Nekem is így futott a transporterem. 1.9TDI mechanikus 11x3,1 adagolóval, 5x0.26 porlasztók és egy gyári T2 turbó 1,3 bar nyomáson. Az átalakítás nem nagy szám... Kell a jó épített adagoló...ilyennel nem építettek transportert (vagy az elektromos kell bele az összes elektromos körítésével...). A szelepfedél a beöntővel egyedi még a többi szinte csavarpontosan plug&play. A kuplungot érdemes rögtön kevlároztatni és a nyomólapot syncro lapra cserélni hogy utána ne legyen vele gond.
Ezzel a motorral baromi jó volt az autó viszont normális hosszú váltó szinte nem létezik hozzá....(erre vagy volvo vagy sharan váltót akartam átalakítani, de eladtam a teherautót...)
Van egyébként szerintem mindenem az átalakításhoz, mert csináltam egy tartalék motort anno... van egy kiváló állapotú motorom is amit ehhez vettem és egy Volvo váltóm, kevláros 228as kuplungom,vizes t2 turbó......
Vw T3-hoz keresek középső üléssorba 2 biztonságiövet kompletten (mindkét felét) ball szélre és középr. Valamint valaki találkozott olyannal a motor kb 10-15 perc használat után, úgy viselkedik mintha elfogyna az üzemanyag és vagy várok 1-2 órát vagy sokadik indítózásra és nagy gázfröccsel megerőszakolva elindul, de alig megy és folyton lefullad(na) ha nem nyomnám neki a gázt. Skoda Felicia sima dízel motor . Segítséget, ötleteket előre is köszönöm.
Sziasztok! Egy 92es 1.9d m van.. Napi hasznalatban van,megbizhato,de kisse lomha. Tdi motort szeretnek bele..Akinek van ebben a fajta atalakitasban tapasztalata kerem ossza meg velem! Mire kell figyelni, erdemes e az atalakitas,tovabbra is megbizhato es uzembiztos lesz e az auto?! Koszonom az epito valaszokat!
Nekem is ez van, nekem végnézték a kábeleket, rendbetették, de továbbra is így működik. Valószínüleg generátor. Nekem mondjuk 2500-as fordulatig nem működik a fordulatszámmérő és addig tőltés sincs. Ha egyszer felpörgettem akkor már van ford.mérő és töltés is. Valamiért nem gerjed a generátor.
A kettő között, a kábelszakadás a legvalószínűbb. Bent a hűtő alatt fut át a kábel a motortérből a műszerfalhoz, bárhol ki tud dörzsölődni és szakadni.
Segítséget kérnék 1990 t4 2,4 dízel caravelle fordulatszám mérője le állás után, újraindítás után nem működik. Hol kezdjem a javítást generátort?? Vagy Óra egység??? Előre is köszönök minden segítséget.
Köszönöm, de nem turbós, sima szívó, de már megvan: Alulról lehet hozzáférni, jobb oldal felé esik a forgattyúsházon.
Továbbá keresnék ilyeneket hogy: jobb első index búra, hátsó duplaajtó kilincs, vagy akár duplaajtó kompletten, 16-os lemezfelni egy nyarat elmegy nyári gumival, hátsó üléssorra fejtámla, tolóajtó belső kárpit - burkolat. Hátha sikerrel járok.
Sziasztok. Van egy T4em aminél kormányzás közben megszólal a duda. Valaki találkozott már ilyennel? Mit lehet ezzel csinálni? Kínomba ma lehúztam a csatit szóval ez a verzió kipipálva :)
Nem az óracsoporttal van gond, hanem a bekötésével. Igaz,a km. számlálót rendbe kellett tenni, mert össze vissza álltak a számok, ami nagyon zavaró. Nyilvánvaló hogy a megtett km módosítva volt, elég hanyagul. Bele sem merek gondolni mennyi lehet az eredeti ha most 385000 km amit mutat :-(
Budapest vagy környékén van bontó ahol ehhez a típushoz kapható alkatrész? Olyan bontó még létezik ahol az ember kedvére bogarászhat az autó körül, mindenféle apróságok begyüjtése végett?
A közelmúltban vásároltam egy VW Transportert, T4, 1994 évjárat, 1.9 dízel motoros (70X0A). Az autó nagyon tetszik, motorikusan hibátlan, azonban az elektromos rendszerrel van baj bőven. Nem működik az izzítás visszajelző, kürt,stb. ezért kiszereltem a km óra egységet és olyan káoszt találtam,amin kapcsolási rajz nélkül szenvedés lenne eligazodni. Ezért kérem akinek birtokában van eme típus elektromos kapcsolási rajza és megosztaná velem, legyen szíves elküldeni. Így "újonc" ként nem szeretnék telhetetlennek tűnni, de szerelési,beállítási kézikönyv is jól jönne.
Segítséget kérnék 1990 t4 2,4 dízel caravelle fordulatszám mérője le állás után nem újraindítás után nem működik. Hol kezdjem a javítást generátort?? Vagy Óra egység??? Előre is köszönök minden segítséget.
van egy 1998 as évjáratú T4 2.4.d transporterem és az olajnyomás lámpa villog a műszerfalon. Olajnyomás van, olaj megfelelő, és a két olajgomba is ki lett mérve azok jók. Mi lehet a hiba forrása?
Az lakóautóban szokott lenni hogy ha van benne egy munka akku is amit a járó motornál a generátor tölt de a lakrészt csak az látja el 12 v tal. Így ha az lemerül attól a kocsi még indítható marad.
Van amelyik kapcsolós van amelyik egyenirányitott meg van amelyik nem.