Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tommmer Creative Commons License 2018.06.06 0 0 2284

tudtok olyan weboldalat, ahol benzinkutak arait lehet osszehasonlitani? labon hoznek haza autot hollandiabol es  (gondolom) az autopalyak melletti toltoallomasokon dragabb, a nafta mint onnan par km-re. legalabbis nekem ez a magyar tapasztalatom.

ill. Nemet osztrak eseteben melyik kuthalozatot erdemes hasznalni? melyik a legolcsobb?kinek mik a tapasztalatai? magyar bank kartyaval lehet fizetni ezen kutaknal (K&H visa electron)?

bananatree Creative Commons License 2018.05.30 0 0 2283

A kereskedő nem mondta el?

 

Kell egy nemzetközi biztosítás az autóra. 

Alvázszám, adásvételi okmányok v. forgalmi szokott hozzá kelleni.

Az autó az adásvételivel a nevére kerül, kb. mint itthon. Ha van biztosítás akkor lehet menni amerre akar.

Előzmény: BekeiT (2282)
BekeiT Creative Commons License 2018.05.30 0 0 2282

Sziasztok, 

 

tudok franciául, így egy ismerősöm megkért, hogy segítsek neki autót behozni Franciaországból.

Az autót ki is választotta, beszéltem a kereskedővel, rövidesen megyünk a kocsiért.

Hogyan tudjuk hazahozni, mit kell kint intézni?

Tudtok ebben segíten?

 

Köszi

Tom

Nedi916 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 2281

Lenne egy elég sürgősen megválaszolandó kérdésem.

Szombaton hajnalban indulnánk haza Németo.-ból és a régi autónkat megvenné öcsém. Sajnos a piros rendszámot (amire elvileg itt nem kellene várni) nem tudjuk már ilyen rövid idő alatt elintézni, mert ma pl. 5 ember után bejelentették, hogy nincs már több sorszám (jééé, mintha otthon akartam volna intézni).

Szóval most úgy néz ki, hogy a mostani rendszámmal megyünk és visszahozzuk kocsi nélkül majd. 

Otthon hogyan és milyen rendszámot tudunk kérni, hogy tudjon vele öcsém mozogni?

tomzolka Creative Commons License 2018.05.13 0 0 2280

Szeretnék behozni Németországból egy autót. Nettóban szeretném vásárolni,mert cégre venném, viszont nyílt végű lízinggel szeretném megoldani.

Ilyen esetben mi a megoldás, hogyan lehetőséges kivitelezni egy ilyen tranzakciót?

Mindenképpen egy másik cég nevére kellene megvásárolni, aki behozza németből az autót, majd itthon ő továbbáértékesíti az én cégem felé egy lízingközvetítő cég által?

Vagy lehetséges ezt közvetlenül is?

Az nyilván nem játszik, hogy magánszemélyként veszem meg kp-ban kintről és itthon lízingcégen keresztül értékesítem a cégem felé,mert akkor nem tudom kintről megvenni áfa mentesen, itthon meg úgy is be kell fizetni utána az áfát,az más kérdés, hogy azt vissza is lehet igényelni, hiszen nyílt végű lízingnél ez lehetséges.

 

Rayo1974 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 2279

Köszi a segítséget! ☺

Előzmény: von Tom 71 (2278)
von Tom 71 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 2278

A spanyol autó behozatallal nincs tapasztalatom... a C Max-szal van. Kerüld el...

Előzmény: Rayo1974 (2277)
Rayo1974 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 2277

Sziasztok!

 

Van valakinek tapasztalata spanyol használt gépkocsi behozatallal kapcsolatban?

Van buktatója a spanyol kb. 80 ezres futott km-es kocsiknak (elvileg azt mondják, hogy flottás kocsik, amelyet a cég lecserélt - C-Max).

 

Köszi a segítséget előre is!

 

Egy bizonytalan vásárló :-)

JAMIE222 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 2276

Nem szabad ennyire megkavarni, lassunk tisztan: ha a vevönek nincs osztrak lakcime, akkor jogcim nelkül vezeti a verdat, ez az ö rizikoja, akarmilyen papirt is irnak.Ha nyugodtan akar aludni, akkor export rendszam, treler, vagy az elado hozza  el a verdat.

De ha jol sejtem, mar tul vagyunk az operacion, a hetvegi nagy hazafele tülekedesben meg lehet bujni:))

Előzmény: HG. (2275)
HG. Creative Commons License 2018.04.30 0 0 2275

Ebbe az osztrák eladó lehet, hogy nem fog belemenni, mert ha te végigtekersz az M1-esen a trafik előtt, akkor még neki cseng a büntetés, ő viseli a baleset kockázatait, stb.

Másrészt neki is kell valami jogi garancia, hogy ténylegesen visszaküldöd a rendszámot, tehát visszatarthat valami fontos papírt addig.

Használati engedélyt mindenképpen kellene írni, bizonyítandó (a magyar rendőrök előtt), hogy nem loptad a kocsit.

Inkább járhatónak tűnik, hogy vigye el ő az autót (mondjuk) Győrig, és veszel neki egy Railjet jegyet haza (ha jó helyen lakik), onnan meg te valahogy megoldod, vagy éppen helyben ügyintézel /ügyintéztetsz.

 

 

Előzmény: vatosz (2272)
JAMIE222 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 2274

A semmi az erös tulzas, van rizikoja, bünti tetel fajdalmas is lehet.Csak eppen kicsi ra az esely, hogy autopalyan kiszedik a forgalombol.

Előzmény: piadone (2273)
piadone Creative Commons License 2018.04.30 0 0 2273

Semmi! Ülj be aztán go!

Előzmény: vatosz (2272)
vatosz Creative Commons License 2018.04.27 0 0 2272

Sziasztok,

 

Gyors kérdés:

 

Milyen rizikót láttok abban, ha úgy hozok egy autót haza Ausztriából, hogy hazavezethetem az eladó rendszámával Budapestre és visszaküldöm a rendszámot. Nyilván utána küldené a papírokat. Ennek milyen buktatója lehet?

r314 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2271

Jogos. 

Előzmény: Tommmer (2270)
Tommmer Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2270

meglepodnek, ha 1 elado megprobalna lebeszelni a portekajarol...

Előzmény: r314 (2262)
a8lang Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2269

Elég sok helyen. Lökhárítók, műszercsoport, navi, belső matricák feliratok, stb, lehet a motorkód is más.

Előzmény: r314 (2268)
r314 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2268

De mi az oka ennek? Leszámítva mondjuk az E jelzéseket. Illetve hol lesz annak nyoma, hogy amcsi gép volt, ha netán tényleg rajta van (majdnem) minden E?

Előzmény: a8lang (2267)
a8lang Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2267

Panamera-nál valószínű sok helyen benne lesz az E betű, mert nem usa-ban készül az amerikai modell.

Azért ne számíts rá hogy majd egyből jó áron elmegy, ha így lenne akkor ők is eladták volna kp-re és nem szarakodnának öreg sok km-es dízel a7-es beszámítással. Amerikai modell nyomottabb áron megy el mindig az EU-s ugyanolyanhoz képest, nehezebb is eladni.

Előzmény: r314 (2266)
r314 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2266

Ablakokba amúgy nem lehet utólag belegravírozni az E szabvány jelzéseit? Illetve a légzsákoknál hol van az E jel?

r314 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2265

Egy 3 éves hybrid panamera. Beszámítanák az A7-em, amit nem olyan egyszerű eladni. Ezt a Panát meg szerintem meg is hirdetném rögtön, lehet elmenne jobb áron, ha ilyen E jeles problémák nem rettentenék el a vevőt. Panát akarnék amúgy is venni, csak kicsit olcsóbban nem hybridet, más színben stb.

Előzmény: a8lang (2263)
a8lang Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2264

NEm E jeles és pirosan viilog sok autónál, az első lámpa se E jeles és nem létezik EU-s lámpa sok típushoz.

Ettől még el lehet intézni, de EU-s tip biz. nem lesz hozzá csak megoldják 3-500ezerért.

Előzmény: r314 (2260)
a8lang Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2263

Jól mondod, megoldják. De ettől még szélsőséges esetben akár egy közúti kpm ellenőrzésen levehetik a rendszámot, nem szokták de ...

Vizsgára se lehet csak úgy elvinni utcáról beesve. Nekem volt sok amerikai autóm meg még lehet hogy lesz is de ezzel tisztában kell lenni. Milyen autót akarsz egyébként?

Előzmény: r314 (2262)
r314 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 2262

Tulajdonképpen az amcsi eladó magyar, itthon van rokona, kollégája, és elvileg a behozatalt, vizsgáztatást megoldják. Azt mondja, nem kell az E jel miatt cserélni semmit, átmegy a vizsgán, és később is.

Előzmény: Kard (2261)
Kard Creative Commons License 2018.04.23 0 0 2261

Mert nem csak a lámpában van E jel. Az összes lámpa, az összes üveg, az összeg légzsák. Itthon ez esélytelen. Ha jól tudom a németeknél szokták levizsgáztatni és onnan hozzák ide mivel ha egy EU-s országban le van vizsgáztatva egy autó akkor már mindegyikben jó és ott nem olyan szigorúak mint itthon.

Előzmény: r314 (2260)
r314 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 2260

lámpa miért nem lesz jó soha? Mert nem E jeles? Egy lámpacsere legyen a legtöbb, ha azzal együtt is megéri.

Előzmény: a8lang (2259)
a8lang Creative Commons License 2018.04.22 0 0 2259

EU-s típusbizonyítvány. Kinti modell USA autóknak nincs olyan, innentől horror áron lehet forgalombahelyezni ha egyáltalán lehet, (azért meg szokták oldani). Vizes meg vízkárosra gondoltam vagy más salvage title-s amit szintén egyre nehezebb itthon papírozni. Sokszor elsőre egy másik eu-s tagállamban kell forgalombahelyezni 1-2ezer eur-ért és utána tudod csak ide behozni. De ha nem akkor is az itthoni forgh. vizsga 3-500ezer egy amerikai autóra. A lámpája sosem lesz jó, tehát később is jattos vizsga kell mindig, ha piros az index azt meg érdemes megoldani sárgára.

Előzmény: r314 (2258)
r314 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 2258

Hogy hogy mire gondoltam? Mi az a COC? Milyen az a vizes? ☺

Előzmény: a8lang (2257)
a8lang Creative Commons License 2018.04.22 0 0 2257

Mire gondoltál?

Vizsga , nagyon drága mert nincs COC egyik usa modellre sem.

Hollandiában vámolást kell választani, olyan céget keress aki BP-ig hozza de rotterdam-on keresztül, ott nem nagyon kötekednek a vámértékkel. Németeknél már nekem is volt bajom, új listaárra emelték az egyik autó vámértékét. Elhozni is macerásabb a németektől.

Vizes autót kerüld.

Előzmény: r314 (2256)
r314 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 2256

Sziasztok!

Amcsiból való behozatal terén van valakinek talasztalata? Mivel lehet rosszabb ott egy prémium kategóriás kocsi, mint itthon? Szervizkönyvek ott állítólag nem nagyon vannak, csak telón le lehet kérdezni a service recordot. Ez igaz? Konténeres szállítással lehetnek valamilyen problémák? Hol egyszerűbb, olcsóbb vámoltatni, vizsgáztatni? Itthon vagy esetleg Hollandban, Németben, ahova befut a tutaj? Köszi a segítséget!

v.atosz Creative Commons License 2018.04.19 0 0 2255

Sziasztok. Mi a véleményetek? Van egy autó, meg nincs 4 éves, nemreg került valakihez a kocsi és hivatalosan ő az első tulaj, mert közvetlenül a VW-től vásárolta. 240e körüli futás van benne, amivel nincs nagy bajom, rendesen szervizelt, törés mentes. A VW használta végig. Ez vajon ilyen belső szolgálati kocsi lehetett? Igen magasan felszerelt autó. Van valakinek tapasztalata, hogy miként, meddig tart magának a VW autókat?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!