Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsambok Creative Commons License 2015.01.24 0 0 14724

Tisztelt Magyar Maserati Club!

 

Szabó Krisztián vagyok a StreetTuning WorkShop alapítója és Autós találkozó szervező!

 

2006-óta foglalkozunk Autós rendezvények szervezésével, ez idő óta több nagyobb Találkozót szerveztünk meg pl: Szeptemberfeszt Budapest-Népliget 2010-, Zamárdi/Szántód V8 2011-, Lurdy V8 Budapest 2012-, Köki V8 Budapest, mélygarázs party 2014-, és sorolhatnánk még de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy egy Európában is egyedülálló ötletünk/kezdeményezésünk lenne amit 2015-ben szeretnénk megvalósítani amihez szinte minden autós segítségére szükséges lenne!

 

Sok szeretettel meghívnánk Benneteket az OTT Fesztivál 2015 @ Autó Generációk Találkozása eseményre!

 

Miről is szól ez a TALÁLKOZÓ?

2012-ben jött az ötlet, de eddig hely és lehetőség híján sajnos nem valósulhatott meg 2015-ig, idén kaptunk egy nagy és szép helyet és úgy döntöttünk itt az idő, hogy hatalmas összefogással megmutassuk Európának, hogy a magyarok az autózásban is világhírűek.

 

Az alap koncepció az lenne, hogy minden legyártott autótípusból kiállítanánk egyet-egyet vagy széria vagy tuning formában és ezt minden gyártó modelljéből szeretnénk, azaz így a világ összes típusa ami persze fellelhető még ki lenne állítva egy helyen a nagyérdeműnek és nem titkolt szándékunk a Rekordkísérlet sem...

 

Ehhez az ötlethez szeretnénk Benneteket is meghívni, hogy megvalósulhasson egy álom és megmutassuk mire vagyunk képesek ha összefogunk!

 

Egy példa: Quattroporte 6 generáció, +fl, +sport változatok, ez több mint 10 autó és nem csak Quattroporte lenne, hanem az egész repertoár azaz az összes fellelhető típusból ugyanezzel a szisztémával mind!

 

Elég nagy falat ez de egyedülálló és összefogással kivitelezhető lehet!

 

A Rendezvényünk teljes neve: Oldtimer és Tuning Találkozó és Fesztivál 2015.

Időpont: 2015.10.10. 10:00-tól

Helyszín: Pest megye, Fót, Fóti-tó

A Generációk Találkozása mellett lesz még Autóstalálkozó, Hangnyomásmérő verseny, Kipuffmérés, Autószépségverseny, Miss Tuning Hölgyszépségverseny, Év Tuning Autója Választás, Autóépítő verseny Döntő és Fellépő zenekarok is!

 

A Főszervezők: StreetTuning WorkShop és Klub, a Music FM Rádió délutáni Roadshow-jából Horváth Szilárd illetve a veterán vonulatból a Gulyás Team!

 

A Reklámot a Music FM Rádióban és az RTL Klub Fókusz című műsorában szeretnénk megvalósítani, hogy még több emberhez jusson el a kezdeményezés!

 

Nagyon nagy örömünkre szolgálna, ha elfogadnátok a meghívásunkat és együtt megvalósítanánk ezt az egyedi ötletet!

 

Előre is köszönjük a látogatók nevében!

 

A Cél, hogy az összes legyártott típus a múltban, jelenjen meg a jelenben és vigyázzunk rájuk a jövőben!

 

Egy kis plusz adalék a Globális Autókatalógusunk, ami fejlesztés alatt van http://streettuning.hu/kereso/

 

Az esemény a facebook-on OTT Fesztivál néven megtalálható!

 

Üdv: Szabó Krisztián, 06202964490

streettuningworkshop@gmail.com

 

Régen anno még Zsámbokon találkoztunk 2008 meg a Népligetben 2010-2011 is amikor Én voltam a szervező, talán még Horváth Attila emlékszik rá, remélem!

ion91 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 14723

szia, keress meg minket: www.iltopolino.hu

Előzmény: ezeröt (14722)
ezeröt Creative Commons License 2015.01.15 0 0 14722

konkrétan gyújtógyertya biztos kell, de gondolom nem (csak) ez okozza az indokolatlanul magas fogyasztást (40 l). vezérműlánc és lánctányér sem az igazi, de még ezek sem oldanák meg a problémát.

az alapjárat ingadozik, ha meleg a motor (vmi levegőszabályzó szelep okozza, ha nem tévedek).

még kellene egy bal első fényszóró (+ karosszériás + fényező).

GHIBLI II Creative Commons License 2015.01.15 0 0 14721

Helló! Konkrétan miről lenne szó?

Előzmény: ezeröt (14720)
ezeröt Creative Commons License 2015.01.14 0 0 14720

sziasztok!

 

qpiv-hez keresek szerelőt, mert sajnos a "hivatalos" szervízben nem tudtak ajánlani, és alkatrészbeszerzés ügyben is segítségre szorulok.

 

előre kösz!

üdv:

v

giobarath Creative Commons License 2015.01.02 0 0 14719

Lejárt naptár újrahasznosítása

baseldon Creative Commons License 2014.12.15 0 0 14718

En pedig raadasul szeretem is az automatat, csak most mas a cel.

 

Kar, hogy nem probalhatunk ki minden kocsit minden verzioban, hogy eldonthessuk, mi miro jo nekunk.

No sovinisztak a kovetkezo sort ne olvassak !!

A csajokat sem lehet mind kiprobalni, csak szeretnenk.

 

 

Előzmény: maseratisti (14715)
MaseratES Creative Commons License 2014.12.14 0 0 14717

Szia,

Nekem van több is, ha érdekel.

ion91 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 14716

Hallo,

 

Valakinek nincs otthon elfekvőben egy eladó 6,5x14 et6 biturbo felni?

 

Üdv, Áron

maseratisti Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14715

Nem szeretem az automatát, a mostani maseratijaim is mind manuálisak.

 

Anno fanyalogtam a QP IV-re is, de vezetve nagyon megkedveltem AZT a sportautomatát, és motor kombinációját. Hidd el hogy a quqttroporte esetében a manuális váltó ellenében semmiben nem kompromisszum az az automata.

 

Ghiblinél már nem lenne ennyire egyértelmű, annál a kézi váltóra voksolnék.

 

A QP automatáját úgy képzeld el mintha lenne egy 4 sebességes kézi váltód. 1, 2,3 kb 150-170-es tempóig, utána meg egy negyedik hosszú (D) a másik 150-re. Most komolyan, ki váltogat már 150 felett... egyáltalán Svájcban nem lőnek főbe gyorshajtásért? :-)

 

Nyilván használhatod 0-tól simán D-ben is, de én mindig váltogattam azzal is, a legtöbb helyzetben 1,2,3 elég volt városban, szerpentinen, vagy bármely sportos akcióhoz. D meg autópályázni, vagy dugóban.

 

Persze rajtad áll..

Előzmény: baseldon (14714)
baseldon Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14714

Igen, szerintem is nagyon jo ar, es nekem is csak egyetlen okom volt, hogy miutan jol lealkudtam, megsem hoztam el. Az, hogy nem manualis.

keszseggel elfogadom, hogy bizony ez egy jo kocsi automataval is, de nekem most inkabb a manualis kell(ene).

 

Es megint mondom, ha esetleg vkit erdekel ez, szivesen segitek. Mar csak azert is, mert szegeny bacsi mart az hitte, hogy el is hozom tole a gepet tegnap, miutan olyan jol belemntunk a reszletekbe, es a vegen en leptem vissza.

 

Előzmény: maseratisti (14713)
maseratisti Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14713

A QP IV 2,8-asban azzal az automatával a lehető legjobb kombináció. Ráadásul ez egy evo.

 

Nem mondanám hogy hátrány egy ilyen kocsiban az automata, mert az automatának is van 1,2,3 fokozata a sportos vezetéshez, vissza gangolásokhoz, városi tötymörgésnél meg nagyon jól tud jönni a D.

 

Azon az áron amit említettél ez ajándék. Én a helyedben ráugranék.

 

Pont ugyanilyen QP volt unokaöcsimnek 2003-2005 között (csak fekete volt a belső). Nagyon jó kis gép volt. Én addig nem szerettem az automatát (pláne egy sport autóban) de ez az automata, azzal a motorral, (mint tökéletes kombináció) engem meggyőzött.

 

 

Előzmény: baseldon (14712)
baseldon Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14712

Bocs, javitanom kell az alabbi mondokat. Ezt a QPIV-t neztem meg, es irtam le reszletesen:

https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/maserati/quattroporte/17355366

 

A Ghiblit

https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/maserati/ghibli/16101619

melynek hirdetoje kisse arrogans volt mar a telefonban, vegul nem neztem meg.

Előzmény: baseldon (14711)
baseldon Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14711

Tegnap megneztem a QPIV-et, amit 9000CHF-ert linkeltem meg lejjebb. Szepen egyben van, toresmentes. A jelenlegi tulaj egy bacsi, aki az edesapjatol orokolte anno. Szepen 10000-nkent minden benne a szervizkonyvben. Indul, jar, megy es nem produkal semmi csunyasagot. A beszelgetes soran kiderult, hogy a bacsi apja nem volt vmi ovatos, tul sok volt rajta a karc, apro horzsolas, ezert mikor megorokolte korbefestette, hogy szebb legyen. Hat nem tudom, higyjunk-e a mesenek. Minden esetre a munka szepre sikerult, en meg nem mondtam volna ranezesre, hogy nem gyari festes. De nem is vagyok Maserati szakerto. Egyebkent automata, nem kezi valtos, amit sajnalok, mert ez igy nem olyan kerek. Komolyabb alkudozas nelkul 7500CHF-ert el lehet hozni. Szepseghibak vannak. A vezetooldali ules ulolapjanak bal éle a sok kibeszallastol kicsit ki van kopva a szokasos modon. A motorteton van egy kavicsfelverodes. A felniken latszik a gumiszerelesek, apro padkasurolasok nyoma. Ha erdekel valakit, szivesen segitek. Teligumi garnitura az arban. Engem az automata valto miatt nem hozott lazba ez a 2.8Evo. Pedig meg egy olaj vagy barmilyen folt sem volt alatta a betonon.

 

Ha jol ertelmezem az alabbi irasodbol, inkabb csak arrol van szo, hogy a TMK-t egy kicsit nagyobb odafigyelessel, minosegi anyagokbol, es pontosabban be kell tartani, hogy ne erjen meglepetes ezeknel a vasaknal. Ez meg nem akkora hatrany, ha figyelembe vesszuk, hogy joval a szokasos loero es kanyarsebesseg tartomanyok folotti ertekek is napi szinten elofordulhatnak, bornappaliban ucsorogve :)

Direkt korulneztem a garzsban, ahol acsorgott. Ott sem volt belole egy masik a sorban. Meg a z altalam ismert garazsok egyikeben sincs, ugyanakkor Porsche legalabb 2-3 mindenhol elofordul. Erdekes.

Előzmény: GHIBLI II (14710)
GHIBLI II Creative Commons License 2014.12.11 0 0 14710

Nos, hogy milyen járgányt akarsz ,azt neked kell tudni.... Egy biztos, van aki autót vesz és van aki csak Maserati-t... Én maradok ennél a márkánál 1988- óta...ddd

Az hogy az Olasz autó "olyan amilyen" mendemonda szerintem apszolút gazdi függő és teljesen mind1 hogy milyen márka, ha a gazdi elhanyagolja.

Annyiból más a Maserati, hogy jobban kell rá odafigyelni ( nem kell megijedni) olaj 5000-10000km között csere (Selénia 10-60W Racing). Vezérműszíjat én 30.000km után cserélem,jobb a biztonság.

Gyertyák ( NGK DCPR9 EIX - NIPPON DENSO IX 27) ezek sok km -t bírnak, de én 15.000km után csere. Itt minden más,főleg egy Ghibli 2.0. Ez egy alapból "kihegyezett" motor GETRAG váltó 6 gang.

Csak megjegyzés : A Maserati 3200 Gt váltó, Difi, Kuplung ugyanaz mint a Ghibli -é ! Jelzem V8- as motorról beszélünk !

 

Akkor van "tartalék" egy Ghibli-ben nem ?

 

Szóval,hogy milyen autót veszel, azt neked kell eldönteni. Én biztos maradok a Maserati -nál, de ezzel gondolom vannak itt egy páran....ddd

baseldon Creative Commons License 2014.12.11 0 0 14709

Valamikor e 90-s evek elejen, amikor elkezdodott a vadkapitalizmus volt szerencsem a Fiat-hoz, Regata formajaban. Most nem osszehasonlitaskent hozom fel. Nem nagyon lehet oket egy platformra hozni. Csak maga az olaszautosag, ami akkoriban testkozelbol megerintett. Imadtam, ment mint az allat. Na ja, ahogy egy 1.7-s dizel fiat regata allat tud lenni. Szoval zsigulihoz meg trabanthoz merve minden eszvesztoen jobb volt. Nos, az soha nem romlott el apro csepro hibakat produkalva, hanem olyan GO/NO GO kocsi volt. Ha ment, akkor hudejo, de amikor meg nem, akkor gazdasagi totalkar. 2x ment tonkre benne a motor 1 pillanat alatt ugy, hogy egyenes vonalu egyenletes mozgasban volt az autopalyan lenyegeben terheletlenul.

 

Most tennem fel a kerdest, hogy a Maserati is ilyen? Hogy amikor jo, akkor hudenagyonjo, es amikor valami nem jo, akkor aztan lehet imadkozni meg forrasok utan kutatni, hogy legyen mibol refinanszirozni a feltamasztast?

 

Az utobbi 10 evben inkabb olyan autokhoz szoktam, ami uzembiztos. Mondjuk gyerekkoromban megtanultam, hogy ha valamit az ember megcsinal rendesen, akkor az mukodik, de egyszer meg kell rendesen csinalni.

Ezert aztan mara kialakult, elegge kifinomult rendszer szerint valasztok hasznaltautot, hogy minimalizaljam a meghibasodas lehetoseget, meg nem szokasom a TMK-t sem elmulasztani. De az nagyon tud zavarni, ha mindezek ellenere, csak ugy hipp-hopp, vmi nem megy. Ezt azert nem szeretem, mert rendszerint ilyen akkor fordul elo, ha valamit a mernok garda elbaltazott a tervezesnel, es a hiba menetrendszeruen jon, barmilyen erofeszitesek ellenere. Es ha ez valami nagyon nagy erteku dolog, akkor lehet mariazni.

 

Pl. az altalam egyebkent favorizalt bmw z3 coupe is hordoz magaban ilyen felrecsuszott ugyet, de az legalabb potom osszegekbol javithato, akar meg is elozheto. Nevezetesen a vizpumta.

 

A Ghibli II vagy QP IV meg pont abbol az idobol valo, amikor a taljan munkaminoseg sem volt meg TÜV szerint minosegbiztositva :)

 

Szoval kis dolgokkal egyutt lehet elni, meg ki lehet javitani, de nem szivesen koltenek fodarabokra, vagy mondjuk a szabalyozott futomu javitasara. De ez csak pelda.

baseldon Creative Commons License 2014.12.11 0 0 14708

Tenyleg nincs benne legzsak? Ezt most konstataltam. Meg sem fordult a fejemben, hogy ezt megnezzem, hiszen regebbi es olcsobb autokban mar siman volt legzsak, es most latom, hogy a Ghibli II-ben nincs. Hihetetlen.

A QPIV ezesetben fejlett technikanak mondhato a Ghiblihez kepest? Vagy csak a kategoria mas?

 

Előzmény: maseratisti (14706)
baseldon Creative Commons License 2014.12.11 0 0 14707

Ugy latom, a videon is a 306 lovas 2 literest teszteltek totalcar-ek. Raadasul a 6-s valtoval. En a 2.8 literes, gyengebb de nyomatekosabb verziot talaltam. 5-s valtoval. Ugy latom, a 2 literesek magasabb arszinten vannak meg a 5-s valtoval is.

Ennek van vmi oka?

 

Attol tartok, hogy a hirdetett 2.8-s nem lesz valami szep latvany kozelrol. De talan hetvegen meg tudom nezni. 15000CHF-rol indult az ara es most 10000 alatt van, ebbol arra kovetkeztetek, hogy valami nagyon nincs rendben.

Az elozo, a QPIV nagyon kivalo lehetett, mert napok alatt elkelt es a hely, ahol arultak, kifejezetten szinvonalas es szimpatikus modon javitja fol a sportkocsikat. Lattam naluk Porschekat, nagyon jo allaptban. Majdnem el is csabultam.

 

Van tipikus hiba, ami kifejezetten temeti a penzt? Mondjuk olyan, ami az adott 10000-s szamlat siman megduplazza?

Esetleg olyan alkatresz, ami nem potolhato, mert mar sehol nincs?

 

 

Előzmény: maseratisti (14705)
maseratisti Creative Commons License 2014.12.11 0 0 14706

Ha még nem láttad volna, 10 évvel ezelőtti ghibli használt teszt by totalcar:

 

Örök érvényű megközelítés, a ghibli pont ilyen

 

https://www.youtube.com/watch?v=6BSYp30gUnI

Előzmény: baseldon (14704)
maseratisti Creative Commons License 2014.12.11 0 0 14705

A ghibli az egy jó autó. (mondjuk én elég sok maseratira ezt a választ fogom adni úgy 2005-ig .... utána már sokkal költségesebb sport lett ezeknek a kocsiknak a fenntartása/szervizelése.

 

Nyilván ezzel együtt kényelmesebbek, nagyobbak, biztonságosabbak, gyorsabbak lettek, de az a fránya elektronika az időnként beszarik az újakba is, és abban ugye sokkal több van.

 

A régebbi kocsik meg egy 150-es tempóig szinte ugyanazt az élményt adják gyorsulásban lassulásban kanyarokban mint az újak. 80-as évek beli biturbónál 1200kg-t mozgat 200-250 ló, a maikban meg 2 tonnát 400-500

 

Ghiblinél 1300kg-ra van 300 ló....

 

Az hogy a kérdéses ghibli jó-e vagy pénztemető ... na az passz, de olcsónak mondható az tuti.

 

Itt is azt tudom mondani hogy egy makulátlan használt ghibli az 20.000 euro (és még ott is előjöhet pár apróság)

Előzmény: baseldon (14704)
baseldon Creative Commons License 2014.12.10 0 0 14704

Ezt most talaltam

https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/maserati/ghibli/16101619

Nem tul sok az info rola, de mar kozelitit az ara az altalam belott szintet.

Errol mi a velemenyed? Marmint a Ghiblirol.

Előzmény: maseratisti (14700)
baseldon Creative Commons License 2014.12.10 0 0 14703

Koszonom az infokat!

 

Valojaban nem lettem szerelmes a markaba, valoszinuleg az esz ervek nalam tobbet nyomnak a latban mint az erzelmi oldal. Meg penzem sincs a vegtelensegig.

Ahogy kezdtem is a beszelgetest, z3CU-t keresek, es ekozben talaltam egy szep QPIV-t jo aron...de nem vart meg.

Ha valakinek van 100E km futasteljesitmeny alatti QPIV-e, szoljon :)

Igaz, hogy a shamaltol en hubazzegezek egy kicsit de azt meg nem lehet kapni sem.

 

Előzmény: maseratisti (14702)
maseratisti Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14702

Nem vagyok benne biztos, nem akarok hülyeséget mondani, de általában 40-50.000Km vagy 5 évente cserés a vezérműszíj. (én 2-3 évente cserélem a biturbón, ha kell ha nem, mert 5000Ft-os tétel)

 

Turbók bírják ha ésszel vezet az ember, és rendesen szervizeli az autót.

 

Jó olaj, kis odafigyelés (olajnyomás műszer, vízhőfok) sokat számít.

 

Hogy jobban képben legyél, QP IV szervíz manuál:

http://quattroporte.online.fr/qp_iv_tech_manual.htm

 

Ugyanazon az oldalon tapasztalatok és francia fenntartási költségek

http://quattroporte.online.fr/qp4.htm

Előzmény: baseldon (14701)
baseldon Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14701

Eh, sajnos mar meg sem tudtam nezni a hirdetett autot, mert mire odaertem elvittek. 

Kar, mert pont a felsorolt erveidet akartam letesztelni rajta. En is ugy erzem, hogy ez jatszoauto. Nem is almodtam, hogy megbizhato lenne, de legalabb jol szorakoznank. Volna.

 

Az ar azert valamelyest ertelmezheto, hiszen a nemet piac nem feltetlen preferal egy nehezen kezelheto jarmuvet, ha van mellette szazaval, ami ha nem is szebb, de jobb. Most abba ne menjunk bele, hogy mi a szep es jo. A Svajci haztartasok meg jobban megengedhetik maguknak a jatszosautot, arrol meg ne is beszeljunk, hogy az Alpok Deli lejtoin azert inkabb Italia van mint nem. Ha innen nezem a dolgot, akkor ertheto, hogy tobb elado darab van a Svajci portalokon. De ezzel inkabb csak a sajat kerdesemre adtam teoretikus valaszt. Szoval az ar. Szerintem is a 10-15E EUR lehet a realitas. Azert is vihettek el az orrom elol azt a szep keket, amit valaki potom 9900-ert arult, Svajci Frankban, az pedig testverek kozott is joval kevesebb mint 10E EUR. 

 

Boncolgassuk egy kicsit a technikai reszet. A vezerszijjat mikor is kell cserelni? Hany km-nel?

A turbo(k) mennyire strapabiro?

 

 

Előzmény: maseratisti (14700)
maseratisti Creative Commons License 2014.12.08 0 0 14700

Nem lehet megérteni az árakat. Nem lehet összehasonlítani más autókkal.

 

El lehet dönteni hogy tetszik-e a hibáival együtt is. Soha nem lesz olyan megbízható mint egy német vagy japán autó, ugyanakkor sokkal de sokkal több örömöt nyújt az arra fogékonyaknak. Akinek ez a kettősség nem jön be annak a maserati meg a ferrari is szar autó.

 

Költséges? - igen.

Megbízható? - nem.

Van rendes szerviz normális árakon? - nincs.

Német, japán konkurensekhez képest szervizigényesebb, és drágábbak az alkatrészek? - igen.

 

Mennyi egy jó állapotú,100.000 alatti futásteljesítményű QP IV REÁLIS ára? 25-35.000 euro. Mennyi a piaci ára? 10-15 között. Mennyiért lehet itthon eladni? 5-6.000 euro között .. talán, ha van rá vevő....

 

Érdemes maseratit venni? Az ésszerű válasz a nem... maseratit nem észérvek alapján vesz az ember.

 

 

Előzmény: baseldon (14699)
baseldon Creative Commons License 2014.12.08 0 0 14699

Hallo Mindenki!

Kostolgatom a temat. BMW Z3 coupe-t keresgelek csak kozben raleltem egy ilyen Quattroprte IV-re es eleg szep/csunya, hogy mar erdekeljen.

Es ebbe belefernek a gyerekek is.

A kulsejet a proletar diktatura fenykoraban rajzolhatta meg a nagy olasz dizajn lathatatlan keze, de vartak a bevezetessel meg nehany evtizedet, hogy igazan nagyot usson az a negyszogletes hatso kerekjarati iv. Mar ez egy kepzavar. Ezzel szemben a belseje maga a burzsoa nagyhatalom. Szoval igazi bekebeli egyensuly uralkodik ezen a gepen. Szerintem Hofi Geza is jelen volt a tervezesnel. "...felul a galya, alul a viznek arja, de azert a viz van alul..."

Egyet nem ertek. Ha annyira nagyon jo, akkor miert irjak ki a piaci ar alatt meg a kereskedok is? Vagy annyira azert nem jo, csak Maserati es kesz, es ettol mar lehet draga meg a sz@r is?

Nehogy felreertsen vki. Nem kotekszem, csak probalom megerteni az arakat.

Az is erdekes, hogy a Nemet piacon mint ha kevesebb lenne belole mint pl. a Svajcin, holott pont forditva szokott lenni.

Minden esetre erdekes auto, es felkeltette az erdeklodesem.

Minden velemeny erdekel.

Az is erdekelne, hogy a vezerszijat hany km-enkent kell cserelni. Tobb hirdetesnel latom, hogy irjak, hogy cserelve. Na de mikor esedekes az? 2.8 v6-s motor a szimpibb, szerintem jobban illek ehhez az urhatnamsaghoz, mint a v8.

Annak is a puhapocs automatas verzioja. Ha mar urak vagyunk, dolgozzon a gep helyettunk. Meg az allitolag egy ZF. Abban jobban bizom, mint az elozo tulajok lababan.

Szoval nyagyjabol fel is allitottam a strategiat erre a vasra. kb max 10000EUR az en realis aram egy 100E km alattira.

A szakertok szerint mennyi?

PetiQP Creative Commons License 2014.11.20 0 0 14698

Érdekes tanulmány, ha esetleg nem láttad volna még:

 

https://www.youtube.com/watch?v=gAiKWLTCq_Q

 

De nagyon nincs most kínálat, tehát olyan 3200 gt amit mondjuk én megvennék, pár éve 10.000-15.000 euro között egész jók voltak...most már ennyiért esélytelen. Meg nagyon nincs is, ki gondolta volna.

Nekem mondjuk ez az egy tetszik, állapotra, színre, árra:

 

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=260990047&asrc=st|sr,as

 

 

Előzmény: p.mátyás (14696)
Sallaci Creative Commons License 2014.11.19 0 0 14697

Szia GHIBLI II!

Még új vagyok itt a fórumon, nem minden esetben tudom, melyik nick kit takar. Ráadásul személyesen még alig pár embert ismerek, de remélem, ez idővel változni fog...

Szép az autód. Tényleg átszerelnéd a motorját? Én ennél konzervatívabb vagyok, nem hiába kerestem egy gyári állapotú autót anno. Persze biztos, hogy egyedi autód lenne...

 

Előzmény: GHIBLI II (14695)
p.mátyás Creative Commons License 2014.11.19 0 0 14696

Nagyon szépen köszönöm a válaszodat.

Nekem is a manuális váltós jönne szóba csak mert tudom hogy ha egyszer az automata váltó el kezd szenvedni akkor azt sok pénzem bánná.

Ezt az elektromos gázpedált én is hallottam meg olvastam már, állítólag a legnagyobb baj hogy a vevőegységben kis szénkefék mozognak amik gyorsan elkopnak, emiatt pedig nem érzékkel pontosan. De mivel hogy hobbi autó lesz nem okoz az sem gondot ha egy alkatrészre spórolni, vagy várni kell. Télen szerelgetném akkor úgyis kivonnám a forgalomból és csak nyáron hoznám újra ki a garázsból :)

 

Üdv.

P.Mátyás

GHIBLI II Creative Commons License 2014.11.18 0 0 14695

  

Szia Sallaci!

 

 

ez az én Ghibli-m...ddd

 

Az nem az én Ghibli-m volt, hanem másé..:-) Ami sajnos kicsit összetört,de már kezd felállni.

 

Az,hogy beakarom - e rakni a V8-ast  azt még nem tudom pontosan, de izgat a dolog.

 

Tavaszra kiderül. Addig is árulom a motort, ha addig nem viszik el, akkor átépítés lesz.:-)

 

Előzmény: Sallaci (14694)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!