eladó egy Tempra kombi 1992-es évjáratú 2.0 autómata hozzávetőleg 110000 km-el, ha jól rémlik. Sok-sok éve a házunk előtt áll, vagy 12 éve az apámé. vizsgáztatva legalább 5 éve nem volt, de lehet, hogy van már 8 is... mielőtt c-vágányra került, volt rajta vezérlés cserélve, illetve minden olaj is és szűrők, de ennek már vagy 7 éve van biztos... egyébként belűl szép plüss és elektromos napfénytetős, nem rohad, de a műszerfalát megette az UV...
ha valakit érdekel, olcsón viheti!! a motorja kifogástalan volt és a váltója is!
eladó 2 db mazda 323 ba cupe/F első ülés ÚJ!!! ülésfűtéssel(bmw) hibátlan mechanikával.a sofőrülésnek hiányzik a támlán lévő billentőkarnak a burkolata,de ettől eltekintve újszerűek az ülések.az ősszel lett belerakva az ülésfűtés ami tehrmostátos ergo nem süti szét az embert. a fűtés nem carbonszálas,tehát sokkal hamarabb melegszik annál.
Keresek megvételre pneumatikus kapcsolórendszert 5-8 bar üzemre.
Amire szükségem van, illetve a "kritériumok":
12V egyenáramról üzemeljen.
4 ágat legyen képes külön nyitni/zárni.
Lehetőleg 1db egység legyen az egész, illetve vagy 4db össze illeszthető.
Kb 6mm-es csőrendszerrel lenne szerelve.
Felhasználási terület:
Egy Mercedes hátsó légrugóinak üzemeltetésére szolgálna egy egyszerű pneumatikai rendszerben.
A dolog úgy nézne ki, hogy egy kompresszor, tartály (kb 10L-es).
Egy kapcsoló a kompresszor és a tartály közt kapcsolna, egy a tartály és a légrugók közt, egy a légrugók után leeresztés lehetőségét szolgálná, egy pedig majd egyéb szolgálatot tenne.
Valamint keresek manuális, vagy elektromos 12V-ról müködő állítható nyomáskapcsolót, hogy a beállított értéken a kompresszort lekapcsolja, majd szükség esetén ugye engedi indulni.
Valamint ha létezik olyan, hogy digitális nyomás kijelző, melyről láthatom az utastérben a rendszer nyomását, mármint, hogy mennyi van a tartályban és mennyi a jelenlegi légrugók nyomása.