Mind a két módszert próbáltam de egyik se vált be,ugyan ugy müködik minden mind eddig. Ezekbe bluetooth modul van mert kábelt nem találtam?És ha az van hol találom meg. Olyan videót is találtam hogy a telefonon videót nézett és a kocsiba a kijelzőn is az ment,és tv is van.
ez a videó: https://www.youtube.com/watch?v=Gp_PAFHt2FQ
Ien a gps dvd enyhén karcos, amikor beteszem a dvd-t elindul elkezd forogni és megáll. Vajon mien baja lehet?
Nekem S-Type om van,de nekem is irta már ki ezt a hibaüzenetet.
Navigációnál lehet karcos.vagy koszfoltos a lemez,nézd meg,lehet kapni fejtisztító lemezt dvdhez,azzal is meg lehet próbálni ha a fejen van szennyeződés.Én szétszedtem a dvd-t és úgy pucoltam meg a fejet.
De még így is csinálja hogy nem olvassa a lemezt,kiírja amit neked,ilyenkor lemez ki,vissza,és jó.
A telefonnál ellenőrizd a vezeték csatlakozását,vagy egy bevált módszer van elektromos hibákra,mégpedig: akkumulátor saru le egy percre,majd vissza.Rádiókód legyen kéznél,és a kulcs is legyen a kezedbe mert a saru visszahelyezésével aktiválja a riasztót,esetleg bezárhatja az ajtókat is.!!
A navi lemez gyári?
Írd meg majd mit sikerült.
Jaguar s-type forum-on találsz sok jagos társat,ötleteket stb. (itt nem csak s-type osok vagyunk :)
Egy hónapja körül vettem egy X type-ot. Van telefon és gps is,csak sajnos nem tudjuk csatlakoztatni a telefont és a gps se indúl el. Csatolok néhány képet hogy mit ir ki a menübe,program kell-e rá vagy mit kell csinálni vele.
Jaguar X-Type vásárlása előtt állok! Angliából szeretnék hozni és találtam egy jó párat is! Van egy nagyon szép állapotú csak lambdaszonda hibás és ABS lámpa néha világít! Lambdaszonda cseréje mennyibe kerülhet? ABS milyen próbléma lehet? Érdemes megvásárolni? 400.000FT adnák!
Hasonló jelenségeknél nálam egy XJ-nél a hátsó futómű szilentjeinek a cseréje orvosolta a problémát. De lehet még egy-két dolog. Nálam nem volt durva a vibráció, nem nyomoztunk külön utána, a szilenteket egyébként is cserélni kellett.
Talán a Jaguar Murányinak érdemes lenne megmutatni....
Volna egy olyan problémám hogy vettem egy x-type-t, de a gyári kulcsok nem akarnak működni sehogyan se. Volt benne elem csere, de semmi :s valakinek vm ötlet?
vajon miért járt le az a fránya okmány? talán törött volt és kivonták a forgalomból, amig összejött a cucc hozzá ? meg köll az ilyet jól nézni, mert nem mindegy.....
Közben megoldódott a tükör kérdés. A bontóban kiszedtünk egy tükörlapot, és a hátuljára rá van írva, hogy KONVEX, vagy FLAT. Az enyém flat feliratú volt, tehát egyenes tükörrel szerelt, de a bontós tükörre konvex volt írva, és egymás mellé rakva látszott is a különbség. A jó hír, hogy a bal és jobb oldali tükörlap egyforma.
X type-on a jobboldali visszapillantó tükröm nem domború és ezért nehéz tolatni belőle. Gyárinak tűnik, és a bontóba is azt mondták, hogy nekik sem domború. A baloldali tükröm viszont kicsinyít, tehát domború.
Írja már meg valaki, hogy az övén milyen van? Egyáltalán menjek utána, vagy csiszoltassak Érden bele egy domborút.
Mindenképpen jó választás. Bár az üvegtigrisben a Gaben kifejtette ezt traubi kontra kóla viszonylatban. A használtautón található autók 90 %-át megnéztem, és nem akarlak elkeseríteni, mert sok a csúnyán javított, és nem is kevés kilóméterrel. Mindenképpen érdemes elvinni a Homonna utcába egy átvizsgálásra, 8 plusz áfába kerül, és akkor tudod, hogy mit veszel. Én is nemrég vettem egy X typet, dízel is, meg automata is, meg szép is, de ez is volt javítva, és 2005-ös. Van egy blog is a neten és elég szépen leírja, hogy mit kellett rajta cserélni, de az övé négykerekes volt, na az egy kicsit bonyolítja az ügyet. ha van rá pénzed, akkor ugyanannyiért veszel passatot, mint jaguart, és a két autó között sok a különbség. Nekem volt mindkettő, és a passat is jó, csak az x-type extrásabb ugyanannyiért. Regényt lehetne írni róla. Gyere és próbáld ki, ha nem vagy messze.
Segítséget szeretnék kérni. Nagyon nézegetek Jag X-type-okat. Kb 2M lenne rá a keret és látok is néhányat a használtautón kb 2004 es évjárattal. Én dízelt szertnék venni és manuál váltósat(autómatától félek). Szerintetek hihető ennyiért 130-140e kilómétert futott? Esetleg mire ügyeljek ha meg szeretném nézni? Egyáltalán érdemese -e jagurát venni vagy maradjak egy Passat népautónál esetleg Ford mondeo? Nem szeretném ha egy pénznyelőt vennék. Mik a szervíztapasztalatok van hozzá alkatrész? Akinek ilyen van az írhatna némi infót költségekről hibákról...
Kösz a tanácsot. Közben megkérdeztem a Murányiékat, hogy mi a teendő, és az autómból hiányzik a bluetoothos modul és még egy valami (ennek elfelejtettem a nevét) meg egy konzol, de megnyugtattak, hogy 300 ezerért raknak bele. A könyöktámaszban lakó kagylósba valóban sim kártya való és úgy működik, hogy ha gyújtásra teszik, akkor amelyik sim kártyához rendelik ezt az autós sim kártyát, arról automatikusan átirányítja a hívásokat a kocsira. Csak vicces szitu, ha anyuka viszi a kocsit, de apuka telefonjához van az autóskártya.
Ha valakinek lenne elfekvőben ilyen bluetothos ketyere, szívesen kisérleteznék vele. A bal hátsó sárvédő környékén kell keresni.
Az enyém gyári telefonos. De úgy tudom, hogy csak az használható aminek van a könyöktámaszban kagylóegysége. Oda megy a SIM kártya. Ha van kérdésed írj egy e-mail-t a kozepiskola@gmail.com címre.
Illetve valakitől szeretném kérdezni, hogy a hangszóró rács cserélhető külön is, vagy a kárpitba van építve? Sajnos az enyémet
berugták a gyerekek a hátsó ajtón....
És ha lehet cserélni, hol lehetne beszerezni egy fekete rácsot?
A minap vettem egy X type-ot, digitklímás középkonzollal és cd rádiós résszel alul. Van rajta telefon is, de a kézikönyvben egy kukkot sem írnak róla. Ha valamelyikőtöknek van ebben tapasztala, kérem írja meg.
A 2005-ös Diesel X-Typeomhoz a gyári féltengely-felfüggesztő csapágy a szervizek tájékoztatása szerint csak kompletten, a féltengellyel együtt szerezhető be. A féltengely, illetve a csapágy jó, csak a gumiágy szakadt el. Van valami ötletetek?
Hello. 2009 es 3.0l 4x4 X type-hoz keresek alkatrészeket. Légzsák: kormány, utas, térd. Motorháztető, első lökhárító, hűtősor.Tud vki segíteni ? enfield kukac freemail pont hu v húsz 538 huszonnégy 8 egy küldj üzenetet visszahívlak előre is kösz
Képet mellékelem. NEm az enyém az áru, az eladót elérheted: 06-30 907-5647 Attila Mond hogy Peti adta a számot. ÜDV és bocsi hogy ide írtam de szerintem itt került jó helyre.
- a nem xenon lámpa fénye gyenge - a 4x4 osztómű alulméretezet, ha tönkremegy bontóból 150-200eFt, de az is bármikor tönkremehet, csapágy felújítókészletet lehet hozzá venni, fogaskerekeket nem - a V6-os benzinesben is van kettős tömegű lendkerék... - az automata váltója gyenge, könnyen tönkremegy - központi zár (ajtó kilincs) akadozik melegben: lehet rajta állítani, de macerás, le kell venni a burkolatot - kardán tengely csere volt nálam (kb 150eFt az anyag)
Mindezek alapján szerintem a jó választás manuális váltós, xenon lámpás. A sima első kerekes kisebb verziók nem mennek úgy, de olcsóbb a fenntartás, a nagy benzinesek nagyon jók szerintem, de ott több a hibalehetőség a 4x4+kardán miatt. Ha olcsón akarod megúszni, akkor 2.0V6, vagy 2.0d de akkor oda a sportos "élmény".
Nekem egy 3.0V6 manuális 4x4 xenon van (a váltóra és a lámpásra vigyáztam vásárláskor :)), de már megvolt a kardán csere és éppen az osztóművét fogom szétszedni a napokban... hozzáteszem 9 éves autónál ennyi előfordul, bármilyen márkánál.
ha még nem vettél semmit, akkor sok sikert és jól nézd meg, a használt autó lutri.