá,kb 1500 eu t. Gondoltam ennyiért én is megvarrom még kézzel is,ezeket is varrogattam már mert a gyári varrás elengedett mert gagyi cérnával csinálták,elsöket átvartam kevlár fonot zsinorral,még jó hogy horgászom is!

baltech Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2225

Üdv a topicon!

 

A te problémád az az, hogy a szoknyában, legalábbis az elülső zsákokban kicsi a nyomás. Nagy sebességnél a torlónyomás benyomja az első zsákokat, és alégpárnás "orraesik".

Nemtom a tested elején mekkorák a lyukak amin a levegő beletódul a szoknyába, de szerintem azon kellene bővíteni.

A másik megoldás még az lehet hogy a szoknyazsákok alján lévő nyílás túl nagy, ezt kellene valahogy leszűkíteni, hogy a nyomás keményebbre tudja fújni az első zsákokat, és így hátha nem esnek össze.

Előzmény: csonakszerviz (2218)
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2224
Csak nagy tempónál van gáz60-70 nem gond,holnap letesztelem havon,megnézem mennyit megy. Tel 06-70-526-0581,elmegyek szivesen veletek,föleg azért mert terveim vannak akarok egy igazi nagyot építeni,6-8 személyest v8 minimum! Már mentem v8 5700ccm essel! Szerintem itt nálam a strandon Kiskörén is lehetne összehozni egy találkát,gondolom megtudom oldani ,hogy vizirendöröktől kapjunk engedélyt! Eddig mindenkinek tetszett igaz csak délutánonként mentünk vele a strandon,két ember volt csak aki panaszkodott mert szerintük összeolajoztuk a vizet,igazából volt annyi alapja a dolognak ,hogy egy nagy motorcsónak meghalt,és abbol jött kevés olaj ki,de az nem a miénk volt. Ha holnap nincs videó akkor nemsikerült a teszt!!! Majd vigyázunk,eddigi legnagyobb esésem 267 nél volt,csak a börruhám lett amortizálva (Monza sbk vb edzésen.)
.lajosba Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2223
sziasztok! medz nemtudom milyenoldalt kinálsz megnézésre de nemtudtam megnézni inkább probálj segiteni a csonak szervizessen én a videon nem láttam semmit ami rosszul viselkedne aszoknya feszes a vizpermet a kiáramlo levegötöl van!!!! tökjonak látszik majd halessz tali a szalki tavon meghivjuk a csonak szervizt is ha ad eggy telcsi számot üdv addig is
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2222
Próbálok képet felrakni róla,ha valaki beleszeretne ne fogja vissza magát!
MedZ Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2221
Lajosbá most lebuktál! Ezen a videót te vagy ugye?

http://www.youtube.com/watch?v=HAQ-AdPABi8&feature=related

kellemes hétvégét!
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2220

Kiforog rendesen akár 5800 at is hircs motor van benne 65 loerös két karbis. Gondolom van veszteség mert a vizet is felszorja elöttem igaz csak permetet,van link róla (videó) igaz nem én vezetem magamról nem csináltam de holnap kiviszem a havon megnézem mit csinál!

 

http://videa.hu/videok/jarmuvek/legparnas-teszt.-drift-motor-repulo-8vts82iqGkKbIcQ2

zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2219
Itt van 1 ember aki épített ilyen hajót,ő biztosan tud majd neked tanácsot adni,de szerintem kérdezni is fog.Az az érdekes hogy a gyártót említetted, tehát ez valszeg gyári test,és ha ez így van akkor náluk okosabbat nehéz lesz találni.Amire én gondolok talán nem forog ki rendesen a moci és elfogy a nyomás ami azért 100km/hnál már vagy 600 Pa kéne legyen.Nekem van pár ötletem,de mivel én inkább csak építgettem eddig és nem tapasztaltam sokat,megvárnám a nálam bölcsebb tanácsokat adó kolléga véleményét,és csak aztán kérdeznék és gondolkodnék veled együtt ezen a problémán.
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2218

Szevasztok személyem is csatlakozna a fórumhoz,talán tudok egy kettö dologban segíteni valakinek,illetve én is kérhetek segítséget innen légpárnással kapcsolatban.

Kicsit már volt alkalmam vezetni mert vettem egy mad légpárnást szintén fehérvárról ami hibátlanul müködik igaz kb csak 30 órát mehettem vele. Azért akadtak gondjaim nekem is mégpedig azzal,hogy töbször beleállt az orra a vízbe amit bevallok nem nagy élmény 100 körül,gond egyszersem lett csak az önbizalom vesztett csorbát kicsit,azóta nem engedem felgyorsulni a gépet,ennyire. Fordulat megvolt a motoron minden esetben,gázt nem vettem el,söt próbálkoztam azzal is hogy teljes gázon forgattam amikor elkezdett alattomosan sülyedni az eleje,illetve hátra ültem,eredmény ugyanaz mintha falnak menne az ember,olyat lassul,egykét szoknya leszakadt de más nem történt. A kinti gyártó azt mondta képek alapján az a gond ,hogy amikor fellettek fogatva a szoknyák akkor messzire kerültek egymástól,és sok a veszteség,de ezt elég macerás lenne izlésesen,ujra furkálni mert a régi lukakat meg elkellene tüntetni. Talán van ötlete valakinek mielőtt sajtot csinálok belőle. Minden tanácsot meghalgatok,de lehet velem van a hiba.

Üdv mindenkinek!

Lörincz György

Kisköre tiszató

zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.19 0 0 2217
a két vonal a lerekesztés állását mutatja.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.18 0 0 2216

A fenti képen a piros vonal a progi szerinti 30 %os lerekesztést mutatja.ez a vonal lehet valós?Ez inkább 45 %körül van .De akkor a progi nem jól számol.Utánanéznétek ennek?Egy pontos szám, vonalhossz vagy távolság a középponttól lenne a segítség.

baltech Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2214
Holnap ha jössz, hozd el pendrájvon!
Előzmény: zsomi.vac (2211)
baltech Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2215
Holnap ha jössz, hozd el pendrájvon!
Előzmény: zsomi.vac (2211)
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2213

Tudod............... mondasz valamit.Lehet hogy így is hagyom amíg nem lesz meg a lerekesztés.Aztán ha megvan akkor lerakom a földre és újra beröffentem:-).

A héten áttörésre számítok, bár még nagyon sok a dolog.

A beépítőkeretet átvariálom, mert a vas ami a testhez van (volt) ragasztva és csavarozva, az felszakadt,és azért tud a moci illegni-billegni.Az a tervem hogy 4 új rögzítési pontot kialakítok a hajón.A terv az hogy átfúrom a testet 1 db 8as 10.9es csavart besűlyesztek1 10x10es kazánlemezbe,felülről pedig kap 1 30x30x5ös 10 cmes zártszelvényt.Erre fog támaszkodni a motor.Így a felfogatás a 40cmes fesztávról 1,2méterre szélesedik ki ami biztosan tartja majd a motort.Még azt nem tudom hogy a régi felfogatást is alatta hagyjam -e és az új csak a billenést akadályozza meg ,vagy csak az új szerkezet maradjon.

Ez a terven a csütörtöki napra.Pénteken a leválasztást teszem be, és levágom a ventit a kellő méretre.Szombat pedig a kormánylapátok beépítése- beállítása után,gázbowden és szivató bekötése, és a szárazföldi próba napja lesz.

Ha pedig valami lassabban megy mint gondoltam akkor a felsorolt időrend mondjuk jövő szombatig eltolódhat minden gond nélkül.

MedZ Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2212
zsomi ha annyira jó lett ez a lapát konfig szerintem ne piszkáld, lehet, hogy még nem tudod de feltaláltál valami új titkos energiaforrást ezzel a beállítással. :) Minden esélyed megvan rá hiszen ezt a rövid hosszú variációt tudtommal még senki sem próbálta.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.16 0 0 2211
A baltech@gmail.hu ra?Nem tudom ez-e a címed.El tudom küldeni, de elöbb azért nézd meg és akkor dön.Ugyan hivatalos próba volt,de mivel a telefont is tartani kellett,és a gázt is kézzel húztam, így kb 50 cmről készült a videó, és a képhatás inkább a háttérben szálló kabátokról és rongyokról szól, és csak a hang ami érdekes módon jó lett,érzékelteti hogy mi is történik valójában.Végül is mindegy szerintem azért jó.Ha ez a cím akkor küldöm du.De ma egyébként is hívlak.
baltech Creative Commons License 2009.02.15 0 0 2210

A gmailos ímélcímemre nem tudod elküldeni?

Feltenném a légpárnás.hu-ra.

Előzmény: zsomi.vac (2208)
.lajosba Creative Commons License 2009.02.15 0 0 2209
ha nemsikerüne azért ha van valami uj és közölnimég nemvolt ugy nyugottan irjad

zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.15 0 0 2208
A videó mp4ben van.2,5 mega.Hová töltes fel? a youtube nem tudja lejátszani.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.15 0 0 2207

Ez a ventiösszeállítás volt a gépben,csak hogy ne menjen üresen a moci,legyen hűtés, és az is lényeg hogy a szíjj jól fut-e.Az már biztos hogy az alapjárat ami üresen nem akart 1200-1500 alá esni most kb 300.Azt a videón majd látni is lehet.

.lajosba Creative Commons License 2009.02.14 0 0 2206
igazadvan csak nem voltam képbe de majd csak le esik a tantusz
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.13 0 0 2205

Lajosbá.Nem figyelsz!!!!!

CSak a himihumi ventik voltak beszerelve(3 maradék Medz  840éből,és 3 az emelőmotorról),csak hogy legyen ellenállása a motornak.Nem volt sem lerekesztés sem emelés.Csak a hajó utánfuton,lespanizva,és a járó motor.Na ez volt a nagy próba,és ami lelkesített hogy simán eltolt futóval együtt pedig a futó +hajó+én az már 6-700 kiló.Ezt tolta 300nél de olyan könnyen hogy csoda.Ha meg kell kézzel mozdítani,be kell gobni a rángatós módszert hogy meginduljon.

.lajosba Creative Commons License 2009.02.13 0 0 2204
SZIA zsomi na végre jóóóóó hireket is közöltél kiváncsi vagyok a képekre
még ha valamit irnál a viselkedéséröl miután huzni kezded a gázkart nemnehezményezi a seggit miközben az eleje már utra kész mikorra lessz hosszab üzemeltetés mikor lehetne megcsodálni.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.12 0 0 2203

Juhhhéééééééééééééé.

Ma először már ventit is hajtott a moci a hajómban,és nagyon nagyon hatalmas élmény volt.A venti egyenlőre 3 db 840 venti volt és 3 50es.3000es fordulaton eltolta az utánfutót is.Nem mertem kiforgatni mert még minden csak oda volt téve, a gyűrűről is is leesett 2 csavar a 3-4 perc alatt míg próbálgattam.Pár dolgot ma is tapasztaltam,és javítani kell pár alapdolgot, de azért negyon jó érzés az eredmény mégha apró lépés is.A tolóerőtől már nem félek,vagyis hogy kevés lesz attól nem.Ha ezekkel a csutka ventikkel ilyet tol , a 900ast már csak kész állapotban merem majd próbálni.Készült videó és kép is ,de azt csak varásnap tudom feltenni.

baltech Creative Commons License 2009.02.12 0 0 2202

Zsomi!

 

Rosszul gondolod!

Ha növeled a ventilátor átmérőjét, csökken a nyomása, tehát hiába rekesztessz le többet nem fog jobban emelkedni, mivel a légpárnás nyomásigénye (egy bizonyos terhelés fölött) meghaladja a ventillátor teljesítőképességét.

Ennek ellenére szerintem is 28-30°-ot rekessz le, de ha a végén nem fog rendesen megemelkedni lehet hogy az átmérő lesz a ludas.

Jó pálda erre Lajosbá légpárnása, próbaképp ő is szinte a felét lerekesztette, és akkor sem emelkedett jobban mint 1/3-nál.

Előzmény: zsomi.vac (2200)
MedZ Creative Commons License 2009.02.12 0 0 2201
nagyobb abból nem lesz bajod
Előzmény: zsomi.vac (2200)
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.12 0 0 2200

A mai téma a leválasztás lesz.Kicsit számoltam.

A hajó gyári paraméterei alapján az elmeléshez szükségel leválasztás 30% ez 275,6006cm2.DEEEEEEE nakam 930as a gyűrűm amibe a 920as lepát vígan forog, ennek a gyűrűnek a 275,6006 felületű leválasztása 26,2 %.Ha most hozzáveszem hogy a 840es lapát csinált annyi levegőt amit a hajó igényelt akkor ha itt 28% leválasztást csinálok akkor is 7 %al nagyobb a leválasztás felülete és hát a nyomás meg sokkal nagyobb.Így 2 % tolóerőtöbblet is párosul a 930 átmérőhöz,+a 110mm átmérőből adódó többletteljesítmény.Szóval szerintetek maradjak a 30 %nál?Vagy a szükséges,de kicsivel mégis megemelt leválasztást készítsem el.

.lajosba Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2199
OKÉ........
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.10 0 0 2198

Baltech

 

Köszönöm a megnyugtatást.Ma amennyire tudom  beállítom, és az lesz a végleges állása.Ma mindenképp túl kell legyek ezen mert szombaton nem fogok hajót szerelni hiszen Boat show van a hungexpo-n.Csütörtökön viszont szeretném járatni a mocit a ventivel.Ha a versenyre jó a szíj akkor nemek is jó lesz." vezetőt azért beteszek az összeállításba és majd figyelem a szíjat.A tornyot azért magammal viszem hátha épp tudunk vele 1 óra alatt 8 cm rövidítést elérni.

Lajosbá.Rajtam nem múlik ha megyek azt egyeztetem Baltech-el is,és veled is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!