Úgyse fogják hozni a CNG-s autokat ide mert, állításuk szerint más szabvány. Ha meg átalakítattod LPG-sre ugrik a gari. Nem tudom miért nem tudnak gyárilag olyat árulni ami LPG-s. 21 századot írunk. A hasznaltauto.hu -n a budapest bank cascoja kijön 5ezerből a gyárilag hozzá adott casco 10 ezer forint. Ja és nem tudom hogy észrevettétek e, ez nem részlet hanem lizinggel vásárolható autók , aminek maradvány értéke marad. Arról nem beszélve ha elmondásuk szerint nyitni akarnak az üzleti flotta felé, akkor a granta van és a largus van-t miért nem hozzák be?
Nem benne a táblában, hanem mögötte külön vannak relék, azok közül a bal oldali. Szerintem azért van relézve hogy csak akkor menjen az ablak ha rajta a gyújtás, mert a gyújtással kapcsol be a relé.
Tegnap kicseréltem a relét azóta amikor próbáltam mindig ment az összes ablak.
Ha esetleg az a baj, hogy az ablakok véletlenszerűen nem működnek (de egyszerre az összes) akkor lehet, hogy nálad is a relével van a gond. A biztitábla felett van (nekem 3 de a könyv szerint meg) 2 db különálló relé abból elvileg a bal oldalibb az ablakemelők reléje, én most jöttem rá, hogyha azt a relét pöcögtetem miközben nyomom az ablak gombját de nem működik az ablak, akkor 1-1 centiket ugrál az ablak, majd a sokadik ütés után bekapcsolva marad és akkor már működnek az ablakok rendesen. Sima 4 lábú relé, szerintem holnap veszek is egyet...
Nem akarom elkiabálni (kipp kopp kopp), de megoldódni látszik a szopás kálvária.. Mármint hibakódok terén.
Vettem a fáradtságot és amennyire lehet szétbombáztam a kipuff rendszert, csavarokat megszorítottam (igaz a leömlő és a katalizátor közöttinél az egyik nem hajlandó kitekeredni, vszínűleg végtelenedett a menet..), vettem új középdob tartó gumikat, a hátsó dob kapott egy alu-cink fújást, tűzkarikát megpucoltam.. blabla. Még bevetem a hőálló tömítőt, hogy teljesen záródjon a rendszer, mert a véget befogva még mindig van hol távozni a gázoknak.
De!
Szegény keverék, alacsony lambajel kód köddé vált hál' Istennek. Alapjárat kisimult. Rángatások vannak alacsony fordulaton, kipörgetve tér magához sokszor, de talán egy kis szükségmegoldásra szánt keverékes benzinre fogható, majd meglátom. Hibakód nincs, ilyet se ba..tam még injetes Ladával :D :D
P0603 is eltűnt. Ha nem akar beindulni elsőre, akkor nem indul. De következőre egyből röffen, kódozás nélkül, tehát az operatív memória hiba is betudható félig-meddig a kipuff gondoknak.
Öröm-bódosság van.. Kaptam egy sokkal kultúráltabb autót, de majd még jönnek a finomítások. .. Meg nem ártana a lehúzható ablak se 40 fokban...
Ennyi minden, ami a csomagtartóban megtalálható. Nem alkatrész kicserélésére, hanem azok zörgésmentes rögzítésére gondoltam elsősorban. Pl. összes csavar meghúzása a burkolat alatt. Csomiban szétnézni, lámpák rögzítése ésatöbbi, szerintem adja magát a feladat.
Ilyen, hogy hátsó ajtó zörgés, tág fogalom. Valószínűleg nem az ajtó zörög, mert az gumicsíkon fekszik, hanem rajta/benne valami. Zár nem tartja elég szorosan az ajtót és a zár zörög vagy spoiler vagy zsanérok vagy ablaktörlőmotor vagy központi zár vagy .. nem is az ajtótól jön, hanem a csomagtartóból.
Immo kérdés érdekes. Nekem is xar, ha gyújtáson hagyom a kocsit kb 5 percre, ki is adja a Gamma az 1600-as kódot.
Esetedben vagy új immo vagy új elakadásjelző lehet a megoldás.
1. Hátsó ajtó zörgés... Egyre nagyobb és több helyről jön a zaj... Kisebb "koncert", már tükörsima úton is sokszor :((
Eddig a csomagtartó ajtó kárpijta lógott, vettem bolhát, és most atomstabil, de semmit se használt...
2. Immobiliser és az elakadásjelző harcának krónikája...
Ha megyek, ha állok, ha 5-10 percre rárakom az elakadásjelzőt (pl kiugrok automatához pénzt felvenni), utána úgy megmakacsolja magát, hogy csak na, és sehogysem indul. Akksisaru le, 1 óra, fel, és utána semmi baj.
Mit kell kicseréljek, hogy az 1-es gond megszűnjön, ki és hol javítja, illetve mit kell a 2-es pont javításához?
Ez így nem sok segítség, de egy alapos diagnosztika kellene a kocsinak, ahol minden egyes érzékelő jelét alaposan meg kell vizsgálni, és a szerelési könyv hibakód szerinti ellenőrzéseit is lépésről lépésre végig kell zongorázni. Tudom, hogy ez nem egyszerű, már normális hozzáállású szakembert találni is kihívás, nem még olyat aki ért is hozzá.
Amúgy nem próbáltad lehúzott lambdaszondával a kocsit, úgy is produkálja a hibákat?
Sikerűlt kiszedni sajnos cserélni kell mivel nem csak a betét ment szét.Van egy olyan érzésem holnap minden autós boltba úgy fognak rám nézni mintha legalább a szent Grált kérném tőlük!!!!
Ismét újabb feladat elé állított a 112-es.Gyújtáskapcsolót kellene cserélnem,de a burkolat leszedése után elbizonytalanodtam.Aki cserélt már kapcsolót vagy csak betétet kérem segítsen.Állítólag a régi szamaráéval megagyezik??
Motorvezérlő M1.5.4N. Persze, hogy a sima M1.5.4 nem ismeri a P0603-at, de ez igen, sajnos...
Szonda belevaló, vezetékelését meg kellett toldanom, mert gyárilag olyan rövid, hogy nem tudtam a szétbarmolt csatiját megcsinálni. Normál 2 kábellel oldottam meg, a gyári árnyékolt helyett. Ez nemtom, hogy mennyire lehet baj..
Kipufogó: középdob és hátsódob szar. Jövő hónapban veszek újat belőle.
Türelmem nincs sok, mert ez a példány (azon kívül, hogy gyönyörű külső/belső állapotú) egy halom szar a Samarámhoz képest is.
Szerintem a 0603 külön történet a többitől függetlenül. Én még mindig azt mondom, hogy légtömegmérő. Dettó ilyen hibáim voltak. Húzd le a csatiját. Magasabb lesz az alapjárat de ha megy rendesen elvileg ő (is) lehet a ludas....
Milyen motorvezérlőd van? A 603-as kód memóriahiba a motorvezérlőben, ott nincs sok lehetőség, az ECU hibás. A csatlakozását megnézheted, nincs-e lelazulva ha még nem tetted volna meg.
A 171 meg elvileg akkor íródik be, ha a labdaszondával kapcsolatos jelérték(ek), a határ alatt vannak. Hülye kérdés, de a lambdaszonda biztos hogy belevaló, és hibátlan? Kipufogó nincs sérülve? Üzemanyagba nem kerülhetett idegen anyag, mondjuk víz vagy gázolaj? Ez a hiba akár a hibás motorvezérlőre is visszavezethető. Ha a motorvezérlőd rossz, előbb azt kéne cserélni, és utána visszatérni erre a szegény keverék dologra. Már ha van még ennyi türelmed és kitartásod ehhez az autóhoz...