Keresés

Részletes keresés

phontanka Creative Commons License 2015.06.28 0 0 49635

OpenBVE-ben befolyásolható az, hogy a következő jelző jelzés kép ne az előttem haladó vonattól függjön?

 

Persze, tudod befolyásolni. Te döntöd el, hogy milyen jelzésképeket engedsz egy adott jelzőnél és milyeneket nem. Ez szükséges is, mivel teljesen más az előjelző és a főjelző működése. De én már csináltam olyant is, hogy csak a két sárgát engedtem egy jelzőn, mert kitérőbe megy a vonat, így sebességcsökkentés szükséges. Úgy alakíthatod, ahogy neked tetszik. Ehhez kell a .SigF és a .Section parancs.

 

Kábé egy 13km-es pályán mennyi az optimálisan lerakott jelzők száma?

 

Főjelzők: minden állomásnak van egy bejárati jelzője és minden vágánynál van egy kijárati jelző. A nyílt pályát szokták térközökre osztani (nem mindenhol), így lehetnek térközjelzők is. Ebből nem kell túl sok (ha sűrű, akkor okosan kell számolni a fékutakkal).

 

Előjelzők: minden főjelzőnek van előjelzője (sárga árboc, zöld vagy sárga fény).

 

Optikák száma: az F1-esben van erről infó.

Előzmény: HLJ (49633)
pucros Creative Commons License 2015.06.28 0 0 49634

sziasztok,

Kisfiam megszállottan javítgatja az M3 metrót Hmmsim alá. Hol érhető el egy jobb textúracsomag, pl "Malk textúracsomagja" amit a youtube videón látható kivitelben is állítólag látunk? https://www.youtube.com/watch?v=Ul_0nHq9xfE

HLJ Creative Commons License 2015.06.27 0 0 49633

Kábé egy 13km-es pályán mennyi az optimálisan lerakott jelzők száma? Az optikák száma mitől függ? Mondom elolvastam F1 ezen részét de kissé bonyolult nekem....

OpenBVE-ben befolyásolható az, hogy a következő jelző jelzés kép ne az előttem haladó vonattól függjön?

HLJ Creative Commons License 2015.06.27 0 0 49632

Elolvastam az F1-et de kissé nem az én nyelvezetem, törpe tolatás jelzőt hová kell rakni és merre kell a lámpa résznek néznie?

phontanka Creative Commons License 2015.06.27 0 0 49631

Mármint HLJ, csak nem arra a hsz-re válaszoltam.

Előzmény: phontanka (49630)
phontanka Creative Commons License 2015.06.27 0 0 49630

A pályáimban látsz mintát erre.

Előzmény: 4014 (49629)
4014 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 49629

"A biztonsági határjelző két összefutó vágány között azt a helyet jelöli meg, amelyen belül az egyik vágányon álló járművek nem veszélyeztetik a másik vágányon haladó járműveket."

Előzmény: HLJ (49628)
HLJ Creative Commons License 2015.06.23 0 0 49628

Biztonsági határjelzőket hol és hogyan kell elhelyezni?

phontanka Creative Commons License 2015.06.20 0 0 49627

Na, azt a villamoshálózatot még én tettem rendbe pár éve. Jó kis pálya.

Előzmény: Gothpaladinus (49620)
HLJ Creative Commons License 2015.06.13 0 0 49626

Ha a hmmsimben lévő új funkciókat be lehetne építeni openBVE-be akkor érdemes lenne jobban villamos vonalat fejleszteni.

Előzmény: Miracle74 (49625)
Miracle74 Creative Commons License 2015.06.12 -1 0 49625

Jó lenne még több ilyen villamosos pálya. Az a baj hogy baromira kevés van.

4014 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 49624

Ezt is köszönöm!

Előzmény: Gothpaladinus (49623)
Gothpaladinus Creative Commons License 2015.06.09 0 0 49623

Na, végre, hosszas keresés után csak sikerült megtalálnom! Itt töltheted tehát le: http://shitman.luky-pat.cz/BVE/trat%c4%9b%20bez%20vlak%c5%af/bvesim-setup-linie10.rar

Előzmény: Gothpaladinus (49622)
Gothpaladinus Creative Commons License 2015.06.09 0 0 49622

Na várjál, ezt benéztem, mégsem Újváros ez, hanem Bréma... Martin Finken a készítője, de a honlapja már vagy 10 éve halott. Most éppen azt keresem, hogy valahol még megtalálható-e a pálya a neten, vagy sem.

Előzmény: 4014 (49621)
4014 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 49621

Köszönöm szépen a segítséged!

Előzmény: Gothpaladinus (49620)
Gothpaladinus Creative Commons License 2015.06.09 0 0 49620

DÜWAG TW6000 BVE Klubon, Neustadt villamoshálózat itt: http://home.arcor.de/tolobs/BVE/BVE_Startseite.htm

Előzmény: 4014 (49619)
4014 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 49619

Sziasztok! Tudna valaki erről a pályáról és a videóban szereplő tw6000-ről valamilyen információval szolgálni, letöltési linket adni?

https://www.youtube.com/watch?v=2vmxJo05cMY

HLJ Creative Commons License 2015.05.25 0 0 49618

Írtam indexes off topikunkba akinek van kedve és tudja a választ válaszoljon!

bveroli Creative Commons License 2015.05.24 0 0 49617

Valami elmúlt, valamik hiányoznak (itt Ferihegy 2 vasúti kiszolgálására is gondolok ;) )

 

https://youtu.be/Z-CSkATqkuQ

HLJ Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49616

Elkészült egy hidam, ebből már könnyedén ki lehet másikat is alakítani.

 

 

T.Tomasz Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49615

update: Fél siker a Bender elindul - csak még nem értem :) -a route viewer nem. Sebaj és köszönöm, ezzel elszórakozok picit

Előzmény: T.Tomasz (49614)
T.Tomasz Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49614

Remélem működik Linux alatt is.

Előzmény: HLJ (49612)
T.Tomasz Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49613

Végső megoldásként arra gondoltam sin mezőt textelek át, és megpróbálom eltüntetni a sin szálak kiálló részeit. De más pályában hogy oldják meg? Azért köszi

Előzmény: Bzmot332 (49611)
HLJ Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49612

Én javasolnám még a  Object Bendert, ami ívhajlításra szolgál talán sikerült kiküszöbölni a problémát. BVEklub honlapjáról le is lehet tölteni openBVE ikonra kattintva.

Előzmény: T.Tomasz (49610)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49611

Tudom, hogy nem megoldás számodra, de akkor is csak a saját modell marad.

Előzmény: T.Tomasz (49610)
T.Tomasz Creative Commons License 2015.05.21 0 0 49610

Sziasztok

 

Egy kis segítséget, esetleg tippet szeretnék kérni. Mivel én még a BVE 2.6 alá írtam utoljára pályát - a minőséget most ne firtassuk! - megpróbálkoztam Openbve alá is. Elolvastam a BVE Klub és BVE Metróéknál elérhető leírásokat, nagyjából tiszta minden, egészen addig, amíg nem lesz ív a pályán. A pálya textúrát cserélem az ív sugarának megfelelő textúrával, viszont a 0 sin mellett indított ( Mondjuk Rail 2-es ) 2-es sin úttest textúrája kanyarban törik, hézagos, lelátni a talaj alá. Lehet rosszul emlékszem, régen is kockás volt kanyarban az út széle, de nem volt hézagos. A kérdésem: Létezik-e megfelelő parancs, ami elkerülte a figyelmemet, hogy az út ne legyen darabos? Esetleg fellelhető valahol olyan úttest csomag, amiben kanyarobjektumok is vannak? ( A csinálj magadnak nem megoldás! )

Válaszokat, ötleteket előre is köszönöm

 

HLJ Creative Commons License 2015.05.19 0 0 49609

openBVE nagyvasút hév és metróra alkalmas jobban. Lehetne olyan funkciót beleépíteni ami jobban visszaadja a városi forgalmat tehát optimálisabb legyen villamosra?

Tényleg fejlesztőket kérdezvén lesz-e komolyabb fejlesztés idén openBVE-ben ami előre vinné a programot?

HLJ Creative Commons License 2015.05.18 0 0 49608

Köszi mindenkinek a választ. A hidam még nem végleges tudom, hogy kell rá védőkerítés, itt csak az volt a cél, hogy nagyjából jó-e így a felső vezeték és a híd alja közötti távolság.

Előzmény: bvemetro (49607)
bvemetro Creative Commons License 2015.05.18 0 0 49607

Szabályzat:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300103.GKM
1.3.2.2.-től


Konkrét távolságot nem találok, ami nekem a képről egyértelmű, hogy a felüljáró kerítése így nem jó, felsővezeték fölött védőkerítést kell kialakítani. Nézd meg utcaképen pl. a Kőbánya-Kispest fölötti, vagy a Kerepesi út fölötti felüljáró kialakítását.

Előzmény: HLJ (49603)
Bzmot332 Creative Commons License 2015.05.17 0 0 49606

Hirtelen nem sikerült megtalálnom benne, de itt biztos megtalálod, amit keresel:

 

http://www.bgok.hu/bber/VASUTEPITO_PROJEKTMENEDZSER/Vasuti_felsovezetek/Ronai%20Endre_tananyag.pdf

Előzmény: HLJ (49605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!