Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

garret Creative Commons License 2018.05.30 0 0 9100

Szia!

 

Nekem is így futott a transporterem. 1.9TDI mechanikus 11x3,1 adagolóval, 5x0.26 porlasztók és egy gyári T2 turbó 1,3 bar nyomáson. Az átalakítás nem nagy szám... Kell a jó épített adagoló...ilyennel nem építettek transportert (vagy az elektromos kell bele az összes elektromos körítésével...). A szelepfedél a beöntővel egyedi még a többi szinte csavarpontosan plug&play. A kuplungot érdemes rögtön kevlároztatni és a nyomólapot syncro lapra cserélni hogy utána ne legyen vele gond.

Ezzel a motorral baromi jó volt az autó viszont normális hosszú váltó szinte nem létezik hozzá....(erre vagy volvo vagy sharan váltót akartam átalakítani, de eladtam a teherautót...)

 

Van egyébként szerintem mindenem az átalakításhoz, mert csináltam egy tartalék motort anno... van egy kiváló állapotú motorom is amit ehhez vettem és egy Volvo váltóm, kevláros 228as kuplungom,vizes t2 turbó......

 

Előzmény: Builders124 (9098)
Lczy75 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 9099

Üdv!

 

Vw T3-hoz keresek középső üléssorba 2 biztonságiövet kompletten (mindkét felét) ball szélre és középr. Valamint valaki találkozott olyannal a motor kb 10-15 perc használat után, úgy viselkedik mintha elfogyna az üzemanyag és vagy várok 1-2 órát vagy sokadik indítózásra és nagy gázfröccsel megerőszakolva elindul, de alig megy és folyton lefullad(na) ha nem nyomnám neki a gázt. Skoda Felicia sima dízel motor . Segítséget, ötleteket előre is köszönöm.

Builders124 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 9098

Sziasztok! Egy 92es 1.9d m van.. Napi hasznalatban van,megbizhato,de kisse lomha. Tdi motort szeretnek bele..Akinek van ebben a fajta atalakitasban tapasztalata kerem ossza meg velem! Mire kell figyelni, erdemes e az atalakitas,tovabbra is megbizhato es uzembiztos lesz e az auto?! Koszonom az epito valaszokat!

Caravelle 24 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 9097

Szemből nézve a generátortól jobbra, a termosztáttól felfele.

Előzmény: M63 - 007 (9086)
Caravelle 24 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 9096

Nekem is ez van, nekem végnézték a kábeleket, rendbetették, de továbbra is így működik. Valószínüleg generátor. Nekem mondjuk 2500-as fordulatig nem működik a fordulatszámmérő és addig tőltés sincs. Ha egyszer felpörgettem akkor már van ford.mérő és töltés is. Valamiért nem gerjed a generátor.

Előzmény: sajovolgyi (9094)
nemethla Creative Commons License 2018.05.24 0 0 9095

A kettő között, a kábelszakadás a legvalószínűbb. Bent a hűtő alatt fut át a kábel a motortérből a műszerfalhoz, bárhol ki tud dörzsölődni és szakadni.

 

Előzmény: sajovolgyi (9094)
sajovolgyi Creative Commons License 2018.05.23 0 0 9094

Segítséget kérnék 1990 t4 2,4 dízel caravelle fordulatszám mérője le állás után, újraindítás után nem működik. Hol kezdjem a javítást generátort?? Vagy Óra egység???  Előre is köszönök minden segítséget.

M63 - 007 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 9093

Üdv!

Köszönöm, de nem turbós, sima szívó, de már megvan: Alulról lehet hozzáférni, jobb oldal felé esik a forgattyúsházon. 

 

Továbbá keresnék ilyeneket hogy: jobb első index búra, hátsó duplaajtó kilincs, vagy akár duplaajtó kompletten, 16-os lemezfelni egy nyarat elmegy nyári gumival, hátsó üléssorra fejtámla, tolóajtó belső kárpit - burkolat. Hátha sikerrel járok.

 

Üdv.: Péter

Előzmény: vwbus (9090)
Lacihw Creative Commons License 2018.05.14 0 0 9092

Ok köszi. Akkor ez csere vagy csak vissza kell tenni valahogy?

Előzmény: vwbus (9091)
vwbus Creative Commons License 2018.05.14 0 0 9091

Nézz be a burkolat és a kormánykerék közé ez a csúszó gyűrű le szakadt  .   https://archiwum.allegro.pl/oferta/szczotka-sygnalu-dzwiekowego-man-l2000-7d0419661-i5030348293.html

Előzmény: Lacihw (9088)
vwbus Creative Commons License 2018.05.14 0 0 9090
Előzmény: M63 - 007 (9086)
vwbus Creative Commons License 2018.05.14 0 0 9089

-

Előzmény: M63 - 007 (9086)
Lacihw Creative Commons License 2018.05.14 0 0 9088

Sziasztok. Van egy T4em aminél kormányzás közben megszólal a duda. Valaki találkozott már ilyennel? Mit lehet ezzel csinálni? Kínomba ma lehúztam a csatit szóval ez a verzió kipipálva :)

nemethla Creative Commons License 2018.05.14 0 0 9087

Ne ott keresd, mint a mozdonyban)))

 

Emlékezetem szerint hátul, a kipufogósor felett egy csiszolt sík felületen. Elérhetetlen helyen))

Előzmény: M63 - 007 (9086)
M63 - 007 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 9086

Üdv  !

Tudna valaki segíteni, hol találom az AAB motorkódú 2.4-es dízel blokkon a motorszámot?

 

 

Kerferim Creative Commons License 2018.05.07 0 0 9085

Üdv.

Nem az óracsoporttal van gond, hanem a bekötésével. Igaz,a km. számlálót rendbe kellett tenni, mert össze vissza álltak a számok, ami nagyon zavaró. Nyilvánvaló hogy a megtett km módosítva volt, elég hanyagul. Bele sem merek gondolni mennyi lehet az eredeti ha most 385000 km amit mutat :-(

 

Budapest vagy környékén van bontó ahol ehhez a típushoz kapható alkatrész? Olyan bontó még létezik ahol az ember kedvére bogarászhat az autó körül, mindenféle apróságok begyüjtése végett?

 

Minden jót, kellemes pihenést.

Előzmény: nemethla (9083)
Kerferim Creative Commons License 2018.05.07 0 0 9084

vwbus, köszönöm szépen! 

Így már sokkal könnyebb kibogarászni és vissza állítani eredeti állapotba a kábelköteget. :-)

 

Köszönöm és kellemes pihenést!

Előzmény: vwbus (9081)
nemethla Creative Commons License 2018.05.07 0 0 9083

Ha az óacsoportban káosz van ( átforrasztás, egyebek, ) akkor inkább vegyél egy jót 5-15 e között, mint szenvedj órákig, napokig

 

Előzmény: Kerferim (9080)
vwbus Creative Commons License 2018.05.07 0 1 9082
Előzmény: vwbus (9081)
vwbus Creative Commons License 2018.05.07 0 0 9081
Előzmény: Kerferim (9080)
Kerferim Creative Commons License 2018.05.07 0 0 9080

Üdvözlök Mindenkit!

 

A közelmúltban vásároltam egy VW Transportert, T4, 1994 évjárat, 1.9 dízel motoros (70X0A). Az autó nagyon tetszik, motorikusan hibátlan, azonban az elektromos rendszerrel van baj bőven. Nem működik az izzítás visszajelző, kürt,stb. ezért kiszereltem a km óra egységet és olyan káoszt találtam,amin kapcsolási rajz nélkül szenvedés lenne eligazodni. Ezért kérem akinek birtokában van eme típus elektromos kapcsolási rajza és megosztaná velem, legyen szíves elküldeni. Így "újonc" ként nem szeretnék telhetetlennek tűnni, de szerelési,beállítási kézikönyv is jól jönne.

 

Köszönöm és szép napot kívánok mindenkinek!

sajovolgyi Creative Commons License 2018.05.03 0 0 9079

Segítséget kérnék 1990 t4 2,4 dízel caravelle fordulatszám mérője le állás után nem újraindítás után nem működik. Hol kezdjem a javítást generátort?? Vagy Óra egység???  Előre is köszönök minden segítséget.

vwbus Creative Commons License 2018.05.02 0 0 9078

Vagy az olaj nyomás jeladó vezetéke szakadt.

Előzmény: vwbus (9077)
vwbus Creative Commons License 2018.05.02 0 0 9077

 A generátor w pontjának a vezetéke nem szakadt?

 

Előzmény: turboman107 (9076)
turboman107 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 9076

Üdv egy kis segítség kéne ötlet formájában.

van egy 1998 as évjáratú T4 2.4.d  transporterem és az olajnyomás  lámpa villog a műszerfalon. Olajnyomás van, olaj megfelelő, és a két olajgomba is ki lett mérve azok jók. Mi lehet  a hiba forrása?

joker01 Creative Commons License 2018.04.28 0 0 9075
Csakbenzin Creative Commons License 2018.04.24 0 0 9074

Köszönöm, örök hála, és minden jót mindenkinek! :)

a

Előzmény: vwbus (9072)
jimwv Creative Commons License 2018.04.23 0 0 9073

ÜDV.MINDENKINEK T4 DUPLA HÁTSÓAJTÓHOZ KERESEK KÜLSŐ KILINCSET HA TUD VKI NE TARTSA MAGÁBA!

vwbus Creative Commons License 2018.04.19 0 0 9072
Előzmény: Csakbenzin (9070)
Bmrenault Creative Commons License 2018.04.19 0 0 9071

Az lakóautóban szokott lenni hogy ha van benne egy munka akku is amit a járó motornál a generátor tölt de a lakrészt csak az látja el 12 v tal. Így ha az lemerül attól a kocsi még indítható marad.

Van amelyik kapcsolós van amelyik egyenirányitott meg van amelyik nem.

 

Előzmény: Csakbenzin (9070)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!