Az előbb megpróbáltam BB HK-ról pénzt feltölteni a Revolut számlámra, de nem sikerült. Vajon mi lehet az oka? Az internetes vásárlási keretbe belefért volna az összeg. Addig jutottam el, hogy beírtam a BB-től sms-ben kapott 8 jegyű kódot, utána a továbbra nyomtam és azt írta ki, hogy a bankom nem engedélyezte a tranzakciót.
Az internetes vásárlásokra a BB appban előzetesen megadott 4 jegyű kódot nem is kérte a Revolut a tranzakció során.
Sziasztok! Eddig mindig csekkautomatán keresztül fizettem be a BB HK tartozásomat, MKB HK-ról és járt rá az MKB-nál az 1% visszatérítés. Azt tudja valaki esetleg, hogy iCsekk applikáción keresztül is be lehet-e fizetni a teljes tartozást úgy, mint a csekkautomatában, hogy én ütöm be a pontos visszafizetendő összeget? Az iCsekken történő fizetés után is ad az MKB visszatérítést? iCsekken is 290 ezer Ft-ban van maximalizálva a fizethető összeg? Pl. 350 ezer Ft-os tartozást hogyan lehet iCsekken befizetni?
A legutóbbi BB számlalevélben kaptam egy biankó csekket és egy QR-kódos csekket, de azon csak valami 9000 Ft körüli (minimum befizetendő) összeg szerepelt. Hogyan tudom így iCsekken befizetni a teljes összeget?
Igen, most beszéltem BB ügyfélszolgálattal, azt mondják ha sms kód beirása utána nem jön fel a pin kód bekérő (netes vásárlási pin) akkor a kereskedő nem készült még fel a PSD2 -re. Megoldás az lett hogy utaltam revolutra (+1nap), és avval fizettem a problémás oldalon. Sosem használtam ezt, érdekes hogy a virtuális kártya adatai után égvilágon semmit nem kér, sutty kifizetve. Curve-t megnézem, köszi a tippet.
A BB-s kártyáknál van valami fennakadás a Revolut feltöltéssel. Jött is értesítés az appban erről.
Részleteket nem tudok, de más forumokban a hitelesítéssel kapcsolatos nehézséget írnak.
Előfordul, hogy ugyanez a nehézség máshol is. Két napja Curve-el, mögötte BB hitelkártyával müködött a Revolut feltöltés, de ugye ott van egy közbenső lépcső is.
Kedves fórumtagok! Csak én szívok evvel a BB szigorú hitelesítési dologgal? Külföldi prepaidos net kártyámat nem tudom feltölteni, jön az sms, beírom és sikertelen egyből. Regeltem egy ilyen revolut dolgot, tölteném fel az egyenleget és dettó :D Ahol applikációs megerősítéses push feljön nincs probléma, de ne mondja már nekem senki hogy egy horvát telekom, vagy egy revolut nem felkészült kereskedő.
Ez a paranoiás jelszavasdi már amúgy is agyfasz, a netbankban veszem fel az új partnert simán, még csak nem is utalok neki, de arra is applikációs megerősítés ...... félelmetes, ez már a ló másik oldala.
Csak a hitelkártya szót nem sikerült leírniuk helyesen és senki nem vette észre. Nálam “Arany Hitelkátya” lett LOL. Szóltam nekik, javítás folyamatban.
Én az Alensa webshopban nem tudok vásárolni szintén BB Arannyal, érkezik jelszó SMS-ben, nem az appban jóváhagyó noti, az internetes vásárlási kódot nem is tudom hol megadni, mert elutasít rögtön.
BB Aranykártyával próbáltam többször is TESCO-nál vásárolni, szállítás napján mindig értesítenek, hogy sikertelen volt az online fizetés. Szerintetek mi lehet az oka?
"Ellenőrzéseink szerint egy sajnálatos technikai hiba következtében a bejelentésben megjelölt promócióban a feltételek teljesítése ellenére nem történt meg a 10 000 Ft kedvezmény jóváírása a ... számú hitelszámlán 2021. február végéig. Az okozott kellemetlenségekért ezúton szeretnénk szíves elnézést kérni. Bankunk a kedvezmény visszatérítését központilag 2021. április hónap végéig fogja elvégezni, amelynek tényét a hitelszámla-kivonaton is lehetősége lesz ellenőrizni."
Külön e-mail értesítés nem jött, csak ide beszúrva láttam. :) Illetve keverednek már az "emlékek", lehet a honlapon is látható volt.